Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Touch :D Buehehehehe w pracy bylem to i tak z kompa nie korzystalem :] moze na 2x c2d byloby dosc znosnie :) I sam nie wiem co w tym jest, ale mi sie podoba ;) Tylko za chiny nie moglem ustawic ostrosce :/ Nop, ale + jest taki, ze mam pewnosc iz swieza pasta na procku sie dobrze wygrzala xD

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Kurcze nie wychodzi mi ten tutorial z evermotion o użyciu v ray proxy.Trawke już potrafię zrobić tylko muszęz jeszcze sie nauczyć wykorzystywać proxy.Może ktoś pokrótce wytłumaczyć co tam trzeba zrobić?

Napisano

Generalnie, biorąc za przykład tą wcześniejszą trawkę, musisz wszystko scalić najlepiej w jeden obiekt z zachowaniem mapowania poszczególnych obiektów.

W przypadku trawy, kiedy ustawisz już pożądane wartości dla scatter'a, nadasz źdźbłom materiały, konwertujesz je do editable poly i z poziomu jednego z nich wybierasz funkcję Attach z uwzględnieniem Match Material IDs to Material. Kiedy już uzyskasz jeden obiekt, klikasz na nim prawym i z menu kontekstowego wybierasz V-Ray mesh export. Eksportujesz jako jeden plik, zaznaczasz sobie, żeby od razu stworzył proxy (Automatically create proxies) i Voila, gotowe. Masz teraz blok proxy, który możesz powielać.

Wszystko jest w tym tutku od {E}vermotion;)

 

Pozdr!

Napisano

Touch robie tak i gdy wszystko zrobie kopiuje to tego skopiowanego nie widze i jeszce do tego tło w viewporcie robi mi sie czarne.może powie mi ktos czemu tak sie dzieje.jako sterownik mam d9.Soft 3dsmax 9 + v ray rc3

 

Zresztą bugi jakieś mi sie robią w tedy przy obracaniu.

Napisano

Naprawdę trudno mi powiedzieć w czym rzecz(?) Kopiując wybierałeś zwykłe Copy, czy Instance. Jeśli zaś o tło i bugi chodzi, to I have no idea.

 

Pozdr!

Napisano

piksar wszystko z printow :] nic na oko. Zreszta wydaje mi sie ze fiat 125 tak wlasnie wyglada :] Lusterko faktycznie moze ciut za male bo robione na oko ;)

Napisano

Zlinkowac to pol biedy :), troche czasu mi zajelo zrobienie konstrukcji tego przegubu przy srodku. Jestem tam kilka elementow ktore obracaja sie w wyznaczonych im osiach i sa ze soba polaczone. Chodzi o to ze jeden obraca sie np w osi X do niego jest przyczepiony inny ktory obraca sie np w osi Y, potem noga np w osi Z, a to wszystko reaguje na ruch IK HI Solver'a nogi :). Moze pozniej wrzuce animacje z viewportu zeby bylo zrozumiale :)

 

Pozdrawiam

Napisano

Patry: HDRI jak dla mnie nice

^johny: poprostu zarabiscie ;p

a teraz odemnie maly tescik. do poprawy scierka ktora na nia nie wyglada i drewno na stoliku i krzeslach oraz brak jescze pierdółek (zeby takie puste nie bylo) ale wszystko w swoim czasie ;p Glownie sprawdzalem oswietlenie ale i reszte tez ;p

o wlasnie bo bym zapomnial:

b8f7dca679f7e57c.jpg

:P

Napisano

Jak na takie ostre światło jak widać na podłodze w dolnym lewym roku to w samym pomieszczeniu jest ogólnie chyba za ciemno. Krzywa oddzielająca panele od kafli na podłodze do poprawy, no i kadr;)

Pozdr!

Napisano

troche za niebiesko. podjazd do garażu dość stromy, zwykle garaż się robi na niższym poziomie niż dom, ale możliwe że projekt nie twój.

Napisano

niestety musialem zrobic przerwe w pracy nad Cordoba

 

test16bf5.jpg

 

mozecie mi poradzic co do kompozycji? Jaki kolor tla, jak efektownie przedstaic ten flakonik? Jakie studio ustawic itd. Czasu malo...

 

Ps. nie zakladalem osobnego WIPa bo sie chyba nie nadaje.

Napisano

maciekG - ładnie :) mental?

Gavreel - wow, super to wygląda! Pokażesz jak wygląda studio i jakich świateł użyłeś? :)

 

A tu takie speed-testy :) (plamy spowodowane używaniem presetów :))

 

zacuravh6.jpg

 

zenzohs9.jpg

Napisano

MaciekG, fajne to. Tekstury tylko kuleją (zróżnicowanie ostrości odbić i takie tam). Jeżeli to brązowe z drugiego obrazka to przerdzewiała stal czy drewno, to można z tego materiału dużo słodkości wyciągnąć. Plus, jakieś bardziej zdecydowane cienie by się przydały, mocniejsze światła. Trochę za bardzo niebieskie imo. :)

Napisano

JohnZi- hehe, no nie taki sobie ;) Swietnie to to wyglada!

patry- enzo daje rady ale wrzuc moze bez tych plamek :)

 

ustawienia studia:

http://img296.imageshack.us/img296/1898/studioxt1.jpg

 

ustawienia swiatel 1,2,3 + wylaczona kaustyka w Vray properties:

http://img120.imageshack.us/img120/4060/vraylpt4.jpg

 

swiatlo 4 sluzy do generowania kaustyki, ustawienia jak wyzej tylko Multiplier na 16 i wlaczona kaustyka w Vray Prop.

Napisano

patry tak to mental..

dzieki za rady..przydadza sie..:) bo jeszcze bede to rzezbil..narazie to bylo tak na zajecia zeby tylko prowadzacemu pokazac mniej wiecej o co chodzi..a ze byla juz 6ta to mi sie nie chcialo zmieniac kamienia zeby byl zblurowany :]

pzdr.

Napisano

maciekG - jak to mental to zdradź jakieś ustawinia - zwłaszcza FG mnie interesuje i fotony jeśli takowe użyłeś:)

 

JohnZi - nie umiem tego lepiej opisać jak tylko, że te krzesełka wyglądają jakoś tak "smacznie" :) - ładny chrom - ale tło troche jakby "brudne/smutne" wyszło

Napisano

Johny dziex;)

arch wiesz mozna na rozne sposoby budowac studia oswietleniowe, fakt faktem ogolne zasady jakies tam sa, ale po prostu chcialem zobaczyc jak tam sobie johny wymyslil i wybudowal swoje, bo efekt mi sie podoba, czemu nie;)

 

pozdr

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności