pionix Napisano 9 Maj 2008 Napisano 9 Maj 2008 Oooo wielki dzięks :) A jeszcze jakbyś pokazał Color mapping to byłbym bardzo happy ;)
pressenter Napisano 9 Maj 2008 Napisano 9 Maj 2008 Gracias arch, na pewno się przyda, ale "gura", że tak powiem, żondzi. ;) grigoriob: aleś na łatwiznę poszedł, to się proboolean i opacity używa... xD
pressenter Napisano 9 Maj 2008 Napisano 9 Maj 2008 Tak teraz się dopiero przyjrzałem siatce pufy... RA jak Ty się w tym połapałeś?
RA Napisano 9 Maj 2008 Napisano 9 Maj 2008 (edytowane) Hm, ona taka skomplikowana nie jest. :) Poza tym, chyba zapomniałem wyłączyć turbosmooth'a w viewporcie, może dlatego. EDIT: Siatka wygląda tak. Czyli tzw. wielki pikowany baton. +baterie różniaste. Bez składu, ładu i właściwych ustawień, bo na szybko. Edytowane 9 Maj 2008 przez RA
trosiek Napisano 9 Maj 2008 Napisano 9 Maj 2008 a ja się zbłaźnię i spytam gdzie jest ten color correct? :) bo nijak nie mogę skapować po tym co tu mówicie gdzie on może być, a efekty są fajne.
trosiek Napisano 9 Maj 2008 Napisano 9 Maj 2008 aa takie buty. jutro poszukam bo to daje w waszych rekach bardzo fajne efekty. oto dzisiejsza walka z renderem i materiałami: powiedzcie czy do foto reala jeszcze bardzo daleko bo ja już rachubę powoli tracę z tym 3d :)
hcpiter Napisano 9 Maj 2008 Napisano 9 Maj 2008 yyy chcesz pokaza kwiata, chody czy peugota? bo jak narazie to daleko to sudyjnego redera, przybliz kamere i wywal te dodatki
arch515 Napisano 9 Maj 2008 Napisano 9 Maj 2008 Trosiek – mega, ale to mega mi się podoba ta peugocina, i chyba wiem, jaki efekt chcesz uzyskać.. Widziałem kiedyś w jakiejś gazecie taki słoneczny dzień auto na tle takiego białego muru Ala Grecja i mega błękitne niebo.. Super sprawa Etyr11- bardzo ładny ten exteriosik..Mi osobiście robi.:) Dopracuj detale, itp.. ma potencjał. Pozdrawiam.
trosiek Napisano 10 Maj 2008 Napisano 10 Maj 2008 hcpiter pisałem wcześniej, że to ma byc na wzór takiej sesji zdjęciowej mercedesa w takich klimatach właśnie białych ;) myślę dokładnie o tym o czym mówi arch515 (arch - na pw odpowiem za jakies 0,5h bo sie skonczy wrzucac ;) )
pionix Napisano 10 Maj 2008 Napisano 10 Maj 2008 test płytek 2 Jakby komuś przyszło robić takie dziwne kafle to mogę udostępnić teksturę :)
!Ewert Napisano 10 Maj 2008 Napisano 10 Maj 2008 test chyba zaliczony, ale kafle w ogole mi sie nie podobają;)
!Ewert Napisano 10 Maj 2008 Napisano 10 Maj 2008 Piotrze, naprawdę rozumiem Ciebie ;) aha i daj światło te z podwieszanego mocniejsze;)
grzegerz Napisano 10 Maj 2008 Napisano 10 Maj 2008 pionix dziwne sa ale dlatego cieszyłbym sie jak bys udostępnił:D. test bardzo udany zreszta jak zwykle:D
pionix Napisano 10 Maj 2008 Napisano 10 Maj 2008 grigoriob - a proszę Cię bardzo: http://www.wizualizacje.media.pl/zasysanie/forum/kafla_dziwne.jpg
grzegerz Napisano 10 Maj 2008 Napisano 10 Maj 2008 dzieki wielkie pionix :) a wiesz gdzie takie mozna kupic?:P
Destroyer Napisano 10 Maj 2008 Napisano 10 Maj 2008 ale że i brzydkie te kafelki :P gdyby je wywalić wizka byłaby całkiem spoko :D
routee Napisano 10 Maj 2008 Napisano 10 Maj 2008 te kafle to jakiś wybryk natury czy jakiś inny myk ? co za firma to robi tak z ciekawości?
Morphe Napisano 10 Maj 2008 Napisano 10 Maj 2008 eeee opowiadacie, bardzo fajne kafle, mi sie podobaja, odpowiedni design, musi pod nie byc i to wyszstko :)
Mortom Napisano 10 Maj 2008 Napisano 10 Maj 2008 (edytowane) Taki render lub bardziej teścik klasycznej sypialni w hotelowym stylu. Hehe ale listwy w pokoju wypoczynkowym już zapomniałem dać... no i te zielone prostokąty ^_^ niedopatrzenie materiałów :) A tu coś z innej beczki, nazwałem to wypoczynek Marchewka :P taki teścik dywanikowy :) pionix fajna łazienka :) Edytowane 10 Maj 2008 przez Mortom
grzegerz Napisano 10 Maj 2008 Napisano 10 Maj 2008 Mortom- śmiechowe:P heh marchewa:D pionix- podzielił byś sie ustawieniami materiału umywalki?
Mortom Napisano 10 Maj 2008 Napisano 10 Maj 2008 grigoriob - hmmm nie wiem czy mam dziękować za komplement czy płakać za złośliwość :P P.S. Kubuś forever!! :P
patry Napisano 10 Maj 2008 Napisano 10 Maj 2008 pressenter - bardzo super wyszło :) Tylko auto szyb nie ma :P
seblen11 Napisano 10 Maj 2008 Napisano 10 Maj 2008 (edytowane) ...to mój test oswietlenia noca, pierwsze podejscie... (scanline) Edytowane 10 Maj 2008 przez seblen11 dopisanie tekstu
trosiek Napisano 10 Maj 2008 Napisano 10 Maj 2008 pressenter no ja nie wiem czemu ale mam wrażenie że za ciemna jest ta wizka i te ściany troszkę za sterylne, ale wrażenie pozytywne :)
grzegerz Napisano 10 Maj 2008 Napisano 10 Maj 2008 grigoriob - hmmm nie wiem czy mam dziękować za komplement czy płakać za złośliwość :P P.S. Kubuś forever!! :P Dziekować nie musisz:D ale to był komplement bo sie podobaja obydwa:)
grzegerz Napisano 10 Maj 2008 Napisano 10 Maj 2008 Junior jak zrobiles taki fajny materiał klosza? co tam za światło jest w środku?
Zbychowaty Napisano 10 Maj 2008 Napisano 10 Maj 2008 Poszedl do sklepu z lampami, zapalił z wlascicielem na lufe sie juz namówic nie dal..wzial aparat strzelil fote..znowu zapalil...znowu na lufe sie nie dal namowic..i tyle ;)
pressenter Napisano 11 Maj 2008 Napisano 11 Maj 2008 everki? Ślicznie. O, i widzę, że avatara się pozbyłeś. :D
trosiek Napisano 11 Maj 2008 Napisano 11 Maj 2008 oo kolega z miasta Kub@ :D świetna trawa, ale troszkę dziwny ten boczny podjazd - bałbym się zahaczyć zawieszeniem
Mortom Napisano 11 Maj 2008 Napisano 11 Maj 2008 (edytowane) tomuś ja na taki tiling stosuje najprostszą metode na świecie.... czasami działa czasami nie.... zależy od mapy :) wystarczy jak UV mapę zapodasz pod nieco zakrzywionym kontem względem kamery... w tym przypadku dałbym jakieś 45 stopni i powinno troszkę zniwelować tiling :) Pozdrawiam :) Aż taki ten domek nie brzydki :P P.S. Mam pytanko jeszcze takie: Czy w MAXsie da sie zastosować Parallax Mapping?? bo czasami displase jest nie potrzebny a bump to za mało... Zna ktoś odpowiedź na to pytanie?? Hmm znalazłem odpowiedź na moje pytanie :) na CGtalk jakiś facet zamieścił DX shader obsługujący Parallax'a w Viewporcie :> jak co to mogę przesłać pliki jeśli byłby ktoś zainteresowany :) dodam że shader działa ładnie i miodnie :) Edytowane 11 Maj 2008 przez Mortom
Kub@ Napisano 11 Maj 2008 Napisano 11 Maj 2008 no domek na exteriory następne :) trawka zwykły disp.. podjazd jest rzeczywiscie troszke stromy ale to chyba tylko przez przyblizenie kamery go tak widac. jakies moze jeszcze roslinki dojdą + autko na podjazd.
naeq Napisano 11 Maj 2008 Napisano 11 Maj 2008 Kub@ - Domek całkiem fajny, ale jakoś texturki chyba mi nie pasują :( Mortom - paralax? yyy to efekt stworzony i generowany przez kartę graficzną. W Viewporcie ok, ale chyba w renderze już nie użyjesz...
grzegerz Napisano 11 Maj 2008 Napisano 11 Maj 2008 ladnie:) a ja zrobilem sobie na wlasny uzytek Moooi menorah bold:P jak co to mozna sciagnac nie jest to moze model ala RA ale nie jest tez jakis straszny moim zdaniem do wizek da rade plik w formacie 3ds max 9 moooi menorah bold
pressenter Napisano 11 Maj 2008 Napisano 11 Maj 2008 Kub@: pochwal się jeszcze co do tła, to sky czy jakaś bitmapa?
Mortom Napisano 11 Maj 2008 Napisano 11 Maj 2008 (edytowane) FAlcom - tak tylko w viewporcie, na render już nie działa... niestety nie znalazłem nic co mogło by używać paralax'a w czasie renderu... rozchodzi mi sie o to, że robię sceny z wieloma dispase na raz to strasznie zamula RAM a z takim parlaxem było by szybciej... a na jakości gdzieniegdzie można zawsze zaoszczędzić :) no ale trzeba zmodernizować "rupiecia" o kolejne 2GB RAMu to powinno wystarczyć :> A tu kolejny teścik... tym razem połączenie filetu z grafitem :) Z lampą chyba trochę przesadziłem :P Edytowane 11 Maj 2008 przez Mortom
Kub@ Napisano 11 Maj 2008 Napisano 11 Maj 2008 Kub@: pochwal się jeszcze co do tła, to sky czy jakaś bitmapa? niebo to gradient, w trzecim slocie na na dole wrzucone zdjecie nieba. ledwo co widoczne w tej rozdziałce co dałem.
Rekomendowane odpowiedzi