Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

niedziela byla ciepla, wiec wyszedlem w plener w poszukiwaniu hdrki;) scenka obecnie na takim etapie, mile widziane uwagi

 

ram3g.jpg

Napisano

vision3d - czadersko to wyglada! :) mozna by na upartego przyczepic sie jedynie do nieskazitelnej czystosci autka. Pozatym swietnie!

Napisano

ciesze sie, ze sie podoba:) tak wlasnie myslalem czy by go w shopie troche nie pobrudzic mam w koncu ta plytke 3dtotal, moze cos wyczaruje:)

Napisano

poloz moze jedynie cien od drzewa na pace... bo widac cien od tej galezi na bruku...

Ja bym jeszcze pogorszyl jakosc renderu auta - bo widac ze tlo, hderka nie jest zyleta, przez tot ez sie odcina. pobrodzil bym autko w maxie, zeby lakier nie odbijal wszedzie idealnie :), nie tlyko w shopie.

Napisano

no vision bardzo ładnie!:) ja też dzisiaj właśnie lekkie zabawy z maxem i renderowaniem samochodu :P model nie mój. powiedzcie co ogólnie o tym sądzicie (wiem, że nie ma opon, ale na wszystko przyjdzie czas:) )

b59b223ceb.jpg

Napisano

vision3d-wykozaczone jak zawsze, mogł byś zrobić jakiegoś małego making ofa takiego wklejania w zdjecie bo super Ci to zawsze wychodzi.

Napisano

Duna: Ale tekstura to leży i kwiczy.

Sz.

 

KlikknijEnterze :)

Dlaczego Twoim zdaniem leży i kwiczy? Z jakich powodów? ;)

Napisano

trosiek: walcz walcz czerwony lakier bardzo mi się podoba materiał felg i opon musisz poprawić.

 

No to teraz ja wrzucę shit testuje oświetlenie do wizki pierwszy test:

 

intm.jpg

Napisano

taka morda pigman'a

 

311453_1269960037_large.jpg

 

jest do tego nawet animka, ale biedna jak nie wiem sam co:)

 

Napisano
KlikknijEnterze :)

Dlaczego Twoim zdaniem leży i kwiczy? Z jakich powodów? ;)

 

Rozciągnięta jak diabli, do tego tyle tam tych sęków... właśnie spojrzałem na nią jeszcze raz i chyba oczy mi krwawią...

 

Sz.

Edytowane przez piotrek
Usunięty komentarz do nieistniejącego już posta.

Napisano

taka futurystyczna lampka z mojej strony, oraz serdeczne życzenia z okazji świąt wielkiej nocy

2jz703.png

Napisano

Korona cierniowa :) Przejarałeś podstawę, ale model ciekawy. Mokrych jajek!

Napisano

Indian model bardzo fajny, ale podstawkę przepaliłeś, stąd też to kiepskie AA na niej.

 

A ja testuję zieleninę, ale jakoś nie jestem kontent. Co by możnabyło tutaj zrobić?

 

int78.jpg

 

Sz.

Napisano

kolejna lampka, fajnie że "korona cierniowa" się przyjęła :*

rlz75t.png

Edytowane przez indian

Napisano

jakoś Szymon nigdy do booleana ani żadnej z jego "odgałęzi" nie miałem przekonania.

zwykły box modeling i dużo copy....

Napisano

opony i felgi jeszcze do wymiany, ale na razie tak to wygląda: (render prosto z maxa)

e5d84f3c8d.jpg

Napisano

trosiek, coraz lepiej, tylko studio przekłamuje trochę skalę samochodu

Pozdr:)

Napisano

trosiek : czad! jeżeli mogę zaproponować scenerię to w taki stylu jak zrobiłeś z tym zaciemnieniem narożników "las w nocy" oświetlony tylko sztucznym swiatłem ;)

Napisano

Hehe, trochę nie wyszły te krople, szczególnie na górze baterii:) Woda chyba też nie leciałaby po takiej małej paraboli, raczej bardziej pionowo:)

Napisano

Krople są tragiczne, zniszcz je :D

Sam render ciekawy, choć trochę nierealistyczny. Fugi wydają się płaskie.

Napisano

Pierwsze nieśmiałe próby z SSS w Mentalu. Ma ktoś jakieś sugestie?

11mfcwj.jpg

Napisano

Takie tam, moje miernoty:

 

scena6.jpg

scena4.jpg

 

Tor (podobienstwo do Eau Rouge średnio przypadkowe :D ) z mysla o jakis renderach.

Napisano

Materiał asfaltu słaby, chyba ma za małą rozdzielczość. Tarka powinna wyglądać troche inaczej, tzn. te białe elementy powinny wystawać tak samo jak czerwone, przynajmniej takie widziałem na zdjęciach...

Napisano

Nie wiem z czego jest to wyrko ale nie ryzykowalbym na tym ostrzejszych "fikołków". Jakoś rachitycznie wyglądają te drewniane elementy. Drewno na podłodze wyglada jakby nie trzymało skali.

Napisano

trosiek - bardzo ładnie to wygląda, zwłaszcza pierwszy render, w czym to robiłeś? Ja próbuje mentalem, ale straszne ziarno mi wychodzi tam gdzie jest rozmycie. Wie ktoś jak to poprawić? W zakładce dof nie ma ustawień samplowania czy czegoś podobnego...

Napisano

wszystko vray. subdiv (czy jak to sie tam nazywa) dałem na 30 w obydwu przypadkach.

Napisano

hiroo - bardzo przyjemna światło. Miła dla oka kompilacja niebieskiego z zółtym :)

trosiek - przekonywająco.

Siadly - za duży bump na jezdni i "krawężnikach".

Napisano

pecet: nie ma sempling DOF w mr? Zaraz sprawdze.

 

w mojej klasie, taki renderek:)

 

inmyclassroom.jpg

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności