Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki dzięki :) nie spodziewałem się że się spodoba. nawet nieba mi się nie chciało dodawać.

O takich rzeczach jak drzewo z posadzki czy średni żywopłot to wiem. spoko ;)

 

Pionix.

Oświetlenie klasyczne.

Gradient w enviremencie. Sun z nieba. Hdri w Reflection.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

LIS bajera tylko dachówka wygląda jakby nie w te stronę ułożona (kwestia złudzenia zapewne) materiał szyb jest trochę prześwitujący czy full reflect ? powiedz coś o tym

PINERO trochę optymistyczne te poręcze...pobawiłbym się z widocznością tego przejaranego stropu ao/toon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, no fakt, wnętrza Pinera są świetne.

 

JunioR: Takie pytanko, w tej łazience te światełka "w suficie" to vraylighty czy jakieś iesy? Jeśli iesy to może byś się podzielił, bo właśnie robię projekt z dokładnie takimi samymi lampejtkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm no tak wyglą da, ale to taki jakiś dziwny gatunek ;) ....ale tu też kamera też jest nisko ustawiona. Ciezko ocenić wielkosć i ustawienie kamery jesli wokół jest tylko biało i nie da się do niczego tego odniesć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gavreel- bardzo ładne rendery. bump za szeroki na parkiecie. Przepalenie na pierwszym straszne. ale reszta bardzo ładna. z silnikiem fajowe

zgred88-miłe dla oka, mam nadzieje ze zrobisz jakąś wklejke z trawa ze zdięcia na pierwszym planie:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pinero podaj ustawienia świateł albo Cie zbanuja ;)

http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=665136&postcount=4727

Osom

 

Ustawienia to rzecz, na którą musiał bym znaleźć chwilę, żeby przedstaawić to wszystko DOKŁADNIE.

Będzie w skrócie - Dużo testów. W tej scenie 6 vrayplane'ów w oknach + IES'y.

Każdyz innym natężeniem i barwą. Pisałem już kiedyś o tym - kiedy mam ( w skrócie ) za żółto - daje np.IES z chłodniejszą barwą w podstawie i w Filter Color.

... i na odwrót.

Zawsze wysokie Subdivs.

 

Vraypalne'y - praaaawie biel - PRAWIE ;)

Gamma Correction 2,2

Ryba to tołpyga - słodkowodna chyba, i jest dla Zbychowatego ;)

+ PS

.

.

 

.

c5a141e39de8ac7e.jpg

.

.

 

.

9c9c66e5a4840c2f.jpg

.

.

.

1698e18848373baa.jpg

.

.

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam ostatnio się tylko was podpytuję, a swoich prac nie pokazuję, ale obiecuję poprawę. ;)

 

Kilka projektów akuratnie mi teraz wpadło więc co jakiś czas będę dłubał. ;)

 

Mieszkanko, chwilowo kuchnia oraz gościnny z jadalnią.

 

1copyeg8.jpg

 

2copyom9.jpg

 

Nie bijcie za brak kaustyk, nie mam na to ni czasu, ni chęci, ni umiejętności (chyba, że mi ktoś powie jak to działa). ;)

 

Tak, wiem też, że niektórym drzewom gdzieniegdzie brakuje tekstury, i disp trawy za duży. Swoją drogą ma ktoś jakąś fajną, stonowaną teksturę trawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Huh, całkiem niedawno dokładnie ten sam żyrandol miałem w projekcie. Toto takie popularne jest?

 

Światełko ładne tylko tam coś za okapem nie ładnego się przebija i tuż nad lampą tą nad blatem kuchennym. Kurcze, ale muszę się nauczyć robić takie zasłony, te marszczenia na górze są po prostu świetne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności