Loki Napisano 6 Październik 2008 Napisano 6 Październik 2008 przepaliła Ci się ta podłoga nieco Black Mamba - poza tym fajnie - czysto, nudno... biurowo! a i cos nie halo z tym oswietleniem w suficie, te lampy jakos dziwnie wyglądaja na zblizeniach - jakby sie swiatlo w srodku "blurowało" JohnyCa - geberit ma chyba nieco wyzej spłuczkę - caly ma 120cm wysokosci a przycisk od spłuczki jest na mniej wiecej 80-90cm od podstawy - czyli jesli masz kafle 60x30 to powinien byc tam gdzie sie zaczyna mozaika - poza tym fajnie
JohnyCa Napisano 7 Październik 2008 Napisano 7 Październik 2008 przepaliła Ci się ta podłoga nieco Black Mamba - poza tym fajnie - czysto, nudno... biurowo! a i cos nie halo z tym oswietleniem w suficie, te lampy jakos dziwnie wyglądaja na zblizeniach - jakby sie swiatlo w srodku "blurowało" JohnyCa - geberit ma chyba nieco wyzej spłuczkę - caly ma 120cm wysokosci a przycisk od spłuczki jest na mniej wiecej 80-90cm od podstawy - czyli jesli masz kafle 60x30 to powinien byc tam gdzie sie zaczyna mozaika - poza tym fajnie W sumie to GEBERIT ma różne wysokości - zaczynają się już od 82 cm :) Z tym że przycisk który tu zastosowałem to nie od tej wysokości :) Ale nie wdawajmy się w szczegóły :) Dzięki za koment Jeszcze raz ta sama łazieneczka tylko inne ujęcie:
Touch Napisano 7 Październik 2008 Napisano 7 Październik 2008 no jeśli podzielić to na cztery części, to prawa górna ćwiartka wygląda jak foto;) Świetny shader 'kafelków';)
sand Napisano 7 Październik 2008 Napisano 7 Październik 2008 JohnyCa - super duper. A przy okazji czapialstwa Lokiego dodam, że mam taką roślinkę i powiem Ci, że nie będzie długo taka zielone przy takim świetle :D
JunioR Napisano 7 Październik 2008 Napisano 7 Październik 2008 (edytowane) hi Kelvin T Producent: Flos Designer: Antonio Citterio Edytowane 7 Październik 2008 przez JunioR
pressenter Napisano 7 Październik 2008 Napisano 7 Październik 2008 JohnyCa: Ale z IORem na szybie od prysznica to coś jest nie tak, chyba że w prysznicu jest woda po sufit, poza tym super. :) JunioR: No, bardzo przyjemny modelik, dużo lepszy od poprzedniczki.
JunioR Napisano 7 Październik 2008 Napisano 7 Październik 2008 (edytowane) JunioR: No, bardzo przyjemny modelik, dużo lepszy od poprzedniczki. nie rozumie o jakiej poprzedniczce mowisz? :) + a no tak te druty ;) Edytowane 7 Październik 2008 przez JunioR
pressenter Napisano 7 Październik 2008 Napisano 7 Październik 2008 JunioR: http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=739174&postcount=8400 Swoją drogą co się tego naszukałem, już never prze never!
sand Napisano 7 Październik 2008 Napisano 7 Październik 2008 Junior fajna lampka. A to moj test fryrendera. Ciekawy silnik, duzo umie ale trzeba miec czas :)
sand Napisano 7 Październik 2008 Napisano 7 Październik 2008 nie pamietam ale pewno jakies 1.5h przy srednim obciazeniu Core2duo
Fargate Napisano 7 Październik 2008 Napisano 7 Październik 2008 Jak to jest ze światłami, skomplikowana geometria (ciałko tej żarówy) czy jakieś plane + "some trix? bo na 1,5h to mi się wydaje szybko na 2 rdzeniach. ps: chyba że masz jakieś kosmiczne taktowanie tego intela = 3,4Ghz :P
sand Napisano 7 Październik 2008 Napisano 7 Październik 2008 zarowka modelowana przez kumpla. Jako, ze sie razem uczymy 3d to wiem, ze zrobil ja z polysphere + extrude do srodka malutki(shell). Mi sie wydaje ze 1,5h to troche duzo ale fakt, ze przy vrayu to to wyglada żywiej. Ale vrayowy test tez byl niezly jakis czas temu:
pressenter Napisano 7 Październik 2008 Napisano 7 Październik 2008 Posądzam, że to zwykła wymodelowana od dołu kula zo odpowiednim materiałem, który jest nawet w domyślnych mat fryrendera.
arev Napisano 7 Październik 2008 Napisano 7 Październik 2008 Podobają mi się kończyny tych żarówek :) A ja takie coś zrobiłem: O. Wymienię jeszcze teksturę na ścianie, dodam może jakieś spotlighty w podłodze i zlikwiduję ten paskudnie ostry cień od IESa :]
sand Napisano 8 Październik 2008 Napisano 8 Październik 2008 Posądzam, że to zwykła wymodelowana od dołu kula zo odpowiednim materiałem, który jest nawet w domyślnych mat fryrendera. A z modelowaniem to dobrze posądzasz ale materiał już jest od zera robiony.
JohnyCa Napisano 8 Październik 2008 Napisano 8 Październik 2008 Podobają mi się kończyny tych żarówek :) A ja takie coś zrobiłem: Ato w środku to co?
arev Napisano 8 Październik 2008 Napisano 8 Październik 2008 A to w środku to Random Multimedia Device ;)
arev Napisano 8 Październik 2008 Napisano 8 Październik 2008 Kiełbasa przegoniła :D Kurczaki wyglądają jakby były zatopione w bryle lodu/szkła. Daj jakiegoś małego shella na te woreczki :)
pressenter Napisano 8 Październik 2008 Napisano 8 Październik 2008 Ale kserokopiarka pomiędzy lodówami rządzi! :D
Zbychowaty Napisano 8 Październik 2008 Napisano 8 Październik 2008 No wiem...folię zwaliłem konkretnie:) aaa i to nie ksero tylko jakas tam pakownica próżniowa:D szkoda że modelu jakiejś tłustej niemieckiej Felgi nie miałem....w sensie sprzedawczyni....ehhh :/
arev Napisano 8 Październik 2008 Napisano 8 Październik 2008 W sensie sprzedawczyni to chyba raczej Helgi :D http://www.turbosquid.com/3d-models/zombie-max/422433 ]:->
JohnyCa Napisano 8 Październik 2008 Napisano 8 Październik 2008 Niezła arev ale tej to chyba nic nie przebije: http://raph.com/3dartists/artgallery/6447.jpg
pressenter Napisano 8 Październik 2008 Napisano 8 Październik 2008 szkoda że modelu jakiejś tłustej niemieckiej Felgi nie miałem....w sensie sprzedawczyni....ehhh :/ Haha, Zbychowaty, chyba za dużo przy samochodach siedzisz. xD
Fargate Napisano 8 Październik 2008 Napisano 8 Październik 2008 Artemide - Miconos Minimalnie się różni od rzeczywistej ale w wiz nie będzie widać różnicy :) Tak wygląda w rzeczywistości
Kubaswielgus Napisano 8 Październik 2008 Napisano 8 Październik 2008 Fargate. Ta żarówka w środku to lightmaterial czy wrzuciles tam jakiegoś Vraylighta ?
Kubaswielgus Napisano 8 Październik 2008 Napisano 8 Październik 2008 oooo... :) Ajak dziala taki gradient tzn jak to ustwić, żeby wyglądało tak naturalnie jak na Twoim rederze?
Fargate Napisano 8 Październik 2008 Napisano 8 Październik 2008 Wydaje mi się że to nic specjalnego, nakładasz jak texturke, w tym wypadku cylindryczne mapowanie na żarowe na to lightmat i w nim gradient sterujący kolorem. 1
sand Napisano 8 Październik 2008 Napisano 8 Październik 2008 supah lampka Fargate! Materiał też zmyślny.
Kubaswielgus Napisano 8 Październik 2008 Napisano 8 Październik 2008 Mhm...nadal nie bardzo rozumie...czy mógłbys podzielić sie samą żarówką z twojej pracy? byłbym bardzo wdzięczny
Fargate Napisano 8 Październik 2008 Napisano 8 Październik 2008 sand: thx :) Kubaswielgus: Może źle ci to opisałem, ale wydaje mi sie to tak proste że bez sensu jest żebym tą żarówę miał ci wysyłać. Tak wygląda gradient walnięty do diffuze w normalnym materiale, sam obiekt jest z mapowany cylindrycznie. Łapiesz już? :)
pressenter Napisano 8 Październik 2008 Napisano 8 Październik 2008 Fargate w lwf to renderowałeś? Świetny trick z tym materiałem, dzięki wielkie.
Fargate Napisano 8 Październik 2008 Napisano 8 Październik 2008 gamma: 2,2 i color maping: linear i w maxie tez na 2,2. Wiec niby to jest lwf :) Jeszcze taki fast test w wersji "tylko światło z lampki" :P
pressenter Napisano 8 Październik 2008 Napisano 8 Październik 2008 Kurcze, jestem w szoku, bo vraymtl jest znany z zostawiania plam. Czyżby ten gradient rozwiązywał problem czy renderujesz przy tak wysokich parametrach lub jest to zasługa lwf?
SWRSC Napisano 8 Październik 2008 Napisano 8 Październik 2008 mi to wygląda na QMC, więc problem plam nie istnieje :)
Fargate Napisano 8 Październik 2008 Napisano 8 Październik 2008 Nooo to nie do końca tak :) W ostatnim na około bańki jest vraylight sphere + lightmtl na żarówce, oświetlenie tego samym lightem z żarówy chyba graniczy z cudem :) Dobra ostatni już z tą lampką, dzienne oświetlenie.
Kubaswielgus Napisano 9 Październik 2008 Napisano 9 Październik 2008 Fargate. Dzieki. Teraz juz rozumie o co biega :)
Kub@ Napisano 9 Październik 2008 Napisano 9 Październik 2008 drzewko. tak ta kora ma byc jasna jakby kto pytał :)
Abell Napisano 9 Październik 2008 Napisano 9 Październik 2008 Salon w fabryce adaptowanej na mieszkanie.
Abell Napisano 9 Październik 2008 Napisano 9 Październik 2008 szybki jesteś :) hehe Mieszkanie 2 poziomowe a salon jest pod antresolą, możne wrzucę jeszcze jeden render ale później :) dużo pracy :)
trosiek Napisano 9 Październik 2008 Napisano 9 Październik 2008 miejscami zbyt przejarane chyba troszke, a miejscami za ciemno. No i ambilight ci nie wyszedł :P
SWRSC Napisano 9 Październik 2008 Napisano 9 Październik 2008 (edytowane) test dla klienty do oceny kolorystyki elewacji: Edytowane 9 Październik 2008 przez SWRSC
Rekomendowane odpowiedzi