Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

pionix- masakrycznie dobry ten render, swietna wykladzina i posciel.

 

tescik

test1ty4.jpg

 

juniorku to tescik i to jeden z pierwszych, takze nie martw sie, wszytko bedzie;)

Napisano

pionix

fajowe, jedynie co mi lekko nie lezy to czarne pikowane oparcie na lozku, jakby sciana byla szara bardziej by mi pasowalo to oparcie, no ale po za tym miodnie :)

 

p.s a tego pisaku na podlogdze to mogles wiecej wysypac, bo tak to nawet zamku sie pozadnego nie wybuduje ;]

 

etyr ogolnie okej, szkoda ze ten dom jest taki samotny :]

Napisano

pionix bardzo fajnie wyglada, ten ``piasek`` na podlodze super :D Jedynie to czarna plachta daje po oczach i ten box naprzeciwko :)

p.s Ladne tapety robisz :)

pozdro !

Napisano

pionix energię elektryczną marnujesz zapalające te lampki ;) ja nie wiem, jak Ty tak super możesz zrobić takie renderki nie przepalone z takim delikatnym światłem padajacym na podłogę... widzę zasłony zmieniłes :D

 

ps.co do mojego puga - czy ja wiem czy on przepalony? u mnie na monitorze całkiem ładnie wyglada. a teraz po pssie wyglada jakby był tuz po deszczu :D chyba nie będę go renderzył i dam samego claya do finished...

Napisano

mi się całkiem podoba. tylko ta kratka czarna z przodu się troszkę zlewa xd fajnie wyszło wkomponowanie. ja tak patrzę, że coraz więcej ludzi odchodzi od renderów w studiu

Napisano

Wykładzina "piasek":

1: diffuse - http://www.cgtextures.com/texview.php?id=9511&s=S&PHPSESSID=54384601afd20fe73372c4541f0861f3

2. bump - ustawiony na 100 i w nim Normal Bump

 

bc8bb024484cae36.jpg

 

normalmapy zrobione w CrazyBumpie. Pierwsza zassana też z http://www.cgtextures.com druga to dołączona Bitmapa do Photoshopa CS.

 

Światło:

VRaySky: intensity multiplier - 1

VRaySun: intensity multiplier - 0,06; size multiplier - 10

IES pod lampą na suficie: lm - 12000,0

VRayPhysicalCamera: f-number - 8; shutter speed - 50; film speed - 400

Color mapping: Exponential 1,1,1

 

Widok z drugiej strony. Tej szmaty na łóżku nie chciało mi się robić i wziąłem jakiegoś gotowca. Klient kontent także nie ma problemu ;)

 

c66575175526518a.jpg

  • Like 1
Napisano

jacekdrze bardzo ladny sloneczny renderek :)

pionix dzieki za nastawy i wogole fajnie ze pokazujesz ustawienia swiatla :)

deshu fajnie a co to jest ?? jak to zrobiles ? :D

Napisano

Pionix jak zwykle fajne tylko ta szafa jakas chyba plytka na koszulki przynajmniej na tym ujeciu tak to wyglada ( chyba ze tam jest wneka ) ale rend i klimat ehhh :] niceee

 

Mrkrzysiek brummmmmmmm :] mecz dalej felgi hmm jakby olejna farba ktos pomalowal ;]

ale ja sie nie znam :] model kosmos master

Napisano

A ja mam takie pytanko: ile zajęłoby wam wykonanie wizualizacji takiej jak poniżej, oczywiście w jakości a'la Lis czy Morphe. Dodam, że jedyne co mam podane to ten render, żadnych wymiarów, wszystko na oko.

tmpqv5.jpg

Napisano

modeli nie masz?

 

w jakości lisa czy morphe bym robił pewnie bardzo długo lub w ogolnie by mi sie nie udało. w swojej jakości to z 6 dni..ale to taka odpowiedz jak łysy grzywą o kąt kuli..;)

Napisano

20 min i by stało, trzeba by trochę wyobraźnią nadrabiać braki wizualne :P

 

A serio to zależy czy od 0 czy masz np. gotowe modele (ale z tego co widzę to od 0). Myślę że 5 dni po 5-7h sensownej pracy.

Napisano

Wiec tak, ogól bardzo ładny ale:

 

materiał parkietu do poprawy, płytki na podłodze to lustro do przesady, ogień i wnetrze koninka czyste jak nic:P , drzewko pomarańczowe ono chyba na exteriory, widac niskie ustawienia irr-plamy , słaba kompresja jpg, mogłeś jeszcze dać jakieś pierdoły na stołach.

 

aha tło, pewnie dodawany w PS wiec odpal levele i środkowy przesywam daj w lewo.

 

A tak to werynajs :)

 

Pozdro.

Napisano

noo super. tylko ten ogień w kominku jakiś troszkę dziwny i poduszka na ostatnim renderze, ale światło i modele super. ale coś chyba niskie nastawy bo na suficie plamy chyba widzę :) jak wy robicie te zasłony pofałdowane? chodzi też o te fałdowanie poprzeczne jak i podłużne.

Napisano

widok za oknem w maxie, też mi nie leży ale nie chciało mi się go poprawiać. kominek to wersja gazowa, ozdobna i dlatego jest czysty. pomarańczowe drewno to fornir po prostu na wysoki połysk. lustro płytek troche przesadzone to fakt.

Napisano

No właśnie, ja tam nie należę do tutejszych samochodziaży, ale obiektywnie moge powiedzieć, że udany test modelu i światła studyjnego. Lakier oraz materiał opon raczej nie wyglądają realistycznie.

Napisano

Test konwencji hotelowych.... jak widać na mój gust troszkę nie udany. Projekt samego wnętrza nie jest mój, żeby było jasne :) ogólnie zupełnie bez fotorealizmu :|

Walczę z tymi wizkami cały czas :) i jeszcze przez wasze powyższe posty wpadam w kompleksy :P

kuchniapluswypoczynekrb3.jpg

 

D4D4L - najlepszy chyba ten srebrny kolor :)

 

Pozdrawiam :)

Napisano

Do całkiem ciekawego wnętrza wrzuciłeś meble rodem z górniczej meblościanki, tak się nie robi. ;)

Napisano

RA - jak już pisałem ja tylko wizualizowałem... dostałem meble, dostałem wnętrze i miałem to posklejać do kupy. Nie moja wina że projektant tak nawciskał meble jak to nazwałeś z "górniczej meblościanki". :)

 

Ale ja tu tylko sprzątam :)

Napisano

Trosiek: jak dla mnie to kiepsko troszkę. Może brakuje troszkę postwork, ale raz że te płytki za duże są, a dwa że drewno ma chyba jakiś koszmarny blur. Ale światełko całkiem galantes.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności