Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

przepaliła Ci się ta podłoga nieco Black Mamba - poza tym fajnie - czysto, nudno... biurowo!

 

a i cos nie halo z tym oswietleniem w suficie, te lampy jakos dziwnie wyglądaja na zblizeniach - jakby sie swiatlo w srodku "blurowało"

 

JohnyCa - geberit ma chyba nieco wyzej spłuczkę - caly ma 120cm wysokosci a przycisk od spłuczki jest na mniej wiecej 80-90cm od podstawy - czyli jesli masz kafle 60x30 to powinien byc tam gdzie sie zaczyna mozaika - poza tym fajnie

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  Loki napisał:
przepaliła Ci się ta podłoga nieco Black Mamba - poza tym fajnie - czysto, nudno... biurowo!

 

a i cos nie halo z tym oswietleniem w suficie, te lampy jakos dziwnie wyglądaja na zblizeniach - jakby sie swiatlo w srodku "blurowało"

 

JohnyCa - geberit ma chyba nieco wyzej spłuczkę - caly ma 120cm wysokosci a przycisk od spłuczki jest na mniej wiecej 80-90cm od podstawy - czyli jesli masz kafle 60x30 to powinien byc tam gdzie sie zaczyna mozaika - poza tym fajnie

 

W sumie to GEBERIT ma różne wysokości - zaczynają się już od 82 cm :) Z tym że przycisk który tu zastosowałem to nie od tej wysokości :) Ale nie wdawajmy się w szczegóły :) Dzięki za koment

 

Jeszcze raz ta sama łazieneczka tylko inne ujęcie:

 

fce2d63243c792df.jpg

Napisano

no jeśli podzielić to na cztery części, to prawa górna ćwiartka wygląda jak foto;) Świetny shader 'kafelków';)

Napisano

JohnyCa - super duper. A przy okazji czapialstwa Lokiego dodam, że mam taką roślinkę i powiem Ci, że nie będzie długo taka zielone przy takim świetle :D

Napisano

hi

 

Kelvin T

 

Producent:

Flos

 

Designer:

Antonio Citterio

 

floslampst7.jpg

 

floslampblackcopytc8.jpg

Edytowane przez JunioR

Napisano

JohnyCa: Ale z IORem na szybie od prysznica to coś jest nie tak, chyba że w prysznicu jest woda po sufit, poza tym super. :)

 

JunioR: No, bardzo przyjemny modelik, dużo lepszy od poprzedniczki.

Napisano
  pressenter napisał:
JunioR: No, bardzo przyjemny modelik, dużo lepszy od poprzedniczki.

 

nie rozumie o jakiej poprzedniczce mowisz? :)

 

+

 

 

a no tak te druty ;)

Edytowane przez JunioR

Napisano

Junior fajna lampka.

A to moj test fryrendera. Ciekawy silnik, duzo umie ale trzeba miec czas :)

 

lampka.jpg

Napisano

nie pamietam ale pewno jakies 1.5h przy srednim obciazeniu Core2duo

Napisano

Jak to jest ze światłami, skomplikowana geometria (ciałko tej żarówy) czy jakieś plane + "some trix? bo na 1,5h to mi się wydaje szybko na 2 rdzeniach.

 

ps: chyba że masz jakieś kosmiczne taktowanie tego intela = 3,4Ghz :P

Napisano

zarowka modelowana przez kumpla. Jako, ze sie razem uczymy 3d to wiem, ze zrobil ja z polysphere + extrude do srodka malutki(shell). Mi sie wydaje ze 1,5h to troche duzo ale fakt, ze przy vrayu to to wyglada żywiej.

 

Ale vrayowy test tez byl niezly jakis czas temu:

1896765.jpg

Napisano

Posądzam, że to zwykła wymodelowana od dołu kula zo odpowiednim materiałem, który jest nawet w domyślnych mat fryrendera.

Napisano

Podobają mi się kończyny tych żarówek :)

 

A ja takie coś zrobiłem:

rmd01jr0.jpg

 

O. Wymienię jeszcze teksturę na ścianie, dodam może jakieś spotlighty w podłodze i zlikwiduję ten paskudnie ostry cień od IESa :]

Napisano
  pressenter napisał:
Posądzam, że to zwykła wymodelowana od dołu kula zo odpowiednim materiałem, który jest nawet w domyślnych mat fryrendera.

 

A z modelowaniem to dobrze posądzasz ale materiał już jest od zera robiony.

Napisano
  arev napisał:
Podobają mi się kończyny tych żarówek :)

 

A ja takie coś zrobiłem:

 

Ato w środku to co?

Napisano

Kiełbasa przegoniła :D

Kurczaki wyglądają jakby były zatopione w bryle lodu/szkła. Daj jakiegoś małego shella na te woreczki :)

Napisano

No wiem...folię zwaliłem konkretnie:) aaa i to nie ksero tylko jakas tam pakownica próżniowa:D szkoda że modelu jakiejś tłustej niemieckiej Felgi nie miałem....w sensie sprzedawczyni....ehhh :/

Napisano
  Zbychowaty napisał:
szkoda że modelu jakiejś tłustej niemieckiej Felgi nie miałem....w sensie sprzedawczyni....ehhh :/

 

Haha, Zbychowaty, chyba za dużo przy samochodach siedzisz. xD

Napisano

Wydaje mi się że to nic specjalnego, nakładasz jak texturke, w tym wypadku cylindryczne mapowanie na żarowe na to lightmat i w nim gradient sterujący kolorem.

82123548oj8.jpg

Napisano

Mhm...nadal nie bardzo rozumie...czy mógłbys podzielić sie samą żarówką z twojej pracy? byłbym bardzo wdzięczny

Napisano

sand: thx :)

Kubaswielgus: Może źle ci to opisałem, ale wydaje mi sie to tak proste że bez sensu jest żebym tą żarówę miał ci wysyłać. Tak wygląda gradient walnięty do diffuze w normalnym materiale, sam obiekt jest z mapowany cylindrycznie.

50063030vm0.jpg

Łapiesz już? :)

Napisano

gamma: 2,2 i color maping: linear i w maxie tez na 2,2. Wiec niby to jest lwf :)

Jeszcze taki fast test w wersji "tylko światło z lampki" :P

studi2orecover2xp8.jpg

Napisano

Kurcze, jestem w szoku, bo vraymtl jest znany z zostawiania plam. Czyżby ten gradient rozwiązywał problem czy renderujesz przy tak wysokich parametrach lub jest to zasługa lwf?

Napisano

Nooo to nie do końca tak :)

W ostatnim na około bańki jest vraylight sphere + lightmtl na żarówce, oświetlenie tego samym lightem z żarówy chyba graniczy z cudem :)

Dobra ostatni już z tą lampką, dzienne oświetlenie.

66117897zm3.jpg

Napisano

drzewko. tak ta kora ma byc jasna jakby kto pytał :)

ficusqk2.jpg

w800.png

Napisano

szybki jesteś :) hehe

 

Mieszkanie 2 poziomowe a salon jest pod antresolą, możne wrzucę jeszcze jeden render ale później :) dużo pracy :)

Napisano

miejscami zbyt przejarane chyba troszke, a miejscami za ciemno. No i ambilight ci nie wyszedł :P

Napisano

test dla klienty do oceny kolorystyki elewacji:

 

dana01rc1minni6.jpg

Edytowane przez SWRSC

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności