Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

A ja napiszę, skoro i tak nikt nie zwraca na mnie uwagi, ze mi się podoba (bardzo), Tylko mebelki jak by były trochę za proste i kontakt coś chyba nie siedzi w skali. Ale szajdery wypas, może materiał na poduszkach (biało- czarnych) ma trochę za duży tailing, przez to wyglądają bardzo pstrokato. Ale światło za to bez zarzutu.

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość szysia565
Napisano
Malo powiedziane,

Napisał szysia565 viewpost.gif

Myślałem że jest wystarczająco duży... O jakiej rozdziałce myślisz?

 

mysle że 3300x1050 to akurat będzie :)

 

Ech... Trochę dziwną rozdzielczość sobie zażyczyłeś, ale ok... niech Ci będzie. Render puściłem specjalnie dla Ciebie ;)

Ponieważ obrazek jest bardzo duży, zapodaję link, a nie wrzucam bezpośrednio na forum:

 

http://img696.imageshack.us/img696/9606/pokjzkostk2.jpg

Napisano

szysia565, jej

arturprx2, a coś poza testowanymi podlega dyskusji?:) Klosz lampy trochę płasko wyszedł, może gdyby dać chociaż u góry obręcz od wewnątrz, żeby uprzestrzennić, to trochę? O firankach już było, więc jeszcze tylko dodam, że wzorek na poduszkach lekko za drobny się wydaje.

 

Pozdr:)

Napisano

09121986, pierwszy i w b&w the best:)

Kub@, no faktycznie, kicha, że hej, hehe:D Świetne, podoba mi się projekt również, nie mówiąc już o wykonaniu. Bardzo fajne połączenie i kolorów z mocnym akcentem dywanu, i ciemnego małego regału przy ogólnej bieli, jak też lekkiego minimalizmu z takim 'swojskim' klimatem (patrz dywan).

Przeszkadza trochę niepotrzebnie włączone sztuczne oświetlenie, do tego tak wyraźnie widoczne na jasnej i tak ścianie + widok za oknem... sam nie wiem, zdesaturowałbym chyba trochę.

 

Pozdr

Napisano (edytowane)

tomvackrzesla.jpg

 

test oświetlenia, zieleni i krzeseł :)

 

wszystkie modele własne, render prawie czysty z 3d studio (lekko zmniejszone nasycenie niebieskiego w photoshopie)

Edytowane przez Loki
Napisano

Kub@ nie znudziło Ci się już to wnętrze ? ;) (chyba, ze każde jest inne) Ciągle je meczysz, jest git, ale chyba za zielono. Ładne światełko i materiały. Nowa płytka z modelami Vitry ? :D:D:D

 

Pozdro!

Napisano

hehe no tak to jest to samo wnetrze ciagle, ale przyrzekam ze juzostatni raz ;], ale to w sumie tylko render na okladke.... meble vitry czesc pierwsza :) troche za zielono, fakt.

Napisano (edytowane)

w tym przypadku czysty render nie wyszedł za ładnie. Nie chciało mi sie tuningować ustawień we vrayu bo to często wkurzające i pracochłonne. Wyplułem trochę kanałów i skleiłem w szopie.

 

baza i finał :

 

postpro.jpg

 

edit: troche wieksza rozdzialka

 

http://yfrog.com/3mvisializationrenderexamj

Edytowane przez Kub@
Napisano

taka sofka, na razie bez materiałów ale to się powinno zmienić :)

(dużo detalu mi pouciekało, nie wiem czego to jest wina)

przód:

p2mjd.png

tył:

15qu939.png

pozdrawiam.

Napisano

o widzisz Touch mniej więcej właśnie o taki klimat. Teraz ładnie podziel się z publiką plikiem PSD :D (albo naucz Lokiego robić takie bajery)

Napisano

SWRSC, hehe, i tutaj prawie robi dużą różnicę;p

Loki, .psd nie zapisywałem niestety, ale generalnie najpierw zwiększasz trochę kontrast, w hue/saturation desaturujesz lekko zielenie, później na duplikacie warstwy bawisz się krzywymi próbując uzyskać efekt tzw. cross'u (tutaj fajny tutek: http://www.photoshopsupport.com/tutorials/or/cross-processing.html ), zmieniasz blending mode dla warstwy, zmieniasz opacity, żeby ustawić sobie intensywność, wszystko według uznania i jak Ci będzie pasowało. Vignieting znajdziesz w filtrze Lens Correction. Dodatkowo możesz trochę zabarwić miejscami, robisz elipsę, czy inny kształt w kolorze, na przykład różowym i prawie maksymalnie rozmywasz rozmyciem gaussowskim. Później znowu blending mode warstw i opacity. W całość wplatasz zabawę z levelsami, kiedy to potrzebne. Wszystko zależy od zdjęcia, które przerabiasz:)

 

Pozdr

Napisano

Loki ogólnie to bardzo dziwnie toto wygląda. Primo jakbyś oświetlał zewnętrze podchodząc do oświetlenia jak do wnętrza, i chyba światło na tle pada z przeciwnej strony niż na renderze... no nie wiem, ale dziwnie...

Napisano
Ech... Trochę dziwną rozdzielczość sobie zażyczyłeś, ale ok... niech Ci będzie. Render puściłem specjalnie dla Ciebie ;)

Ponieważ obrazek jest bardzo duży, zapodaję link, a nie wrzucam bezpośrednio na forum:

 

http://img696.imageshack.us/img696/9606/pokjzkostk2.jpg

 

TO BYŁ SARKAZM a rozdziałka to łączna moich 2 monitorów

rozumiem zeby to była wizka w której szczegóły widać w dużej rozdzialce ale kostki i to szalu nie było na forum w XXXL wrzucać?

 

ale jak teraz look to w panoramie lepiej sie prezentuje, choc klawiatura nadal przepalona i sciana nedzna

Gość szysia565
Napisano

Tak właśnie z przymrużeniem oka spojrzałem na ten pomysł, ale nic nie szkodziło poświecić czegoś takiego z ciekawości ;) Klawiaturka przepalona i nie wiem co z tym zrobić.. A ściana to tylko prosta teksturka z bumpem. Nie wiem czego jej jeszcze potrzeba.

 

Indian, czy "nóżki" od tej sofy nie są za chude? Strasznie cieniutko wyglądają.

Napisano

zawsze się zastanawiałem co robia pozniej z tymi kołnierzami dla psów od weterynarza. Fajne, jakbys dodał krople byłby fakny klimat schowanego osprzętu na czas deszczu.

Fakt AA gryzie.

Napisano

jakoś mi umknęło AA - fakt jak tak patrze to brzydkie , przeliczę to jeszcze pewnie w nocy.

 

ola-f: hmm, to jest niezła myśl i możliwe że coś z tego wyniknie jeszcze - dzięki za inspirację.

Napisano

@hcpiter

Zaraziłeś mnie tym Indygo. Trochę braków, szczególnie w materiałach jest, za to shader fresnelowy niemal gotowy, brakuje tylko dirta i anistrophików, i co najważniejsze bije konkurencję na głowę szybkością.

Napisano (edytowane)

biglebowsky dokładnie, jego szybkość przebija konkurencje tym bardziej ze od wersji 2.43 znacznie przyspieszył. Juz nie mogę doczekać się pierwszych beta wersji gdzie wspomaganie będzie jeszcze z GPU. Co do materiałów to trudno się z tobą nie zgodzić, fresnel- widziałem już jakieś testy wiec myślę ze ok, ale dirt czy anitrphblebleble trzeba jeszcze poczekać ale pewnie to dojdzie już w późniejszych wersjach.

Zapuszczaj jakieś renderki i pokazuj bo chętnie bym coś twojego zobaczył w indyku :)

Taki kolejny test dof`a i Light layerow.

 

markery01.jpg

 

Pozdrawiam

Edytowane przez hcpiter
Napisano (edytowane)
@hcpiter

Zaraziłeś mnie tym Indygo. Trochę braków, szczególnie w materiałach jest, za to shader fresnelowy niemal gotowy, brakuje tylko dirta i anistrophików, i co najważniejsze bije konkurencję na głowę szybkością.

 

 

 

…bić to Będzie vrey..:) I proszę o nic nie pytać.:)

 

Kolega serdeczny hcpiter widzę, że nie odpuszcza, i słusznie wychodzi ci to rewelacyjnie:), może czas na exteriora:) czy indyg Proxy czy cuś takiego ma.?..Wiem jedno i tak się przesiądziesz na v-reya;)

Ja mimo chwilowej mocnej zabawki przez ciebie wyłącznie przez ciebie:) dałem sobie spokój..Jednak czasy są dla mnie nie do przeskoczenia, nawet, jako zabawa..Nawet w edytorze materiałów trzeba czekać..Odpadam:)

Kub@ - sympatyczne post pro. jak i sam obrazek bardzo zacny , ref erka ? czy sam wypociłeś to.:)

Edytowane przez arch515
Napisano (edytowane)

arch, vray to nie konkurencja dla unbiasa. Może będzie. Na razie wszystkie unbiasy są nieużywalne ale jest szansa że support GPU pozwoli tą barierę przeskoczyć ( pewnie nie od razu ) a wtedy biasowe renderery w mniejszych produkcjach przestaną mieć rację bytu. Nie bez przyczyny i vray i mental zaczynają w to wchodzić.

Edytowane przez biglebowsky
Napisano

hcpiter: Coś z teksturami nie teges, ale przyznaję, że wygląda to, szczególnie spinacze, przesuper.

 

Fakt, jak to zacznie jeszcze GPU wykorzystywać to może z tego być potęga.

Napisano
arch, vray to nie konkurencja dla unbiasa. Może będzie.

Nie zrozumiałeś mnie:) i rozumiem ,że ty piszesz o wersji obecnej sp4a, ja pisząc, że Będzie bił..Chodź niektóre rozwiązania już biją:), resztę unbiasów. Na pewno nie mam na myśli sp4a…Jeszcze trochę cierpliwości..to jak z premierą appla tabletu..;) pozdrawiam.

Napisano (edytowane)

jeśli choci o unbiasedy to na chwile obecną najszybszy zdaje się jest Arion (jako jedyny wykorzystuje razem cpu+gpu, Jezeli sa chętni Mozna by zrobic scenke testowa i zapuścic na roznych silnikach, porownamy czasy :) , a z tym gpu nie jest na razie tak różowo jak sie wydaje... karta musi miec duzo ramu zeby łyknac cala geometrie+teksturki+wielkosc framebuferra. Wiec skomplikowana wizka + sporo tekstur + rozdziałka do druku i od razu leza wszystkie renderery gpu. .... ... na razie brakuje tez cacek typu instancing, displacement lub sss, ale z czasem na pewno przybeda.

 

@arch515, dzieki,to akurat nie z refki bylo.

Edytowane przez Kub@
Napisano

fajnie komercyjnie SWRSC, hmm zastanowł bym się czy nie za jasno (w okolicy okien i firanek - ale tu możliwe że winien mój monitor).

Jak rozumiem koncepcja narzucona odgórnie, ale może żółty dywan?

 

Co trzyma firanki tak przy okazji?

Napisano

Swierszczu: ale cukieras! :D

jil: bump! i ten dywan na scianie :(

Napisano

jlidesign, prawdę mówiąc, jeśli koncepcja podlega również krytyce, to imho nie widzę tutaj za bardzo jakiegoś pomysłu. Jak i dywan, reszta też wydaje się machnięta 'dla jaj'. Swoją drogą, dywan w trochę niesmaczny sposób pojawił się zaraz po tym jak Kub@ bardzo fajnie wplótł ten motyw w swoją wizkę, z tym, że u Kuby ten dywan jest na właściwym miejscu.

Keep working

 

Pozdr

Napisano

Ja ciebie widzę :) calkiem fajnie to wygląda, tylko coś mi podłoga nie leży - ni to deska ni trawertyn jak na ścianie. Poprawiłbyś jeszcze odbicie w lustrze.

Napisano

No kieraj37 jakby lepiej, postpro jeszcze troszkę hardcorowe ale ludek w aucie siedzi sobie fajnie. Pokaz przed ps.

 

Test texturki cegieł. Zrobiłem cały komplet (diff, spec, bump disp) wygląda to jakoś? Nada się do wnętrza?

afafaf.jpg

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności