Simple_man Napisano 22 Kwiecień 2010 Share Napisano 22 Kwiecień 2010 A ja napiszę, skoro i tak nikt nie zwraca na mnie uwagi, ze mi się podoba (bardzo), Tylko mebelki jak by były trochę za proste i kontakt coś chyba nie siedzi w skali. Ale szajdery wypas, może materiał na poduszkach (biało- czarnych) ma trochę za duży tailing, przez to wyglądają bardzo pstrokato. Ale światło za to bez zarzutu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
velopl Napisano 22 Kwiecień 2010 Share Napisano 22 Kwiecień 2010 Mnie sie bardzo podoba tylko ta firanka jakas taka strasznie prosta i plastikowa. Szejderki super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość szysia565 Napisano 22 Kwiecień 2010 Share Napisano 22 Kwiecień 2010 Malo powiedziane, Napisał szysia565 Myślałem że jest wystarczająco duży... O jakiej rozdziałce myślisz? mysle że 3300x1050 to akurat będzie :) Ech... Trochę dziwną rozdzielczość sobie zażyczyłeś, ale ok... niech Ci będzie. Render puściłem specjalnie dla Ciebie ;) Ponieważ obrazek jest bardzo duży, zapodaję link, a nie wrzucam bezpośrednio na forum: http://img696.imageshack.us/img696/9606/pokjzkostk2.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 22 Kwiecień 2010 Share Napisano 22 Kwiecień 2010 szysia565, jej arturprx2, a coś poza testowanymi podlega dyskusji?:) Klosz lampy trochę płasko wyszedł, może gdyby dać chociaż u góry obręcz od wewnątrz, żeby uprzestrzennić, to trochę? O firankach już było, więc jeszcze tylko dodam, że wzorek na poduszkach lekko za drobny się wydaje. Pozdr:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
09121986 Napisano 22 Kwiecień 2010 Share Napisano 22 Kwiecień 2010 Odkopałem Bugattiego i pobawiłem sie trochę postpro ...co myślicie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kub@ Napisano 22 Kwiecień 2010 Share Napisano 22 Kwiecień 2010 interiorek test, wyszlo dupnie wiec musiałem mocno zszopować :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 22 Kwiecień 2010 Share Napisano 22 Kwiecień 2010 09121986, pierwszy i w b&w the best:) Kub@, no faktycznie, kicha, że hej, hehe:D Świetne, podoba mi się projekt również, nie mówiąc już o wykonaniu. Bardzo fajne połączenie i kolorów z mocnym akcentem dywanu, i ciemnego małego regału przy ogólnej bieli, jak też lekkiego minimalizmu z takim 'swojskim' klimatem (patrz dywan). Przeszkadza trochę niepotrzebnie włączone sztuczne oświetlenie, do tego tak wyraźnie widoczne na jasnej i tak ścianie + widok za oknem... sam nie wiem, zdesaturowałbym chyba trochę. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 23 Kwiecień 2010 Share Napisano 23 Kwiecień 2010 (edytowane) test oświetlenia, zieleni i krzeseł :) wszystkie modele własne, render prawie czysty z 3d studio (lekko zmniejszone nasycenie niebieskiego w photoshopie) Edytowane 23 Kwiecień 2010 przez Loki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 23 Kwiecień 2010 Share Napisano 23 Kwiecień 2010 Kub@ nie znudziło Ci się już to wnętrze ? ;) (chyba, ze każde jest inne) Ciągle je meczysz, jest git, ale chyba za zielono. Ładne światełko i materiały. Nowa płytka z modelami Vitry ? :D:D:D Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kub@ Napisano 23 Kwiecień 2010 Share Napisano 23 Kwiecień 2010 hehe no tak to jest to samo wnetrze ciagle, ale przyrzekam ze juzostatni raz ;], ale to w sumie tylko render na okladke.... meble vitry czesc pierwsza :) troche za zielono, fakt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 23 Kwiecień 2010 Share Napisano 23 Kwiecień 2010 Kub@ jak ty wyciągasz z tych renderów swoich taką "śnieżną biel" ? to postprodukcja czy tak to wychodzi z V-raya już Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kub@ Napisano 23 Kwiecień 2010 Share Napisano 23 Kwiecień 2010 (edytowane) w tym przypadku czysty render nie wyszedł za ładnie. Nie chciało mi sie tuningować ustawień we vrayu bo to często wkurzające i pracochłonne. Wyplułem trochę kanałów i skleiłem w szopie. baza i finał : edit: troche wieksza rozdzialka http://yfrog.com/3mvisializationrenderexamj Edytowane 23 Kwiecień 2010 przez Kub@ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 23 Kwiecień 2010 Share Napisano 23 Kwiecień 2010 kuba jest możliwość większej rozdziałki? na tapete sobie dam;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 23 Kwiecień 2010 Share Napisano 23 Kwiecień 2010 Loki, na szybko, nie wiem, czy aby o coś takiego Ci chodziło: Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 23 Kwiecień 2010 Share Napisano 23 Kwiecień 2010 prawie jak lomo :) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 23 Kwiecień 2010 Share Napisano 23 Kwiecień 2010 taka sofka, na razie bez materiałów ale to się powinno zmienić :) (dużo detalu mi pouciekało, nie wiem czego to jest wina) przód: tył: pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 23 Kwiecień 2010 Share Napisano 23 Kwiecień 2010 o widzisz Touch mniej więcej właśnie o taki klimat. Teraz ładnie podziel się z publiką plikiem PSD :D (albo naucz Lokiego robić takie bajery) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KaeMS Napisano 23 Kwiecień 2010 Share Napisano 23 Kwiecień 2010 Heh, też bym się chętnie nauczył :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 23 Kwiecień 2010 Share Napisano 23 Kwiecień 2010 SWRSC, hehe, i tutaj prawie robi dużą różnicę;p Loki, .psd nie zapisywałem niestety, ale generalnie najpierw zwiększasz trochę kontrast, w hue/saturation desaturujesz lekko zielenie, później na duplikacie warstwy bawisz się krzywymi próbując uzyskać efekt tzw. cross'u (tutaj fajny tutek: http://www.photoshopsupport.com/tutorials/or/cross-processing.html ), zmieniasz blending mode dla warstwy, zmieniasz opacity, żeby ustawić sobie intensywność, wszystko według uznania i jak Ci będzie pasowało. Vignieting znajdziesz w filtrze Lens Correction. Dodatkowo możesz trochę zabarwić miejscami, robisz elipsę, czy inny kształt w kolorze, na przykład różowym i prawie maksymalnie rozmywasz rozmyciem gaussowskim. Później znowu blending mode warstw i opacity. W całość wplatasz zabawę z levelsami, kiedy to potrzebne. Wszystko zależy od zdjęcia, które przerabiasz:) Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 23 Kwiecień 2010 Share Napisano 23 Kwiecień 2010 Loki ogólnie to bardzo dziwnie toto wygląda. Primo jakbyś oświetlał zewnętrze podchodząc do oświetlenia jak do wnętrza, i chyba światło na tle pada z przeciwnej strony niż na renderze... no nie wiem, ale dziwnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grafik3d Napisano 23 Kwiecień 2010 Share Napisano 23 Kwiecień 2010 Ech... Trochę dziwną rozdzielczość sobie zażyczyłeś, ale ok... niech Ci będzie. Render puściłem specjalnie dla Ciebie ;) Ponieważ obrazek jest bardzo duży, zapodaję link, a nie wrzucam bezpośrednio na forum: http://img696.imageshack.us/img696/9606/pokjzkostk2.jpg TO BYŁ SARKAZM a rozdziałka to łączna moich 2 monitorów rozumiem zeby to była wizka w której szczegóły widać w dużej rozdzialce ale kostki i to szalu nie było na forum w XXXL wrzucać? ale jak teraz look to w panoramie lepiej sie prezentuje, choc klawiatura nadal przepalona i sciana nedzna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość szysia565 Napisano 23 Kwiecień 2010 Share Napisano 23 Kwiecień 2010 Tak właśnie z przymrużeniem oka spojrzałem na ten pomysł, ale nic nie szkodziło poświecić czegoś takiego z ciekawości ;) Klawiaturka przepalona i nie wiem co z tym zrobić.. A ściana to tylko prosta teksturka z bumpem. Nie wiem czego jej jeszcze potrzeba. Indian, czy "nóżki" od tej sofy nie są za chude? Strasznie cieniutko wyglądają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 23 Kwiecień 2010 Share Napisano 23 Kwiecień 2010 żeby się oderwać od modelowania - szybki obrazek wyrenderowałem. W photoshopie lekko levelami podkręcony i dodany DOF. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vehr Napisano 23 Kwiecień 2010 Share Napisano 23 Kwiecień 2010 Loki: Bardzo ładnie trochę daje po oczach to brzydkie aa na chromie ale tak to super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 23 Kwiecień 2010 Share Napisano 23 Kwiecień 2010 zawsze się zastanawiałem co robia pozniej z tymi kołnierzami dla psów od weterynarza. Fajne, jakbys dodał krople byłby fakny klimat schowanego osprzętu na czas deszczu. Fakt AA gryzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 23 Kwiecień 2010 Share Napisano 23 Kwiecień 2010 jakoś mi umknęło AA - fakt jak tak patrze to brzydkie , przeliczę to jeszcze pewnie w nocy. ola-f: hmm, to jest niezła myśl i możliwe że coś z tego wyniknie jeszcze - dzięki za inspirację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biglebowsky Napisano 24 Kwiecień 2010 Share Napisano 24 Kwiecień 2010 @hcpiter Zaraziłeś mnie tym Indygo. Trochę braków, szczególnie w materiałach jest, za to shader fresnelowy niemal gotowy, brakuje tylko dirta i anistrophików, i co najważniejsze bije konkurencję na głowę szybkością. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 24 Kwiecień 2010 Share Napisano 24 Kwiecień 2010 (edytowane) biglebowsky dokładnie, jego szybkość przebija konkurencje tym bardziej ze od wersji 2.43 znacznie przyspieszył. Juz nie mogę doczekać się pierwszych beta wersji gdzie wspomaganie będzie jeszcze z GPU. Co do materiałów to trudno się z tobą nie zgodzić, fresnel- widziałem już jakieś testy wiec myślę ze ok, ale dirt czy anitrphblebleble trzeba jeszcze poczekać ale pewnie to dojdzie już w późniejszych wersjach. Zapuszczaj jakieś renderki i pokazuj bo chętnie bym coś twojego zobaczył w indyku :) Taki kolejny test dof`a i Light layerow. Pozdrawiam Edytowane 24 Kwiecień 2010 przez hcpiter Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arch515 Napisano 24 Kwiecień 2010 Share Napisano 24 Kwiecień 2010 (edytowane) @hcpiter Zaraziłeś mnie tym Indygo. Trochę braków, szczególnie w materiałach jest, za to shader fresnelowy niemal gotowy, brakuje tylko dirta i anistrophików, i co najważniejsze bije konkurencję na głowę szybkością. …bić to Będzie vrey..:) I proszę o nic nie pytać.:) Kolega serdeczny hcpiter widzę, że nie odpuszcza, i słusznie wychodzi ci to rewelacyjnie:), może czas na exteriora:) czy indyg Proxy czy cuś takiego ma.?..Wiem jedno i tak się przesiądziesz na v-reya;) Ja mimo chwilowej mocnej zabawki przez ciebie wyłącznie przez ciebie:) dałem sobie spokój..Jednak czasy są dla mnie nie do przeskoczenia, nawet, jako zabawa..Nawet w edytorze materiałów trzeba czekać..Odpadam:) Kub@ - sympatyczne post pro. jak i sam obrazek bardzo zacny , ref erka ? czy sam wypociłeś to.:) Edytowane 24 Kwiecień 2010 przez arch515 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biglebowsky Napisano 24 Kwiecień 2010 Share Napisano 24 Kwiecień 2010 (edytowane) arch, vray to nie konkurencja dla unbiasa. Może będzie. Na razie wszystkie unbiasy są nieużywalne ale jest szansa że support GPU pozwoli tą barierę przeskoczyć ( pewnie nie od razu ) a wtedy biasowe renderery w mniejszych produkcjach przestaną mieć rację bytu. Nie bez przyczyny i vray i mental zaczynają w to wchodzić. Edytowane 24 Kwiecień 2010 przez biglebowsky Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 24 Kwiecień 2010 Share Napisano 24 Kwiecień 2010 hcpiter: Coś z teksturami nie teges, ale przyznaję, że wygląda to, szczególnie spinacze, przesuper. Fakt, jak to zacznie jeszcze GPU wykorzystywać to może z tego być potęga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arch515 Napisano 24 Kwiecień 2010 Share Napisano 24 Kwiecień 2010 arch, vray to nie konkurencja dla unbiasa. Może będzie. Nie zrozumiałeś mnie:) i rozumiem ,że ty piszesz o wersji obecnej sp4a, ja pisząc, że Będzie bił..Chodź niektóre rozwiązania już biją:), resztę unbiasów. Na pewno nie mam na myśli sp4a…Jeszcze trochę cierpliwości..to jak z premierą appla tabletu..;) pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jlidesign Napisano 24 Kwiecień 2010 Share Napisano 24 Kwiecień 2010 3ds max 2009 + Vray Koncepcja http://img534.imageshack.us/img534/3032/nowespojrzejniepionix.th.png' alt='nowespojrzejniepionix.th.png'> Uploaded with ImageShack.us[/img] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biglebowsky Napisano 24 Kwiecień 2010 Share Napisano 24 Kwiecień 2010 Oby jednak nie tak jak z premierą Ipada :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 24 Kwiecień 2010 Share Napisano 24 Kwiecień 2010 Ładna podłoga Ivan. Bigu już nie chciałem się na ten temat odzywać, ale fakt, lepiej żeby nie tak jak ten ich touchad. :D Sz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kub@ Napisano 24 Kwiecień 2010 Share Napisano 24 Kwiecień 2010 (edytowane) jeśli choci o unbiasedy to na chwile obecną najszybszy zdaje się jest Arion (jako jedyny wykorzystuje razem cpu+gpu, Jezeli sa chętni Mozna by zrobic scenke testowa i zapuścic na roznych silnikach, porownamy czasy :) , a z tym gpu nie jest na razie tak różowo jak sie wydaje... karta musi miec duzo ramu zeby łyknac cala geometrie+teksturki+wielkosc framebuferra. Wiec skomplikowana wizka + sporo tekstur + rozdziałka do druku i od razu leza wszystkie renderery gpu. .... ... na razie brakuje tez cacek typu instancing, displacement lub sss, ale z czasem na pewno przybeda. @arch515, dzieki,to akurat nie z refki bylo. Edytowane 24 Kwiecień 2010 przez Kub@ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 25 Kwiecień 2010 Share Napisano 25 Kwiecień 2010 fajnie komercyjnie SWRSC, hmm zastanowł bym się czy nie za jasno (w okolicy okien i firanek - ale tu możliwe że winien mój monitor). Jak rozumiem koncepcja narzucona odgórnie, ale może żółty dywan? Co trzyma firanki tak przy okazji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Użytkownik Napisano 25 Kwiecień 2010 Share Napisano 25 Kwiecień 2010 SWRSC: Jedna z lepszych wizek dla Paradyż. Ja bym tylko usuną porcelanę z dywanu i chrom jakiś jaśniejszy dał na prysznicu bo za bardzo przyciąga uwagę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jlidesign Napisano 25 Kwiecień 2010 Share Napisano 25 Kwiecień 2010 cdn koncepcja 3ds Max 2009 Vray Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Gosc Napisano 25 Kwiecień 2010 Share Napisano 25 Kwiecień 2010 Swierszczu: ale cukieras! :D jil: bump! i ten dywan na scianie :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy Napisano 25 Kwiecień 2010 Share Napisano 25 Kwiecień 2010 Dywan na ścianie rządzi, na wschodzie modne do dziś :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jlidesign Napisano 25 Kwiecień 2010 Share Napisano 25 Kwiecień 2010 Dywan na ścianie rządzi, na wschodzie modne do dziś :) Dzięki siwy dywan wstawiłem dla jaj ale klient załapał klimat ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 25 Kwiecień 2010 Share Napisano 25 Kwiecień 2010 jlidesign, prawdę mówiąc, jeśli koncepcja podlega również krytyce, to imho nie widzę tutaj za bardzo jakiegoś pomysłu. Jak i dywan, reszta też wydaje się machnięta 'dla jaj'. Swoją drogą, dywan w trochę niesmaczny sposób pojawił się zaraz po tym jak Kub@ bardzo fajnie wplótł ten motyw w swoją wizkę, z tym, że u Kuby ten dywan jest na właściwym miejscu. Keep working Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Simple_man Napisano 25 Kwiecień 2010 Share Napisano 25 Kwiecień 2010 Jako niewidzialny user dodaje ciag dalszy nauki mentala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KaeMS Napisano 26 Kwiecień 2010 Share Napisano 26 Kwiecień 2010 Ja ciebie widzę :) calkiem fajnie to wygląda, tylko coś mi podłoga nie leży - ni to deska ni trawertyn jak na ścianie. Poprawiłbyś jeszcze odbicie w lustrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolitic Napisano 26 Kwiecień 2010 Share Napisano 26 Kwiecień 2010 Punto w akcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vision3d Napisano 26 Kwiecień 2010 Share Napisano 26 Kwiecień 2010 byloby naprawde fajne ujecie gdyby auto nie bylo tak skaszanione:) wyciecie i chamfer przy drzwiach chyba najbardziej rzucaja sie w oczy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolitic Napisano 26 Kwiecień 2010 Share Napisano 26 Kwiecień 2010 dzieki, nie jestem dobrym modelerem jak widac:/ tutaj jest wersja z kolorem: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FF Napisano 26 Kwiecień 2010 Share Napisano 26 Kwiecień 2010 Gdyby tylko byly chamfery na krawędziach to model by byl calkiem spoko mi sie wydaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fargate Napisano 26 Kwiecień 2010 Share Napisano 26 Kwiecień 2010 No kieraj37 jakby lepiej, postpro jeszcze troszkę hardcorowe ale ludek w aucie siedzi sobie fajnie. Pokaz przed ps. Test texturki cegieł. Zrobiłem cały komplet (diff, spec, bump disp) wygląda to jakoś? Nada się do wnętrza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi