Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mam jedno pytanko, otoz wiecie moze jak zamienic obiekt rozlozony path deformem na poly ? standardowa konwersja nie daje oczekiwanego rezultatu poniewaz modyfikator path deform jest non stop jak by priorytetem i zostaje na szczycie nie ruszony... ?????

 

oka, juz rozczailem. a mianowicie export np do 3ds i import zalatwia sprawe. ale swoja droga to dosc dziwne...

Edytowane przez arturprx2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Cornelius: jak zwykle pięknie. ;)

 

Zbychu: Ależ przydactwo! Ale to pewnie nie Twój projekt? :D A renderki całkiem całkiem. :)

 

Projekt nie mój, ja tak nie umiem;) Kolorystyka oświetlenia trochę narzucona przez klienta no ale chyba jest ok bo nie krzyczą;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ech, szkoda takich projektów, bo pomieszczenie fajne, ładnie zaprojektowana sztukateria, i ma toto potencjał, tylko musieli to takie bez wyrazu zrobić. Ta skóra by chociaż jakaś ciemnobrązowa mogła być... eś, zero polotu. A swoją drogą fajnie Ci ten jasny materiał zasłon wyszedł, ten gruby len czy co to jest.

 

A jeszcze tak spytam z czystej ciekawości: to lustro to takie ma być? Wyszło strasznie klockowato.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, to niby skóra zamszowa na jakiejś tam ramie. Cholernie ciężko zrobić biały zamsz jak wszystko ma być białe i w dodatku biel miała byc podkręcona. Osobiście zrobiłbym o ton ciemniej i raczej wyłączył lampki. No ale klient tak chciał więc musiałem kombinować;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbychowaty - szacun fajnie wygląda nie słuchaj pressentera on wyznaje widocznie neoCUBEizm.

 

neoCUBEizm. [czyt. neokjubizm] - styl architektoniczny w jakim zaprojektowano i zbudowano baraki wydziału architektury PWR (sic!)

 

http://patrz.pl/filmy/neocubeizm

 

 

a tak na serio

Mnie się podoba materiał na kapie, to sam robiłes (wydaje mi się że podobną baze mozna na cgtextures znaleźć) - jeśli to z CGTextures, zrobił byś kiedyś tutoriala o tym jak się pozbyć różnić w jasności na takiej bazie? - bo mi zawsze jakiś tiling zostaje brzydki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Loki textura ma z 2500 pixli i nie widać tillingu bo jest biała i w miarę jednolita kolorystycznie dlatego pozornie jest ok;) A sam szejder to dwa fallofy jeden w diffie drugi w reflekcie i w każdym ze slotów mapka. Czy wysło dobrze...nie wiem z materiałami poduch, poscieli czy sof mam zawsze kłopot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbychowaty - szacun fajnie wygląda nie słuchaj pressentera on wyznaje widocznie neoCUBEizm.

 

(A ktoś pamięta może tytuł kawałka z podkładu tegoż... "dzieła"?)

 

Jaka wredna menda. :P To ja za to zacytuję tekst próbując otworzyć Twoje portfolio:

 

/* hide from ie on mac \*/ html { height: 100%; overflow: hidden; } #flashcontent { height: 100%; } /* end hide */

 

Hide from ie on mac? xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o widzisz pressenter, dzieki za podpowiedź, nie wchodziłem na tą stronę od jakiegoś miesiąca - ten serwer na którym to trzymam to jakaś totalna pomyłka ( nikomu nie polecam - zerowe bezpieczeństwo - pełno jakichś śmieci się wciska - no ale serwer darmowy więc cudów się nie ma co spodziewać)

 

szczerze odradzam http://www.000webhost.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra koniec z tym badziewiem.. wiecej nie robie.. które lepsze? bo juz nie widze zbyt dobrze ;P

 

donepokoj2blur.png

donepokojpostprocold.png

donepokojpostprohotblur.png

donepokojpostprohot.png

 

nie umiem sie zdecydować na które :>

 

Pressenter, dziwna cos ta lampka pierwsza... jakby zwykła texturka i światło w PS zrobione :) no i moze jakas listwe dodac pomiedzy płytkami i panelami?

 

PS. jeszcze tylko render łóżka ;)

PS.2. Żadnych wiecej zmian ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie Ci wyszły te kafle, też kiedyś je robiłęm, i takiego fajnego efektu nie uzyskałem, ale ogólnie to Ci powiem, że dość ciemno, skóra chyba troszkę za bardzo się błyszczy.

 

Co do projektu to ta szafka z tyłu wygląda jak meblościanka z lat 70tych tylko w lepszym materiale, ale rozumiem, że to nie Twój projekt?

 

No ja głównie bym spróbował to jakoś doświetlić, bo poza tym bardzo fajnie się zapowiada. A! I co to za śmieszny malutki, jajowaty fotelik jest? xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(A ktoś pamięta może tytuł kawałka z podkładu tegoż... "dzieła"?)

 

requiem dla snu chyba

 

 

!Ewert - hmm no nie wiem jak to napisać :) - taki monochrom troche te wizualizacje - fajne rendery ogólnie, ale projekt jest średni - dość przypadkowo to wygląda (moim skromnym zdaniem) więc ciężko ze średniego projektu zrobić wyczesaną wizualizację. W 2 ujęciu niewiele jest, ta pusta ściana psuje kadr - pomimo tapety niewiele się dzieje poprostu.

 

W 1 ujęciu nie podoba mi się okno - zarówno widok za oknem, jak i samo okno jakoś dziwnie wyglądają - może spróbuj zasłonić je całkowicie tą żaluzją i wtedy by lepiej to wyglądało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pres - Projekt nie mój, ale moja zmieniona kolorystyka bo pierwotnie to było całe białe.

Z tym doświetlaniem to masz racje muszę się zacząć bawić w vray plane na doświetlenie i bardziej fajkować te wizki. Na razie próbowałem dać oświetlenie z halogenów na górze ale nic dobrego z tego nie wychodziło..

Fotelik jaki to jest...wiec to jakaś podróba bo dostałem linka do jakiejś planety dizajnu czy jakoś tak i na tej podstawie zrobiłem.

 

Jak Ty robiłeś kafle? Ja poleciałem z dispem. O golnie prostacki materiał.

 

Loki - Początkowo zasłaniałem ale strasznie mi to gasiło oświetlenie, wniosek jest taki że czym bliżej okna to ładniejsze oświetlenie ;))

 

 

hol1.jpg

 

Sory że z znakami wodnymi ale innego już nie mam.

 

Tak wiem aa mi się wysypało przy schodach :D

Widok za oknem w PS. ale inaczej niż zawsze, ogólnie tak teraz chyba będę to szopował.

 

Widzicie twarz na odbiciu na nodze krzesła? ;D

Edytowane przez !Ewert
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to projekcik znowu pani Kasi? ;) Płytki też próbowałem dispem, ale wtedy nie umiałem tekstur robić, i wychodziło jak wychodziło. ;)

 

Edit:/ A włączone halogeny by bardzo ładnie się mogły tam komponować, takie lekko pomarańczowe, nie za mocne, tak żeby tylko troszkę rozjaśniały i ocieplały pomieszczenie. ;)

Edytowane przez pressenter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cornelius Scipio - noo jest swietnie po wzgledem wykonania jak i projektu. Całkiem przyjemne i stonowane kolorki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok problemo solved :)

 

CS - bardzo miłe światełko IMO (chyba piszę to odnośnie każdej Twojej pracy hehe )

Oraz mam takie samo wrażenie jak press' - trochę za duży bump na meblach.

 

Pozdr.

Edytowane przez Marshall
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

całkiem smaczne te ciepłe kluchy pressenter.. Też zdecydowanie bardziej podoba mi się drugi render.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pressenter, ładnie;) Nie pasują mi tylko te światła na podłodze na pierwszym, bo wygląda to jakby świeciły ze ściany:) W drugim z kolei, hehe, zrób z tego lepiej ujęcie wieczorne, albo zgaś światła w dzień, szczególnie te nad stołem i lampkę obok okna:)

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pressenter, ładnie;) Nie pasują mi tylko te światła na podłodze na pierwszym, bo wygląda to jakby świeciły ze ściany:)

 

Bo świecą. ;) Troszkę niefortunne ujęcie, ale tam jest takie oświetlenie nocne, w postaci halogenów w ścianie. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersja 2 nie ma nieba xD ? Też mi się chyba najbardziej podoba. Poprostu przy tym oświetleniu, takie przepalenie przez okna jest naturalne i pasuje i dlatego jak walniesz niebo to jakoś dziwnie to wygląda. Szczególnie to widać na 1 bo jest intensywne dość.

 

Z drugiej strony w wersji 2, przydałoby się jakieś mocno przepalone tło ale nie 255 255 255 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

!Ewert - fajny render ale przez to ujęcie puf wydaje się być mega masywny - jak ze skały na której ktoś położył poduchy. Kafle po lewej chyba mają za mocnego bumpa.

Fajny stolik - twój pomysł czy gdzieś są takie w sprzedaży ? Nie znam tego modelu a przydałby się :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo wygląda to lepiej od jednolitego studia, przy prezentacji modeli.

To tak jakby powiedzieć, że ktoś gdzies kiedyś wynalazł asfalt i wszyscy inni też go zaczeli kłaść, bo chcą być pro....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności