Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kubaswielgus - ProMaterials to generalnie zaawansowane materiały mentala ale w Maxie jest folder z bitmapami do tych materiałów który też się nazywa ProMaterials.

Kub@ - byłem pewien, że ten las to fotka a tu taki zonk ;) Świetny ten model wózka.

remanent - ładna ta zajawka. Niedosyt...

KaeMS - jakby co to w oryginale kamień miał być taki jak w tym domku ;) http://www.wizualizacje.media.pl/zasysanie/dom_kamien.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pionix - wielkie dzieki, na tym co mialem cieniutko bylo widać.

XizOr - chyba mi oczy pi... zarosły, że tego nie zauważyłem. Dzięki :)

Pozmieniałem już troche, puściłem - teraz widzę, że jeszcze raz trzeba będzie ( o ile jeszcze jakieś wolne ghz będą ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej..

Daaaaaaaawno nic nie dawałem. Tak więc mała łazienka ode mnie:

 

1.

F1b.jpg

 

2.

F2b.jpg

 

3.

F3B.jpg

 

4.

F4.jpg

 

5.

F5.jpg

 

Panoramka: http://www.warmviz.pl/i10.html

panorama.jpg

 

sorka za tyle renderów ale się zdecydować nie mogłem :D

 

pozdrawiam,

BiX

Edytowane przez BiX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BiX - wypas, znowu doła łapię przez kolegów :/

Dalej walczę z tą chatą (miał być speed a się rozwleka) - patrzę na to na dwóch różnych monitorach i wysaiadam - powiedzcie mi która jest wg. was za jasna lub za ciemna.

dwwid2.jpg

dwwid2b.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trawka to poly -> scatter -> proxy -> 10k instancji. W scenie chodziło głównie o test trawy (chyba średnio udany) i drzewek (nieudany - zapędziłem się po drodze). Na oświetlenię w pewnym momencie przestałem zwracać jakąkolwiek uwagę, stąd też wcześniejsze "wypieki". Światło to target direct + hdri, chyba jakaś moja mapka ze zdjęcia.

W sumie skończył mi się czas ale postaram się tym jeszcze pobawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Airice - w suficie po bokach są 3 vraylight a reszta to iesy z kinkietów i halogenów. Dzięki ;)

 

mirach - dziekuje :)

 

KaeMS - hehe dzieki. Ja tu za każdym razem w kompleksy wpadam dlatego rzadko zaglądam :D

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedwczoraj zakładałem piorunochron w Rokienicy na osiedlu Kalinowym w nowo powstających blokach. Postanowiłem zrobić wizke tego bloku.

Dysponowałem tylko kilkoma słabej jakosci zdjęciami i nie miałem wymiarów. Rozpisałem wszystko i na oko obliczyłem wymiary odnosząc sie do innych obiektów na zdjęciach. Render jest próbny, tekstury na szybko i światło też. Pierwszy render jaki zrobiłęm w tej wizce więc dużo niedociągnięć. Brakuje też otoczenia itp. Może jutro skończe jak znajde czas:)

1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marshall mapka od disp trawy ustawione na 2 oraz delikatne odbicie

 

jacekdrze super trawa, powiedz mi czy stokrotka to model bo super to wygląda i tak sie zbieram do wymodelowania sobie kwiatka

 

A ode mnie taki test zielska lecz Particie Flow

91965001.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze tu takie fajne trawki to ja wyjade z amatorskim badziewiem ;)

nie mozna ciagle trzymac zbyt wysokiego poziomu... ;)

 

 

testdone1.png

 

 

wiecej modeli nie poprawiam nie mam siły... to pierwszy interior, pierwsza skończona (prawie) pracka... wczeniej tylko jakas tam mp3 i słuchawki douszne;)

 

proszę tylko mi powiedziec czy cos ze światłem zmieniac? render prosto z maxa testowy jeszcze narazie i nie bardzo wiem czy jakies postpro robic i co wogole ;)

 

do poprawy materiał marmuru na parapecie i skóry na fotelu + jutro poszukam krajobrazu za okno

 

PS. aktualnie świecone 3x vraylights w oknach + zwykły direct dla tego fajnego efektu na podłodze i materiał vrayMTLlight czy jakos tak na krajobrazie ;)

 

tak wiec zdaje sie na baty fachowców z tego tematu ;)

 

 

EDIT: zapomniałbym, aktualne ustawienia irr.map sa na Medium... mam na High wrzucac? znacznie to czas renderu przedłuży?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Airice - ja za bardzo w interiorach nie siedzę ale za kolorowo jak dla mnie. Dywanik mi się podoba. Jak dasz na High to na pewno ci się wydłuży czasami nawet 2-krotnie

Morphe - wydaje mi się, że pod balkonami jest za ciemno choć to może wina monitora. Trochę za duży kontrast chyba jest.

A ode mnie taki teścik światełka. Renderek poleci do portfolio jak roślinność już ustawię do końca. W jaki odcień u was wpada cień? Zielonkawy, niebieskawy czy fioletowy?

kleyerhouse1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szysia565

Ja tam jakiś konkretnych barw nie widzę... Ale gdybym miał już na coś postawić to raczej niebieski...

Teraz ja... Zachciało mi się animacji dwóch robotów grających w ping ponga. Ostatecznie będę to świecił scanlinem, ale gdy już skończyłem (mniej więcej) model robota, narzuciłem pierwsze lepsze materiały Vray i z ciekawości poświeciłem :D

Render jest baaaardzo testowy:

 

28s64qf.jpg

 

Mimo iż nie jest to najwyższa półka, mam nadzieję że nie zaspamowałem....

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komentarze. Muszę skalibrować monitor bo u mnie bardziej w fiolet idzie. Dodatkowy wydruk też mi to uświadomił.

Fargate - świetne światełko ale czy to kwestia postpro czy już w renderze miałeś prawie ok bo widzę, że gradienty trochę się sypnęły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komety cieszy mnie to że się podoba :)

 

pressenter: Wiec, czy to "jeszcze" LWF to nie jestem pewny :P Co prawda gamma na 2,2 ale juz nie linear a rieinhard. W ps, Levels, color balance, unsharp mask na jakieś 170%, resize całości i znów unsharp ale już taki leciutki.

Tores: Tak gradienty posypały się w ps :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to są moje wypociny... juz praktycznie końcowy render... lekkie post pro tylko nie wiem czy renderować bez dofa... bo chyba za daleko sie zapędził i mi coś wygładził krzesło...

 

renderowane w rozdziałce 1920x1200 ustawienia na medium? wystarczy? wieksza rozdziałka ma być czy może na high ustawić? jak widac render 2h z hakiem

 

rendertesthds.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ogóle się nie przyłożyłeś do modelu okna, a zadbanie o geometrię tego obiektu może bardzo pozytywnie wpłynąć na odbiór pracy :)

 

dość ostro światło pada w tamtą stronę i nie widać szczegółów... ;)

 

Airice - ja bym tam zmniejszył nasycenie i przyciemnił drewno.

 

kurde a ja nawet podkreciłem kontrast w PS ;p

co do drewna... wydaje mi sie o wszystkie 'zbyt słodkie i cukierkowe' wróce do głownego założenia ciemne meble i jaśniejsza podłoga

 

 

@palmer, zrób coś z tym płaskim dywanem ;) no i zbyt zielone liście na tym Yamadori(?)(yamadori to chyba na zew. mi sie wydaje ) strasznie plastikowe sie mi wydaje

Edytowane przez Airice
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności