SWRSC Napisano 5 Luty 2008 Napisano 5 Luty 2008 Pionix – hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihih – nio tak wyszło jakoś:) ważne jest by materiały były odpowiednio zmajstrowane (przepalenia, czarne miejsca itp.) jak t osie zgra w miarę jakoś to bardzo podatny jest obrazek w csie. Potem kwestia mieszania warstw i suwakiem tam i tu..I tralala i morze nawet przepalenia nie bendą takie chamskie:) A do jakiego formatu zapisujesz render z maxa?
pionix Napisano 5 Luty 2008 Napisano 5 Luty 2008 arch515 - to ja jeszcze się zapytam, którym to suwakiem robisz "...to tam to tu i tralala..." ;)
Lis Napisano 5 Luty 2008 Napisano 5 Luty 2008 arch515 ty już tak nie reklamuj bo i tak nie wyrabiam już :D Ale dzięki za ciepłe słowo. Ładna wizka oj ładna :) I też nie mam pojęcia jak z tego naleśnika ją wydobyłeś. Loki żywopłot robi się w 2minuty. Box + liść +scatter = żywopłot. Swoją drogą szykuje się nowy człowiek od roślinności :D za niedługo z ever wyjdzie coś naprawdę dobrego.
DraB Napisano 5 Luty 2008 Napisano 5 Luty 2008 arch - To weź od razu tutka zrób, to zarobisz trochę repa :) Lis - Czekamy :)
jacekdrze Napisano 5 Luty 2008 Napisano 5 Luty 2008 wow, arch Ty to masz szalony workflow :D też cos tam walczyłem ale skutki to jeszcz nie to...
SoAd Napisano 5 Luty 2008 Napisano 5 Luty 2008 Wierzba super :) ogólnie to nieduzo ci juz brakuje zywopłot blady trochę :P
arch515 Napisano 5 Luty 2008 Napisano 5 Luty 2008 SWRSC – kiedyś zapisywałem do tifa ( ze względu na drukarnie i sztuczne dpi, gdzie przy dużych formatach można do pompować spor pikseli:)) obecnie zapisuje teraz do dwóch, tif i png. Plik png daje mi sam obrazek bez nieba, ( ale to zapewne wiesz hehe) i nie ma roboty wtedy w csie z wyselekcjonowaniem go, gdzie bywa i tak mega nie dokładne przy liściach itp. Zresztą tak i tak przy takim mieszaniu warstw, suwaków, masek itp. Nie utrzymać niebo prosto z maxa bez zgubienia poziomów, w postaci dziwnych progów ( brak ilości przejść nawet przy zapisaniu tifa na 32bitach.). Pionix – hm…przed wszystkim przerzucam na LAB. By mieć większą kontrole, nad R B G. ma to swoje minusy oczywiście.. Podstawowe sówaki to krzywe. R G. potem.. Wszystkie RGB. trudno mi to opisać, bo za każdym razem jest totalnie inaczej a przy wnętrzach to już wogule.. Ale podstawa to krzywe. Drab – o totku myślę już od dłuższego czasu, na razie brak czasu, – bo jak robić to rzetelnie i dosyć wyczerpująco, no i na pewno nie dla rep.:) Lis – ooooooo roślinki nowe:) na pewno kupie, czekam uważnie.A c odo naleśnika to dzięki hehe.. 1
SWRSC Napisano 5 Luty 2008 Napisano 5 Luty 2008 arch515: pytałem bo zaciekawiło mnie jak z tego nalesnika robisz obrazek. TiF Tifowi nie równy - czy to jest tak, że zapisujesz do LogLUV i w jakiś magiczny sposób otrzymujesz taki obrazek czy pierwszy lepszy TIF i nie ma to znaczenia?
pressenter Napisano 5 Luty 2008 Napisano 5 Luty 2008 arch515 - nikt juz nie uzywa .tga ? Ja nadal głównie na *.tga pracuję, najlepiej mi się w nim obrabia.
!Ewert Napisano 5 Luty 2008 Napisano 5 Luty 2008 Nie udana próba, prze jaranie , złe tło , dzwine miejsce w których nie jest oświetkone.
Master Kiełbaster Napisano 5 Luty 2008 Napisano 5 Luty 2008 ten jacht chyba wbił się w jakąś plażę/zderzył z palmą? fajnie materiał wyszedł na fotelu.
Marcin_ps Napisano 5 Luty 2008 Napisano 5 Luty 2008 pressenter - no wlasnie ja tez zwlaszcza ze ma lepszy channel alpha od png oraz lepsze kodowanie kolorow
Marcin Napisano 6 Luty 2008 Napisano 6 Luty 2008 takie tam i ten tego. ekspresowe tempo :) 18h razem z renderem na wszystko hehe ;]
pressenter Napisano 6 Luty 2008 Napisano 6 Luty 2008 Wow! Gdyby nie niska jakość renderu i wieszak przechodzący przez koszulkę zaraz na pierwszym planie to powiedziałbym, że ideolo. Swoją drogą renderowałeś na jakim sprzęcie?
pionix Napisano 6 Luty 2008 Napisano 6 Luty 2008 Marcin - troche AA słabe a tak to bardzo realistycznie :) LWF?
Marcin Napisano 6 Luty 2008 Napisano 6 Luty 2008 nie wiem co to LWF :) AA to qmc 1-4, render na quadzie do takiej rozdzielczości wyszedł w 30-35 min obrazek w lightroomie podrasowany, teraz zauważyłem że abberacja jest włączona mooocno za wysoka.
Pionier Napisano 6 Luty 2008 Napisano 6 Luty 2008 obrazek w lightroomie podrasowany, teraz zauważyłem że abberacja jest włączona mooocno za wysoka. co takiego ma w sobie lightroom ze uzywasz go zamiast PS? pytam bo nigdy sie tym softem nie interesowalem renderek bardzo spoko! pozdr, pionier.
Marcin_ps Napisano 6 Luty 2008 Napisano 6 Luty 2008 test swiatla - w weekend jak sie wyrobie z czasem to chcialbym to wrzucic do finished
Marcin Napisano 6 Luty 2008 Napisano 6 Luty 2008 co takiego ma w sobie lightroom ze uzywasz go zamiast PS? ma ładniejsze suwaczki ;] serio to nawet nie wiem, może to być równie dobrze to że szybciej się włącza albo że jest łatwy w obsłudze i denerwujący w organizacji pracy.
buczer Napisano 6 Luty 2008 Napisano 6 Luty 2008 łanie Marcin, pokaż jak możesz czysty render SWRSC: też ślicznie :)
oo79 Napisano 6 Luty 2008 Napisano 6 Luty 2008 test postprodukcji i materiałów. Potrzebuje wiecej ramu : -
pressenter Napisano 6 Luty 2008 Napisano 6 Luty 2008 Fajne, trawka świetna i światełko też, tylko tam w kamiennej podsawie w dwóch miejscach się drwno przebija, tak ma być? Szkoda też chyba, że to drewno nie jest seamless... i co to jest tototo z tyłu?
pionix Napisano 6 Luty 2008 Napisano 6 Luty 2008 SWRSC - tak renderujesz żeby zobaczyć wszystko za jednym zamachem czy to docelowa forma renderu już? A jesli chodzi o podobanie się to mnie się podoba bardzo :) oo79 - wygląda jakbyś zeskanował fotkę z gazety ale jakimś starym skanerem ;)
SoAd Napisano 6 Luty 2008 Napisano 6 Luty 2008 SWRSC - Wygląda super, a w panorama viewerze jeszcze lepiej :) oo79 Głównie ostrości tu brakuje
pionix Napisano 6 Luty 2008 Napisano 6 Luty 2008 Tak przyznaję, że w panorama viewerze jest zajefajne :)
SWRSC Napisano 6 Luty 2008 Napisano 6 Luty 2008 Cześć, nie znalazlem sposobu na przeliczenie panoramy w postaci takiego obrazka za pomocą fizycznej kamery vRay. (korzystam z vRay sun&sky) Niestety jedyny sposób na przeliczenie tego (chyba, że jest coś o czym nie wiem) to przeliczenie rendera standardową kamerą z obcją box camera. Następnie wrzucamy render do PSa i wycinamy poszczególne boxy. Pliki wrzucamy do Pano2QTVR, który wygeneruje nam taki właśnie obrazek jak powyższy. Pionix - to tylko test w niskiej rozdzielczości dla klienta (przeskalowalem z rozdziałki 2000px w szerokości dla forum). Wiem już że zmienią się ściany, niestety musi być stara czerwona cegła :/ Finalna panoramka będzie miała 8000px w szerokości - taka dopiero fajnie wygląda w viewerze :)
pressenter Napisano 6 Luty 2008 Napisano 6 Luty 2008 Jeeez, 8000px. Ile to sie bedzie renderowalo i na jakim sprzecie? P.S. Wybaczcie brak pl znako, cos mi sie skaszanilo w kompie.
!Ewert Napisano 6 Luty 2008 Napisano 6 Luty 2008 takie coś dla rodziców..;) denerwują mnie te bugi koło oknien..;/
!Ewert Napisano 7 Luty 2008 Napisano 7 Luty 2008 Nie mam. Bo zawsze miałęm z nim problem. ale warto spróbować
!Ewert Napisano 7 Luty 2008 Napisano 7 Luty 2008 No dzięki, choć szczerze Ci powiem że dla mnie to jest kupa. a dałem na forum tak o :)
pressenter Napisano 7 Luty 2008 Napisano 7 Luty 2008 Tomuś: a czego używasz w tym renderze? Irr+Lc? Może spróbuj Qmc+Lc?
!Ewert Napisano 7 Luty 2008 Napisano 7 Luty 2008 IRR + LC, nie bede uzywał Qmc dlatego że czas sie liczy.
Loki Napisano 7 Luty 2008 Napisano 7 Luty 2008 test wszystkiego (meble - evermotion + wlasna produkcja)
SWRSC Napisano 7 Luty 2008 Napisano 7 Luty 2008 Tomuś posiedź następnym razem troszke nad materiałami. Jakbyś wrzucil mapke b&w podłogi do hilight gloss. w materiale podłogi to efekt byłby o niebo lepszy - teraz wygląda jak jakas gladka okleina a nie parkiet w miejscu gdzie słońce bezpośrednio pada na nią. Loki: po mojemu to przyta się zmniejszyć GI saturation (GI settings w vRay), np do 0.6
Rekomendowane odpowiedzi