Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lis: sofki fajne IMO materiałowa bardziej mi się widzi

 

A tu wnętrze z moją sofką :)

 

 

Materiał zasłon taki sobie, poza tym ładnie.

Ps. Ciekawe gdzie jest gniazdko do tych lampek:).

Edytowane przez Filip
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Neiraa - niewiele widać na tym obrazku. Co jest na tej lampie? zdjęcie w srodku?

 

no właśnie narazie jakoś niewiele, poprawię to. a zdjęcie jest, owszem, na abażurze...yyy...jaki wyraz...

 

 

Filip brzydka jakaś ta skóra, plastikowa strasznie, a drewno chyba za bardzo się błyszczy. Za to studio wporzo :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto walnolem z motion blur, nie bylo za duzo samplii szumialo troche, potem doszlo blurowanie z zdepth map... i jakos strasznie mi szarpalo, nie tylko auto, ale iobiekty ktore w tle mialy dozu kontrast.. np ta brzoza po lewej miala za soba domekktory byl byl duzo ciemniejszy, i wshopie mi ja rozmylo tak, ze srodek byl zblurowany a krawedz ostra, bez sensu - nie wiem czemu... byc mzoe lepiej sie nie da i dobrejjakosc dof ino z maxa wyjdzie? nie wiem....

drzewko po prawej celowo rozmylem bo chcielm wyroznic kwiatek, a drzewko po prawej jest na tej samej wysokosci, i tez bylo ostre - rozpraszalo uwage...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lisie: a ja tak jeszcze, jeśli pozwolisz to na stronce brakuje Ci jakiegoś bezpośredniego linku do modeli, to raz, a dwa, że na stronie z informacjami masz coś linki źle umiejscowione, tzn poprzesuwały się o kilka pikselków w górę... kurcze, wszędzie, na głównej też. Sprawdzałem na trzech różnych rozdziałkach, więc to chyba nie u mnie wina.

 

Edit: I maile powinieneś zrobić klikalne. ;) Można javascriptem zrobić tak, żeby nie były wykrywane przez boty internetowe. Wystarczy coś takiego:

 document.write('<a href="mailto:początek_maila@' + 'domena.dom">tekst_wyświetlany'); 

Sam ostatnio miałem spore problemy ze stronka, to i trzeba było się nauczyć. ;)

Edytowane przez pressenter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odemnie taki tescik dofa z uzyciem mapki zdepth, i sam nie wiem, sami powiedzec czy fajne to czy nie fajne... czy dawac cso tkaiego kielntowi w ramch bonusu...

 

Świetne Morphe - troszkę bajkowy klimat wyszedł :)

 

Lis: kolejny świetny modelik od Ciebie. Fajną już kolekcję utworzyłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lis'ie kolejny swietny model, przejrzalem Twoja kolekcje i bardzo chcialbym sie dowiedziec jak wymodelowales Moroso_smock_p. Jesli mozesz to wrzuc prosze siatke i napisz jak robisz te super realistyczne faldy na swoich modelach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RA: kapitalne shadery! ciemny wosk idealnie mógłby się nadawać nawet jako skóra. super! podziel się tym słodkim shaderkiem :)

Może kiedyś. :)

Teraz byłoby to trochę nieuczciwe wobec tych, którzy te modele kupili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzanie Mentala:

 

test DOFa, HDRI, shaderów, proxy i Glare.

To co poniżej to czysty render, w PS dodana lekka aberacja i nic więcej. Czas niestety morderczy, około 1,5h w 1280x720. Powodem jest DOF - jedynie przy samplowaniu 16/64 wychodzi znośnie bez szumu

 

redballsdk5.jpg

 

link do 1280x720: http://img115.imageshack.us/my.php?image=redballshdmc8.jpg

Edytowane przez SWRSC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha i pytanie - na waszych monitorach kulki są bardzie w kolorze czerwieni czy podchodzą pod delikatna, b.ciemną magente?

Na dwóch monitorach otrzymuje takie wyniki i nie wiem który jest właściwy.

 

Omen: ryski i bruzdy to czysty shader bez zadnej mapy - flakes, carpaint.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carpaint i w sekcji FLAKES ustaw:

reflection (jak mocno maja odbijac drobinki),

size (rozmiar drobinek)

denesity (gęstość drobinek)

 

Nic innego nie ruszałem.

 

Nie zamieszczam shadera bo z doświadczenia wiem ze nie ma sensu - w każdej scenie będziesz musiał i tak zmieniać powyższe parametry w zależności od skali sceny, rozmiaru obiektu i ustawienia kamery

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SWRSC - u mnie wygląda to na delikatną ciemną magente a w wydruku też tak mi wychodzi. Zasmuca mnie ten fakt że reszta ma czerwone kulki bo zmieniłem monitor i ciężko idzie mi jego kalibracja:(

baj de łej... świetne te kulki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności