Touch Napisano 10 Lipiec 2007 Napisano 10 Lipiec 2007 A to mój telefon w mentalu. Hehe, a dasz coś więcej oprócz miniaturki?;)
Hindus Napisano 11 Lipiec 2007 Napisano 11 Lipiec 2007 No to ja na szybko - godzina zabawy w zb, koncept wg jakiegos usera tutaj z forum tylko nie pamietam czyj, background tez jakiegos naszego usera - tak na szybko uzyte - tylko w celach testowych - sorry :-* - czesc wiekszej scenki http://img128.imageshack.us/img128/8672/stworekib2.jpg http://img61.imageshack.us/img61/2640/stworekbweg1.jpg pa
AGmakonts Napisano 11 Lipiec 2007 Napisano 11 Lipiec 2007 Taki mały salon, dopiero początak ale chiałem sprawdzis swiatełko:) Shot at 2007-07-12
Gość George82 Napisano 11 Lipiec 2007 Napisano 11 Lipiec 2007 fajny "maly salon" :) Zapowiada sie fajnie jak dla mnie. Ale tego lc, to juz mogles lekko podkrecic ;]
naeq Napisano 11 Lipiec 2007 Napisano 11 Lipiec 2007 po długim czasie nareszcie mam działającego kompa... zaczynam dłubać :) A oto taki test nowo stworzonego studia:
Georgas Napisano 12 Lipiec 2007 Napisano 12 Lipiec 2007 AGmakonts zarzuć render a nie robisz nam smaczka :)
Georgas Napisano 12 Lipiec 2007 Napisano 12 Lipiec 2007 kiedyś już to renderowałem, ale postanowiłem to ponownie wyrenderować + http://images25.fotosik.pl/24/54643238560f5a5e.jpg
tadzio Napisano 13 Lipiec 2007 Napisano 13 Lipiec 2007 nie wyglada slabo, troche tylko saturacji by sie przydalo. powiedz ile Ci sie liczyla? pozdr
hcpiter Napisano 13 Lipiec 2007 Napisano 13 Lipiec 2007 Trawa troszke za szeroka mi sie wydaje moze jak bys zrobil kilka materialow dla trawy to wygladala by lepiej no i wlasnie tak jak napisal poprzednik saturacji by sie przydalo :) Pozdrawiam
chudy Napisano 13 Lipiec 2007 Napisano 13 Lipiec 2007 no to jeszcze jeden test. tym razem particlów 300 tyś na powierzchni 10x10m. prawde mówiąc przy 200 tyś wyglądało tak samo :P. tadzio: czas renderingu tego obrazka to 6,5 min. a więc ten wcześniejszy na pewno liczył się krócej. hcpiter, tadzio: co do saturacji to wiem, że przydałoby się więcej :P ale to akurat można w fotosklepie już zrobić ;] mentalowski sun&sky strasznie kolory przepala edit: post 777 minus 111 to jest szatańska liczba właśnie :P
Yaro16 Napisano 13 Lipiec 2007 Napisano 13 Lipiec 2007 duuużo lepiej:d pozdr0 ale mogło być jeszcze lepiej;d
hcpiter Napisano 13 Lipiec 2007 Napisano 13 Lipiec 2007 Ogolnie trawka fajna ale mozna by bylo sie pokusic o jakas roznorodnosc dla kontrastu ;)
Hindus Napisano 13 Lipiec 2007 Napisano 13 Lipiec 2007 z tego co widziałem to ta lisa była najlepsza (ta w galerii 3d)
hcpiter Napisano 13 Lipiec 2007 Napisano 13 Lipiec 2007 z tego co widziałem to ta lisa była najlepsza (ta w galerii 3d) Dokladnie :) tylko jeszcze zalezy jaki sie ma sprzet do trawy i na jakim terenie sie ja robi :), bo jak jest teren obszerny to bedzie ciezko o duza ilosc trawy chyba ze ma sie wypas kompa :) a tak ogolnie to zwsze mnie interesowalo zrobienie fajnej realistycznej trawy, podobnej do tej co zrobil lis chyba najlepsza :D Pozdrawiam
chudy Napisano 13 Lipiec 2007 Napisano 13 Lipiec 2007 spoko spoko jeszcze z trawą powalcze ;] to narazie testy są, które robie w pracy, a tu nie mam fotosklepa żeby się troche pobawić kolorkami ;]
Hindus Napisano 13 Lipiec 2007 Napisano 13 Lipiec 2007 pionix - bardzo realistyczne - jedynie poszedł bym w chłodniejsze odcienie - ale tak to swietne. Tak bym to widział ale to tylko moje odczucia
KLICEK Napisano 13 Lipiec 2007 Napisano 13 Lipiec 2007 hindus swietnie dobrales kolorki dla mnie foto :)
pionix Napisano 13 Lipiec 2007 Napisano 13 Lipiec 2007 Ja to troche wychłodziłem tak: hindus - twoja wersja wygląda u mnie bardzo niebiesko - mamy chyba kompletnie różny balans bieli w monitorach ;)
Hindus Napisano 13 Lipiec 2007 Napisano 13 Lipiec 2007 Pionix - chyba tak bo dla mnie nadal na twojej poprawce za ciepło :) ale mna sie nie sugeruj - ja gustuje w 'ciemnych, chłodnych klimatach'. Klicus :-*
KLICEK Napisano 13 Lipiec 2007 Napisano 13 Lipiec 2007 Pionix przy ciepłym klimacie szkło wyglada kiepsko, nie wiem dlaczego po prostu mam takie odczucie, u hindusa wyglada jakby ktos wkleił je z foty, oraz obrazek ma jakby wiecej głebi :) moze tez mam cos z monitorem wiec mna sie nie sugeruj :) Swietnie Pionix jedziesz z tymi wizkami :) gratsy
Yaro16 Napisano 13 Lipiec 2007 Napisano 13 Lipiec 2007 tez dużo zależy od monitora.:)Bardzo realnie wyszło;pozr0.Co do trawy to trza powiedzieć Lisowi aby zrobił tutka;d
pionix Napisano 13 Lipiec 2007 Napisano 13 Lipiec 2007 Pionix - chyba tak bo dla mnie nadal na twojej poprawce za ciepło :) ale mna sie nie sugeruj - ja gustuje w 'ciemnych, chłodnych klimatach'. Klient chciał "ciepłą i przytulną" wizkę (komerchę) - osobiście też wole "ciemne i chłodne klimaty" :) ...co do trawy to trza powiedzieć Lisowi aby zrobił tutka;d jestem za... za wszelkimi tutkami od Lisa ;)
Hindus Napisano 13 Lipiec 2007 Napisano 13 Lipiec 2007 a no to spoko - ja poprostu nie lubie renderów które popadają za mocno w beżowy kolor - pamietam jeszcze jak mnie Marcin wprowadzał w techniki oswietlenie - jakis rok temu - uczył mnie że dobre oświetlenie w scence to połączeniu głównie beżu i błękitu. Tak byłem uczony i tak zapamiętałem, zawsze o tym pamiętam. I fajnie przechodzi sie z tych kolorów w chłodne - juz na poziomie postprodukcji.
hcpiter Napisano 13 Lipiec 2007 Napisano 13 Lipiec 2007 Ok jakos znalazlem czas na male testy z trawka a oto i efekt :) Pozdrawiam :) Milego weekendu :D
chudy Napisano 13 Lipiec 2007 Napisano 13 Lipiec 2007 strasznie niska ta trawa ;] ale wygląda fajnie. tak wyszło z 3d studio czy była jakaś postprodukcja?
tadzio Napisano 13 Lipiec 2007 Napisano 13 Lipiec 2007 hc fajna, kolor cacy, tylko mam wrazenie ze troszke jak wlosy- za cienka miejscami. pozdr
Touch Napisano 13 Lipiec 2007 Napisano 13 Lipiec 2007 Scatter, widać takie charakterystyczne wychodzenie poza distribution object. Ładnie;)
patry Napisano 14 Lipiec 2007 Napisano 14 Lipiec 2007 hcpiter3d - wow, piękna trawka! :) I jeśli można spytać - co to jest ten scatter? :)
hkropinski Napisano 14 Lipiec 2007 Napisano 14 Lipiec 2007 patry -> nieregularne mnozenie obiektu wg pewnych wlaściwosci;) compound object -> scatter
Rekomendowane odpowiedzi