Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

troszke mi sie spieszylo i w maxwellu jestem mniej niz zero, wiec niewiem zabardzo co ustawilem. wrzucilem model dalem 3 plany ze swiatłem, kamere, jakies textury z katalogu instalacyjnego i pozniej troszke skorygowalem podczas rendera . Uwazam to za najwieksza zalete maxwella ingerencja w oswietlenie sceny jeszcze w trakcie renderingu.

 

maxwell- 1h 13SL

render ~900x1200 pix

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Cornelius Scipio

Pressenter: ten projekt w katalogu nosi nazwę "Tyler residence" i pewnie pod taką wystawię pracę do galerii :).To nie była moja praca,ten projekt robię pierwszy raz :) Ale miło mi jeżeli skojarzyłeś prace EV ze mną :P

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pionix można zawsze w CMYKu troszkę powiększyć obraz w jednyz z kanalow ale to takie naciągane, i nie daje za rewelacyjnych efektów :D

 

Cornelius Scipio ładny render, ale tak jak Tomala (?) mówi przyciemnij trochę beton i zalej wodą zbiornik. Mi się podoba chociaż trochę AA mi nie pasi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JohnyCa: Model budynku niezły, modele samochodów... "please press delete". ;)

 

Co do oświtlenia popracowałbym troszkęnad środowiskiem, zwiększył może troszkę turbidity słoneczka, tło zmienił, jak nie masz nic innego to daj vraysky.

 

A i jeszcze te szyby w tym budynku jakieś takie matowe czy mi się wydaje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pressenter: Auta wsadziłem już "normalne". Z szybami za to mam problem. Próbuję cały czas zrobić te witryny tak żeby odbijały jak najwięcej otoczenia i do tego jeszcze miały "taką fajną niebieską poświatę". Kombinowałem z ustawieniami Refraction environment override na niebiesko ale na razie nie odszłem z tym do "strzału".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JohnyCa: nie sprawdzałem swojego pomysłu, ale ja bym to chyba tak rozwiązał:

http://img20.imageshack.us/img20/6762/zrzutgo2.jpg

http://img98.imageshack.us/img98/973/zrzut1oa8.jpg

http://img233.imageshack.us/img233/4084/zrzut2wl9.jpg

Po numerkach materiałów domyślisz się co jest co.

 

A no i kolor dobierz sobie właściwy. :D

 

EDIT:/ Pinero tak zajrzałem na tą Twoją stronkę i mam pytanie... to co jest w "projektach" tam, to są rendery?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JohnyCa czy twoje szyby nie dają za dużo cienia? i nie kombinuj żadnym blendowaniem To nic ci nie da zwłaszcza, że drugi materiał do blendowania to tylko diffiuse (co innego jak się blenduje różne materiały refrakcyjne czy refleksyjne)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Zacząłem sobie modelować Audi A5. Jest to mój pierwszy samochód, jak i w ogóle pojazd :P Chciałbym się spytać jak ogólnie wygląda ta siatka, czy jest dobrze rozłożona. Nie wiem czy idę w dobrym kierunku. Tutaj [LINK] do obrazka.

Za wszelkie porady z góry dziękuję. Pozdrawiam!

 

EDIT: Jeszcze drugi [LINK]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yo!

 

rt1.jpg

 

 

Test materiału (lakier samochodu) i compostingu

renderer: V-Ray

czas: hmmm, chyba 2h.

 

Mecze juz te siatke audi na wielu pracach, nie wiem czemu lakier wyszedl matowy. Moze wiecie jak fajnie sie robi lakier samochodu i jak go podswietlic? Tutaj oswietlilem niby HDRI (zwykla bitmapa dana jako spherical environ) i directem.

 

Pzdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daymon...w kamerze fizycznej przsadziłeś z jedną opcja co pionuje bryły..zapomniałem jak sie to nazywa.a nie sprawdze bi nie jestem na tym komie co trzeba;) a tak to fajnie Ci to wyszło. tło tylko troche nie gra. za to fajny parkiecik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam do was pytanie. Czy macie jakiś przepis na material firan/zasłon do mental ray? bo walcze już z 20 minut i nie moge nic wywalczyć. To jest mental ray z maxa 8. Znalazłem już jeden wątek ale mi nie pomogło :D licze na pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lukasz_Stanek 20 minut :) tak to faktycznie malo nie liczac renderingu 200x150 pikseli trwajacego kolejne 5 minut. szlag mnie trafia bo na dodatek mam problemy z oswietleniem... zaraz normalnie zassam demko v-raya :)

 

 

mrkrzysiek bajer ta wypadkowana

 

Edit:

nie to nie... :) już sobie zassałem v-raya i szybko poradziłem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie i Panowie da się PhisicalCam wykorzystać do renderu fasad, znaczy się bez perspektywy? Jeśli tak to jak?

 

EDIT:/ Tak sobie pomyślałem czy może ogólnie ktoś zna w vrayu jakiś patent na render fasad bez perspektywy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to i tak nie byłby dokładnie rzut. No cóż, rozwiązałem to inaczej: dałem hdrkę na env, ustawiłem ją na małą jasność i renderowałem z widoków Front, Back itp. Wygląda nieźle chociaż nie zadowala mnie to w pełni, ale trudno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności