Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Lis: sofki fajne IMO materiałowa bardziej mi się widzi

 

A tu wnętrze z moją sofką :)

 

f2d5149a16a148b4.jpg

Napisano
Lis: sofki fajne IMO materiałowa bardziej mi się widzi

 

A tu wnętrze z moją sofką :)

 

 

Materiał zasłon taki sobie, poza tym ładnie.

Ps. Ciekawe gdzie jest gniazdko do tych lampek:).

Edytowane przez Filip

Napisano

 

Neiraa - niewiele widać na tym obrazku. Co jest na tej lampie? zdjęcie w srodku?

 

no właśnie narazie jakoś niewiele, poprawię to. a zdjęcie jest, owszem, na abażurze...yyy...jaki wyraz...

 

 

Filip brzydka jakaś ta skóra, plastikowa strasznie, a drewno chyba za bardzo się błyszczy. Za to studio wporzo :]

Napisano

odemnie taki tescik dofa z uzyciem mapki zdepth, i sam nie wiem, sami powiedzec czy fajne to czy nie fajne... czy dawac cso tkaiego kielntowi w ramch bonusu...

 

2ds.jpg

Napisano

Tzn powiem szczerze, że zajebiaszcze, ale jeśli klient nie robi jakiejś mega prezentacji to nie wiedzę zastosowania.

Edytowane przez pressenter

Napisano

Fajne morphe! Choć coś dziwnego dzieje sie na krawędziach auta i przy małym drzewku po prawej co warto by poprawić:).

Napisano

Morphe Jak jest ogrodnikiem i lubi kwiatki to powinien być zadowolony a jak nie to przynajmniej jego żona.. ;) ale..nawet nawet...fajne.pozdrawiam.

Edytowane przez arch515

Napisano

auto walnolem z motion blur, nie bylo za duzo samplii szumialo troche, potem doszlo blurowanie z zdepth map... i jakos strasznie mi szarpalo, nie tylko auto, ale iobiekty ktore w tle mialy dozu kontrast.. np ta brzoza po lewej miala za soba domekktory byl byl duzo ciemniejszy, i wshopie mi ja rozmylo tak, ze srodek byl zblurowany a krawedz ostra, bez sensu - nie wiem czemu... byc mzoe lepiej sie nie da i dobrejjakosc dof ino z maxa wyjdzie? nie wiem....

drzewko po prawej celowo rozmylem bo chcielm wyroznic kwiatek, a drzewko po prawej jest na tej samej wysokosci, i tez bylo ostre - rozpraszalo uwage...

Napisano

Na krawędzi oparcia tekstura wydaje się rozciągać Lisie.

 

Bardzo fajny materiał tak przy okazji - jak robisz ze masz takie "zamszowe nieregularne" przetarcia (cholera nie umiem tego nazwać nawet)?

Napisano

lis, wez rob te modele kompletami = sofa + krzesla, barz sto + krzasla, sam nie wiem,;) bo tak to nie wiadomo co kupic ;)

 

worek po ziemniakach git, brakuje ino ziemniakow.

Napisano

Loki-> modyfikator noise z opcją Fractal.

Kubaswielgus -> model :)

Morphe -> Jakie zamówienie takie modele.

 

dla zainteresowanych siateczka:

woreksiatnb6.th.jpg

Napisano

Lisie: a ja tak jeszcze, jeśli pozwolisz to na stronce brakuje Ci jakiegoś bezpośredniego linku do modeli, to raz, a dwa, że na stronie z informacjami masz coś linki źle umiejscowione, tzn poprzesuwały się o kilka pikselków w górę... kurcze, wszędzie, na głównej też. Sprawdzałem na trzech różnych rozdziałkach, więc to chyba nie u mnie wina.

 

Edit: I maile powinieneś zrobić klikalne. ;) Można javascriptem zrobić tak, żeby nie były wykrywane przez boty internetowe. Wystarczy coś takiego:

 document.write('<a href="mailto:początek_maila@' + 'domena.dom">tekst_wyświetlany'); 

Sam ostatnio miałem spore problemy ze stronka, to i trzeba było się nauczyć. ;)

Edytowane przez pressenter

Napisano
odemnie taki tescik dofa z uzyciem mapki zdepth, i sam nie wiem, sami powiedzec czy fajne to czy nie fajne... czy dawac cso tkaiego kielntowi w ramch bonusu...

 

Świetne Morphe - troszkę bajkowy klimat wyszedł :)

 

Lis: kolejny świetny modelik od Ciebie. Fajną już kolekcję utworzyłeś.

