pionix Napisano 31 Styczeń 2008 Napisano 31 Styczeń 2008 Cornelius Scipio - jak zalejesz zbiornik wodą to będzie wypasik :) U mnie w Photoshopie CS tego filtra nie ma :( a może to i dobrze... ;)
oo79 Napisano 31 Styczeń 2008 Napisano 31 Styczeń 2008 troszke mi sie spieszylo i w maxwellu jestem mniej niz zero, wiec niewiem zabardzo co ustawilem. wrzucilem model dalem 3 plany ze swiatłem, kamere, jakies textury z katalogu instalacyjnego i pozniej troszke skorygowalem podczas rendera . Uwazam to za najwieksza zalete maxwella ingerencja w oswietlenie sceny jeszcze w trakcie renderingu. maxwell- 1h 13SL render ~900x1200 pix
pressenter Napisano 31 Styczeń 2008 Napisano 31 Styczeń 2008 Cornelius: bliskie oryginałowi, nie pamiętam nazwy budynku, ale widziałem zdjęcie tego w "Contemporary Houses" Ullmanna. Kiedyś też ktoś to na EV zrobił. To Twoje było?
Gość Cornelius Scipio Napisano 31 Styczeń 2008 Napisano 31 Styczeń 2008 Pressenter: ten projekt w katalogu nosi nazwę "Tyler residence" i pewnie pod taką wystawię pracę do galerii :).To nie była moja praca,ten projekt robię pierwszy raz :) Ale miło mi jeżeli skojarzyłeś prace EV ze mną :P Pzdr.
kamil.ochel Napisano 31 Styczeń 2008 Napisano 31 Styczeń 2008 pionix można zawsze w CMYKu troszkę powiększyć obraz w jednyz z kanalow ale to takie naciągane, i nie daje za rewelacyjnych efektów :D Cornelius Scipio ładny render, ale tak jak Tomala (?) mówi przyciemnij trochę beton i zalej wodą zbiornik. Mi się podoba chociaż trochę AA mi nie pasi.
JohnyCa Napisano 1 Luty 2008 Napisano 1 Luty 2008 Powoli tworzę tę wizkę ale coś mi tu nie pasuje ze światłem.
hcpiter Napisano 1 Luty 2008 Napisano 1 Luty 2008 wow ale chmuryy zmien najpierw to tlo bo daje po oczach ;) A swiatlo niezle nawet
!Ewert Napisano 1 Luty 2008 Napisano 1 Luty 2008 budynek ok, reszta do kosza. a ja mecze cały czas tą scene.. i nie moge mieć tego co chce;/
pressenter Napisano 1 Luty 2008 Napisano 1 Luty 2008 JohnyCa: Model budynku niezły, modele samochodów... "please press delete". ;) Co do oświtlenia popracowałbym troszkęnad środowiskiem, zwiększył może troszkę turbidity słoneczka, tło zmienił, jak nie masz nic innego to daj vraysky. A i jeszcze te szyby w tym budynku jakieś takie matowe czy mi się wydaje?
JohnyCa Napisano 1 Luty 2008 Napisano 1 Luty 2008 pressenter: Auta wsadziłem już "normalne". Z szybami za to mam problem. Próbuję cały czas zrobić te witryny tak żeby odbijały jak najwięcej otoczenia i do tego jeszcze miały "taką fajną niebieską poświatę". Kombinowałem z ustawieniami Refraction environment override na niebiesko ale na razie nie odszłem z tym do "strzału".
Marcin Napisano 1 Luty 2008 Napisano 1 Luty 2008 a ja mecze cały czas tą scene.. i nie moge mieć tego co chce;/ czego ? tego ?
hcpiter Napisano 1 Luty 2008 Napisano 1 Luty 2008 no ładnie, a teraz zrób sansa ;) hahaha peter xD masterskie ! pozdro !
!Ewert Napisano 1 Luty 2008 Napisano 1 Luty 2008 to nie sans jeszcze ale na dzień dzisiejszy sie nawet podoba mi to to ;)
hcpiter Napisano 1 Luty 2008 Napisano 1 Luty 2008 jest coraz lepiej tylko tlo za oknem i zaslona taka prosta za bardzo :)
pressenter Napisano 1 Luty 2008 Napisano 1 Luty 2008 JohnyCa: nie sprawdzałem swojego pomysłu, ale ja bym to chyba tak rozwiązał: http://img20.imageshack.us/img20/6762/zrzutgo2.jpg http://img98.imageshack.us/img98/973/zrzut1oa8.jpg http://img233.imageshack.us/img233/4084/zrzut2wl9.jpg Po numerkach materiałów domyślisz się co jest co. A no i kolor dobierz sobie właściwy. :D EDIT:/ Pinero tak zajrzałem na tą Twoją stronkę i mam pytanie... to co jest w "projektach" tam, to są rendery?
JohnyCa Napisano 2 Luty 2008 Napisano 2 Luty 2008 pressenter: Dzięki za wskazówki. Póki co taki jest efekt mojej walki ze szkłem, niebem, autami, światłem i czym tam jeszcze.
pressenter Napisano 2 Luty 2008 Napisano 2 Luty 2008 Niebo o niebo lepsze, autka też, reszta... dużych zmian nie widzę. Ja mam takie pytanie: ma ktoś coś o motion blur, bo przydałoby mi się a nie wiem jak się za to zabrać?
Bacry Napisano 2 Luty 2008 Napisano 2 Luty 2008 JohnyCa czy twoje szyby nie dają za dużo cienia? i nie kombinuj żadnym blendowaniem To nic ci nie da zwłaszcza, że drugi materiał do blendowania to tylko diffiuse (co innego jak się blenduje różne materiały refrakcyjne czy refleksyjne)
JohnyCa Napisano 2 Luty 2008 Napisano 2 Luty 2008 Bacry: Ech... dają cień. A ze szkłem to zrobiłem jak LIS kiedyś tu radził (poza tymi cieniami oczywiście). Wyszło trochę lepiej. Idę dalej... Tomuś: fajna mapa :)
FF Napisano 2 Luty 2008 Napisano 2 Luty 2008 Lewitujące samochody! A przynajmniej nie wyglądają jak by miały ponad 1,5t.
JackVasi Napisano 2 Luty 2008 Napisano 2 Luty 2008 Witam! Zacząłem sobie modelować Audi A5. Jest to mój pierwszy samochód, jak i w ogóle pojazd :P Chciałbym się spytać jak ogólnie wygląda ta siatka, czy jest dobrze rozłożona. Nie wiem czy idę w dobrym kierunku. Tutaj [LINK] do obrazka. Za wszelkie porady z góry dziękuję. Pozdrawiam! EDIT: Jeszcze drugi [LINK]
Bacry Napisano 2 Luty 2008 Napisano 2 Luty 2008 JohnyCa czy twoje szyby mają glossy reflection ustawione? a jak tak to jaką wartość (no i po co) No i napisz dokładnie jaką szybę chcesz mieć.
keraj37 Napisano 2 Luty 2008 Napisano 2 Luty 2008 Yo! Test materiału (lakier samochodu) i compostingu renderer: V-Ray czas: hmmm, chyba 2h. Mecze juz te siatke audi na wielu pracach, nie wiem czemu lakier wyszedl matowy. Moze wiecie jak fajnie sie robi lakier samochodu i jak go podswietlic? Tutaj oswietlilem niby HDRI (zwykla bitmapa dana jako spherical environ) i directem. Pzdr!
!Ewert Napisano 2 Luty 2008 Napisano 2 Luty 2008 Daymon...w kamerze fizycznej przsadziłeś z jedną opcja co pionuje bryły..zapomniałem jak sie to nazywa.a nie sprawdze bi nie jestem na tym komie co trzeba;) a tak to fajnie Ci to wyszło. tło tylko troche nie gra. za to fajny parkiecik.
kamil.ochel Napisano 2 Luty 2008 Napisano 2 Luty 2008 Mam do was pytanie. Czy macie jakiś przepis na material firan/zasłon do mental ray? bo walcze już z 20 minut i nie moge nic wywalczyć. To jest mental ray z maxa 8. Znalazłem już jeden wątek ale mi nie pomogło :D licze na pomoc
kamil.ochel Napisano 2 Luty 2008 Napisano 2 Luty 2008 Lukasz_Stanek 20 minut :) tak to faktycznie malo nie liczac renderingu 200x150 pikseli trwajacego kolejne 5 minut. szlag mnie trafia bo na dodatek mam problemy z oswietleniem... zaraz normalnie zassam demko v-raya :) mrkrzysiek bajer ta wypadkowana Edit: nie to nie... :) już sobie zassałem v-raya i szybko poradziłem :)
grzegerz Napisano 3 Luty 2008 Napisano 3 Luty 2008 test z malym glow wnetrza do poprzednich renderów. sorry za everowe lampy w finale zrobie swoje:)
JohnyCa Napisano 3 Luty 2008 Napisano 3 Luty 2008 Bacry: Dopiero po twoim pytaniu o glossy reflection skapnąłem się że nie tak poustawiałem parametry szkła jak chciałem.
siwy Napisano 3 Luty 2008 Napisano 3 Luty 2008 jaaaaka chata. projekt mnie wcisnal w fotel. wizka niezla
arch515 Napisano 3 Luty 2008 Napisano 3 Luty 2008 maciekG....co to..?? podobać sie bardzo!!dawaj wiecej!!;d pozdrawiam.
maciekG Napisano 3 Luty 2008 Napisano 3 Luty 2008 to byc fragment mojego projektu semestralnego :) moze jak skncze go w koncu to wrzuce do archi.. dzieki, pzdr
Orangegraphics Napisano 4 Luty 2008 Napisano 4 Luty 2008 MaciekG bardzo ciekawe.także czekam na całość;)
pressenter Napisano 4 Luty 2008 Napisano 4 Luty 2008 Panie i Panowie da się PhisicalCam wykorzystać do renderu fasad, znaczy się bez perspektywy? Jeśli tak to jak? EDIT:/ Tak sobie pomyślałem czy może ogólnie ktoś zna w vrayu jakiś patent na render fasad bez perspektywy?
Bacry Napisano 4 Luty 2008 Napisano 4 Luty 2008 baaaardzo duża odległość od fasady i duuuża Focal length coś z tego by wyszło (w miarę potrzeby jeszcze Vertical shift)
pressenter Napisano 4 Luty 2008 Napisano 4 Luty 2008 Ale to i tak nie byłby dokładnie rzut. No cóż, rozwiązałem to inaczej: dałem hdrkę na env, ustawiłem ją na małą jasność i renderowałem z widoków Front, Back itp. Wygląda nieźle chociaż nie zadowala mnie to w pełni, ale trudno.
DraB Napisano 4 Luty 2008 Napisano 4 Luty 2008 Siemka. Ostatni renderek nad którym przyszło mi pracowac
Rekomendowane odpowiedzi