Cruzh3r Napisano 29 Lipiec 2007 Napisano 29 Lipiec 2007 bardzo fajnie. ta pani ma dłuuuugą szyje(wydra?). U typiarza brzuch troche bardziej wklęsły przy gumce od majtek powinien być.
intoxicate Napisano 2 Sierpień 2007 Napisano 2 Sierpień 2007 tak zyjemy i cos tam robimy, co prawda ja coraz mniej, ale trudno :( coraz mniej konkretnej roboty zostalo do techdema, chyba dlatego :P (ale wazne ze Ty masz z Chrisem konkretna ;D)
Velasquez Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 Intoxicate, obstawiasz że do kiedy powinniście się wyrobić z tech-demem? I jeszcze jedno pytanie, czy udostępnicie pokaz interface'u? Bo jak gra będzie wyglądać, już wiemy.
intoxicate Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 obstawiasz że do kiedy powinniście się wyrobić z tech-demem? termin jest na koniec wrzesnia, a jak bedzie - pewnie roznie. Ktos wyjedzie, ktos zachoruje, ktos sie zakocha... zobaczymy ;) I jeszcze jedno pytanie, czy udostępnicie pokaz interface'u? Bo jak gra będzie wyglądać, już wiemy. kiedys na NMA pokazywalem pare panelow, ktore Cerebrate stworzyl (=search). Nie planujemy narazie pokazywac interfejsu gry.
ETA Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 No powodzenia w projekcie , czekam na tą grę, bo zapowiada się ciekawie ;)
intoxicate Napisano 24 Sierpień 2007 Napisano 24 Sierpień 2007 Hej, Tak chcialem poinformowac jak progress nam leci. Poziom jest juz prawie gotowy (zostaly 2 pomieszczenia ktorymi zajmuje sie Chris). Z czesci graficznej zostalo tylko GUI (ktore juz jest zaprojektowane), fxy i wrzucenie calosci do enginu. Jezeli chodzi o czesc programistyczna to zostaly w sumie tylko proste rzeczy, ale niestety czasochlonne (stabilizacja fizyki, proste eventy na skryptach, poprawa bledow) Dla ciekawostki powiem,ze calkowita powierzchnia podlogi na ktorej gracz moze stanac to 1 838 metrow kwadratowych i to tylko dla dolnego poziomu -3. Techdemo_1 jest glownie do pokazania w jaki sposob mozna wykozystac Unigine w celach graficznych. (choc mozna chodzic, kolidowac z otoczeniem, otwierac drzwi i ogolnie sporo interakcji). Drugie techdemo bedzie bardziej rozwiniete (pelne gui, dialogi, system eventow, bardziej rozbudowane strzelanie, etc) Co ja bede duzo mowil, prawdopobnie techdemo_1 i 2 nie zostana pokazane publicznosci, ale bede staral sie o nagranie jakis filmow. Jeszcze tak przy okazji powiem, ze szkoda ze juz zabraklo nam pieniedzy na dalsza dzialalnosc gospodarcza w tej jakze wspanialej polsce, mielibysmy najlepsze karty od Nvidii, dzieki ktorych praca poszlaby znacznie szybciej. Z tego wzgledu poszukujemy firmy/osoby ktore moglyby wypozyc sprzet. (na roznej zasadzie, w zamian za baner, w zamian za jakas grafike, etc) Reszta teamu zajmuje sie rewizja mechaniki i swiata gry. Pozdrawiam Andrzej //zalaczam walkmesha calego poziomu dla zainteresowanych - widac ze spory poziom ;D jeszcze na Klicka czekamy z animacjami glownej postaci ;) w sumie Ledyr i Lewus tez mogliby dziubnac jakis obiekt :>
Bruneq Napisano 24 Sierpień 2007 Napisano 24 Sierpień 2007 powiem szczeze ze szceze wam gratuluje i jestem pod wielkim wrazeniem!:) moze w przyszlosci wysle do was maila z CV!;)
intoxicate Napisano 24 Sierpień 2007 Napisano 24 Sierpień 2007 Bruneq dzieki, ale pogratulujesz jak skonczymy, albo dojdziemy do czegos naprawde kokretnego :*
Bruneq Napisano 24 Sierpień 2007 Napisano 24 Sierpień 2007 jzu doszliscie, robicie cos o czym nei mowi sie w kregu paru osob!!!te wywiady, autografy, wizyty w zakladach pracy....doszliscie do takiego poziomu do ktorego nawet 2% nie dochodzi, jezeli chodzi o robienie gry we wlasnym zakresie!:) a to wszystko dzieki waszej wiedzy i zacieciu w tym co robicie! to juz jest duzy wyczyn!!
intoxicate Napisano 24 Sierpień 2007 Napisano 24 Sierpień 2007 mysle ze bardziej dzieki temu ze mamy naprawde wspaniala ekipe ludzi, ktorych kocham i oddalbym za nich wszystko + dobrze sie nam razem imprezuje ;D No w sumie doszlismy, ale jeszcze nie tak daleko by sie tym no... jarac - przynajmniej jarac z naszej strony. Tak czy siak dzieki za opinie.
nielot007 Napisano 24 Sierpień 2007 Napisano 24 Sierpień 2007 trzymam kciuki za dalsze sukcesy :) i skoczenie gry :)
1nS Napisano 24 Sierpień 2007 Napisano 24 Sierpień 2007 Nieźle. Będę obserwował wasze poczynania i liczę na to, że będzie o was głośniej! :>
ledyr Napisano 24 Sierpień 2007 Napisano 24 Sierpień 2007 w sumie Ledyr i Lewus tez mogliby dziubnac jakis obiekt :> Jeśli są jakieś ciekawe postacie to na mnie możesz liczyć :) w końcu wakacje jeszcze są ;)
Chris Napisano 24 Sierpień 2007 Napisano 24 Sierpień 2007 No to już Ledyr, przeglądaj koncepty i wybierz sobie coś :D Kolos - te 2 pomieszczenia to z Shalim robie, żeby nie było, bo czuje sie zbyt odpowiedzialny jak tak piszesz :P Swoją drogą dzięki wszystkim za ciepłe słowa ;) Fajnie, że mamy swoje prywatne grono "kibiców" którzy chcą by nam się powiodło ;D Buzia ;*
floo Napisano 24 Sierpień 2007 Napisano 24 Sierpień 2007 Moim skromnym zdaniem to każdy amatorski projekt zasługuje na wsparcie od strony użytkowników-(przyszłych graczy). W końcu udanych projektów jest bardzo bardzo mało, a z pewnością słowa otuchy dają kopa... W szczególności jeśli robią to ludzie którzy wiedzą co robią i nie tylko gadają o tym... Dużo takich pomysłów zróbmy sobie grę, jednak doprowadzić to do końca to już inna sprawa. Jeśli AfterFall ukończą ten projekt to kolejny będzie kolejny krok naprzód by ruszyć słabo trzymający się na nogach Game Developing w Polsce. Powodzenia!!!
intoxicate Napisano 24 Wrzesień 2007 Napisano 24 Wrzesień 2007 "Jeśli rozczarowaliście się zapowiedziami Fallout 3 to sprawdźcie to..." Takimi słowami redaktorzy gry.o2.pl zachęcają do przeczytania ekskluzywnego wywiadu z Andrzejem Koloską – kierownikiem projektu Afterfall. Zapraszamy do lektury wywiadu, obfitującego w niepublikowane wcześniej informacje wywiad na o2 Chcieliśmy również poinformować iż otwarte zostało konto paypal, za pośrednictwem którego możecie wspomóc nasz projekt. Ikonka paypal dostępna jest na stronie głównej i z portalu community. Za wszystkie dotacje dziękujemy. Zespół Afterfall.pl
Gość User190 Napisano 28 Wrzesień 2007 Napisano 28 Wrzesień 2007 Na screenach wygląda to tak, jakbyście nie używali light map. Mylę się, czy po prostu ktoś słabo dobrał parametry?
intoxicate Napisano 2 Październik 2007 Napisano 2 Październik 2007 jeszcze nie wypalismy lm do tego lvlu :)
Wichur Napisano 2 Październik 2007 Napisano 2 Październik 2007 super modele, jestem pelen podziwu dla ekipy Afterfall'a :) Pozdro
KLICEK Napisano 2 Październik 2007 Autor Napisano 2 Październik 2007 wyczyscilem watek, jak cos to prosze pisac na pm i na mnie krzyczec, zawsze moge przywrocic spam :)
w!e8 Napisano 3 Październik 2007 Napisano 3 Październik 2007 yoo, klicek - odezwij sie na gg; wywiad ciekawy. ;) ++
_michal Napisano 4 Kwiecień 2008 Napisano 4 Kwiecień 2008 Gratulacje Panowie: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=40319 http://www.nicolasgames.pl/index.php?m=LastNews&a=ShowLastNews&ln_id=921 :)
Gotham Napisano 4 Kwiecień 2008 Napisano 4 Kwiecień 2008 No bez dwóch zdań gratulacje się należą! :) No i powodzenia w dalszej realizacji projektu.
Scottero Napisano 4 Kwiecień 2008 Napisano 4 Kwiecień 2008 POwodzenia przy zdobywaniu swiata :) Trzymam kciuka za was ;*
Kuba Napisano 5 Kwiecień 2008 Napisano 5 Kwiecień 2008 Od jakiegoś czasu w tym wątku było raczej cicho i nawet bałem się zapytać czy są jakieś informacje, a tu taka miła niespodzianka. Gratuluję i czekam na jakieś szersze info ;)
Shalivan Napisano 5 Kwiecień 2008 Napisano 5 Kwiecień 2008 :) Dzięki wielkie, niestety z ekipą sie nie odzywamy bo jest teraz jesteśmy wszyscy na IGK i nie za bardzo mamy gdzie sie podpiąć do neta a poza tym mamy masakrycznie dużo roboty, więc dzięki wielkie i trzymajcie kciuki :*
aspenboy Napisano 5 Kwiecień 2008 Napisano 5 Kwiecień 2008 Gratulacje! Wiedziałem, że w końcu się Wam uda :)
madman1987 Napisano 7 Kwiecień 2008 Napisano 7 Kwiecień 2008 WELL DONE!! Gratuluje, miło czytać- wiele pracy wymagało ale jak widać opłaciło się :) No to zacieram rączki i czekam na boxa :P Pozdrówki.
Gość ant-3d Napisano 7 Kwiecień 2008 Napisano 7 Kwiecień 2008 Woooo od dawna juz obserwuje ten projekt :) GRATULACJE ! i Powodzenia !! HELL YEAH :D
shergar Napisano 10 Kwiecień 2008 Napisano 10 Kwiecień 2008 Dobra IGK się skończyło to może napiszcie coś więcej ;P Aha i na 100% zostajecie na unigine?
Shalivan Napisano 12 Kwiecień 2008 Napisano 12 Kwiecień 2008 Ok IGK minęło, a my zabieramy sie do konkretnej pracy, czas reprodukcji jest dla nas ważny i każdy zapieprza na 2 etaty żeby wszystko przygotować. Znikamy więc na jakiś czas z waszych oczu, bez screenów i szumu, dziękując wszystkim którzy trzymają kciuki wspierają nas i wspierali w ciężkich chwilach, nie będę wymieniać nazwisk, wystarczy przejrzeć ten wątek, zostawiam was tylko z tą krótką oficjalną informacją i mam nadziej że będziecie nadal trzymać kciuki i czasem patrzeć co u starych Burżujów słychać, buziaki i pozdro dla wszystkich misi z lasu ;) wkrótce rusza produkcja gry Afterfall! Nicolas Games S.A., zgodnie z długofalowym planem rozwoju, powołuje do życia studio developerskie Nicolas Games Intoxicate, które skupi się na produkcji innowacyjnej gry Afterfall. Afterfall jest grą z gatunku cRPG (computer Role Playing Game), wpisującą się w szeroko rozumiany nurt fantastyki, zwany postapokaliptycznym. Jego przedstawiciele to m.in.: serie Fallout oraz S.T.A.L.K.E.R., Gears of War, a wg niektórych także Half-Life 2. Projekt łączy w sobie innowacyjność z doskonałą grafiką i fizyką, jak i sprawdzone oraz ergonomiczne rozwiązania. To z całą pewnością największy fanowski projekt w historii światowej branży, który przeistoczył się w komercyjną produkcję. Wokół Afterfalla powstała potężna społeczność, wciąż rosnąca w siłę, rozpoczęta przez Andrzeja Koloskę, który prowadzi projekt do dziś. Wciągająca, nieliniowa i pełna zwrotów akcji gra, daje możliwość stworzenia i rozwijania bohatera głównego, prowadząc go z wykorzystaniem niespotykanego dotąd wachlarza zachowań. Służy temu kilkanaście modeli broni i ponad tysiąc przedmiotów, z możliwością własnoręcznego tworzenia i ich modyfikacji. Afterfall to setki zadań do wykonania i kilkanaście organizacji do których można się przyłączyć, z udziałem pieszych i pojazdów, a i system przypadkowych mutacji oraz cybernetycznych implantów oraz protez. Najważniejsze cechy gry Afterfall: - możliwość stworzenia i rozwijania bohatera, prowadząc go z wykorzystaniem niespotykanych dotąd możliwości; - wciągająca, nieliniowa i pełna zwrotów akcji warstwa fabularna, gdzie każdy wybór pociągnie za sobą konsekwencje; - setki zadań do wykonania i kilkanaście organizacji do których można się przyłączyć; - system “Dynamicznej Walki Turowej” (Dynamic Turn-based Combat) z udziałem pieszych i pojazdów; - opcjonalne elementy gry taktycznej i stealth action game; - system przypadkowych mutacji oraz cybernetycznych implantów i protez; - około dwustu modeli broni i ponad tysiąc przedmiotów, z możliwością własnoręcznego tworzenia i modyfikacji części z nich; - doskonałej jakości grafika i realistyczna fizyka, dostępne dzięki nowoczesnemu silnikowi. Gra wydana zostanie na komputery osobiste, z uwzględnieniem platformy Linux. Twórcy Afterfalla - grupa Intoxicate Interactive, a obecnie Nicolas Games Intoxicate - stanowili do tej pory niezależną grupę developerów-pasjonatów, pracujących od ponad 3 lat nad projektem - komputerową grą fabularną osadzoną w postatomowej, środkowej Europie. Afterfall zapowiadany był w wielu serwisach internetowych w Polsce i zagranicą, publikowane były także liczne wywiady, m.in. z głównym designerem projektu opublikowany w prestiżowym "RPGCodex". O dalszych szczegółach projektu oraz dynamicznym rozwoju firmy będziemy informować na bieżąco. Afterfall team
Gość Marioza Napisano 13 Kwiecień 2008 Napisano 13 Kwiecień 2008 gut! to ja tez siem przyłaczem coby pogratulowac bo myslałem ze projkt juz dawno zdechł
intoxicate Napisano 16 Kwiecień 2008 Napisano 16 Kwiecień 2008 Mario - trza bylo siedziec poprostu cicho, by nic nie zapeszyc ;) Teraz trzeba znalezc jeszcze 2 w miare dobrych z konkretnym charakterem grafikow do pracy na miejscu, mam nadzieje ze Max3d.pl w tym nam troszke pomoze :)
Gość Marioza Napisano 16 Kwiecień 2008 Napisano 16 Kwiecień 2008 nie no zapeszac to nie mialem zamiaru, ale taka cisza nastala mało optymistyczna ;), pewnie nie będziecie miec kłopotów zeby kogos przytulic na jakies stanowisko zwłasza teraz jak jedziecie juz na oficjalnie =)
intoxicate Napisano 16 Kwiecień 2008 Napisano 16 Kwiecień 2008 tu na slasku jednak troche z tym ciezko :( Tak czy siak przez caly etap produkcji chcemy byc blisko ze scena (w tym max3d.pl) pokazywac tu progress, uslyszec Wasze opinie. W koncu gdyby nie max3d.pl - Afterfall by nie istnial :) a Wasze sugestie czesto sa bezcenne. Osobiscie chcialbym by gra byla tworzona w studiu, ale na scenie miala by osoby ktore by nam "pomagaly uwagami"... zobaczymy co z tego bedzie. Co do samego gratulowania: jak najbardziej do mnie dojda jak zobaczycie gre w sklepie :) choc tak czy siak dziekuje, milo z Waszej strony pozdro 666
ledyr Napisano 16 Kwiecień 2008 Napisano 16 Kwiecień 2008 hmm muszę szczerze powiedzieć ze jestem zaskoczony takim obrotem spraw, trochę inaczej wyobrażałem sobie dalsze losy Afterfalla no ale na Wasze szczęście (chociaż w sumie to może nie kwestia szczęścia?) sie myliłem ;P Powodzenia!
intoxicate Napisano 16 Kwiecień 2008 Napisano 16 Kwiecień 2008 tez inaczej sobie to wyobrazalem gdy wszyscy w ekipie znalezli juz sobie robote w branzy. (ze bedzie to wiecznie tworzony projekt po godzinach), ale widzisz, obrocilo sie 180 stopni ;)
Shalivan Napisano 16 Kwiecień 2008 Napisano 16 Kwiecień 2008 To jeszcze raz w takim razie, tak jak w wątku z ogłoszeniami o prace dla bardziej zainteresowanych prqacą przy tym projekcie niż jakąkolwiek pracą informujemy iż: Afterfall team looking for pretty women Nicolasgames INTOXICATE, nowe studio gamedeweloperskie poszukuje grafików do współpracy przy tworzeniu post apokaliptycznego cRPG- Afterfall, poszukujemy grafików 3d: Wymagania: - biegłe posługiwanie sie narzędziami: 3d max, photoshop - znajomość zagadnień z zakresu gameartu przy tworzeniu geometrii i textur na potrzeby gier next-gen: - modelowanie i texturowania architektury, środowiska, flory i fauny - Podstawowe doświadczenie przy pracy z silnikami fizyczno-graficznymi - Umiejętność tworzenia efektów cząsteczkowych - Znajomość podstawowych zagadnień z zakresu teorii kolorów - wyczucie formy, trzymanie spójności graficznej tworzonych prac, umiejętność pracy w grupie - kreatywność Oferujemy: - Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i obowiązków - Ciekawą prace przy tworzeniu ambitnego projektu next-genowej gry - Przyjazną i kreatywną atmosferę w bardzo dobrych warunkach pracy miejsce pracy: - Dąbrowa Górnicza jesteś zainteresowany? prześlij portfolio i CV na [email protected] Prosimy o umieszczenie w zgłoszeniu klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883"
Reanimator Napisano 16 Kwiecień 2008 Napisano 16 Kwiecień 2008 Dąbrowa Górnicza?! To wynagrodzenie musi byc napraaaawde duze, zeby kogos naklonic do przeprowadzki ;)
intoxicate Napisano 16 Kwiecień 2008 Napisano 16 Kwiecień 2008 Gliwice/Katowice nie sa wcale takie zle :) (w gliwicach lepiej niz w wawie imho)
Reanimator Napisano 16 Kwiecień 2008 Napisano 16 Kwiecień 2008 No, niby mozna dojezdzac, fakt ;) Do Gliwic mam duzy sentyment, spedzilem tam mala czesc swojego marnego zywota, dlatego nie bede dyskutowal co lepsze;) Faktem innym jest takze to, ze mozna i w Gliwicach osiagac sukcesy. Ot chocby Click5. Inna branza, no ale...
Gość User190 Napisano 16 Kwiecień 2008 Napisano 16 Kwiecień 2008 wynagrodzenie dekwatne adekwatne :) zgubiłeś a :) Jak tam progress w pracach?? ;>
Shalivan Napisano 16 Kwiecień 2008 Napisano 16 Kwiecień 2008 Do Gliwic mam duzy sentyment, spedzilem tam mala czesc swojego marnego zywota, dlatego nie bede dyskutowal co lepsze;) Też mam :) do tego sporo fajnych ludzi, a propos sukcesów w Gliwicach to można też wspomnieć o The Farm 51 :) M@ti: niestety nie mogę udzielać informacji :P To wynagrodzenie musi byc napraaaawde duze, zeby kogos naklonic do przeprowadzki ;) napisałem w ogłoszeniu ze adekwatne do umiejętności, staramy sie doceniać ludzi w miarę sił jakie mamy, musisz pamiętać że dopiero tworzymy studio, nie można oczekiwać nie wiadomo czego, poza tym hmm.. nie wszyscy kochają stać w warszawskich korkach 2 h nad ranem żeby sie przedostać przez wisłę :P niektórzy wolą świeże powietrze...
Reanimator Napisano 16 Kwiecień 2008 Napisano 16 Kwiecień 2008 Juz tak nie flame`uj, nie flame`uj warszawiakom ;)))
Shalivan Napisano 16 Kwiecień 2008 Napisano 16 Kwiecień 2008 Serio mówię, bez obrazy ale taki był zamysł inwestora, może to nie farma lucasa ale jak dla mnie to dla ludzi którzy chcą coś robić z pasją a nie da czystej kasy to warunki są znakomite :)
Gotham Napisano 16 Kwiecień 2008 Napisano 16 Kwiecień 2008 No te wymagania nastawione na dosyć duży przesiew zważywszy lokalizację studia :>. Mnie zastanowił inny fakt, ilu grafików macie w zespole? Bo teraz czytam że szukacie (tylko) 2 nowych grafików a wcześniej coś o setkach broni, tysiącach przedmiotów... ;)
intoxicate Napisano 16 Kwiecień 2008 Napisano 16 Kwiecień 2008 Mnie zastanowił inny fakt, ilu grafików macie w zespole? Bo teraz czytam że szukacie (tylko) 2 nowych grafików a wcześniej coś o setkach broni, tysiącach przedmiotów... ;) Bedzie strona, bedzie napisane :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się