Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jeszcze go nie zrobil a juz mu kazesz go wykonczyc ;) Nielot pewnie tylko bumpa zrobi w ZB a reszte w poly.

  • Odpowiedzi 1,2k
  • Wyświetleń 144,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Witam!!

dzieki za komentsy ;)

aktora--> hmmmm :D

davy'iego bede robil w maxie a telko faktura skory jakies detaliczne zmarszczki czyli tak jak pisze gomez tylko bump :)

 

glowa ktora pokazalem(poczatek) wczoraj praktycznie skonczona jutro dam skonczona :D

Napisano
  • Autor
  JohnZi napisał:
dobra nielot mow kto to jest:D

 

nikt :D z "glowy" robie :D

glowa skonczona za chwile pokaze :)

Napisano
  • Autor

mimo ze dalem tez do finished daje tez tutja chce aby wszystkie moje modele byly w jednym watku ;)

14472d66cd130c2f.jpg

ec331b8a897c8e3d.jpg

Napisano

Ładnie :)

Jedynie jednak mi nie pasuje te wcięcie nad wargą, nie wiem czy ma to jakąś nazwę - tak wąskie jest feee.

Napisano

Ten zielony shader jakoś mi nie podchodzi. Powiem to wprost nielot, stać Cię na więcej !

Napisano

Fajny leb. Niepodobaja mi sie tylko uszy, takie papierowe, cienkie. Wara oblesna (gdzies ja juz widzialem). Moglbys mu wyostrzyc niektore zmarszczki.

Napisano
  • Autor

Witam!!

wielkie dzieki za komentarze :)

ok zrobilem dzisiaj taka oto glowke :)

model skonczony, postaram sie zmapowac i jakas tex zrobic :)

i moje pytanie jak zrobic detal w zbrushu ? :D (taki jak tutaj[/u])

2f2a5837afd5f17f.jpg

Napisano

Ja osobiscie 99% modelowania wykonuje standardowym brushem. I rowniez tak bym osobiscie podchodzil do tych zmarszczek. Wiem, ze niektorzy wola inflata do tego. Mi tam wszystko jedno.

Napisano

Możesz zrobić alphę z jakiejś fotki i odbić te wszystkie zmarszczki to chyba najprostszy sposób.

Napisano
  • Autor
  General Straw napisał:
Ja osobiscie 99% modelowania wykonuje standardowym brushem. I rowniez tak bym osobiscie podchodzil do tych zmarszczek. Wiem, ze niektorzy wola inflata do tego. Mi tam wszystko jedno.

 

dzieki za info a czy ostre krawedzie robic (czyli dawie faldy a pomiedzy nimi ostra krawedz) tez robisz zwyklym brushem czy uzywas pinch'a ?

ps. trche trzeba sie nameczyc aby takie zmarszczki zrobic nadodatek myszka :D

Napisano

A zeby zrobic alphe to najprosciej filtry>highpass w photoshopie a potem autolevels dla zwiekszenia kontrastu. Ot taki najprostszy sposob.

 

Nie uzywam pincha. Poprostu zmniejszam rozmiar brusha. Ale wiesz, ja zawsze takie minimalistyczne podejscie do wszystkiego mialem.

 

Tutaj masz linka do techniki z inflatem:

http://www.highend3d.com/zbrush/tutorials/project_walkthroughs/18.html

Napisano
  • Autor

dzieki, powolutku zalapuje jak to dziala cos tam juz wychodzi ;)

pomysl z inflatem jak dla mnie chyba najlepszy choc z zwyklym zbrushem wychodzi tak samo :)

alphy tez sobie luknalem na szybko i kurde super :)

postaram sie cos tam zklecic ;)

zobaczymy jak wyjdzie :)

jeszcze raz dzieki za pomoc :)

Napisano

Ostatnio mialem okazje pracowac w zb3 i tego typu zmarszczki robilem uzywajac lazy mouse ( "L" na klawierce lub w zakladce stroke) przestrzen miedzy zmarszczkami wypelnialem inflatem.

 

Fajna glowka, czekam na wiecej :)

Napisano

Pinch ma tez inna zalete - czasem siatka moze miec za malo podzialow zeby takie szczegoly zrobic i wtedy uzywajac pincha nie musisz dzielic siatki, on zbiera geometrie z okolicy i "zageszcza" ja lokalnie.

Napisano

no Indianin wygląda super, tylko skończ go i zrób render i będzie bardzo fajna pracka do portfolio, trzymam kciuki, pokaż siatkę i adoptuj mnie:)

Napisano

nielot jak Cie spotkam to dostaniesz za to zielone coś co do FW wrzuciłeś.........:P:P:P nie mogłeś tego ostatniego wstawić?!?!!?

Napisano
  • Autor

Witam!!

mrkrzysiek--> hehe pierwsze "prosbe" moge zrobic ale druga hehe ;)

chudy--> o fak to sobie nagrabilem :D

bdcbf5c45115edcc.jpg

Napisano
  • Autor

Witam!!

krzychu dzieki :)

dzisiejszy speed ;)

jak usiadlem tak skonczylem ;)

daje jako free model, moze sie komus przyda -->FREE_MODEL(sa dwa pliki .max(max9) i .obj)

921402f0d43c8ee8.jpg

Napisano

no widzisz nielot007 bardzo ladna glowka:) tylko uszy troche niebardzo, takiego video tutka bys ciachnal albo tego indianca;)

Napisano

Czacha jest zbyt wydluzona ale twarz wydaje mi sie ok. Fajnie wyglada ale zrob cos z ta szyja na milosc boska.

Napisano

Indianin jest cool, całkiem charakterny :). Ale tak ogólnie do całego threadu... To pisz na czym się wzorowałeś, przy paru główkach albo kojarzę wzorce albo mam dziwne wrażenie "już to gdzieś widziałem"- przy czy dla jasności- we wzorowaniu się na cudzych modelach nie widzę nic złego, po prostu warto o tym pisać :).

Napisano
  • Autor

Witam!!

dzieki za posty postaram sie poprawic :)

Gotham--> baaaaaardzo mi milo ze zawitales w moje skromen progi, jesli chdozi o koncepty ok postaram sie mowic naczym sie wzorowalem ;)

 

dzisiejszy speed :)

czlowiek nietoperz ;)

moglbym jeszcze troche poppoprawiacale niechce mi sie :D

pozdro

c920ab8baf88cd19.jpg

Napisano

Model ładny, tylko te mięśnie szyi chyba za bardzo uwydatnione.

Napisano

Fajnie tylko te kaciki ust... Nie wiem czy robisz to swiadomie ale jak koncza sie wargi (stykaja sie) to przedluzasz otwor jamy ustnej. Dziwnie to wyglada. W poprzednim modelu zrobiles to lepiej.

Napisano

to chyba nie mięśnie tylko część kostiumu:) ale sie nieznam, modelik wypas jak większość w całej nielotowej galerii:D

Napisano
  • Autor

Witam!!

dzieki za komentarze :)

Gomez--> moglbys dkoladniej wyjasnic o co chodzi z kacikami ust :) bo nie bardzo czaje :D

Napisano

Wyjasniam. Widac to szczegolnie u indianina i zielonego. Myslalem wtedy ze to celowe bo fajnie wygladalo ale batman tez tak ma chociaz trudno to zobaczyc bo rozdzialka mala.

 

ustanielotyw2.th.jpg

Napisano
  • Autor

Gomez--> wiec tak. ;) wydaje mi sie ze tak powinno byc oto przyklady (troche ciezko znalesc zdjjecie aby bylo to widoczne, ale nawet patrzylem u siebie ze mniejwiecej u kazdej osoby takie cos jest )

http://www.minishorts.net/images/pitt.jpg

http://www.obliquity65.com/wp-content/uploads/2006/07/073107.jpg

wiadomo ze kobiety takiego czegos nie beda mialy w takim duzym stopniu, beda mialy tylko leciuki zarys prawie niewidoczny ale juz np. starsci ludzie maja to ogromne ;)

Napisano

dokladnie, nikt nie ma takiej krechy, to powstaje przez to ze gorna warga jest bardziej wysuniete niz dolna, dodatkowo oswietlenie gorne rzuca cien i powstaje jakby taka "krecha", a nima czegos takiego.

 

Ogolnie w twoich modelach wystepuje tendencja bardzo szerokich ust, a wszczegolnosci ostre podkreslanie kacikow, co mnie zawsze razilo jakos. Tak prawde mowiac to rzadko w naturze wystepuja takie szerokie usta, zazwyczaj sa nie wiele szersze niz nos.

 

I jeszcze jedno. U ludzi starszych jeszcze bardziej jest to widoczne bo im skora juz splywa z twarzy. Skora rosciagnieta z tych miesni ustowych :D tworzy maly faldek (grawitacja) i powstaje krecha, ale ona nie jest wklesla, to jest nie duzy faldek, ale oswietlenie swoje tez robi.

Napisano
  • Autor
  SUPER_OkO napisał:
dokladnie, nikt nie ma takiej krechy, to powstaje przez to ze gorna warga jest bardziej wysuniete niz dolna, dodatkowo oswietlenie gorne rzuca cien i powstaje jakby taka "krecha", a nima czegos takiego.

 

Ogolnie w twoich modelach wystepuje tendencja bardzo szerokich ust, a wszczegolnosci ostre podkreslanie kacikow, co mnie zawsze razilo jakos. Tak prawde mowiac to rzadko w naturze wystepuja takie szerokie usta, zazwyczaj sa nie wiele szersze niz nos.

 

I jeszcze jedno. U ludzi starszych jeszcze bardziej jest to widoczne bo im skora juz splywa z twarzy. Skora rosciagnieta z tych miesni ustowych :D tworzy maly faldek (grawitacja) i powstaje krecha, ale ona nie jest wklesla, to jest nie duzy faldek, ale oswietlenie swoje tez robi.

 

hehe ja wiem skad sie ta krecha bierze :) i u mnie wlasnie tak jest (?)

co do ostrych ust to hmmm ja wole "ostrzejsze" ;)

dzieki za post'a :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności