JohnyCa Napisano 5 Styczeń 2009 Napisano 5 Styczeń 2009 Lis: sofki fajne IMO materiałowa bardziej mi się widzi A tu wnętrze z moją sofką :)
Filip Napisano 5 Styczeń 2009 Napisano 5 Styczeń 2009 (edytowane) Lis: sofki fajne IMO materiałowa bardziej mi się widzi A tu wnętrze z moją sofką :) Materiał zasłon taki sobie, poza tym ładnie. Ps. Ciekawe gdzie jest gniazdko do tych lampek:). Edytowane 5 Styczeń 2009 przez Filip
Neiraa Napisano 6 Styczeń 2009 Napisano 6 Styczeń 2009 Neiraa - niewiele widać na tym obrazku. Co jest na tej lampie? zdjęcie w srodku? no właśnie narazie jakoś niewiele, poprawię to. a zdjęcie jest, owszem, na abażurze...yyy...jaki wyraz... Filip brzydka jakaś ta skóra, plastikowa strasznie, a drewno chyba za bardzo się błyszczy. Za to studio wporzo :]
Morphe Napisano 6 Styczeń 2009 Napisano 6 Styczeń 2009 odemnie taki tescik dofa z uzyciem mapki zdepth, i sam nie wiem, sami powiedzec czy fajne to czy nie fajne... czy dawac cso tkaiego kielntowi w ramch bonusu...
pressenter Napisano 6 Styczeń 2009 Napisano 6 Styczeń 2009 (edytowane) Tzn powiem szczerze, że zajebiaszcze, ale jeśli klient nie robi jakiejś mega prezentacji to nie wiedzę zastosowania. Edytowane 6 Styczeń 2009 przez pressenter
Filip Napisano 6 Styczeń 2009 Napisano 6 Styczeń 2009 Fajne morphe! Choć coś dziwnego dzieje sie na krawędziach auta i przy małym drzewku po prawej co warto by poprawić:).
arch515 Napisano 6 Styczeń 2009 Napisano 6 Styczeń 2009 (edytowane) Morphe Jak jest ogrodnikiem i lubi kwiatki to powinien być zadowolony a jak nie to przynajmniej jego żona.. ;) ale..nawet nawet...fajne.pozdrawiam. Edytowane 6 Styczeń 2009 przez arch515
Morphe Napisano 6 Styczeń 2009 Napisano 6 Styczeń 2009 auto walnolem z motion blur, nie bylo za duzo samplii szumialo troche, potem doszlo blurowanie z zdepth map... i jakos strasznie mi szarpalo, nie tylko auto, ale iobiekty ktore w tle mialy dozu kontrast.. np ta brzoza po lewej miala za soba domekktory byl byl duzo ciemniejszy, i wshopie mi ja rozmylo tak, ze srodek byl zblurowany a krawedz ostra, bez sensu - nie wiem czemu... byc mzoe lepiej sie nie da i dobrejjakosc dof ino z maxa wyjdzie? nie wiem.... drzewko po prawej celowo rozmylem bo chcielm wyroznic kwiatek, a drzewko po prawej jest na tej samej wysokosci, i tez bylo ostre - rozpraszalo uwage...
Loki Napisano 6 Styczeń 2009 Napisano 6 Styczeń 2009 Na krawędzi oparcia tekstura wydaje się rozciągać Lisie. Bardzo fajny materiał tak przy okazji - jak robisz ze masz takie "zamszowe nieregularne" przetarcia (cholera nie umiem tego nazwać nawet)?
Kubaswielgus Napisano 6 Styczeń 2009 Napisano 6 Styczeń 2009 Lisie. Te załamania na worku to model czy mapa w displacement ?
pressenter Napisano 6 Styczeń 2009 Napisano 6 Styczeń 2009 Kubas: nie obrażaj Lisa, to na pewno model. ;)
Kubaswielgus Napisano 6 Styczeń 2009 Napisano 6 Styczeń 2009 W takim razie - moje przeprosiny :) no i wielki szacunek bo wyglada to bardzo realistycznie.
Morphe Napisano 6 Styczeń 2009 Napisano 6 Styczeń 2009 lis, wez rob te modele kompletami = sofa + krzesla, barz sto + krzasla, sam nie wiem,;) bo tak to nie wiadomo co kupic ;) worek po ziemniakach git, brakuje ino ziemniakow.
Lis Napisano 7 Styczeń 2009 Napisano 7 Styczeń 2009 Loki-> modyfikator noise z opcją Fractal. Kubaswielgus -> model :) Morphe -> Jakie zamówienie takie modele. dla zainteresowanych siateczka:
pressenter Napisano 7 Styczeń 2009 Napisano 7 Styczeń 2009 (edytowane) Lisie: a ja tak jeszcze, jeśli pozwolisz to na stronce brakuje Ci jakiegoś bezpośredniego linku do modeli, to raz, a dwa, że na stronie z informacjami masz coś linki źle umiejscowione, tzn poprzesuwały się o kilka pikselków w górę... kurcze, wszędzie, na głównej też. Sprawdzałem na trzech różnych rozdziałkach, więc to chyba nie u mnie wina. Edit: I maile powinieneś zrobić klikalne. ;) Można javascriptem zrobić tak, żeby nie były wykrywane przez boty internetowe. Wystarczy coś takiego: document.write('<a href="mailto:początek_maila@' + 'domena.dom">tekst_wyświetlany'); Sam ostatnio miałem spore problemy ze stronka, to i trzeba było się nauczyć. ;) Edytowane 7 Styczeń 2009 przez pressenter
Neiraa Napisano 7 Styczeń 2009 Napisano 7 Styczeń 2009 Nienawidzę Cię Lisie...hihi..zazdrość straszna mnie zżera o_O
JohnyCa Napisano 7 Styczeń 2009 Napisano 7 Styczeń 2009 odemnie taki tescik dofa z uzyciem mapki zdepth, i sam nie wiem, sami powiedzec czy fajne to czy nie fajne... czy dawac cso tkaiego kielntowi w ramch bonusu... Świetne Morphe - troszkę bajkowy klimat wyszedł :) Lis: kolejny świetny modelik od Ciebie. Fajną już kolekcję utworzyłeś.
t0m3k Napisano 7 Styczeń 2009 Napisano 7 Styczeń 2009 Lis'ie kolejny swietny model, przejrzalem Twoja kolekcje i bardzo chcialbym sie dowiedziec jak wymodelowales Moroso_smock_p. Jesli mozesz to wrzuc prosze siatke i napisz jak robisz te super realistyczne faldy na swoich modelach.
RA Napisano 7 Styczeń 2009 Napisano 7 Styczeń 2009 (edytowane) Lis, mistrz fałdek. :) Niesamowita robota. EDIT: Żeby nie było pusto... Edytowane 7 Styczeń 2009 przez RA
!Ewert Napisano 7 Styczeń 2009 Napisano 7 Styczeń 2009 (edytowane) mógłbyś opisać to? świece bardzo mi się podobają. są świetne Edytowane 7 Styczeń 2009 przez !Ewert
RA Napisano 7 Styczeń 2009 Napisano 7 Styczeń 2009 Pojemniko-wazony i świece. Od B&B. Jpg'i mają nazwę przed wstawką od imageshack.
tweety Napisano 7 Styczeń 2009 Napisano 7 Styczeń 2009 RA: kapitalne shadery! ciemny wosk idealnie mógłby się nadawać nawet jako skóra. super! podziel się tym słodkim shaderkiem :)
RA Napisano 7 Styczeń 2009 Napisano 7 Styczeń 2009 RA: kapitalne shadery! ciemny wosk idealnie mógłby się nadawać nawet jako skóra. super! podziel się tym słodkim shaderkiem :) Może kiedyś. :) Teraz byłoby to trochę nieuczciwe wobec tych, którzy te modele kupili.
Tores Napisano 7 Styczeń 2009 Napisano 7 Styczeń 2009 Szybki test displacement mapy. Dachówka to oczywiście mnich-mniszka. Przygotowanie wszystkiego zajęło mi 20 minut.
SWRSC Napisano 8 Styczeń 2009 Napisano 8 Styczeń 2009 (edytowane) Odgrzanie Mentala: test DOFa, HDRI, shaderów, proxy i Glare. To co poniżej to czysty render, w PS dodana lekka aberacja i nic więcej. Czas niestety morderczy, około 1,5h w 1280x720. Powodem jest DOF - jedynie przy samplowaniu 16/64 wychodzi znośnie bez szumu link do 1280x720: http://img115.imageshack.us/my.php?image=redballshdmc8.jpg Edytowane 8 Styczeń 2009 przez SWRSC
OmeN2501 Napisano 8 Styczeń 2009 Napisano 8 Styczeń 2009 SWRSC wiem ze pytanie lamerskie ale te ryski i bruzdy to mapa przy specular?
SWRSC Napisano 8 Styczeń 2009 Napisano 8 Styczeń 2009 aha i pytanie - na waszych monitorach kulki są bardzie w kolorze czerwieni czy podchodzą pod delikatna, b.ciemną magente? Na dwóch monitorach otrzymuje takie wyniki i nie wiem który jest właściwy. Omen: ryski i bruzdy to czysty shader bez zadnej mapy - flakes, carpaint.
Nowi Napisano 8 Styczeń 2009 Napisano 8 Styczeń 2009 SWRSC - ja na CRT-ku mam czerwone a na laptopie to drugie wiec chyba bardziej trzymał bym się tego czerwonego ;), zresztą lepiej prezentuje się na monitorze :)
SWRSC Napisano 8 Styczeń 2009 Napisano 8 Styczeń 2009 ok, dzięki. Głowa jestem bo nie pomyslalem żeby sprawdzić za pomocą RBG :D są czerwone, także Panowie z efektem na czerwono maja dobre monitory :p
mirach Napisano 8 Styczeń 2009 Napisano 8 Styczeń 2009 Twoje balls sa u mnie czerwone swierszczu :) Super to wyglada. A, i swieczki tez super :)
OmeN2501 Napisano 8 Styczeń 2009 Napisano 8 Styczeń 2009 teges :D a jest szanas na ten material? W celach czysto edukacyjnych ^___^ (u mnie czerwien ciemna)
SWRSC Napisano 8 Styczeń 2009 Napisano 8 Styczeń 2009 carpaint i w sekcji FLAKES ustaw: reflection (jak mocno maja odbijac drobinki), size (rozmiar drobinek) denesity (gęstość drobinek) Nic innego nie ruszałem. Nie zamieszczam shadera bo z doświadczenia wiem ze nie ma sensu - w każdej scenie będziesz musiał i tak zmieniać powyższe parametry w zależności od skali sceny, rozmiaru obiektu i ustawienia kamery
pionix Napisano 8 Styczeń 2009 Napisano 8 Styczeń 2009 SWRSC - u mnie wygląda to na delikatną ciemną magente a w wydruku też tak mi wychodzi. Zasmuca mnie ten fakt że reszta ma czerwone kulki bo zmieniłem monitor i ciężko idzie mi jego kalibracja:( baj de łej... świetne te kulki :)
Filip Napisano 8 Styczeń 2009 Napisano 8 Styczeń 2009 Tores - Co tu jest modelem a co mapą disp., bo nie wiem:). swrc - Fajny te szaderek.
SWRSC Napisano 8 Styczeń 2009 Napisano 8 Styczeń 2009 pionix - dzięki, ale dziwi mnie ten wydruk. Wg RGB to: 127, 33, 33 czyli praktycznie czysta czerwień.
pressenter Napisano 8 Styczeń 2009 Napisano 8 Styczeń 2009 Świerszczu: Mega! Te rozbłyski też uzyskałeś w 3ds? Możesz w kilku słowach napisać jak? U mnie czysta czerwień. Pionix: jeśli się nie mylę, a nie jestem pewien też czy ma to wpływ, to drukujesz ze stratnego jotpega?
Rekomendowane odpowiedzi