Napisano

Lis'ie kolejny swietny model, przejrzalem Twoja kolekcje i bardzo chcialbym sie dowiedziec jak wymodelowales Moroso_smock_p. Jesli mozesz to wrzuc prosze siatke i napisz jak robisz te super realistyczne faldy na swoich modelach.

Napisano

Lis, mistrz fałdek. :)

Niesamowita robota.

 

EDIT:

Żeby nie było pusto...

 

bbjokerwazyzc8.jpg

 

bboverscaleswiecznikihy9.jpg

Edytowane przez RA

Napisano

mógłbyś opisać to?

 

świece bardzo mi się podobają. są świetne

Edytowane przez !Ewert

Napisano

Pojemniko-wazony i świece. Od B&B.

Jpg'i mają nazwę przed wstawką od imageshack.

Napisano

RA: kapitalne shadery! ciemny wosk idealnie mógłby się nadawać nawet jako skóra. super! podziel się tym słodkim shaderkiem :)

Napisano
RA: kapitalne shadery! ciemny wosk idealnie mógłby się nadawać nawet jako skóra. super! podziel się tym słodkim shaderkiem :)

Może kiedyś. :)

Teraz byłoby to trochę nieuczciwe wobec tych, którzy te modele kupili.

Napisano

Szybki test displacement mapy. Dachówka to oczywiście mnich-mniszka. Przygotowanie wszystkiego zajęło mi 20 minut.

mnichmniszkarenderll2.jpg

Napisano

Odgrzanie Mentala:

 

test DOFa, HDRI, shaderów, proxy i Glare.

To co poniżej to czysty render, w PS dodana lekka aberacja i nic więcej. Czas niestety morderczy, około 1,5h w 1280x720. Powodem jest DOF - jedynie przy samplowaniu 16/64 wychodzi znośnie bez szumu

 

redballsdk5.jpg

 

link do 1280x720: http://img115.imageshack.us/my.php?image=redballshdmc8.jpg

Edytowane przez SWRSC

Napisano

aha i pytanie - na waszych monitorach kulki są bardzie w kolorze czerwieni czy podchodzą pod delikatna, b.ciemną magente?

Na dwóch monitorach otrzymuje takie wyniki i nie wiem który jest właściwy.

 

Omen: ryski i bruzdy to czysty shader bez zadnej mapy - flakes, carpaint.

Napisano

SWRSC - ja na CRT-ku mam czerwone a na laptopie to drugie wiec chyba bardziej trzymał bym się tego czerwonego ;), zresztą lepiej prezentuje się na monitorze :)

Napisano

ok, dzięki. Głowa jestem bo nie pomyslalem żeby sprawdzić za pomocą RBG :D są czerwone, także Panowie z efektem na czerwono maja dobre monitory :p

Napisano

Twoje balls sa u mnie czerwone swierszczu :)

Super to wyglada.

A, i swieczki tez super :)

Napisano

teges :D a jest szanas na ten material? W celach czysto edukacyjnych ^___^

(u mnie czerwien ciemna)

Napisano

carpaint i w sekcji FLAKES ustaw:

reflection (jak mocno maja odbijac drobinki),

size (rozmiar drobinek)

denesity (gęstość drobinek)

 

Nic innego nie ruszałem.

 

Nie zamieszczam shadera bo z doświadczenia wiem ze nie ma sensu - w każdej scenie będziesz musiał i tak zmieniać powyższe parametry w zależności od skali sceny, rozmiaru obiektu i ustawienia kamery

Napisano

SWRSC - u mnie wygląda to na delikatną ciemną magente a w wydruku też tak mi wychodzi. Zasmuca mnie ten fakt że reszta ma czerwone kulki bo zmieniłem monitor i ciężko idzie mi jego kalibracja:(

baj de łej... świetne te kulki :)

Napisano

Tores - Co tu jest modelem a co mapą disp., bo nie wiem:).

swrc - Fajny te szaderek.

Napisano

pionix - dzięki, ale dziwi mnie ten wydruk. Wg RGB to: 127, 33, 33 czyli praktycznie czysta czerwień.

Napisano

Świerszczu: Mega! Te rozbłyski też uzyskałeś w 3ds? Możesz w kilku słowach napisać jak? U mnie czysta czerwień.

 

Pionix: jeśli się nie mylę, a nie jestem pewien też czy ma to wpływ, to drukujesz ze stratnego jotpega?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności