Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cornelius Scipio - jak zalejesz zbiornik wodą to będzie wypasik :)

 

U mnie w Photoshopie CS tego filtra nie ma :(

a może to i dobrze... ;)

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

troszke mi sie spieszylo i w maxwellu jestem mniej niz zero, wiec niewiem zabardzo co ustawilem. wrzucilem model dalem 3 plany ze swiatłem, kamere, jakies textury z katalogu instalacyjnego i pozniej troszke skorygowalem podczas rendera . Uwazam to za najwieksza zalete maxwella ingerencja w oswietlenie sceny jeszcze w trakcie renderingu.

 

maxwell- 1h 13SL

render ~900x1200 pix

Gość Cornelius Scipio
Napisano

Pressenter: ten projekt w katalogu nosi nazwę "Tyler residence" i pewnie pod taką wystawię pracę do galerii :).To nie była moja praca,ten projekt robię pierwszy raz :) Ale miło mi jeżeli skojarzyłeś prace EV ze mną :P

 

Pzdr.

Napisano

pionix można zawsze w CMYKu troszkę powiększyć obraz w jednyz z kanalow ale to takie naciągane, i nie daje za rewelacyjnych efektów :D

 

Cornelius Scipio ładny render, ale tak jak Tomala (?) mówi przyciemnij trochę beton i zalej wodą zbiornik. Mi się podoba chociaż trochę AA mi nie pasi.

Napisano

JohnyCa: Model budynku niezły, modele samochodów... "please press delete". ;)

 

Co do oświtlenia popracowałbym troszkęnad środowiskiem, zwiększył może troszkę turbidity słoneczka, tło zmienił, jak nie masz nic innego to daj vraysky.

 

A i jeszcze te szyby w tym budynku jakieś takie matowe czy mi się wydaje?

Napisano

pressenter: Auta wsadziłem już "normalne". Z szybami za to mam problem. Próbuję cały czas zrobić te witryny tak żeby odbijały jak najwięcej otoczenia i do tego jeszcze miały "taką fajną niebieską poświatę". Kombinowałem z ustawieniami Refraction environment override na niebiesko ale na razie nie odszłem z tym do "strzału".

Napisano

JohnyCa: nie sprawdzałem swojego pomysłu, ale ja bym to chyba tak rozwiązał:

http://img20.imageshack.us/img20/6762/zrzutgo2.jpg

http://img98.imageshack.us/img98/973/zrzut1oa8.jpg

http://img233.imageshack.us/img233/4084/zrzut2wl9.jpg

Po numerkach materiałów domyślisz się co jest co.

 

A no i kolor dobierz sobie właściwy. :D

 

EDIT:/ Pinero tak zajrzałem na tą Twoją stronkę i mam pytanie... to co jest w "projektach" tam, to są rendery?

Napisano

Niebo o niebo lepsze, autka też, reszta... dużych zmian nie widzę.

 

Ja mam takie pytanie: ma ktoś coś o motion blur, bo przydałoby mi się a nie wiem jak się za to zabrać?

Napisano

JohnyCa czy twoje szyby nie dają za dużo cienia? i nie kombinuj żadnym blendowaniem To nic ci nie da zwłaszcza, że drugi materiał do blendowania to tylko diffiuse (co innego jak się blenduje różne materiały refrakcyjne czy refleksyjne)

Napisano

Bacry: Ech... dają cień. A ze szkłem to zrobiłem jak LIS kiedyś tu radził (poza tymi cieniami oczywiście). Wyszło trochę lepiej. Idę dalej...

 

a595c74b74dc31cc.jpg

 

Tomuś: fajna mapa :)

Napisano

Witam! Zacząłem sobie modelować Audi A5. Jest to mój pierwszy samochód, jak i w ogóle pojazd :P Chciałbym się spytać jak ogólnie wygląda ta siatka, czy jest dobrze rozłożona. Nie wiem czy idę w dobrym kierunku. Tutaj [LINK] do obrazka.

Za wszelkie porady z góry dziękuję. Pozdrawiam!

 

EDIT: Jeszcze drugi [LINK]

Napisano

JohnyCa czy twoje szyby mają glossy reflection ustawione? a jak tak to jaką wartość (no i po co) No i napisz dokładnie jaką szybę chcesz mieć.

Napisano

Yo!

 

rt1.jpg

 

 

Test materiału (lakier samochodu) i compostingu

renderer: V-Ray

czas: hmmm, chyba 2h.

 

Mecze juz te siatke audi na wielu pracach, nie wiem czemu lakier wyszedl matowy. Moze wiecie jak fajnie sie robi lakier samochodu i jak go podswietlic? Tutaj oswietlilem niby HDRI (zwykla bitmapa dana jako spherical environ) i directem.

 

Pzdr!

Napisano

Daymon...w kamerze fizycznej przsadziłeś z jedną opcja co pionuje bryły..zapomniałem jak sie to nazywa.a nie sprawdze bi nie jestem na tym komie co trzeba;) a tak to fajnie Ci to wyszło. tło tylko troche nie gra. za to fajny parkiecik.

Napisano

Mam do was pytanie. Czy macie jakiś przepis na material firan/zasłon do mental ray? bo walcze już z 20 minut i nie moge nic wywalczyć. To jest mental ray z maxa 8. Znalazłem już jeden wątek ale mi nie pomogło :D licze na pomoc

Napisano

Lukasz_Stanek 20 minut :) tak to faktycznie malo nie liczac renderingu 200x150 pikseli trwajacego kolejne 5 minut. szlag mnie trafia bo na dodatek mam problemy z oswietleniem... zaraz normalnie zassam demko v-raya :)

 

 

mrkrzysiek bajer ta wypadkowana

 

Edit:

nie to nie... :) już sobie zassałem v-raya i szybko poradziłem :)

Napisano

Panie i Panowie da się PhisicalCam wykorzystać do renderu fasad, znaczy się bez perspektywy? Jeśli tak to jak?

 

EDIT:/ Tak sobie pomyślałem czy może ogólnie ktoś zna w vrayu jakiś patent na render fasad bez perspektywy?

Napisano

baaaardzo duża odległość od fasady i duuuża Focal length coś z tego by wyszło (w miarę potrzeby jeszcze Vertical shift)

Napisano

Ale to i tak nie byłby dokładnie rzut. No cóż, rozwiązałem to inaczej: dałem hdrkę na env, ustawiłem ją na małą jasność i renderowałem z widoków Front, Back itp. Wygląda nieźle chociaż nie zadowala mnie to w pełni, ale trudno.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności