adrian2608 Napisano 30 Kwiecień 2010 Napisano 30 Kwiecień 2010 Tym razem coś ambitniejszego. Słonik ,wzorowany na figurce która stoi u mnie na biurku: Render w Thea: Siatka:
bolitic Napisano 1 Maj 2010 Napisano 1 Maj 2010 adrian2608: fajny slonik:) "W strone nudnej fotografii" - bedzie animacja do tego:)
olaf Napisano 1 Maj 2010 Napisano 1 Maj 2010 masz złe hdri dobrane. Poza tym chyba format ujecia foto i cg jest inny.
bolitic Napisano 1 Maj 2010 Napisano 1 Maj 2010 formta jest dobry ale jakos kurde mi postrzepilo obrazek... caly czas sie trzeba uczyc czegos nowego kurcze:] HDRI faktycznie nie pasuje ale ujedzie, bo to do animacji, jeszcze dzisiaj zapostuje te animke
olaf Napisano 1 Maj 2010 Napisano 1 Maj 2010 mialem na mysli ze wyglada jak 4:3 wmontowane w ujęcie 16:9
Simple_man Napisano 1 Maj 2010 Napisano 1 Maj 2010 smóchod wisi w powietrzu, przynajmniej tak to wygląda przy tylnym kole.
bolitic Napisano 1 Maj 2010 Napisano 1 Maj 2010 format zdjecia jest 4:3 i obrazka, nie wiem czemu tak wyglada, moze zdjecie bylo przerobione z formatu 16:9 Ze wisi to nie zauwazylem, dzieki zza uwage, przygladne sie bardziej
Simple_man Napisano 1 Maj 2010 Napisano 1 Maj 2010 Niewidzialnosc mode on. Dalszej zabawy ciąg z mentalem:
Razer Napisano 1 Maj 2010 Napisano 1 Maj 2010 Całkiem fajnie Simple_man, ale coś nie fajnego dzieje się pod sufitem, przy gzymsach. Trochę jakby za mocne AO, ew małe problemy z AA. Poza tym fajnie, krzesła przy okrągłym stole wyszły całkiem przestrzennie. Tylko trochę ziarna gdzieniegdzie :/
plasti Napisano 2 Maj 2010 Napisano 2 Maj 2010 test octane render, prosto z pieca bez ps czas to niecale 10 min
bolitic Napisano 2 Maj 2010 Napisano 2 Maj 2010 Simple_man: bardzo fajnie, tylko ziarno troche przeszkadza, ale tak to jest git plasti: po tym co pokazal MLoDY47 z octanem to mysle ze mozna z niego wycisnac duzo wiecej:] ja jeszcze pospamuje i wrzucam stary render na nie moim modelu, bawilem sie z oswietleniem:
Simple_man Napisano 2 Maj 2010 Napisano 2 Maj 2010 Ziarno :/ Render szedł równe 11h. Wszystkie materiały odbijające miały glossy semple na 64, Render miał ustawione glossy reflection na maxa. Sky light portal semple 64 mr sun na 64. Gdybym coś jeszcze chciał poprawić to pewnie do tej pory czekał bym na efekt pracy :(
Kub@ Napisano 2 Maj 2010 Napisano 2 Maj 2010 ja tam ziarna nie widze, raczej jakby duża kompresja obrazka, albo filtr jakiś dodany w postprodukcji. Tak czy siak nie wygląda to najlepiej. Samo wnętrze i światełko ładne.
Razer Napisano 2 Maj 2010 Napisano 2 Maj 2010 Simple_man - ehh 11h to faktycznie długi wypiek, nie znam się na mentalu ale jeśli faktycznie tak długo to trwa to zapomnij o tym co mówiłem i już się nie męcz z tą kuchnią, jest ok :) Ten Octane śmiga całkiem szybko (nawet na mojej 8800GTS), ale z tego co widziałem to ma dziwny sposób budowania materiałów. Ciekawe czy Arion doczeka się jakiegoś dema bo w nim pokładam nadzieje na przyszłe renderowanie.
plasti Napisano 2 Maj 2010 Napisano 2 Maj 2010 @bollitic - mozna mozna, ja nawet nie mam zamiaru sie przesiadac, sciagnalem demo z ciekawosci i stwierdzam ze wymaga duzo poprawek, najgorzej jest ze swiatlem, bo nie mozna konkretnych zrodel swiatel umieszczac, tylko ustawienie daylight lub ogolny ambientowy tracing(chyba ze czegos nie wiem).....
Orangegraphics Napisano 2 Maj 2010 Napisano 2 Maj 2010 hdri jeszcze można, a zawsze można spreparować je aby świeciło jak punktowe lub studyjne, niby, ale ułatwienie jakieś to wielkie nie jest simple_man-> bardzo bardzo mi się podoba. spróbować zawsze może osobne passy wypluć reflection i je zblurować albo jeszcze lepiej, zaznaczasz w szopie ten irytujący blat stołu na 1 planie, blurujesz i na to delikatnym normal blendingiem nakładasz diffuse pass wcześniej wypluty aby faktura tekstury nie była rozmazana. najprostsze metody najlepsze
Kub@ Napisano 2 Maj 2010 Napisano 2 Maj 2010 Razer niestety demo Ariona nie jest w ogóle palowane :/ co gorsza mają zamknięte forum tylko dla klientów. Nie rozumiem tej polityki... może jak konkurencja da im w kość to się opamiętają.
Razer Napisano 2 Maj 2010 Napisano 2 Maj 2010 Kub@ - łoj, to strasznie słabo ze strony RandomControl :/ Unbiasowe renderery CPU+multiGPU to to co mnie ostatnio nieźle zajarało, oby ich było coraz więcej.
FF Napisano 2 Maj 2010 Napisano 2 Maj 2010 bolitic - gdyby nie ten totalnie beznadziejny model to moze byc cos z tego było nawet, najleszy jest ten eliptyczny zacisk w feldze z przodu;)
trosiek Napisano 2 Maj 2010 Napisano 2 Maj 2010 (edytowane) z nudów sobie teapoty renderuje edit: jeszcze jeden teapot: Edytowane 2 Maj 2010 przez trosiek
Razer Napisano 2 Maj 2010 Napisano 2 Maj 2010 z nudów sobie teapoty renderuje To chyba szczyt wynudzenia :) Ale dziś taka pogoda że nawet cię rozumiem. Żeby nie było że postuję na sucho to wrzucam takie testowanie światła (ogarniam LWF+sun&sky)
bolitic Napisano 3 Maj 2010 Napisano 3 Maj 2010 Freedom Fighter: hehe, model do kitu wiem, a ten zacisk elpityczny to moj blad - najpierw obrocilem kola a potem je chcialem odwrocic ale zaciski zostaly w miejscu:)
Busiu Napisano 3 Maj 2010 Napisano 3 Maj 2010 taka szafa: Cinema 4D, vray, PS http://img153.imageshack.us/img153/9995/69871772.jpg
Touch Napisano 3 Maj 2010 Napisano 3 Maj 2010 ładny kawał mebla:) Tylko jeśli te drzwi na klucz są, to brakuje dziur na te klicze. Dorób albo dziury, albo dołóż tam czarne plane'y:) Pozdr
Camel Napisano 3 Maj 2010 Napisano 3 Maj 2010 To chyba szczyt wynudzenia :) Ale dziś taka pogoda że nawet cię rozumiem. Żeby nie było że postuję na sucho to wrzucam takie testowanie światła (ogarniam LWF+sun&sky) wygląda na to że LWF Ci się udał :) Daj wieksza rozdziałke proszę :)
Razer Napisano 3 Maj 2010 Napisano 3 Maj 2010 wygląda na to że LWF Ci się udał :) Daj wieksza rozdziałke proszę :) Dzięki, to praktycznie gołe materiały bez tekstur, ale podoba mi się bardzo to oświetlenie więc chyba będę jakoś wykańczać to wnętrze. Mam nadzieję że kolejne sceny w LWF+sun&sky też będą mi jakoś wychodzić, szykuje się m.in. śliczny exterior z blokami :) Akurat masz szczęście bo to ujęcie zrobiłem w większej rozdziałce:
Touch Napisano 3 Maj 2010 Napisano 3 Maj 2010 Hmm... prawdę mówiąc, wyszło strasznie płasko i trochę scanline'owo. A po czym stwierdzenie, że LWF się udał, nie mam pojęcia? Keep it up! Pozdr
chudy Napisano 4 Maj 2010 Napisano 4 Maj 2010 No ja się musze z Touchem zgodzić. Najgorzej chyba wygląda połączenie tego zielonego obniżenia sufitu z białą ścianą.
KaeMS Napisano 4 Maj 2010 Napisano 4 Maj 2010 Dawno nic nie wrzucałem - LWF + sky ale zamiast sun jest vraylight. Przy okazji: meble narzucone, aranżacja miała być na "młodzieżowo" ale z tymi mebelkami nic mi nie wpadło do głowy. Podłoga także od producenta.
Touch Napisano 4 Maj 2010 Napisano 4 Maj 2010 KaeMS - jak nie meblami, to postaraj się oddać ten młodzieżowy klimat kolorami. Ściany, dywan, nawet z sufitem mógłbyś poszaleć. Jakieś ciekawsze oświetlenie - diody, halogeny, itp. Obecnie na rynku jest też dostępna masa naklejek ściennych, czy świetnych fototapet, które jakby nie patrzyć wracają do łask. Powalcz z tym jeszcze. Pozdr
bolitic Napisano 4 Maj 2010 Napisano 4 Maj 2010 KaeMS: bardzo fajne, w zasadzie nic do krytki z mojej strony:) Moj test shadera skory w vray (sorry za niska rozdzialke - przeskalowana - ale strasznie dlugo sie liczy:/)
trosiek Napisano 4 Maj 2010 Napisano 4 Maj 2010 a ode mnie pierwsza w ogóle moja animka. starałem się zrobić coś co w miarę wygląda :) błedy renderu no niestety są, bo liczyłem na niskich nastawach, żeby w miare krótko było na klatkę (koło 1:10 na klatke). Do tego still jeszcze po ps i na większych nastawach
Razer Napisano 4 Maj 2010 Napisano 4 Maj 2010 No ja się musze z Touchem zgodzić. Najgorzej chyba wygląda połączenie tego zielonego obniżenia sufitu z białą ścianą. Faktycznie, muszę wam przyznać rację :) Jak popatrzyłem na to pod tym kątem to rzeczywiście płasko to wygląda. Trzeba walczyć dalej :) arch515 - fajny ten żwir. No i ta biel, mniam mniam. KaeMS - dechy na suficie takie sobie, te na podłodze o wiele fajniej wyszły.
bolitic Napisano 4 Maj 2010 Napisano 4 Maj 2010 arch515: pieknie! trosiek: pierwszy raz widze animowanego teapota, ale fajnie ci to wyszlo, tak komercyjnie jakby z reklamy tv:)
pionix Napisano 4 Maj 2010 Napisano 4 Maj 2010 (edytowane) KaeMS - ja bym przyciemnił zdesaturował trochę drewno. Światło bardzo spoko. arch515 - piknie :) Ty to z kilku boxów świetny klimat uzyskasz :) trosiek - trochę kwadratowo kamerka chodzi ;) teścik wizki: Edytowane 4 Maj 2010 przez pionix
Camel Napisano 4 Maj 2010 Napisano 4 Maj 2010 Dzięki, to praktycznie gołe materiały bez tekstur, ale podoba mi się bardzo to oświetlenie więc chyba będę jakoś wykańczać to wnętrze. Mam nadzieję że kolejne sceny w LWF+sun&sky też będą mi jakoś wychodzić, szykuje się m.in. śliczny exterior z blokami :) Akurat masz szczęście bo to ujęcie zrobiłem w większej rozdziałce: shading nie podchodzi za bardzo, a powodzenie LWF często się potwierdza w dobrej kolorystyce tekstur. Spróbuj podnieść nieco jakość cienowania przez dodanie ambient occlusion, jak masz vraya sp4... I taka mała sprawka: zazwyczaj, żeby odbite GI nie było za mocne, zmniejsza się secondary bounces na 0,9 czy mniej. Znamy ten fakt. Ostatnio zwróciłem uwagę na ramkę post-processing od GI - można zmienić jego nasycenie - saturation- polecam stosować to delikatnie, ale daje ładne rezultaty w postaci lekko odbijanego gi, znaczy , mniej nasyconego. Druga sprawa - kontrast - nie wiem jak Ci to powiedzieć, ale też fajna sprawa, możesz popróbować :) Jak co, jeśli zadowoli Cię to, co Ci nagadałem, to możesz mi się odwdzięczyć. Pozdrawiam i życzę miłej pracy. PS. Aha, klamka od okna nienaturalnie zmodelowana :) 1
arch515 Napisano 4 Maj 2010 Napisano 4 Maj 2010 Dziękować koledzy..To i tak mocno wstępne..Oświetlenie już zostało zmienione, promienie światła nie zgadzały się z cieniami:), woda wyglądała równie dobrze jak ziemia, świeżo nasypana.. Pionix- dywan wyszedł bleee:), sam kadr po lewej ucięta lampka, dolny lewy róg pasek podłogi widać gdzie po prawej go nie ma, można by oszukać trochę przesuwając półkę w głąb, tak mi to od razu rzuciło w oczy..ładnie lampy nad stołem jadalnianym wyszły, może by zmienić poduchy na prostokątne, be to bardziej na tkaninę się nadają..Tak mi się wydaje:) więcej nie marudzę:)
pionix Napisano 4 Maj 2010 Napisano 4 Maj 2010 Dywan tak wygląda w rzeczywistości i taki niestety miałem dać. Reszta uwag bardzo trafna i przydatna:)
grafik3d Napisano 4 Maj 2010 Napisano 4 Maj 2010 Pionix jak d;la mnie to drzwi są nienaturalnie wysokie strasznie razi
pionix Napisano 5 Maj 2010 Napisano 5 Maj 2010 Drzwi mają wymiar 270cm i takie są przewidziane w projekcie. W korytarzu dochodzą do sufitu.
grafik3d Napisano 5 Maj 2010 Napisano 5 Maj 2010 Drzwi mają wymiar 270cm i takie są przewidziane w projekcie. W korytarzu dochodzą do sufitu. A to zwracam honor. Mieszkanie koszykarzy? :) co by nie tak pusto to daje 2 cześć "koszmarnego" PNMP w Kielcowie
KaeMS Napisano 5 Maj 2010 Napisano 5 Maj 2010 Loża mocherowych beretów bardzo zwraca uwagę a same bebcie wyglądają nie proporcjonalnie w stosunku do rodzinki po lewej. Całość jakaś taka szara i niezbyt ciekawa. Ponuro.
Sebastian Ozga Napisano 5 Maj 2010 Napisano 5 Maj 2010 KaeMS - te budynki tam takie są, kostka pewnie też taka będzie, bo wszystko dookoła tak brukują. Grafik3d - tam poważnie będzie żywopłot tak na środku? I w którą stronę w końcu będą te paski, bo już chyba trzecią wersję widzę. Babcie super :D
grafik3d Napisano 5 Maj 2010 Napisano 5 Maj 2010 KaeMS - te budynki tam takie są, kostka pewnie też taka będzie, bo wszystko dookoła tak brukują. Grafik3d - tam poważnie będzie żywopłot tak na środku? I w którą stronę w końcu będą te paski, bo już chyba trzecią wersję widzę. Babcie super :D Tak będzie szara kostka 8/10 szarsza kostka 20/30 i szarsze płyty 50/50 Jak dla mnie masakra, nie jestem zadowolony że muszę takie wizki dla Kielc robić, ale Takie Czasy. CO racja to racja całe kielcowo nam tak chcą załatwić brukiem.(Taki konserwator i reszta decyzyjnych pacanów. A rynek w Kielcowie będzie chyba w 2015.. tu lepiej widać, wrzucałem wcześniej ta wersje http://img217.imageshack.us/img217/5412/pnmpmaly.jpg a co do żywopłotu to tak, to jedyna zieleń jaka się udało tam wsadzić i parę iglaków. Co do moherów to pewno do prasy jeszcze przepchnę ale na bilbordzie już ich nie będzie, część już chce mnie za to linczować
pionix Napisano 5 Maj 2010 Napisano 5 Maj 2010 (edytowane) test wizkowy: Edytowane 5 Maj 2010 przez pionix
buczer Napisano 5 Maj 2010 Napisano 5 Maj 2010 Tak będzie szara kostka 8/10 szarsza kostka 20/30 i szarsze płyty 50/50 Jak dla mnie masakra, nie jestem zadowolony że muszę takie wizki dla Kielc robić, ale Takie Czasy. CO racja to racja całe kielcowo nam tak chcą załatwić brukiem.(Taki konserwator i reszta decyzyjnych pacanów. ... Ładne miejsce, po schodach widać że ładna geometria placu, imho obrazek bardzo płaski, pociągnij może w photoshopie. Ja ostanio wyciągałem znacznie gorszy: Radom :) pionix: jak zawsze ładnie, szkoda pisać :)
hcpiter Napisano 5 Maj 2010 Napisano 5 Maj 2010 peter_muler- ciekawe jak wyglądało bez Postpro ;) fajnie ale te budynki jakby się chciały poprzewracać, takie odczucia mam.
buczer Napisano 5 Maj 2010 Napisano 5 Maj 2010 nie to ujęcie ale mniej więcej tak: obrazek oryginał nie mój.
Rekomendowane odpowiedzi