Bubu Napisano 19 Kwiecień 2007 Napisano 19 Kwiecień 2007 Touch :D Buehehehehe w pracy bylem to i tak z kompa nie korzystalem :] moze na 2x c2d byloby dosc znosnie :) I sam nie wiem co w tym jest, ale mi sie podoba ;) Tylko za chiny nie moglem ustawic ostrosce :/ Nop, ale + jest taki, ze mam pewnosc iz swieza pasta na procku sie dobrze wygrzala xD
Lis Napisano 19 Kwiecień 2007 Napisano 19 Kwiecień 2007 Hir ju got. :) Textury reflect,bump i duffuse mają po 2k x 2k pixeli.
Yaro16 Napisano 21 Kwiecień 2007 Napisano 21 Kwiecień 2007 Kurcze nie wychodzi mi ten tutorial z evermotion o użyciu v ray proxy.Trawke już potrafię zrobić tylko muszęz jeszcze sie nauczyć wykorzystywać proxy.Może ktoś pokrótce wytłumaczyć co tam trzeba zrobić?
Touch Napisano 21 Kwiecień 2007 Napisano 21 Kwiecień 2007 Generalnie, biorąc za przykład tą wcześniejszą trawkę, musisz wszystko scalić najlepiej w jeden obiekt z zachowaniem mapowania poszczególnych obiektów. W przypadku trawy, kiedy ustawisz już pożądane wartości dla scatter'a, nadasz źdźbłom materiały, konwertujesz je do editable poly i z poziomu jednego z nich wybierasz funkcję Attach z uwzględnieniem Match Material IDs to Material. Kiedy już uzyskasz jeden obiekt, klikasz na nim prawym i z menu kontekstowego wybierasz V-Ray mesh export. Eksportujesz jako jeden plik, zaznaczasz sobie, żeby od razu stworzył proxy (Automatically create proxies) i Voila, gotowe. Masz teraz blok proxy, który możesz powielać. Wszystko jest w tym tutku od {E}vermotion;) Pozdr!
tadzio Napisano 21 Kwiecień 2007 Napisano 21 Kwiecień 2007 dobrze wiedziec, na pewno sie przyda;) pozdr
patry Napisano 21 Kwiecień 2007 Napisano 21 Kwiecień 2007 Podłoże cosik nie pasuje do mapki HDRI :) Fajne światła :)
Bubu Napisano 21 Kwiecień 2007 Napisano 21 Kwiecień 2007 Podłoże cosik nie pasuje do mapki HDRI :) Fajne światła :) Testy tessty testy testy :]
Yaro16 Napisano 21 Kwiecień 2007 Napisano 21 Kwiecień 2007 Touch robie tak i gdy wszystko zrobie kopiuje to tego skopiowanego nie widze i jeszce do tego tło w viewporcie robi mi sie czarne.może powie mi ktos czemu tak sie dzieje.jako sterownik mam d9.Soft 3dsmax 9 + v ray rc3 Zresztą bugi jakieś mi sie robią w tedy przy obracaniu.
Touch Napisano 22 Kwiecień 2007 Napisano 22 Kwiecień 2007 Naprawdę trudno mi powiedzieć w czym rzecz(?) Kopiując wybierałeś zwykłe Copy, czy Instance. Jeśli zaś o tło i bugi chodzi, to I have no idea. Pozdr!
piksar Napisano 22 Kwiecień 2007 Napisano 22 Kwiecień 2007 bubu jakieś to autko nieproporcionalne się wydaje (wysokość bocznych szyb, lusterko, wlot powietrza z tyłu)
Bubu Napisano 22 Kwiecień 2007 Napisano 22 Kwiecień 2007 piksar wszystko z printow :] nic na oko. Zreszta wydaje mi sie ze fiat 125 tak wlasnie wyglada :] Lusterko faktycznie moze ciut za male bo robione na oko ;)
chveti Napisano 22 Kwiecień 2007 Autor Napisano 22 Kwiecień 2007 Taki mały attempt na cgtalkową zabawę 'sphagetti monster' :)
piksar Napisano 22 Kwiecień 2007 Napisano 22 Kwiecień 2007 a haaa to dlatego tak cicho w agpc - ćwiczycie makaron
pecet Napisano 22 Kwiecień 2007 Napisano 22 Kwiecień 2007 hehe dobre, tylko trzeba by było ulepszyć tą blache, bo wygląda jak folia
Johny Napisano 25 Kwiecień 2007 Napisano 25 Kwiecień 2007 Za malo zeby wrzucic do animacji wiec daje tutaj, robocik nad ktorym pracuje. Prosta animacja zeby sprawdzic czy kosci dobrze dzialaja :) screen'y: Render: Vray, 100 klatek 640x480, calosc okolo 100 min Animacja (640x480): http://forest.zapto.org/max3d/noga2.zip Pozdrawiam Maciek
tadzio Napisano 25 Kwiecień 2007 Napisano 25 Kwiecień 2007 nom fajnie sie rusza;) przy takich konstrukcjach to chyba wystarczy zlinkowac kosci do modelu, dobrze mysle? pozdr
JunioR Napisano 25 Kwiecień 2007 Napisano 25 Kwiecień 2007 chveti fajny ten potworek, ale nie fajny shader tej całej przykrywki ;)
Johny Napisano 25 Kwiecień 2007 Napisano 25 Kwiecień 2007 Zlinkowac to pol biedy :), troche czasu mi zajelo zrobienie konstrukcji tego przegubu przy srodku. Jestem tam kilka elementow ktore obracaja sie w wyznaczonych im osiach i sa ze soba polaczone. Chodzi o to ze jeden obraca sie np w osi X do niego jest przyczepiony inny ktory obraca sie np w osi Y, potem noga np w osi Z, a to wszystko reaguje na ruch IK HI Solver'a nogi :). Moze pozniej wrzuce animacje z viewportu zeby bylo zrozumiale :) Pozdrawiam
tadzio Napisano 25 Kwiecień 2007 Napisano 25 Kwiecień 2007 Rozumiem. No fakt , moze byc to trudne do zrobienia. pozdr
Johny Napisano 25 Kwiecień 2007 Napisano 25 Kwiecień 2007 Zeby nie bylo ze jestem nieslowny ;P, animacja z viewportu dla lepszego zrozumienia przez co musialem przejsc :) http://forest.zapto.org/max3d/_scene.zip Pozdrawiam
Obstein Napisano 26 Kwiecień 2007 Napisano 26 Kwiecień 2007 Patry: HDRI jak dla mnie nice ^johny: poprostu zarabiscie ;p a teraz odemnie maly tescik. do poprawy scierka ktora na nia nie wyglada i drewno na stoliku i krzeslach oraz brak jescze pierdółek (zeby takie puste nie bylo) ale wszystko w swoim czasie ;p Glownie sprawdzalem oswietlenie ale i reszte tez ;p o wlasnie bo bym zapomnial: :P
hcpiter Napisano 26 Kwiecień 2007 Napisano 26 Kwiecień 2007 Cos mi sie skala wydaje skopana i wogole w kadrze wszystko tak napchane, ale renderek przyjemny.
Touch Napisano 26 Kwiecień 2007 Napisano 26 Kwiecień 2007 Jak na takie ostre światło jak widać na podłodze w dolnym lewym roku to w samym pomieszczeniu jest ogólnie chyba za ciemno. Krzywa oddzielająca panele od kafli na podłodze do poprawy, no i kadr;) Pozdr!
chudy Napisano 26 Kwiecień 2007 Napisano 26 Kwiecień 2007 taki próbny renderek wizki, nad którą ostatnio pracuje
siwy Napisano 26 Kwiecień 2007 Napisano 26 Kwiecień 2007 troche za niebiesko. podjazd do garażu dość stromy, zwykle garaż się robi na niższym poziomie niż dom, ale możliwe że projekt nie twój.
chudy Napisano 26 Kwiecień 2007 Napisano 26 Kwiecień 2007 no projekt nie mój. co do podjazdu to też sie zdziwiłem że taki stromy, ale jest taki jak w projekcie.
naeq Napisano 26 Kwiecień 2007 Napisano 26 Kwiecień 2007 A oto mój taki mały oraz krótki teścik FumeFX :) >> http://falcom.host247.pl/others/fumefx.avi
chveti Napisano 26 Kwiecień 2007 Autor Napisano 26 Kwiecień 2007 fume ma potencjał - dobrze to wygląda :), ale jeśli chodzi o intuicyjność to wydaje mi się że aurze ustępuje.
Gavreel Napisano 28 Kwiecień 2007 Napisano 28 Kwiecień 2007 niestety musialem zrobic przerwe w pracy nad Cordoba mozecie mi poradzic co do kompozycji? Jaki kolor tla, jak efektownie przedstaic ten flakonik? Jakie studio ustawic itd. Czasu malo... Ps. nie zakladalem osobnego WIPa bo sie chyba nie nadaje.
patry Napisano 28 Kwiecień 2007 Napisano 28 Kwiecień 2007 maciekG - ładnie :) mental? Gavreel - wow, super to wygląda! Pokażesz jak wygląda studio i jakich świateł użyłeś? :) A tu takie speed-testy :) (plamy spowodowane używaniem presetów :))
RA Napisano 28 Kwiecień 2007 Napisano 28 Kwiecień 2007 MaciekG, fajne to. Tekstury tylko kuleją (zróżnicowanie ostrości odbić i takie tam). Jeżeli to brązowe z drugiego obrazka to przerdzewiała stal czy drewno, to można z tego materiału dużo słodkości wyciągnąć. Plus, jakieś bardziej zdecydowane cienie by się przydały, mocniejsze światła. Trochę za bardzo niebieskie imo. :)
Yaro16 Napisano 28 Kwiecień 2007 Napisano 28 Kwiecień 2007 fajny fotelik;d i studio tez fajne;d a tutaj test
tadzio Napisano 28 Kwiecień 2007 Napisano 28 Kwiecień 2007 lava mtl;) Johny a jak wyglada studio (jesli mozesz uchylic rabek tajemnicy;)?? pozdr
Gavreel Napisano 28 Kwiecień 2007 Napisano 28 Kwiecień 2007 JohnZi- hehe, no nie taki sobie ;) Swietnie to to wyglada! patry- enzo daje rady ale wrzuc moze bez tych plamek :) ustawienia studia: http://img296.imageshack.us/img296/1898/studioxt1.jpg ustawienia swiatel 1,2,3 + wylaczona kaustyka w Vray properties: http://img120.imageshack.us/img120/4060/vraylpt4.jpg swiatlo 4 sluzy do generowania kaustyki, ustawienia jak wyzej tylko Multiplier na 16 i wlaczona kaustyka w Vray Prop.
arch515 Napisano 29 Kwiecień 2007 Napisano 29 Kwiecień 2007 lava mtl;) Johny a jak wyglada studio (jesli mozesz uchylic rabek tajemnicy;)?? pozdr http://www.cgarena.com/freestuff/tutorials/max/studiolighting/index.html Sadzę ze uzyskasz podobny a morze nawet lepszy efekt (nie ujmując koledze) bardzo fajny i prosty totek …możliwe ze znasz.:)Pozdrawiam
JohnZi Napisano 29 Kwiecień 2007 Napisano 29 Kwiecień 2007 w studiu uzylem dwoch swiatelek, w tym jedno sphere jak widac i ono ma mocniejsze natezenie:) http://img412.imageshack.us/img412/5884/studiovk9.jpg http://img412.imageshack.us/img412/3958/studio1cb4.jpg arch fajny tutek:) hehe tylko trzeba miec taki model:P
maciekG Napisano 29 Kwiecień 2007 Napisano 29 Kwiecień 2007 patry tak to mental.. dzieki za rady..przydadza sie..:) bo jeszcze bede to rzezbil..narazie to bylo tak na zajecia zeby tylko prowadzacemu pokazac mniej wiecej o co chodzi..a ze byla juz 6ta to mi sie nie chcialo zmieniac kamienia zeby byl zblurowany :] pzdr.
JohnZi Napisano 29 Kwiecień 2007 Napisano 29 Kwiecień 2007 Jeszcze jedne krześła, te sa mniej fotogeniczne, troszke zmienilem studio:)
pionix Napisano 29 Kwiecień 2007 Napisano 29 Kwiecień 2007 maciekG - jak to mental to zdradź jakieś ustawinia - zwłaszcza FG mnie interesuje i fotony jeśli takowe użyłeś:) JohnZi - nie umiem tego lepiej opisać jak tylko, że te krzesełka wyglądają jakoś tak "smacznie" :) - ładny chrom - ale tło troche jakby "brudne/smutne" wyszło
tadzio Napisano 29 Kwiecień 2007 Napisano 29 Kwiecień 2007 Johny dziex;) arch wiesz mozna na rozne sposoby budowac studia oswietleniowe, fakt faktem ogolne zasady jakies tam sa, ale po prostu chcialem zobaczyc jak tam sobie johny wymyslil i wybudowal swoje, bo efekt mi sie podoba, czemu nie;) pozdr
Rekomendowane odpowiedzi