..:: WIKTOR ::.. Napisano 27 Lipiec 2007 Napisano 27 Lipiec 2007 JohnZi: wcale ze nieprawda :P Na deklu masz wyraznie napisane "500" i kropka. ;) No do tego soku knot i faktycznie swieczka jak marzenie ;P
JohnZi Napisano 27 Lipiec 2007 Napisano 27 Lipiec 2007 o lol mi sie wkrecilo ze to koleczka z z audi:D sorka, zwracam honor:)
gawel72 Napisano 27 Lipiec 2007 Napisano 27 Lipiec 2007 Uczę się oświetlenia w Vrayu i na razie takie są postępy z tym. 2 rendery są przepalone i mają czerwonawy kolor, bo VRaySun w trzecim renderze i SunLight w drugim dałem nisko nad ziemią (Tak mi się przynajmniej zdaje). Pierwszy render to: 2 VRaylighty w oknach, 1 omni na środku pokoju i 1 target directional light. Drugi render to: 2 VRay Lighty w oknach i Sunlight. Trzeci render to 2 Vraylighty w oknach i VRaySun. Znacie może jakieś lepsze ustawienia światła? Bo ja od wczoraj próbuję i wyszło mi tylko to co widać. Dzięki za pomoc i proszę o komentarze, sugestie itd. http://img240.imageshack.us/img240/609/test3ci8.jpg http://img73.imageshack.us/img73/6688/test4hu8.jpg http://img73.imageshack.us/img73/45/test5fs3.jpg
Tomooo Napisano 28 Lipiec 2007 Napisano 28 Lipiec 2007 Witam. Test oświetlenia (głównie) i tekstur. Modele nie moje. Czy to już wygląda w miarę realistycznie??;) Pozdrawiam
Yaro16 Napisano 28 Lipiec 2007 Napisano 28 Lipiec 2007 w miare realistycznie jest ale mogłbyś ustawić trochę niżej kamere
..:: WIKTOR ::.. Napisano 28 Lipiec 2007 Napisano 28 Lipiec 2007 Ucze sie mentalla... Jakies 4-5 min sie mi to renderowalo... :) Jutro popracuje nad materialami - dosc ciekawe rozwiazania oferuje mentall :> Zaczyna sie mi podobac!! :D
RA Napisano 28 Lipiec 2007 Napisano 28 Lipiec 2007 Ty nie pitol o mentalu, tylko pochwal się szerzej Fiatem. :D
Temporal Napisano 28 Lipiec 2007 Napisano 28 Lipiec 2007 chyba mental a nie mentall BTW cos slaby ten lakier
..:: WIKTOR ::.. Napisano 29 Lipiec 2007 Napisano 29 Lipiec 2007 RA: Fiatem sie pochwale ale nie tym... ;) Powolutku pracuje nad czyms :D Temporal: co za roznica wiadomo o co chodzi... Bo to nie jest jeszcze lakier heheh :) Pisalem przeciez ze sie za materialy musze wziasc dopiero... Ogolnie pozytywnie odbieram ten silnik renderujacy. Zobaczymy jak sie to potoczy
Zbychowaty Napisano 29 Lipiec 2007 Napisano 29 Lipiec 2007 Test wszystkiego wiem, ze za jasne ale wydruk mi zapewne dodatkowych levels dorzuci wiec zostawiłem;) Marcin edit: działa ;]
..:: WIKTOR ::.. Napisano 30 Lipiec 2007 Napisano 30 Lipiec 2007 Bubu: dla mnie ten lakier troche wyplowialy ;P Ale ogolnie ok. Wstawiamem model "do" HDRI w mentalu... chyba sie udalo... sprawa rozwojowa ogolnie ale cale otoczenie dziala jak powinno, cienie sa, mozna animowac ;P Sorry za kolor "lakieru"... ;)
pionix Napisano 30 Lipiec 2007 Napisano 30 Lipiec 2007 Z-Brush - dla mnie chyba 1 najbardziej realistycznie wygląda a 2 jest bardziej "komercyjna". ...kurcze...jak dłużej się przyglądam to 3 bym wybrał...sam już nie wiem ;)
chudy Napisano 30 Lipiec 2007 Napisano 30 Lipiec 2007 Bubu lakier rzeczywiscie troche blady, ale za to felgi i opony wyglądają genialnie :D
Bubu Napisano 30 Lipiec 2007 Napisano 30 Lipiec 2007 Jeden mowi ze za jasno drugi ze za baldo xD sam juz nie wiem :D Kontrast w p shopie pomoze ??
Zbychowaty Napisano 30 Lipiec 2007 Napisano 30 Lipiec 2007 Z-Brush - dla mnie chyba 1 najbardziej realistycznie wygląda a 2 jest bardziej "komercyjna". ...kurcze...jak dłużej się przyglądam to 3 bym wybrał...sam już nie wiem ;) No wlasnie z takim załozeniem do tego podszedlem. Pierwszy zrobilem pod siebie, drugi pod komerche, trzecie zbalansowałem:* Co do kontrastu to probowalem jeszcze podkrecic ale mi sie nie podobało;)
Zbychowaty Napisano 30 Lipiec 2007 Napisano 30 Lipiec 2007 Bubu: dla mnie ten lakier troche wyplowialy ;P Ale ogolnie ok. Wstawiamem model "do" HDRI w mentalu... chyba sie udalo... sprawa rozwojowa ogolnie ale cale otoczenie dziala jak powinno, cienie sa, mozna animowac ;P Sorry za kolor "lakieru"... ;) jak ustawic hdr ke by wygladalo to jak u Ciebie? ja np daje sferical ale gdybym probowal postawic cos na ziemi no to w ogole kaszana straszna by wyszla....
..:: WIKTOR ::.. Napisano 30 Lipiec 2007 Napisano 30 Lipiec 2007 Robisz sphere splaszczona u dolu zeby bylo rowne podloze dla obiektu. NA ta sphere nakladasz HDRI - do eviniomentu juz nic nie dajesz. Swiatelko target area i gotowe :) nie trzeba zadnych fotomontazow w PS - w sensie HDRI osobno obiekt osobno :)
Hindus Napisano 30 Lipiec 2007 Napisano 30 Lipiec 2007 Bubu - lakiero dy wymiany a może oponki ciut ciemniejsze ale tak jak chudy napisał - naprawde trzymają poziom.
JunioR Napisano 30 Lipiec 2007 Napisano 30 Lipiec 2007 Z-brasz no swietnie swietnie :D szybko sie rozwijasz ;) a tutaj takie testy zaslon(bo zawsze mam z nimi problem) Pozdrawiam!
chudy Napisano 30 Lipiec 2007 Napisano 30 Lipiec 2007 podłoga dziiiiiwna, a zasłonki całkiem niezłe ;]
Zbychowaty Napisano 30 Lipiec 2007 Napisano 30 Lipiec 2007 dzieki juznior;) Twoje rendery coraz bardziej sa fotograficzne:) 3d extreme - wielkie dziekuje:*
arch515 Napisano 30 Lipiec 2007 Napisano 30 Lipiec 2007 Z-Brush - dla mnie 2jka , zresztą pisałem ci o tym na gg.. chodź 3 też coś w sobie ma . proponuje dać trzy sztuki ,do wyboru do koloru ;) Junior – ładne ale szyba po lewej i ta roślina bllleee :) Pozdrawiam.
JunioR Napisano 31 Lipiec 2007 Napisano 31 Lipiec 2007 dzieki guyjs, jak cos to pomecze jeszcze cala scene aby wygladalo ladniej :) Pozdrawiam!
tadzio Napisano 31 Lipiec 2007 Napisano 31 Lipiec 2007 testy testy i jeszcze raz testy... czego? nie wiem... dofa, swiatla... i taklie tam bzdety... edit: Juniorze mozesz sie podzielic setami materialow szmat (i swiatel)? jesli prosze o zbyt wiele, wal w ryj bez zastanowienia;)
JunioR Napisano 31 Lipiec 2007 Napisano 31 Lipiec 2007 tadzio co do szmatek to sprawa bardzo prosta- VRay2SidedMtl, jako Front material dajesz VrayMtl jakiegos tam wybranego koloru i to wszystko :) Looknij jeszcze tutaj: http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/examples_vray2sided.htm Swiatlo to tylko Sun, nic po za tym, moc jego 0.4 bo...kamera standart, trubility na 3, reszty nie ruszalem, ale jak wiadomo Sun&SKy jest fizycznie poprawny wiec wysokosc jego jest tutaj bardzo wazna, ja ustawilem tak na okl 13:00-15:00 :p p.s fajna rzezba. Pozdr.
tadzio Napisano 31 Lipiec 2007 Napisano 31 Lipiec 2007 dzieki Juniorze:* Pionix-jakos nie dla mnie ale dzieki he he he;) ps-rzezby nie moje...;) pozdr
Homa Napisano 31 Lipiec 2007 Napisano 31 Lipiec 2007 tadzio mi się dwa pierwsze podobaja, taki fajny klimacik... skóra na fotelu to chyba z dinozaura - takie pory wielkie, he he :-P Budda jak dla mnie najsłabiej wypada w tym towarzystwie...
Bubu Napisano 31 Lipiec 2007 Napisano 31 Lipiec 2007 a teraz?? http://www.imagic.pl/public/pview/59139/mesiek%20studio%20tests.jpg http://zapodaj.net/viewer.php?id=6584783.jpg
chudy Napisano 31 Lipiec 2007 Napisano 31 Lipiec 2007 Bubu dlaczego kolor studia dajesz taki sam prawie jak samochodu zawsze? :P był czarny studio było czarne, teraz jest srebrny to studio jest jasno szare. Daj ciemne studio tak jak było wcześniej i lakier taki srebrny, bo imo wygląda fajnie ;]. teraz to troche taka zlewająca się plama wyszła :P
Bubu Napisano 31 Lipiec 2007 Napisano 31 Lipiec 2007 No nie trafi za nic xD http://zapodaj.net/viewer.php?id=7928244.jpg
tadzio Napisano 31 Lipiec 2007 Napisano 31 Lipiec 2007 bubu jesli Cie to pocieszy, to mnie sie podoba:* poza ta przepalka w tle;)
Bubu Napisano 31 Lipiec 2007 Napisano 31 Lipiec 2007 Dzia Mr :D chyba mamy tak samo ustawione monitory :D
pecet Napisano 1 Sierpień 2007 Napisano 1 Sierpień 2007 Bubu dlaczego kolor studia dajesz taki sam prawie jak samochodu zawsze? :P był czarny studio było czarne, teraz jest srebrny to studio jest jasno szare. zdaje mi się, ze jakiś specjalista od fotografii tak kiedyś poradził ;) Bubu - rendery ogólnie ładne, ale ten merolek ma coś nie tak z przodem
JohnZi Napisano 1 Sierpień 2007 Napisano 1 Sierpień 2007 no mi tez sie podoba, jakby to przepalenie pociagnac do samej gory to by bylo jak najbardziej na miejscu:)
chudy Napisano 1 Sierpień 2007 Napisano 1 Sierpień 2007 zdaje mi się, ze jakiś specjalista od fotografii tak kiedyś poradził ;) specjalista się mylił. :P hehehe nie no według mnie jednak studio powinno chociaż troche kontrastować z samochodem. aaaale to tylko moje zdanie ;] Bubu noooo ostatni nawet mi się podoba :P hehehe kurde jakby ja wogóle jakimś ekspertem był :P ale model w końcu się nie zlewa ze studiem iiii ma łaaadny lakier, no tylko coś się studio zjarało :P
pecet Napisano 1 Sierpień 2007 Napisano 1 Sierpień 2007 Bubu - tak mi się wydaje że przód na wysokości lamp jest pod zbyt dużym skosem (chyba powinien być bardziej pionowo) i mam wątpliwości co do okrągłości mniejszej lampy edit: tu zdjęcie zwykłego mercedesa E klasy, pod pod podobnym kątem edit2: to jeszcze zderzak i grill (dolny róg) do poprawy ;) (o ile tu chodzi o KLEEMANN E 55K) edit3: http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=83416 troche ładnych referek
makbol Napisano 1 Sierpień 2007 Napisano 1 Sierpień 2007 Nie wiem jak wy robicie te rendery dywanów w VrayFur. Mi przy 1,0 per area wysiada, a nie mam zaś jakiegoś kompa-kupy :/ Vray 1.47 normalnie, tylko 1.5RC3 się wysypuje. Pisze: time remaining 60h... :| U kogoś widziałem 27 per area :|
Rekomendowane odpowiedzi