Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hi !

tlo zwykly eniviromnent, tak wiem, stoliczek maly zdeka, ale tak chcieli wiec nie moglem dac wiekszego niestety ;)

Co do oswietlenia to bedzie sie jeszcze nad nim pracowalo i tak jeszcze nie ma lamp w suficie bo to jedna z pierwszych wersji vizualizacji.

A tak ogolnie to wielkie dzieki za komentarze!

pozdrawiam serdecznie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomysł na scenkę inspirowany modelem citroena ?

 

got me :)

tylko nie mam obrazka...a wiem, że był taki ładny żółty ...nie potrafię znaleźć..

chyba widziałem go w zeszłym roku(?)

 

jeszcze mam zamiar spróbować wsadzić te auto w amerykański kanał...taki betonowy.

 

---

 

t0m3k - to beta ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie tam mieszkanie dwupoziomowe mecze z mieszkaniowki - projekt juz oddalem, ale wzialem sie za wnetrze.pytanie mam o szklo mleczne w poleczce podwieszanej w czesci kuchennej - jak to zrobic? ustawilem refraction glossines na 0,6 i jest diffuse dosc jasny, ale wychodza jakies szumy duze? - to podbic moze subdivs refrakcji ? ? ?

 

60907475ky9.jpg

 

.

.

.

 

 

f1c6250ec97991f6.jpg

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w ogole, to na tym rastrze za oknem ma sobie rosnac bluszcz ;) pokazac jakas elewacje? jak w calosci budynek wyglada?

 

jeszcze nie wymodelowalem okien i oswietlenia, ale powoli egzaminy jeszcze mam ... Junior dzieki ;) ucze sie ciagle, a mam pytanie odnosnie zaslon, mozesz zapodac sharea malego ? podobaja mi sie bardzo, a modelowanie tego, to koszmar... chyba, ze masz jakis sposob na to? - ja robilem to z extrudowanego splinea - dobrze? i nakladalem modyf. blend chyba- zeby dodac grubosci nieco.

 

edit: a tu prosze elewacje ;) tylko sie nie smiac :P

 

3b72781d729c40a6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próba materiałów i światła do Outdor'a :>

dzewacopycopyeh3.jpg

By mortom at 2007-07-03

 

P.S.

 

Nie patrzcie na tą "świecącą" trawę... efekt z post procesu sceny ^_^ planuję go na końcowej scenie zlikwidować... a do samego testa mi sie nie chce :P Aha to scena też nie jest... tylko box z wymodelowanym drzewkiem :>

 

Pozdro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jasiek311 wewnatrz troche za ciemno a co do elewacji to nie wiem co powiedziec :)

mortom bardzo fajnie tylko troche ostrosci brakuje ale to pewnie przez maly rozmiar

 

a tutaj kolejne testy pifka

pouringpj5.jpg

PS. Heineken to jedno z najlepszych piw :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie GLUE :]

co do kolory piwa to wiem ze kiepsko wyszedl ale ten sam material w wypelnionym kuflu wyglada ok, oczywiscie poprawie ale juz nie mialem ochoty o 1 w nocy bo rano do pracy musialem sie podniesc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yaro16 no słabo wyszło ci to piaskowane szkło... dodaj trochę lepszy AA i wiecej sampli załamania, no chyba ze zamiast szyby jest cienka kartka papieru to ok :)

Drewno tez możesz troszkę połyskliwsze zrobić :)

Co do renderu to bardziej mi sie podoba jaśniejszy, bo bardziej czytelniej :)

 

PS. Heineken to jedno z najlepszych piw :)

t0m3k płyn modelowałeś?? czy jakiegoś symulatora użyłeś??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności