Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

przepaliła Ci się ta podłoga nieco Black Mamba - poza tym fajnie - czysto, nudno... biurowo!

 

a i cos nie halo z tym oswietleniem w suficie, te lampy jakos dziwnie wyglądaja na zblizeniach - jakby sie swiatlo w srodku "blurowało"

 

JohnyCa - geberit ma chyba nieco wyzej spłuczkę - caly ma 120cm wysokosci a przycisk od spłuczki jest na mniej wiecej 80-90cm od podstawy - czyli jesli masz kafle 60x30 to powinien byc tam gdzie sie zaczyna mozaika - poza tym fajnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

przepaliła Ci się ta podłoga nieco Black Mamba - poza tym fajnie - czysto, nudno... biurowo!

 

a i cos nie halo z tym oswietleniem w suficie, te lampy jakos dziwnie wyglądaja na zblizeniach - jakby sie swiatlo w srodku "blurowało"

 

JohnyCa - geberit ma chyba nieco wyzej spłuczkę - caly ma 120cm wysokosci a przycisk od spłuczki jest na mniej wiecej 80-90cm od podstawy - czyli jesli masz kafle 60x30 to powinien byc tam gdzie sie zaczyna mozaika - poza tym fajnie

 

W sumie to GEBERIT ma różne wysokości - zaczynają się już od 82 cm :) Z tym że przycisk który tu zastosowałem to nie od tej wysokości :) Ale nie wdawajmy się w szczegóły :) Dzięki za koment

 

Jeszcze raz ta sama łazieneczka tylko inne ujęcie:

 

fce2d63243c792df.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zarowka modelowana przez kumpla. Jako, ze sie razem uczymy 3d to wiem, ze zrobil ja z polysphere + extrude do srodka malutki(shell). Mi sie wydaje ze 1,5h to troche duzo ale fakt, ze przy vrayu to to wyglada żywiej.

 

Ale vrayowy test tez byl niezly jakis czas temu:

1896765.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sand: thx :)

Kubaswielgus: Może źle ci to opisałem, ale wydaje mi sie to tak proste że bez sensu jest żebym tą żarówę miał ci wysyłać. Tak wygląda gradient walnięty do diffuze w normalnym materiale, sam obiekt jest z mapowany cylindrycznie.

50063030vm0.jpg

Łapiesz już? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności