Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Hm, ona taka skomplikowana nie jest. :)

Poza tym, chyba zapomniałem wyłączyć turbosmooth'a w viewporcie, może dlatego.

 

EDIT:

Siatka wygląda tak. Czyli tzw. wielki pikowany baton.

batonli9.th.jpg

 

+baterie różniaste. Bez składu, ładu i właściwych ustawień, bo na szybko.

bateriexy2.th.jpg

Edytowane przez RA
Napisano

a ja się zbłaźnię i spytam gdzie jest ten color correct? :) bo nijak nie mogę skapować po tym co tu mówicie gdzie on może być, a efekty są fajne.

Napisano

aa takie buty. jutro poszukam bo to daje w waszych rekach bardzo fajne efekty. oto dzisiejsza walka z renderem i materiałami: powiedzcie czy do foto reala jeszcze bardzo daleko bo ja już rachubę powoli tracę z tym 3d :)

14jj8.jpg

Napisano

Trosiek – mega, ale to mega mi się podoba ta peugocina, i chyba wiem, jaki efekt chcesz uzyskać.. Widziałem kiedyś w jakiejś gazecie taki słoneczny dzień auto na tle takiego białego muru Ala Grecja i mega błękitne niebo.. Super sprawa

Etyr11- bardzo ładny ten exteriosik..Mi osobiście robi.:) Dopracuj detale, itp.. ma potencjał. Pozdrawiam.

Napisano

hcpiter pisałem wcześniej, że to ma byc na wzór takiej sesji zdjęciowej mercedesa w takich klimatach właśnie białych ;) myślę dokładnie o tym o czym mówi arch515 (arch - na pw odpowiem za jakies 0,5h bo sie skonczy wrzucac ;) )

Napisano (edytowane)

Taki render lub bardziej teścik klasycznej sypialni w hotelowym stylu.

Hehe ale listwy w pokoju wypoczynkowym już zapomniałem dać... no i te zielone prostokąty ^_^ niedopatrzenie materiałów :)

 

sypialniaklasyczna3standg5.jpg

 

 

A tu coś z innej beczki, nazwałem to wypoczynek Marchewka :P taki teścik dywanikowy :)

wypoczynekmarchewkapz6.jpg

 

pionix fajna łazienka :)

Edytowane przez Mortom
Napisano
grigoriob - hmmm nie wiem czy mam dziękować za komplement czy płakać za złośliwość :P

 

P.S.

Kubuś forever!! :P

 

Dziekować nie musisz:D ale to był komplement bo sie podobaja obydwa:)

Napisano

Poszedl do sklepu z lampami, zapalił z wlascicielem na lufe sie juz namówic nie dal..wzial aparat strzelil fote..znowu zapalil...znowu na lufe sie nie dal namowic..i tyle ;)

Napisano (edytowane)

tomuś ja na taki tiling stosuje najprostszą metode na świecie.... czasami działa czasami nie.... zależy od mapy :) wystarczy jak UV mapę zapodasz pod nieco zakrzywionym kontem względem kamery... w tym przypadku dałbym jakieś 45 stopni i powinno troszkę zniwelować tiling :)

 

Pozdrawiam :)

 

Aż taki ten domek nie brzydki :P

 

 

P.S.

Mam pytanko jeszcze takie:

Czy w MAXsie da sie zastosować Parallax Mapping?? bo czasami displase jest nie potrzebny a bump to za mało...

 

Zna ktoś odpowiedź na to pytanie??

 

Hmm znalazłem odpowiedź na moje pytanie :) na CGtalk jakiś facet zamieścił DX shader obsługujący Parallax'a w Viewporcie :> jak co to mogę przesłać pliki jeśli byłby ktoś zainteresowany :) dodam że shader działa ładnie i miodnie :)

Edytowane przez Mortom
Napisano

no domek na exteriory następne :) trawka zwykły disp.. podjazd jest rzeczywiscie troszke stromy ale to chyba tylko przez przyblizenie kamery go tak widac. jakies moze jeszcze roslinki dojdą + autko na podjazd.

Napisano

Kub@ - Domek całkiem fajny, ale jakoś texturki chyba mi nie pasują :(

 

Mortom - paralax? yyy to efekt stworzony i generowany przez kartę graficzną. W Viewporcie ok, ale chyba w renderze już nie użyjesz...

Napisano

ladnie:)

 

a ja zrobilem sobie na wlasny uzytek Moooi menorah bold:P

 

menorahboldmoooisk1.jpg

 

jak co to mozna sciagnac nie jest to moze model ala RA ale nie jest tez jakis straszny moim zdaniem do wizek da rade plik w formacie 3ds max 9

moooi menorah bold

Napisano (edytowane)

FAlcom - tak tylko w viewporcie, na render już nie działa... niestety nie znalazłem nic co mogło by używać paralax'a w czasie renderu... rozchodzi mi sie o to, że robię sceny z wieloma dispase na raz to strasznie zamula RAM a z takim parlaxem było by szybciej... a na jakości gdzieniegdzie można zawsze zaoszczędzić :) no ale trzeba zmodernizować "rupiecia" o kolejne 2GB RAMu to powinno wystarczyć :>

 

A tu kolejny teścik... tym razem połączenie filetu z grafitem :)

wypoczynekfioletuc9.jpg

 

Z lampą chyba trochę przesadziłem :P

Edytowane przez Mortom
Napisano
Kub@: pochwal się jeszcze co do tła, to sky czy jakaś bitmapa?

 

niebo to gradient, w trzecim slocie na na dole wrzucone zdjecie nieba. ledwo co widoczne w tej rozdziałce co dałem.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności