Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

taki render test scenki nad ktora pracuję no i pytania:

-jak zrobić w fumefx zeby dym nie świecił tj tam gdzie jest ciemne (pod kolem) było ciemne. siedze nad tym od kilku godzin i nie moge rozgryźć :(

-jak zrobić zeby texturka przy niskim kacie patrzenia nie była rozmazana? (asfalt)

-jak usunąć cząsteczki tam gdzie ich nie powinno być (dym na bagażniku)

any suggestions?

s13m.jpg

tło jakby cos na razie ukrylem (bedzie baaardzo dużo krzaków bo to w Japonii :) )

ogolnie zainspierowąlem sie filmem Initial D i chce podobna scenkę stworzyć

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Airice co do plam to jesli sugestie pionix'a nie pomoga a swiecisz vraysun + sky to zaznacz w obydwu Invisible.

 

wieczorne dlubanie, test swiatla...

testclassic.jpg

Napisano

Cornelius Scipio - po co ci takie duże stołki barowe? Trochę nie funkcjonalna ta kuchnia przez bieganie na około i te zakamarki gdzie tylko kurz będzie właził. Ale sam render bardzo zacny.

Glob - ładna pościel

Gość Cornelius Scipio
Napisano

SWRSC: :)

 

Hcpiter: :)

Pionixie: Światło podbijane w PS. Tak przyznaje,z gazetą to pojechałem.Chciałem ją trochę wyeksponować i chyba przedobrzyłem ;]

 

T0m3k: Może kwestia monitorka,w robocie jest spoko a na chacie troche do dupy :D Gazeta j.w. ;)

 

Marshall: Hdri jako ogólne z zewnątrz(jedna mapka do reflections,druga do GI) + za kamerą plane z luminosity + w środku 5 x spoty :)

 

Tores: Tak, masz rację, sam bym takiej nie chciał.Design nie mój,robiłem z gotowej refki,pozmieniałem pare rzeczy,ale meble pozostały takie same ;)

 

pzdr.

Napisano

Stachu - co do rozmazanych tekstur to w diffuse musisz zmniejszyć wartość parametru blur w bodajże Basic Parametres, która jest ustawiona na 1. Ja przeważnie zmniejszam na 0.25, ale czasami wystarczy na 0.5, a czasami trzeba nawet na 0.12. Popróbuj bo to zależy od sceny, ale od czego dokładnie to nie wiem :)

Napisano

Filip - chyba za bardzo myslisz w kategoriach wizkowych. Tutaj jest bardziej wieczór, gdzie kontrast miedzy miejscami naslonecznionymi i cieniami jest duzo mniejszy. Jednak caly czas nad tym pracuje i dzieki za uwagi:)

Napisano

Daj gładkie cienie na IESy, bo chyba brakuje, poza tym całkiem przyjemnie powiem.

 

Natomiast co do projektu... na prawdę ładnie, przyjemnie, stonowane kolory, przyjemnie się tam będzie siedziało według mnie, ale te krzesła. Spójrz na to tak: siedzisz jako prezes, mówisz do swoich pracowników, wszyscy się bujają, tego nie da się zwalczyć, to ludzki odruch, na obrotowych krzesłach się ludzie kręcą, na bujanych się kiwają. Mnie by szlag trafił, ale to taka drobna uwaga poza, że tak powiem, konkursem. ;)

 

Edit:/ A, i jeszcze śmiesznie się jakoś tak urywają te belki w oknach, belka --> belka --> plama światła.

Napisano

pressenter Daj gładkie cienie na IESy, bo chyba brakuje, poza tym całkiem przyjemnie powiem.

 

Natomiast co do projektu... na prawdę ładnie, przyjemnie, stonowane kolory, przyjemnie się tam będzie siedziało według mnie, ale te krzesła. Spójrz na to tak: siedzisz jako prezes, mówisz do swoich pracowników, wszyscy się bujają, tego nie da się zwalczyć, to ludzki odruch, na obrotowych krzesłach się ludzie kręcą, na bujanych się kiwają. Mnie by szlag trafił, ale to taka drobna uwaga poza, że tak powiem, konkursem. ;)

 

Edit:/ A, i jeszcze śmiesznie się jakoś tak urywają te belki w oknach, belka --> belka --> plama światła.

 

Dzięki za komentarz co do krzeseł to się z tobą zgadzam ale czasami lubię podchodzić do projektu z odrobina humoru.

Napisano (edytowane)

no cóż powoli do przodu ze światłem (czyt. cała sobota w błoto :>), tylko mam pewien problem po nałożeniu target light

fffd.png

ytyt.th.png%5Dytyt.png

 

może ktoś wie co poradzić na te smieszne czarne linie?

Edytowane przez Airice
Napisano

troszke popracowałem nad moim renderkiem ale nadal sporo do poprawy :) na low-endowych ustawieniach wiec to może być powód lekkiego ziarna na TV i koszu. Tylko nie wiem czemu dywan jest szary a powinien byc biały... z 10 razy próbowałem zmienić i dalej nic :/ aż takiego cienia tam nie ma przecież...

no i jeszcze poprawić szfke nocną i mapowanie na półce i łóżku + zmiana materiału pościeli :) dorobie z 3 pudełka po grach na półeczke i 2 kwiatuszki spróbuje dorobic dla ożywienia sceny.

 

Jakieś sugiestie od ekspertów? :) Czy wszystko wymieniałem ^^

prba2dy.png

ale przyznam sie bez bicia ze juz tknołem PS'a :)

my.php?image=prba2dy.png

Napisano

Jeżeli wymiar klepki się zgadza to jest to bardzo nie typowa klepka, bo wygląda na bardzo dużą. Podobnie z tą półką pod plazmę - wygląda na zbyt chudą - plazma mimo, że płaska to jednak trochę waży. Osobiście odpuściłbym ten mały dywanik bo przypomina "zestawy dywaników do ubikacji", choć może to tylko moje skojarzenie. Jeśli używasz vraya to prawdopodobnie skalowałeś obiekt, na który nałożyłeś v-ray fura i włosy będą się dziwnie zachowywały, poza tym sugeruję użyć plane żeby włosy pod dywanem bez sensu nie powstawały.Dorzuciłbym jeszcze korekcję kamery i dopracowanie narzuty na łóżko bo wygląda na dużo większą od materaca (wolna przestrzeń między materacem a narzutą).

Napisano

o to mi właśnie KaeMS chodziło :) nad tą półką juz myślałem czy nie zmienić ale juz render był na ukończeniu i nie chciało mi sie od nowa zaczynać :)

podłoga jakoś tak wyszło ale poszło na szybko...

dywanik nie był skalowany, wiekość jednego polygona odpowiada jednemu polygonowi w dużym dywanie, mały dywanik jest 6x5poly w ustawiniach per area ustawione na 25 tylko ten kolor mnie ciekawi...dlaczego szary...tam takiego cienia nie ma...narzuta do wymiany jest w planach właściwie to nie narzuta lecz kołderka robiona jak w tutku od MaGuu :)

 

Neiraa, tak to V-ray rozmyte bo pisałem ze mi sie w PS nudziło, a plamy bo chyba ustawienia miałem nisko poustawiane bo to tylko testowy render

Napisano

Witam

testuję ostatnio takie wnętrze i już chyba zmęczenie materiału mnie dopadło, bo nie wiem co dalej z tym począć w szczególności nie wiem co począć z post-pro, bo na tym w ogóle się nie znam :/

 

56967465.jpg

 

Pozdrawiam Nowi Pomoc mile widziana :)

 

P.S. Render prosto z max-a

Napisano

Nowi: jako pierwsze rzuca się w oczy tło - albo dobrane na chybił/trafił to albo pokój znajduje się w pikującym samolocie (chymm, mam wrażenie, że gdzieś ten tekst słyszałem). Druga sprawa to chyba coś lekko przegięte z kamerą- trochę się to wszystko za bardzo rozjeżdża, rozumiem, że sypialnia jest mała ale wrażenie nieprzyjemne. Warto byłoby też trochę to wyprostować.

Nóżki od tego kaloryfera są jakieś jakby lekko nieproporcjonalne a sam kaloryfer wydaje się być w dziwnym miejscu (o ile pamiętam nie widziałem jeszcze żeby kaloryfer montowano pod oknem ale możliwe, że to moje braki w wiedzy).

 

Airice - temat do WIP, tam jak będziesz się starał to dokończyć to na pewno dostaniesz więcej pomocy.

Napisano

KaeMS -> faktycznie z doborem tła miałem duże problemy jednak nie wyszło. Jeśli chodzi o kamerę to niestety sypialnia jest tak mała że ledwo co można się tam przemieszać a co dopiero zrobić dobre ujęcie. (będę próbował coś z tym zrobić). Grzejnik jak najbardziej prawidłowo osobiście byłem go wymiarować tylko w tym ujęciu wygląda nieproporcjonalnie (takie rozwiązania są spotykane, ale bardziej za stosowne było by stworzenie kanału w podłodze w którym było by źródło ciepła, ale to już droższe rozwiązanie.Jeśli chodzi o umieszczenie grzejnika pod oknem to raczej jest to najczęściej spotykane rozwiązanie z uwagi na przenikalność ciepła i stratę z nim związaną w strefie otworów okiennych.)

Napisano

Patrząc na przestrzeń i rozmieszczenie okien (bo to w zasadzie nie bulaje, choć i tak chyba powinny mieć zaokrąglone narożniki) to musi być baaaardzo duży jacht a bliżej to pewnie prom wycieczkowy :) . Moją ciekawość jednak wzbudził stolik - na czym on się trzyma, z czego miałby być zrobiony i czy to w środku świeci ? Zasadniczo mogłoby być mocowane do podłogi - "wyrastać z niej" jednak chyba by się uginało (za cienkie).

Napisano

Spokojnie, KaeMS meble to jest koncept, próbuję wersje dizajnu, a stoły na jachtach sa mocowane do podlogia właściwie do poszycia. Tak, to w środku świeci, LEDy.

Nie jest to prom, już pisałam, to 26 metrowy jacht motorowy, wysokość tego pokładu od podłogi własciwej do sufitu to równo 2,10m.

Napisano

no do podłogi są mocowane ta jak wszsytko w promach/jachtach :) ale jak sie oprze pudzian o taki stół to trask i po stole :D No niestety w takich statkach jest czesto nisko w cholere.. Troche Ci mapowanie powszlo w stole, ale świeci całkiem przyjemnie.

Napisano

Fakt mapowanie coś się skisiło. A co do samego stołu, to koncept. Pewnie ostatecznie będzie wyglądał zupełnie inaczej. Zwłaszcza jak klient się za to weźmie ;]

Napisano

No to duuży jacht ci się trafił. Mój ostatni miał 29m :) (w sumie nie jacht tylko prom przerobiony na dom na wodzie ale z ambicjami). Mam nadzieję, że klient ci za dużo nie zamiesza, bo poza tym, że stolik wydaje się mało stabilny (bałbym się oprzeć a Pudzianem to raczej nie jestem - skromne 85kg) to jednak zapowiada się bardzo fajnie :)

Napisano

KaeMS dzieki. Ano jachcik niemały, chociaż już się kiedyś parałam większym. Narazie to faktycznie tylko się zapowiada, zacznie się dziać później.

Gość Cornelius Scipio
Napisano

W moim odczuciu cinemowym ?

 

Często mapowanie się wywala :)

 

Nie mam pojęcia dlaczego.

 

pzdr.

Napisano

Oj napchałem, napchałem. Wszelkiego rodzaju zieleniny tam jest masa, jak i conieco żelastwa, znaczy się pojazdów. Scenka waży bez proxy 700MB, po sproxowaniu udało mi się zejść do 240MB.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności