Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Cornelius Scipio - jak zalejesz zbiornik wodą to będzie wypasik :)

 

U mnie w Photoshopie CS tego filtra nie ma :(

a może to i dobrze... ;)

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,2m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

troszke mi sie spieszylo i w maxwellu jestem mniej niz zero, wiec niewiem zabardzo co ustawilem. wrzucilem model dalem 3 plany ze swiatłem, kamere, jakies textury z katalogu instalacyjnego i pozniej troszke skorygowalem podczas rendera . Uwazam to za najwieksza zalete maxwella ingerencja w oswietlenie sceny jeszcze w trakcie renderingu.

 

maxwell- 1h 13SL

render ~900x1200 pix

Napisano

Cornelius: bliskie oryginałowi, nie pamiętam nazwy budynku, ale widziałem zdjęcie tego w "Contemporary Houses" Ullmanna. Kiedyś też ktoś to na EV zrobił. To Twoje było?

Napisano

Pressenter: ten projekt w katalogu nosi nazwę "Tyler residence" i pewnie pod taką wystawię pracę do galerii :).To nie była moja praca,ten projekt robię pierwszy raz :) Ale miło mi jeżeli skojarzyłeś prace EV ze mną :P

 

Pzdr.

Napisano

pionix można zawsze w CMYKu troszkę powiększyć obraz w jednyz z kanalow ale to takie naciągane, i nie daje za rewelacyjnych efektów :D

 

Cornelius Scipio ładny render, ale tak jak Tomala (?) mówi przyciemnij trochę beton i zalej wodą zbiornik. Mi się podoba chociaż trochę AA mi nie pasi.

Napisano

budynek ok, reszta do kosza.

 

a ja mecze cały czas tą scene.. i nie moge mieć tego co chce;/

 

speedcopyws3.jpg

 

Napisano

JohnyCa: Model budynku niezły, modele samochodów... "please press delete". ;)

 

Co do oświtlenia popracowałbym troszkęnad środowiskiem, zwiększył może troszkę turbidity słoneczka, tło zmienił, jak nie masz nic innego to daj vraysky.

 

A i jeszcze te szyby w tym budynku jakieś takie matowe czy mi się wydaje?

Napisano

pressenter: Auta wsadziłem już "normalne". Z szybami za to mam problem. Próbuję cały czas zrobić te witryny tak żeby odbijały jak najwięcej otoczenia i do tego jeszcze miały "taką fajną niebieską poświatę". Kombinowałem z ustawieniami Refraction environment override na niebiesko ale na razie nie odszłem z tym do "strzału".

Napisano
a ja mecze cały czas tą scene.. i nie moge mieć tego co chce;/

 

czego ? tego ?

 

2004805486195624200_rs.jpg

Napisano

JohnyCa: nie sprawdzałem swojego pomysłu, ale ja bym to chyba tak rozwiązał:

http://img20.imageshack.us/img20/6762/zrzutgo2.jpg

http://img98.imageshack.us/img98/973/zrzut1oa8.jpg

http://img233.imageshack.us/img233/4084/zrzut2wl9.jpg

Po numerkach materiałów domyślisz się co jest co.

 

A no i kolor dobierz sobie właściwy. :D

 

EDIT:/ Pinero tak zajrzałem na tą Twoją stronkę i mam pytanie... to co jest w "projektach" tam, to są rendery?

Napisano

pressenter: Dzięki za wskazówki. Póki co taki jest efekt mojej walki ze szkłem, niebem, autami, światłem i czym tam jeszcze.

 

faf6e1e92693b6e3.jpg

Napisano

Niebo o niebo lepsze, autka też, reszta... dużych zmian nie widzę.

 

Ja mam takie pytanie: ma ktoś coś o motion blur, bo przydałoby mi się a nie wiem jak się za to zabrać?

Napisano

JohnyCa czy twoje szyby nie dają za dużo cienia? i nie kombinuj żadnym blendowaniem To nic ci nie da zwłaszcza, że drugi materiał do blendowania to tylko diffiuse (co innego jak się blenduje różne materiały refrakcyjne czy refleksyjne)

Napisano

Bacry: Ech... dają cień. A ze szkłem to zrobiłem jak LIS kiedyś tu radził (poza tymi cieniami oczywiście). Wyszło trochę lepiej. Idę dalej...

 

a595c74b74dc31cc.jpg

 

Tomuś: fajna mapa :)

Napisano

Lewitujące samochody!

A przynajmniej nie wyglądają jak by miały ponad 1,5t.

Napisano

Witam! Zacząłem sobie modelować Audi A5. Jest to mój pierwszy samochód, jak i w ogóle pojazd :P Chciałbym się spytać jak ogólnie wygląda ta siatka, czy jest dobrze rozłożona. Nie wiem czy idę w dobrym kierunku. Tutaj [LINK] do obrazka.

Za wszelkie porady z góry dziękuję. Pozdrawiam!

 

EDIT: Jeszcze drugi [LINK]

Napisano

JohnyCa czy twoje szyby mają glossy reflection ustawione? a jak tak to jaką wartość (no i po co) No i napisz dokładnie jaką szybę chcesz mieć.

Napisano

Yo!

 

rt1.jpg

 

 

Test materiału (lakier samochodu) i compostingu

renderer: V-Ray

czas: hmmm, chyba 2h.

 

Mecze juz te siatke audi na wielu pracach, nie wiem czemu lakier wyszedl matowy. Moze wiecie jak fajnie sie robi lakier samochodu i jak go podswietlic? Tutaj oswietlilem niby HDRI (zwykla bitmapa dana jako spherical environ) i directem.

 

Pzdr!

Napisano

Daymon...w kamerze fizycznej przsadziłeś z jedną opcja co pionuje bryły..zapomniałem jak sie to nazywa.a nie sprawdze bi nie jestem na tym komie co trzeba;) a tak to fajnie Ci to wyszło. tło tylko troche nie gra. za to fajny parkiecik.

Napisano

Mam do was pytanie. Czy macie jakiś przepis na material firan/zasłon do mental ray? bo walcze już z 20 minut i nie moge nic wywalczyć. To jest mental ray z maxa 8. Znalazłem już jeden wątek ale mi nie pomogło :D licze na pomoc

Napisano

Lukasz_Stanek 20 minut :) tak to faktycznie malo nie liczac renderingu 200x150 pikseli trwajacego kolejne 5 minut. szlag mnie trafia bo na dodatek mam problemy z oswietleniem... zaraz normalnie zassam demko v-raya :)

 

 

mrkrzysiek bajer ta wypadkowana

 

Edit:

nie to nie... :) już sobie zassałem v-raya i szybko poradziłem :)

Napisano

test z malym glow wnetrza do poprzednich renderów. sorry za everowe lampy w finale zrobie swoje:)

test6interior1smallvr5.jpg

Napisano

Bacry: Dopiero po twoim pytaniu o glossy reflection skapnąłem się że nie tak poustawiałem parametry szkła jak chciałem.

Napisano

to byc fragment mojego projektu semestralnego :)

moze jak skncze go w koncu to wrzuce do archi..

dzieki, pzdr

Napisano

Panie i Panowie da się PhisicalCam wykorzystać do renderu fasad, znaczy się bez perspektywy? Jeśli tak to jak?

 

EDIT:/ Tak sobie pomyślałem czy może ogólnie ktoś zna w vrayu jakiś patent na render fasad bez perspektywy?

Napisano

Ale to i tak nie byłby dokładnie rzut. No cóż, rozwiązałem to inaczej: dałem hdrkę na env, ustawiłem ją na małą jasność i renderowałem z widoków Front, Back itp. Wygląda nieźle chociaż nie zadowala mnie to w pełni, ale trudno.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.