arturprx2 Napisano 30 Czerwiec 2009 Napisano 30 Czerwiec 2009 (edytowane) Panowie mam jedno pytanko, otoz wiecie moze jak zamienic obiekt rozlozony path deformem na poly ? standardowa konwersja nie daje oczekiwanego rezultatu poniewaz modyfikator path deform jest non stop jak by priorytetem i zostaje na szczycie nie ruszony... ????? oka, juz rozczailem. a mianowicie export np do 3ds i import zalatwia sprawe. ale swoja droga to dosc dziwne... Edytowane 30 Czerwiec 2009 przez arturprx2
JohnyCa Napisano 30 Czerwiec 2009 Napisano 30 Czerwiec 2009 Zbychowaty: świetnie wyszła narzuta na łóżku, za to poduchy "sztywniackie" (lepiej ich nie pokazuj w zbliżeniu) Cornelius Scipio: fajna kolorystyka i czysty render, przyjemne w odbiorze :)
Fargate Napisano 30 Czerwiec 2009 Napisano 30 Czerwiec 2009 Cornelius Scipio: Naprawdę nieźle :) Zbychowaty: Kozackie :D
pressenter Napisano 30 Czerwiec 2009 Napisano 30 Czerwiec 2009 Cornelius: jak zwykle pięknie. ;) Zbychu: Ależ przydactwo! Ale to pewnie nie Twój projekt? :D A renderki całkiem całkiem. :)
hcpiter Napisano 30 Czerwiec 2009 Napisano 30 Czerwiec 2009 Cornelius Scipio- bardzo fajnie wyglada, swietny render !
Zbychowaty Napisano 30 Czerwiec 2009 Napisano 30 Czerwiec 2009 Cornelius: jak zwykle pięknie. ;) Zbychu: Ależ przydactwo! Ale to pewnie nie Twój projekt? :D A renderki całkiem całkiem. :) Projekt nie mój, ja tak nie umiem;) Kolorystyka oświetlenia trochę narzucona przez klienta no ale chyba jest ok bo nie krzyczą;)
pressenter Napisano 30 Czerwiec 2009 Napisano 30 Czerwiec 2009 Ech, szkoda takich projektów, bo pomieszczenie fajne, ładnie zaprojektowana sztukateria, i ma toto potencjał, tylko musieli to takie bez wyrazu zrobić. Ta skóra by chociaż jakaś ciemnobrązowa mogła być... eś, zero polotu. A swoją drogą fajnie Ci ten jasny materiał zasłon wyszedł, ten gruby len czy co to jest. A jeszcze tak spytam z czystej ciekawości: to lustro to takie ma być? Wyszło strasznie klockowato.
Zbychowaty Napisano 30 Czerwiec 2009 Napisano 30 Czerwiec 2009 Tak, to niby skóra zamszowa na jakiejś tam ramie. Cholernie ciężko zrobić biały zamsz jak wszystko ma być białe i w dodatku biel miała byc podkręcona. Osobiście zrobiłbym o ton ciemniej i raczej wyłączył lampki. No ale klient tak chciał więc musiałem kombinować;)
pionix Napisano 30 Czerwiec 2009 Napisano 30 Czerwiec 2009 Cornelius Scipio - super render. Jak przyciemniłem czerwień w Photoshopie i podłoga zrobiła się brązowa wyglądało jeszcze lepiej :) Zbychu - Ty to wszystko modelowałeś!??
Loki Napisano 30 Czerwiec 2009 Napisano 30 Czerwiec 2009 Zbychowaty - szacun fajnie wygląda nie słuchaj pressentera on wyznaje widocznie neoCUBEizm. neoCUBEizm. [czyt. neokjubizm] - styl architektoniczny w jakim zaprojektowano i zbudowano baraki wydziału architektury PWR (sic!) http://patrz.pl/filmy/neocubeizm a tak na serio Mnie się podoba materiał na kapie, to sam robiłes (wydaje mi się że podobną baze mozna na cgtextures znaleźć) - jeśli to z CGTextures, zrobił byś kiedyś tutoriala o tym jak się pozbyć różnić w jasności na takiej bazie? - bo mi zawsze jakiś tiling zostaje brzydki.
Zbychowaty Napisano 30 Czerwiec 2009 Napisano 30 Czerwiec 2009 Loki textura ma z 2500 pixli i nie widać tillingu bo jest biała i w miarę jednolita kolorystycznie dlatego pozornie jest ok;) A sam szejder to dwa fallofy jeden w diffie drugi w reflekcie i w każdym ze slotów mapka. Czy wysło dobrze...nie wiem z materiałami poduch, poscieli czy sof mam zawsze kłopot.
pressenter Napisano 30 Czerwiec 2009 Napisano 30 Czerwiec 2009 Zbychowaty - szacun fajnie wygląda nie słuchaj pressentera on wyznaje widocznie neoCUBEizm. (A ktoś pamięta może tytuł kawałka z podkładu tegoż... "dzieła"?) Jaka wredna menda. :P To ja za to zacytuję tekst próbując otworzyć Twoje portfolio: /* hide from ie on mac \*/ html { height: 100%; overflow: hidden; } #flashcontent { height: 100%; } /* end hide */ Hide from ie on mac? xD
Loki Napisano 30 Czerwiec 2009 Napisano 30 Czerwiec 2009 o widzisz pressenter, dzieki za podpowiedź, nie wchodziłem na tą stronę od jakiegoś miesiąca - ten serwer na którym to trzymam to jakaś totalna pomyłka ( nikomu nie polecam - zerowe bezpieczeństwo - pełno jakichś śmieci się wciska - no ale serwer darmowy więc cudów się nie ma co spodziewać) szczerze odradzam http://www.000webhost.com
pressenter Napisano 30 Czerwiec 2009 Napisano 30 Czerwiec 2009 no ale serwer darmowy więc cudów się nie ma co spodziewać Jedyny słuszny darmowy serwer to ovh.org. ;) A ja takie pre-alfa. xD
Airice Napisano 30 Czerwiec 2009 Napisano 30 Czerwiec 2009 dobra koniec z tym badziewiem.. wiecej nie robie.. które lepsze? bo juz nie widze zbyt dobrze ;P nie umiem sie zdecydować na które :> Pressenter, dziwna cos ta lampka pierwsza... jakby zwykła texturka i światło w PS zrobione :) no i moze jakas listwe dodac pomiedzy płytkami i panelami? PS. jeszcze tylko render łóżka ;) PS.2. Żadnych wiecej zmian ;p
!Ewert Napisano 30 Czerwiec 2009 Napisano 30 Czerwiec 2009 Kombinuje i kombinuje w czasie wolnym i sam nie wiem co robić..wrr. wylejcie swoje myśli błagam ! :D
pressenter Napisano 30 Czerwiec 2009 Napisano 30 Czerwiec 2009 Ładnie Ci wyszły te kafle, też kiedyś je robiłęm, i takiego fajnego efektu nie uzyskałem, ale ogólnie to Ci powiem, że dość ciemno, skóra chyba troszkę za bardzo się błyszczy. Co do projektu to ta szafka z tyłu wygląda jak meblościanka z lat 70tych tylko w lepszym materiale, ale rozumiem, że to nie Twój projekt? No ja głównie bym spróbował to jakoś doświetlić, bo poza tym bardzo fajnie się zapowiada. A! I co to za śmieszny malutki, jajowaty fotelik jest? xD
Loki Napisano 30 Czerwiec 2009 Napisano 30 Czerwiec 2009 (A ktoś pamięta może tytuł kawałka z podkładu tegoż... "dzieła"?) requiem dla snu chyba !Ewert - hmm no nie wiem jak to napisać :) - taki monochrom troche te wizualizacje - fajne rendery ogólnie, ale projekt jest średni - dość przypadkowo to wygląda (moim skromnym zdaniem) więc ciężko ze średniego projektu zrobić wyczesaną wizualizację. W 2 ujęciu niewiele jest, ta pusta ściana psuje kadr - pomimo tapety niewiele się dzieje poprostu. W 1 ujęciu nie podoba mi się okno - zarówno widok za oknem, jak i samo okno jakoś dziwnie wyglądają - może spróbuj zasłonić je całkowicie tą żaluzją i wtedy by lepiej to wyglądało.
!Ewert Napisano 30 Czerwiec 2009 Napisano 30 Czerwiec 2009 (edytowane) Pres - Projekt nie mój, ale moja zmieniona kolorystyka bo pierwotnie to było całe białe. Z tym doświetlaniem to masz racje muszę się zacząć bawić w vray plane na doświetlenie i bardziej fajkować te wizki. Na razie próbowałem dać oświetlenie z halogenów na górze ale nic dobrego z tego nie wychodziło.. Fotelik jaki to jest...wiec to jakaś podróba bo dostałem linka do jakiejś planety dizajnu czy jakoś tak i na tej podstawie zrobiłem. Jak Ty robiłeś kafle? Ja poleciałem z dispem. O golnie prostacki materiał. Loki - Początkowo zasłaniałem ale strasznie mi to gasiło oświetlenie, wniosek jest taki że czym bliżej okna to ładniejsze oświetlenie ;)) Sory że z znakami wodnymi ale innego już nie mam. Tak wiem aa mi się wysypało przy schodach :D Widok za oknem w PS. ale inaczej niż zawsze, ogólnie tak teraz chyba będę to szopował. Widzicie twarz na odbiciu na nodze krzesła? ;D Edytowane 30 Czerwiec 2009 przez !Ewert
pressenter Napisano 30 Czerwiec 2009 Napisano 30 Czerwiec 2009 (edytowane) A to projekcik znowu pani Kasi? ;) Płytki też próbowałem dispem, ale wtedy nie umiałem tekstur robić, i wychodziło jak wychodziło. ;) Edit:/ A włączone halogeny by bardzo ładnie się mogły tam komponować, takie lekko pomarańczowe, nie za mocne, tak żeby tylko troszkę rozjaśniały i ocieplały pomieszczenie. ;) Edytowane 30 Czerwiec 2009 przez pressenter
!Ewert Napisano 30 Czerwiec 2009 Napisano 30 Czerwiec 2009 Tak, cały czas dla Kaśki ;) Właśnie takie halogeny robiłem pomarańczowo fioletowe ale jakoś nie wychodziło :( :D
Marshall Napisano 1 Lipiec 2009 Napisano 1 Lipiec 2009 Ta żaluzja to mapka z net'u wrzucona w refract? Czy robione jakimś innym sposobem?
Gość Cornelius Scipio Napisano 1 Lipiec 2009 Napisano 1 Lipiec 2009 Dzięki za oceny :) Pionix: Szczerze mówiąc to starałem się upodobnić render do Twojego stylu. Wiem co mówię,bo obrazki z tego tematu: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=58236 są po prostu dla mnie cennym drogowskazem :) Aaaaa i czerwienie już zdjęte ;) Wrzucam kolejną wersję: pzdr.
Airice Napisano 1 Lipiec 2009 Napisano 1 Lipiec 2009 Panie Cornelius bardzo przyjemne światło ;) bardzo podoba mi sie sofa i Bonsai ;] ciekawi mnie czy ksiazki sam robiłes czy jakas paczka?
Gość BiX Napisano 1 Lipiec 2009 Napisano 1 Lipiec 2009 Cornelius Scipio - noo jest swietnie po wzgledem wykonania jak i projektu. Całkiem przyjemne i stonowane kolorki.
pressenter Napisano 1 Lipiec 2009 Napisano 1 Lipiec 2009 Cornelius: Przyjemnie, ale chyba przesadziłeś z bumpem na tych niskich szafkach z tyłu.
KaeMS Napisano 1 Lipiec 2009 Napisano 1 Lipiec 2009 Cornelius - bardzo przyjemnie to wyglada. Co to jest za material z tylu pomiedzy oknami - z czego to jest?
JohnyCa Napisano 1 Lipiec 2009 Napisano 1 Lipiec 2009 Cornelius: zdecydowanie bardziej pasuje mi ta podłoga do tego wnętrza
tutomash Napisano 2 Lipiec 2009 Napisano 2 Lipiec 2009 podłoga i meble fajnie do siebie pasują, na ksiązkach wydaje się jakby była rozciągnięta tekstura
Marshall Napisano 2 Lipiec 2009 Napisano 2 Lipiec 2009 (edytowane) ok problemo solved :) CS - bardzo miłe światełko IMO (chyba piszę to odnośnie każdej Twojej pracy hehe ) Oraz mam takie samo wrażenie jak press' - trochę za duży bump na meblach. Pozdr. Edytowane 2 Lipiec 2009 przez Marshall
pressenter Napisano 2 Lipiec 2009 Napisano 2 Lipiec 2009 Poproszono mnie o takie ciepłe kluchy... :| . .
Gość BiX Napisano 3 Lipiec 2009 Napisano 3 Lipiec 2009 całkiem smaczne te ciepłe kluchy pressenter.. Też zdecydowanie bardziej podoba mi się drugi render. pozdro
Touch Napisano 3 Lipiec 2009 Napisano 3 Lipiec 2009 pressenter, ładnie;) Nie pasują mi tylko te światła na podłodze na pierwszym, bo wygląda to jakby świeciły ze ściany:) W drugim z kolei, hehe, zrób z tego lepiej ujęcie wieczorne, albo zgaś światła w dzień, szczególnie te nad stołem i lampkę obok okna:) Pozdr
pressenter Napisano 3 Lipiec 2009 Napisano 3 Lipiec 2009 pressenter, ładnie;) Nie pasują mi tylko te światła na podłodze na pierwszym, bo wygląda to jakby świeciły ze ściany:) Bo świecą. ;) Troszkę niefortunne ujęcie, ale tam jest takie oświetlenie nocne, w postaci halogenów w ścianie. ;)
!Ewert Napisano 3 Lipiec 2009 Napisano 3 Lipiec 2009 (edytowane) . . Edytowane 3 Lipiec 2009 przez !Ewert
NV Napisano 3 Lipiec 2009 Napisano 3 Lipiec 2009 Wersja 2 nie ma nieba xD ? Też mi się chyba najbardziej podoba. Poprostu przy tym oświetleniu, takie przepalenie przez okna jest naturalne i pasuje i dlatego jak walniesz niebo to jakoś dziwnie to wygląda. Szczególnie to widać na 1 bo jest intensywne dość. Z drugiej strony w wersji 2, przydałoby się jakieś mocno przepalone tło ale nie 255 255 255 ;)
polka dot Napisano 3 Lipiec 2009 Napisano 3 Lipiec 2009 praca niekomercyjna;) autor projektu: Monika Skóbel
KaeMS Napisano 3 Lipiec 2009 Napisano 3 Lipiec 2009 !Ewert - fajny render ale przez to ujęcie puf wydaje się być mega masywny - jak ze skały na której ktoś położył poduchy. Kafle po lewej chyba mają za mocnego bumpa. Fajny stolik - twój pomysł czy gdzieś są takie w sprzedaży ? Nie znam tego modelu a przydałby się :)
!Ewert Napisano 3 Lipiec 2009 Napisano 3 Lipiec 2009 (edytowane) http://www.verdesign.it/en/ model Drop. Z sofą to wiem, ale jakoś nie zmieniłem. Dzieki. Polka - takie zwykłe to, kuchnia taka prezentacyjna na moje oko, nie za bardzo do chaty. wiz spoko. Pokażesz inne ujęcie ? żeby było całość widać? Edytowane 3 Lipiec 2009 przez !Ewert
trosiek Napisano 3 Lipiec 2009 Napisano 3 Lipiec 2009 mamba a jak porobiłeś te fałdki na poduchach? jakiś fajny myk, czy poprostu przesuwanie vertexów albo paint deformation?
tob01 Napisano 4 Lipiec 2009 Napisano 4 Lipiec 2009 pracuje nad studiem i licze na jakieś wskazówki, żeby to jakoś wyglądało
Touch Napisano 4 Lipiec 2009 Napisano 4 Lipiec 2009 Hehe, Lis zaczął z pasami i teraz wszyscy z tym jadą;p
tob01 Napisano 4 Lipiec 2009 Napisano 4 Lipiec 2009 bo wygląda to lepiej od jednolitego studia, przy prezentacji modeli. To tak jakby powiedzieć, że ktoś gdzies kiedyś wynalazł asfalt i wszyscy inni też go zaczeli kłaść, bo chcą być pro....
KaeMS Napisano 4 Lipiec 2009 Napisano 4 Lipiec 2009 W Polsce tym od kładzenia asfaltu jeszcze daleko do bycia pro. Poza tym w przypadku Nvidia to był joke :)
Rekomendowane odpowiedzi