t0m3k Napisano 4 Lipiec 2007 Napisano 4 Lipiec 2007 Lis sciagam demo RF4 ale jako ze nie planuje animacji sproboje zrobic ten plyn darmowymi metodami Yaro16 swiatlo po lewej za zolte, model kiepski (malo detali), materialy nijakie Mortom do zrobienia plynu uzylem darmowego Bloob Mesh + SuperSpray + UOmniDeflect + Gravity, nie jest to RealFlow ale daje niezle efekty i jest za friko, pozatym wybralem chyba niezbyt ciekawa klatke animacji
tadzio Napisano 4 Lipiec 2007 Napisano 4 Lipiec 2007 t0m3k wiesz co, ja sie nie znam na symulatorach cieczy, ale moze mniejsze czasteczki by pomogly i efekt by byl lepszy. pozdr
mirach Napisano 4 Lipiec 2007 Napisano 4 Lipiec 2007 Efekt dzisiejszej walki z brakiem kreatywności. Musze sobie nowy komp sprawić... renderowało się to z 5 razy dłużej niż modelowało a i tak znikły detale z środkowego wyświetlacza. Nazwijmy to dezajnerskim zegarkiem stołowym :D Bez PSa: Z PSem:
mirach Napisano 5 Lipiec 2007 Napisano 5 Lipiec 2007 Z wyrenderowanej z-depth. Wiem że ciut przesadziłem z nim, ale... :)
t0m3k Napisano 5 Lipiec 2007 Napisano 5 Lipiec 2007 mirach bez PSa jak dla mnie lepsze. zegarek fajny. napisz ile sie renderowalo :)
mirach Napisano 5 Lipiec 2007 Napisano 5 Lipiec 2007 tomek: ostatnio prawie każdy obrazek przepuszczam przez PSa, strasznie dawno sie nim nie bawiłem i staram sie sobie przypomnieć jak to było z tą postprodukcją :) Renderowało się prawie równe 2h na AMD XP 1,6 GHz z 1GB RAM. Ustawienia w skrócie: AdaptivSub 0/2, Irradiance: medium, Lightcache 1000/0,01 i materiał aluminium miał 16 subdiv.
tadzio Napisano 5 Lipiec 2007 Napisano 5 Lipiec 2007 MIrach to bardzo dobrze ze przepuszczasz przez psp, czasem (zazwyczaj) latwiej dopracowac cos w ten sposob niz robic dziesiatki renderow dopasowujac jedna pierdole. Choc sa takze zwolennicy robienia takich renderow, by juz nie poprawiac w psp. ale ja jednak zawsze cos podciaqam, kontrast, saturacje i ostrosc, bo w vrayu to na xponentialu blado wychodzi. pozdrawiam
Master Kiełbaster Napisano 5 Lipiec 2007 Napisano 5 Lipiec 2007 zmień ustawienia gammy maxa i saturacja będzie ok :P
.jacek Napisano 5 Lipiec 2007 Napisano 5 Lipiec 2007 t0m3k wydaje mi sie, ze te krople sa za duze albo brakuje dodatkowych mniejszych czasteczek - z nimi mogloby wygladac fajniej. siema
polka dot Napisano 5 Lipiec 2007 Napisano 5 Lipiec 2007 nie. exponential. glut wygląda fajnie dopiero z motion blurem :)
SWRSC Napisano 6 Lipiec 2007 Napisano 6 Lipiec 2007 takie piny co sie przypina do bluzeczek :) MR, w PS tylko vigneta
mrkrzysiek Napisano 6 Lipiec 2007 Napisano 6 Lipiec 2007 ostatnie rendery super mirach bez PS'a ładniejszy kome no super ci wyszedł render i model master z ciebie SWRSC no całkiem ładne trochę kanty na tym niebieskim dziwnie wyglądają
mirach Napisano 7 Lipiec 2007 Napisano 7 Lipiec 2007 mrkrzysiek - musze popracować nad swoimi PSimi umiejętościami :) SWRSC - dla mnie też te kanty są dziwne troszke, za to "zalewa" wyszła super wg mnie
jasiek311 Napisano 7 Lipiec 2007 Napisano 7 Lipiec 2007 nos, nie wrzucaj fotek do dzialu z grafika 3d :P hehehe... super wyszlo
pionix Napisano 7 Lipiec 2007 Napisano 7 Lipiec 2007 George82 - pomaga coś takiego na kaca? ;) Test światła i dywanu - reszty właściwie też
Touch Napisano 7 Lipiec 2007 Napisano 7 Lipiec 2007 Dywan ciekawy, ale beton chyba za mocno odbija. Fajne wnętrze tak btw;) Pozdr
MaGuu Napisano 7 Lipiec 2007 Napisano 7 Lipiec 2007 Właśnie...jak wy to robicie ze nie ma nojsu i pewnie jeszcze szybko się Wam to renderuje i nic nie lata :O Genialny materiał kanapy.
Master Kiełbaster Napisano 7 Lipiec 2007 Napisano 7 Lipiec 2007 jak zero jak ma fotel znojsowany Jes! Jes! Jes!
Yaro16 Napisano 7 Lipiec 2007 Napisano 7 Lipiec 2007 nieźle ale wydaje mi sie ze krzesła lewitują;d Bardzo ładne oświetlenie routee.Powiedz czym oświetlałeś i podaj jak możesz ustawienia:d
AGmakonts Napisano 8 Lipiec 2007 Napisano 8 Lipiec 2007 Takie początki nowej wizki Shot at 2007-07-08
oo79 Napisano 8 Lipiec 2007 Napisano 8 Lipiec 2007 tesciki wnetrz do projektu, który teraz robie... jeszcze duuuzo poptawek mnie czeka :
Tomooo Napisano 8 Lipiec 2007 Napisano 8 Lipiec 2007 Witam. Walka z oswietleniem:/ mile widziene komentarze i propozycje. VRaySun, VRayLight w oknie i male poprawki w IrfanView (nie mam Photoshopa).
Tomooo Napisano 8 Lipiec 2007 Napisano 8 Lipiec 2007 oo79; podłoga za mocno odbija w pierwszym i wygląda jak by lewitowały krzesła i stoły.
Gość George82 Napisano 8 Lipiec 2007 Napisano 8 Lipiec 2007 oo79: Materialy masz nieciekawe, zwlaszcza woda... Przydaloby sie jeszcze wiecej detalu, ale to przeciez WIP...:) Pierwsze moje "powazniejsze" podejscie do LWF. Jak sadzicie - wyszlo? Pozdrawiam!
hcpiter Napisano 9 Lipiec 2007 Napisano 9 Lipiec 2007 routee czym oswietlane? sky? "plane w oknie i słabiutkie iesy" Jezeli mozna ;)
patry Napisano 9 Lipiec 2007 Napisano 9 Lipiec 2007 Bardzo ładne światełko Nos :) To physical sun + sky czy coś innego?
Touch Napisano 9 Lipiec 2007 Napisano 9 Lipiec 2007 I sharpen'a z PS za dużo co widać szczególnie na lampie;)
heaven Napisano 10 Lipiec 2007 Napisano 10 Lipiec 2007 witam.. zalaczam screena z renderkiem testowym i od razu ide z pytaniem. mianowicie zalaczylem sobie VraySun'a i dodalem fizyczna kamere.. i co sie stalo ? nie wiadomo czemu po dodaniu tej kamery kolory mi sie zmieniaja.. plejn pod kieliszkiem zamiast byc jasno bialy zmienia kolor na brazowy.. woogle to wszystko lapalo odcienie brazu moze nie na tym ale na innym renderze .
JohnZi Napisano 10 Lipiec 2007 Napisano 10 Lipiec 2007 bo to tez zalezy od wysokosci slonka:P sprobuj dac wyzej;] no i musisz kombinowac z ustawieniami kamery;]
heaven Napisano 10 Lipiec 2007 Napisano 10 Lipiec 2007 nerwer mi juz pomogl :) w kamerze trza exposure wylaczyc.. http://www.deviantart.com/deviation/59485078/ http://www.deviantart.com/deviation/59485249/
Rekomendowane odpowiedzi