Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Panowie mam jedno pytanko, otoz wiecie moze jak zamienic obiekt rozlozony path deformem na poly ? standardowa konwersja nie daje oczekiwanego rezultatu poniewaz modyfikator path deform jest non stop jak by priorytetem i zostaje na szczycie nie ruszony... ?????

 

oka, juz rozczailem. a mianowicie export np do 3ds i import zalatwia sprawe. ale swoja droga to dosc dziwne...

Edytowane przez arturprx2
  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość Cornelius Scipio
Napisano

Taki teścik:

 

proba2k.jpg

 

pzdr.

Napisano

Zbychowaty: świetnie wyszła narzuta na łóżku, za to poduchy "sztywniackie" (lepiej ich nie pokazuj w zbliżeniu)

Cornelius Scipio: fajna kolorystyka i czysty render, przyjemne w odbiorze :)

Napisano
Cornelius: jak zwykle pięknie. ;)

 

Zbychu: Ależ przydactwo! Ale to pewnie nie Twój projekt? :D A renderki całkiem całkiem. :)

 

Projekt nie mój, ja tak nie umiem;) Kolorystyka oświetlenia trochę narzucona przez klienta no ale chyba jest ok bo nie krzyczą;)

Napisano

Ech, szkoda takich projektów, bo pomieszczenie fajne, ładnie zaprojektowana sztukateria, i ma toto potencjał, tylko musieli to takie bez wyrazu zrobić. Ta skóra by chociaż jakaś ciemnobrązowa mogła być... eś, zero polotu. A swoją drogą fajnie Ci ten jasny materiał zasłon wyszedł, ten gruby len czy co to jest.

 

A jeszcze tak spytam z czystej ciekawości: to lustro to takie ma być? Wyszło strasznie klockowato.

Napisano

Tak, to niby skóra zamszowa na jakiejś tam ramie. Cholernie ciężko zrobić biały zamsz jak wszystko ma być białe i w dodatku biel miała byc podkręcona. Osobiście zrobiłbym o ton ciemniej i raczej wyłączył lampki. No ale klient tak chciał więc musiałem kombinować;)

Napisano

Cornelius Scipio - super render. Jak przyciemniłem czerwień w Photoshopie i podłoga zrobiła się brązowa wyglądało jeszcze lepiej :)

Zbychu - Ty to wszystko modelowałeś!??

Napisano

Zbychowaty - szacun fajnie wygląda nie słuchaj pressentera on wyznaje widocznie neoCUBEizm.

 

neoCUBEizm. [czyt. neokjubizm] - styl architektoniczny w jakim zaprojektowano i zbudowano baraki wydziału architektury PWR (sic!)

 

http://patrz.pl/filmy/neocubeizm

 

 

a tak na serio

Mnie się podoba materiał na kapie, to sam robiłes (wydaje mi się że podobną baze mozna na cgtextures znaleźć) - jeśli to z CGTextures, zrobił byś kiedyś tutoriala o tym jak się pozbyć różnić w jasności na takiej bazie? - bo mi zawsze jakiś tiling zostaje brzydki.

Napisano

Loki textura ma z 2500 pixli i nie widać tillingu bo jest biała i w miarę jednolita kolorystycznie dlatego pozornie jest ok;) A sam szejder to dwa fallofy jeden w diffie drugi w reflekcie i w każdym ze slotów mapka. Czy wysło dobrze...nie wiem z materiałami poduch, poscieli czy sof mam zawsze kłopot.

Napisano
Zbychowaty - szacun fajnie wygląda nie słuchaj pressentera on wyznaje widocznie neoCUBEizm.

 

(A ktoś pamięta może tytuł kawałka z podkładu tegoż... "dzieła"?)

 

Jaka wredna menda. :P To ja za to zacytuję tekst próbując otworzyć Twoje portfolio:

 

/* hide from ie on mac \*/ html { height: 100%; overflow: hidden; } #flashcontent { height: 100%; } /* end hide */

 

Hide from ie on mac? xD

Napisano

o widzisz pressenter, dzieki za podpowiedź, nie wchodziłem na tą stronę od jakiegoś miesiąca - ten serwer na którym to trzymam to jakaś totalna pomyłka ( nikomu nie polecam - zerowe bezpieczeństwo - pełno jakichś śmieci się wciska - no ale serwer darmowy więc cudów się nie ma co spodziewać)

 

szczerze odradzam http://www.000webhost.com

Napisano

dobra koniec z tym badziewiem.. wiecej nie robie.. które lepsze? bo juz nie widze zbyt dobrze ;P

 

donepokoj2blur.png

donepokojpostprocold.png

donepokojpostprohotblur.png

donepokojpostprohot.png

 

nie umiem sie zdecydować na które :>

 

Pressenter, dziwna cos ta lampka pierwsza... jakby zwykła texturka i światło w PS zrobione :) no i moze jakas listwe dodac pomiedzy płytkami i panelami?

 

PS. jeszcze tylko render łóżka ;)

PS.2. Żadnych wiecej zmian ;p

Napisano

Ładnie Ci wyszły te kafle, też kiedyś je robiłęm, i takiego fajnego efektu nie uzyskałem, ale ogólnie to Ci powiem, że dość ciemno, skóra chyba troszkę za bardzo się błyszczy.

 

Co do projektu to ta szafka z tyłu wygląda jak meblościanka z lat 70tych tylko w lepszym materiale, ale rozumiem, że to nie Twój projekt?

 

No ja głównie bym spróbował to jakoś doświetlić, bo poza tym bardzo fajnie się zapowiada. A! I co to za śmieszny malutki, jajowaty fotelik jest? xD

Napisano
(A ktoś pamięta może tytuł kawałka z podkładu tegoż... "dzieła"?)

 

requiem dla snu chyba

 

 

!Ewert - hmm no nie wiem jak to napisać :) - taki monochrom troche te wizualizacje - fajne rendery ogólnie, ale projekt jest średni - dość przypadkowo to wygląda (moim skromnym zdaniem) więc ciężko ze średniego projektu zrobić wyczesaną wizualizację. W 2 ujęciu niewiele jest, ta pusta ściana psuje kadr - pomimo tapety niewiele się dzieje poprostu.

 

W 1 ujęciu nie podoba mi się okno - zarówno widok za oknem, jak i samo okno jakoś dziwnie wyglądają - może spróbuj zasłonić je całkowicie tą żaluzją i wtedy by lepiej to wyglądało.

Napisano (edytowane)

Pres - Projekt nie mój, ale moja zmieniona kolorystyka bo pierwotnie to było całe białe.

Z tym doświetlaniem to masz racje muszę się zacząć bawić w vray plane na doświetlenie i bardziej fajkować te wizki. Na razie próbowałem dać oświetlenie z halogenów na górze ale nic dobrego z tego nie wychodziło..

Fotelik jaki to jest...wiec to jakaś podróba bo dostałem linka do jakiejś planety dizajnu czy jakoś tak i na tej podstawie zrobiłem.

 

Jak Ty robiłeś kafle? Ja poleciałem z dispem. O golnie prostacki materiał.

 

Loki - Początkowo zasłaniałem ale strasznie mi to gasiło oświetlenie, wniosek jest taki że czym bliżej okna to ładniejsze oświetlenie ;))

 

 

hol1.jpg

 

Sory że z znakami wodnymi ale innego już nie mam.

 

Tak wiem aa mi się wysypało przy schodach :D

Widok za oknem w PS. ale inaczej niż zawsze, ogólnie tak teraz chyba będę to szopował.

 

Widzicie twarz na odbiciu na nodze krzesła? ;D

Edytowane przez !Ewert
Napisano (edytowane)

A to projekcik znowu pani Kasi? ;) Płytki też próbowałem dispem, ale wtedy nie umiałem tekstur robić, i wychodziło jak wychodziło. ;)

 

Edit:/ A włączone halogeny by bardzo ładnie się mogły tam komponować, takie lekko pomarańczowe, nie za mocne, tak żeby tylko troszkę rozjaśniały i ocieplały pomieszczenie. ;)

Edytowane przez pressenter
Gość Cornelius Scipio
Napisano

Dzięki za oceny :)

Pionix: Szczerze mówiąc to starałem się upodobnić render do Twojego stylu.

Wiem co mówię,bo obrazki z tego tematu: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=58236 są po prostu dla mnie cennym drogowskazem :)

Aaaaa i czerwienie już zdjęte ;)

 

Wrzucam kolejną wersję:

 

proba33.jpg

 

pzdr.

Napisano

Panie Cornelius bardzo przyjemne światło ;) bardzo podoba mi sie sofa i Bonsai ;]

 

ciekawi mnie czy ksiazki sam robiłes czy jakas paczka?

Napisano

Cornelius Scipio - noo jest swietnie po wzgledem wykonania jak i projektu. Całkiem przyjemne i stonowane kolorki.

Napisano (edytowane)

ok problemo solved :)

 

CS - bardzo miłe światełko IMO (chyba piszę to odnośnie każdej Twojej pracy hehe )

Oraz mam takie samo wrażenie jak press' - trochę za duży bump na meblach.

 

Pozdr.

Edytowane przez Marshall
Napisano

całkiem smaczne te ciepłe kluchy pressenter.. Też zdecydowanie bardziej podoba mi się drugi render.

 

pozdro

Napisano

pressenter, ładnie;) Nie pasują mi tylko te światła na podłodze na pierwszym, bo wygląda to jakby świeciły ze ściany:) W drugim z kolei, hehe, zrób z tego lepiej ujęcie wieczorne, albo zgaś światła w dzień, szczególnie te nad stołem i lampkę obok okna:)

 

Pozdr

Napisano
pressenter, ładnie;) Nie pasują mi tylko te światła na podłodze na pierwszym, bo wygląda to jakby świeciły ze ściany:)

 

Bo świecą. ;) Troszkę niefortunne ujęcie, ale tam jest takie oświetlenie nocne, w postaci halogenów w ścianie. ;)

Napisano

Wersja 2 nie ma nieba xD ? Też mi się chyba najbardziej podoba. Poprostu przy tym oświetleniu, takie przepalenie przez okna jest naturalne i pasuje i dlatego jak walniesz niebo to jakoś dziwnie to wygląda. Szczególnie to widać na 1 bo jest intensywne dość.

 

Z drugiej strony w wersji 2, przydałoby się jakieś mocno przepalone tło ale nie 255 255 255 ;)

Napisano

!Ewert - fajny render ale przez to ujęcie puf wydaje się być mega masywny - jak ze skały na której ktoś położył poduchy. Kafle po lewej chyba mają za mocnego bumpa.

Fajny stolik - twój pomysł czy gdzieś są takie w sprzedaży ? Nie znam tego modelu a przydałby się :)

Napisano (edytowane)

http://www.verdesign.it/en/ model Drop. Z sofą to wiem, ale jakoś nie zmieniłem. Dzieki.

 

Polka - takie zwykłe to, kuchnia taka prezentacyjna na moje oko, nie za bardzo do chaty. wiz spoko. Pokażesz inne ujęcie ? żeby było całość widać?

Edytowane przez !Ewert
Napisano

bo wygląda to lepiej od jednolitego studia, przy prezentacji modeli.

To tak jakby powiedzieć, że ktoś gdzies kiedyś wynalazł asfalt i wszyscy inni też go zaczeli kłaść, bo chcą być pro....

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności