zeet Napisano 10 Lipiec 2006 Share Napisano 10 Lipiec 2006 Witam Postać- lekarz po trzydobowej zmianie:). Modelowane w Modo i Zbrushu. Dojdą takie elementy jak stetoskop ,maska- jeśli będzie pasować do całości,kieszenie ,nogi . Teksturka zrobiona na szybko. Siatka wiadomo jak wygląda po ZB:) Siatki przed zagęszczeniem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
XaoC Napisano 10 Lipiec 2006 Share Napisano 10 Lipiec 2006 Znowóż ty zeet? I te twoje prace? A nie możesz zrobić czegoś brzydkiego? Czegoś co można szybko skrytykować?:) I powiedz jeszcze że to na szybko, że 2h? Wtedy idę się powiesić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 10 Lipiec 2006 Share Napisano 10 Lipiec 2006 Hehe, rewela. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 10 Lipiec 2006 Share Napisano 10 Lipiec 2006 widzę, że Zeet się mocno rozchulał w ZB. super to wygląda. planujesz scenkę, czy tylko dokończysz sam model? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Georgas Napisano 10 Lipiec 2006 Share Napisano 10 Lipiec 2006 super :) czekam na porządne texturki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piksar Napisano 11 Lipiec 2006 Share Napisano 11 Lipiec 2006 super modeling i fajowy klimacik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeet Napisano 11 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 11 Lipiec 2006 Dzięki za uwagę panowie XaoC - spokojnie to nie były 2 godziny :),modelowanie idzie dość szybko , tekstury troche wolniej. tweety - scenka jest w planie i porządny render,szukam jakiś szpitalnych referek np. wystrój prosektorium :) Scenka wariant 1. W tle stół operacyjny z rozbebeszonym- dosłownie pacjentem raczej chłodnym już co nieco,oświetlenie a'la horror. Scenka wariant 2 Długi szpitalny korytarz z wzdłuż korytarza otwarte dzrzwi z których wystają stopy, ręce (luzem:) pacjentów już po "zabiegu" :), punktowe światła z sufitu. "Zjeść albo nie zjeść. Oto jest pytanie" :) [/url] licze na jakieś sugestie z waszej strony. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 11 Lipiec 2006 Share Napisano 11 Lipiec 2006 jak by nie było będzie bardzo miło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vorek Napisano 11 Lipiec 2006 Share Napisano 11 Lipiec 2006 odjazd :) Może to się przyda jeśli chodzi o otoczenie http://www.opuszczone.com/galerie/olesno/ Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeet Napisano 11 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 11 Lipiec 2006 Vorek -Wielkie Dzięki ! Takich klimatów szukałem. Wygląda to jak scenografia do filmu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arcade Napisano 11 Lipiec 2006 Share Napisano 11 Lipiec 2006 bardzo fajnie Ci to idzie Zeet, naprawdę jestem pod wrażeniem :) Praca zapowiada się świetnie. Możesz powiedzieć czy używasz jakiegoś podstawowego mesha robionego w maxie czy wszystko robisz w ZB? na spherach? mógłbyś polecić jakieś dobre tutki? ;) pozdrawiam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wizz Napisano 11 Lipiec 2006 Share Napisano 11 Lipiec 2006 Nie lubie ZB :] Ale postać fajna a nawet bardzo fajna :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wizz Napisano 11 Lipiec 2006 Share Napisano 11 Lipiec 2006 ziomuś prosze :) http://www.digitaltutors.com/digital_tutors/tutorials.php?cat=zbrush Znajdziesz tam ponad 20 darmowych video tutków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeet Napisano 11 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 11 Lipiec 2006 ziomuś-W przypadku tej postaci głowa i mózg była zrobiona całkowicie w ZB. Pozostałe elementy zrobiłem w Modo. Lepiej się pracuje na wstępnych siatkach-mniej baboli wychodzi. W ZB nie korzystam z spehery,bo przy podziałach dzieją się cuda na biegunach kuli. Biorę cube zmieniam go na quadballa,opcja unified skin. Tutki głównie z ZBrush Central,pod tym adresem są poukładane tematycznie http://www.pixolator.com/zbc/showthread.php?t=15954 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 11 Lipiec 2006 Share Napisano 11 Lipiec 2006 jeeeee :) ! Zeet robi coś większego :) Narazie bardzo ładnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KacperSpala Napisano 11 Lipiec 2006 Share Napisano 11 Lipiec 2006 Może byc ciekawie, oby z rozmachem ^_^, będę tu zaglądał, powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wizz Napisano 11 Lipiec 2006 Share Napisano 11 Lipiec 2006 zeet masz u mnie plusa za to że tknołeś modo :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
max_1989 Napisano 11 Lipiec 2006 Share Napisano 11 Lipiec 2006 Bardzo fajna postać :). TYlko mam nadzieje ze w finalnej wersji nie będzie ona taka "porcelanowa" :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 11 Lipiec 2006 Share Napisano 11 Lipiec 2006 no fajowo, ale szary model mi sie bardziej podoba;) pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
odnetniN Napisano 11 Lipiec 2006 Share Napisano 11 Lipiec 2006 No super :) jest ZB w 3ds max?? i czy ma ktos tutki do tego? bo tamte to chyba sa do XSI i Maya pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vorek Napisano 11 Lipiec 2006 Share Napisano 11 Lipiec 2006 odnetniN - ZBrush to samodzielny program, nie plugin ;] Możesz spokojnie importować i eksportować modele z i do maxa. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
odnetniN Napisano 11 Lipiec 2006 Share Napisano 11 Lipiec 2006 acga wypasik a trudno sie wnim robi?/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeet Napisano 11 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 11 Lipiec 2006 Witam - mały upik -------------------- Zabrakło mi dzisiaj czasu na więcej,dodałem stetoskop i nogi. Całość wymaga jeszcze doszlifowania,jutro go skończe i zabieram się za scenkę.Poza nie jest ostateczna. Zrobiłem też szybki testowy render-szkic do drugiego wariantu sceny. Chciałem zobaczyć jak to wygląda z kamery. Korytarz będzie dłuższy i z większą ilością drzwi. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pecet Napisano 11 Lipiec 2006 Share Napisano 11 Lipiec 2006 fajny doktorek (urolog, chirurg?:p) ale scenka lepiej jak by była przy jakimś stole operacyjnym z flakami na wierzchu i krwią :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 12 Lipiec 2006 Share Napisano 12 Lipiec 2006 naprawde świetny model, ale ta koszulka tak trochę nieszpitalowo wygląda, powinny być guziki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 12 Lipiec 2006 Share Napisano 12 Lipiec 2006 no model jest poprostu super zobaczym co dalej będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeet Napisano 12 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 12 Lipiec 2006 Witam-mały up. Zmiana fartucha,doszły kieszenie,identyfikator,buty i pierwszy mebelek do sceny. Fartuch i spodnie będą jeszcze modelowane, będzie też trochę szerszy bo jakiś patykowaty się zrobił :). Mam nadzieję że wygląda bardziej medycznie. Ania- dodałem takie tymczasowe guziki,w końcowym etapie będą już na swoim miejscu bo trochę odstaja od fartuszka:). Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
c4rl0s Napisano 13 Lipiec 2006 Share Napisano 13 Lipiec 2006 Swietnie sie zapowiada model pierwsza klasa ja bym fartuch troche przeduzył do kolan bo takjej długosci sa prawdziwe fartuchy ale to tylko moja sugestia no i buciki mi atk jakoś harcersko albio wojskow wyglądaja ale co tam ja sie w szczególiki wgłebia. podsumowanie zajefajna pracka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZAMPEK Napisano 13 Lipiec 2006 Share Napisano 13 Lipiec 2006 Heyah. Model ładny. ale ja mam pytanie z inne beczki: 'w czym modelowałes??' pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeet Napisano 13 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 13 Lipiec 2006 Witam Buty raczej nie będą widoczne w finale, no ale niech ma jakieś przyzwoite obuwie :) SZAMPEK-siatki wstępne w Modo potem Zbrush. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZAMPEK Napisano 13 Lipiec 2006 Share Napisano 13 Lipiec 2006 Heyah. Zeet - jak masz jakies tutki do modo to zapodaj, bo próbowałem dziada ujarzmic, ale on okazał sie silniejszy. Nic w nim konkretnego zrobic nie umiem :( Pomocy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Georgas Napisano 13 Lipiec 2006 Share Napisano 13 Lipiec 2006 teraz zauważyłem że doktorek ma nie fajne palce, reszta super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeet Napisano 13 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 13 Lipiec 2006 Georgas-dłonie po prostu są źle wyskalowane teraz też to widzę-dzięki, założenie było takie że będzie miał gumowe rękawiczki. SZAMPEK- tutków do modo jest sporo zacząłem od tych http://www.luxology.com/community/tutorials/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeet Napisano 22 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 22 Lipiec 2006 Witam Po przerwie,zabieram się dalej za doktorka :) Taki nowy wariant postaci , textury w drodze małe problemy z mapowaniem. Testy sceny Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeet Napisano 11 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 11 Sierpień 2006 Witam To jest pierwsze większe starcie z Maxwell renderem niestety niezbyt udane,nie mam juz cierpliwości do tej scenki i odkładam ją do wymiany sprzętu na nowy-na aktualnym nie jestem w stanie uzyskać większej rozdzielczości i jakości renderu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mentaller Napisano 11 Sierpień 2006 Share Napisano 11 Sierpień 2006 popracuj nad texturami i bedzie ładnie, ponieważ teraz nie prezentują się zbyt atrakcyjnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
..::Krzysiek M::.. Napisano 11 Sierpień 2006 Share Napisano 11 Sierpień 2006 eee no nieźle moja pracka się kryje bardzo mi się podoba naprawde suppperrrr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się