Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Uczę się oświetlenia w Vrayu i na razie takie są postępy z tym. 2 rendery są przepalone i mają czerwonawy kolor, bo VRaySun w trzecim renderze i SunLight w drugim dałem nisko nad ziemią (Tak mi się przynajmniej zdaje). Pierwszy render to: 2 VRaylighty w oknach, 1 omni na środku pokoju i 1 target directional light. Drugi render to: 2 VRay Lighty w oknach i Sunlight. Trzeci render to 2 Vraylighty w oknach i VRaySun. Znacie może jakieś lepsze ustawienia światła? Bo ja od wczoraj próbuję i wyszło mi tylko to co widać. Dzięki za pomoc i proszę o komentarze, sugestie itd.

 

http://img240.imageshack.us/img240/609/test3ci8.jpg

http://img73.imageshack.us/img73/6688/test4hu8.jpg

http://img73.imageshack.us/img73/45/test5fs3.jpg

Napisano

RA: Fiatem sie pochwale ale nie tym... ;) Powolutku pracuje nad czyms :D

Temporal: co za roznica wiadomo o co chodzi... Bo to nie jest jeszcze lakier heheh :) Pisalem przeciez ze sie za materialy musze wziasc dopiero...

 

Ogolnie pozytywnie odbieram ten silnik renderujacy. Zobaczymy jak sie to potoczy

Napisano

Bubu: dla mnie ten lakier troche wyplowialy ;P Ale ogolnie ok.

 

Wstawiamem model "do" HDRI w mentalu... chyba sie udalo... sprawa rozwojowa ogolnie ale cale otoczenie dziala jak powinno, cienie sa, mozna animowac ;P

probka2xy6.th.jpg

Sorry za kolor "lakieru"... ;)

Napisano

Z-Brush - dla mnie chyba 1 najbardziej realistycznie wygląda a 2 jest bardziej "komercyjna".

...kurcze...jak dłużej się przyglądam to 3 bym wybrał...sam już nie wiem ;)

Napisano
Z-Brush - dla mnie chyba 1 najbardziej realistycznie wygląda a 2 jest bardziej "komercyjna".

...kurcze...jak dłużej się przyglądam to 3 bym wybrał...sam już nie wiem ;)

 

No wlasnie z takim załozeniem do tego podszedlem. Pierwszy zrobilem pod siebie, drugi pod komerche, trzecie zbalansowałem:* Co do kontrastu to probowalem jeszcze podkrecic ale mi sie nie podobało;)

Napisano
Bubu: dla mnie ten lakier troche wyplowialy ;P Ale ogolnie ok.

 

Wstawiamem model "do" HDRI w mentalu... chyba sie udalo... sprawa rozwojowa ogolnie ale cale otoczenie dziala jak powinno, cienie sa, mozna animowac ;P

probka2xy6.th.jpg

Sorry za kolor "lakieru"... ;)

 

jak ustawic hdr ke by wygladalo to jak u Ciebie? ja np daje sferical ale gdybym probowal postawic cos na ziemi no to w ogole kaszana straszna by wyszla....

Napisano

Robisz sphere splaszczona u dolu zeby bylo rowne podloze dla obiektu. NA ta sphere nakladasz HDRI - do eviniomentu juz nic nie dajesz. Swiatelko target area i gotowe :) nie trzeba zadnych fotomontazow w PS - w sensie HDRI osobno obiekt osobno :)

Napisano

Z-Brush - dla mnie 2jka , zresztą pisałem ci o tym na gg.. chodź 3 też coś w sobie ma . proponuje dać trzy sztuki ,do wyboru do koloru ;)

 

Junior – ładne ale szyba po lewej i ta roślina bllleee :)

 

Pozdrawiam.

Napisano

testy testy i jeszcze raz testy... czego? nie wiem...

dofa, swiatla... i taklie tam bzdety...

 

edit: Juniorze mozesz sie podzielic setami materialow szmat (i swiatel)?

jesli prosze o zbyt wiele, wal w ryj bez zastanowienia;)

fa75f6379a499887.jpg

 

422cc7ace7179e18.jpg

 

f776216bc52eeb61.jpg

 

d3c150c29b11e89d.jpg

 

96da4c05caf82cc6.jpg

 

b5ae73a2578e37ff.jpg

Napisano

tadzio co do szmatek to sprawa bardzo prosta- VRay2SidedMtl, jako Front material dajesz VrayMtl jakiegos tam wybranego koloru i to wszystko :)

Looknij jeszcze tutaj:

http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/examples_vray2sided.htm

Swiatlo to tylko Sun, nic po za tym, moc jego 0.4 bo...kamera standart, trubility na 3, reszty nie ruszalem, ale jak wiadomo Sun&SKy jest fizycznie poprawny wiec wysokosc jego jest tutaj bardzo wazna, ja ustawilem tak na okl 13:00-15:00 :p

 

p.s fajna rzezba.

Pozdr.

Napisano

tadzio mi się dwa pierwsze podobaja, taki fajny klimacik... skóra na fotelu to chyba z dinozaura - takie pory wielkie, he he :-P Budda jak dla mnie najsłabiej wypada w tym towarzystwie...

Napisano

Bubu dlaczego kolor studia dajesz taki sam prawie jak samochodu zawsze? :P był czarny studio było czarne, teraz jest srebrny to studio jest jasno szare. Daj ciemne studio tak jak było wcześniej i lakier taki srebrny, bo imo wygląda fajnie ;]. teraz to troche taka zlewająca się plama wyszła :P

Napisano
Bubu dlaczego kolor studia dajesz taki sam prawie jak samochodu zawsze? :P był czarny studio było czarne, teraz jest srebrny to studio jest jasno szare.
zdaje mi się, ze jakiś specjalista od fotografii tak kiedyś poradził ;)

 

Bubu - rendery ogólnie ładne, ale ten merolek ma coś nie tak z przodem

Napisano
zdaje mi się, ze jakiś specjalista od fotografii tak kiedyś poradził ;)

 

specjalista się mylił. :P hehehe nie no według mnie jednak studio powinno chociaż troche kontrastować z samochodem. aaaale to tylko moje zdanie ;]

 

Bubu noooo ostatni nawet mi się podoba :P hehehe kurde jakby ja wogóle jakimś ekspertem był :P ale model w końcu się nie zlewa ze studiem iiii ma łaaadny lakier, no tylko coś się studio zjarało :P

Napisano

Bubu - tak mi się wydaje że przód na wysokości lamp jest pod zbyt dużym skosem (chyba powinien być bardziej pionowo) i mam wątpliwości co do okrągłości mniejszej lampy

 

edit: tu zdjęcie zwykłego mercedesa E klasy, pod pod podobnym kątem

edit2: to jeszcze zderzak i grill (dolny róg) do poprawy ;) (o ile tu chodzi o KLEEMANN E 55K)

edit3: http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=83416 troche ładnych referek

Napisano

Nie wiem jak wy robicie te rendery dywanów w VrayFur. Mi przy 1,0 per area wysiada, a nie mam zaś jakiegoś kompa-kupy :/ Vray 1.47 normalnie, tylko 1.5RC3 się wysypuje. Pisze: time remaining 60h... :|

U kogoś widziałem 27 per area :|

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności