Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

Pionix – hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihih – nio tak wyszło jakoś:) ważne jest by materiały były odpowiednio zmajstrowane (przepalenia, czarne miejsca itp.) jak t osie zgra w miarę jakoś to bardzo podatny jest obrazek w csie. Potem kwestia mieszania warstw i suwakiem tam i tu..I tralala i morze nawet przepalenia nie bendą takie chamskie:)

 

A do jakiego formatu zapisujesz render z maxa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

arch515 ty już tak nie reklamuj bo i tak nie wyrabiam już :D Ale dzięki za ciepłe słowo.

Ładna wizka oj ładna :) I też nie mam pojęcia jak z tego naleśnika ją wydobyłeś.

Loki żywopłot robi się w 2minuty. Box + liść +scatter = żywopłot.

 

Swoją drogą szykuje się nowy człowiek od roślinności :D za niedługo z ever wyjdzie coś naprawdę dobrego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SWRSC – kiedyś zapisywałem do tifa ( ze względu na drukarnie i sztuczne dpi, gdzie przy dużych formatach można do pompować spor pikseli:)) obecnie zapisuje teraz do dwóch, tif i png. Plik png daje mi sam obrazek bez nieba, ( ale to zapewne wiesz hehe) i nie ma roboty wtedy w csie z wyselekcjonowaniem go, gdzie bywa i tak mega nie dokładne przy liściach itp. Zresztą tak i tak przy takim mieszaniu warstw, suwaków, masek itp. Nie utrzymać niebo prosto z maxa bez zgubienia poziomów, w postaci dziwnych progów ( brak ilości przejść nawet przy zapisaniu tifa na 32bitach.).

 

Pionix – hm…przed wszystkim przerzucam na LAB. By mieć większą kontrole, nad R B G. ma to swoje minusy oczywiście.. Podstawowe sówaki to krzywe. R G. potem.. Wszystkie RGB. trudno mi to opisać, bo za każdym razem jest totalnie inaczej a przy wnętrzach to już wogule.. Ale podstawa to krzywe.

 

Drab – o totku myślę już od dłuższego czasu, na razie brak czasu, – bo jak robić to rzetelnie i dosyć wyczerpująco, no i na pewno nie dla rep.:)

 

Lis – ooooooo roślinki nowe:) na pewno kupie, czekam uważnie.A c odo naleśnika to dzięki hehe..

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arch515: pytałem bo zaciekawiło mnie jak z tego nalesnika robisz obrazek.

TiF Tifowi nie równy - czy to jest tak, że zapisujesz do LogLUV i w jakiś magiczny sposób otrzymujesz taki obrazek czy pierwszy lepszy TIF i nie ma to znaczenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem co to LWF :) AA to qmc 1-4, render na quadzie do takiej rozdzielczości wyszedł w 30-35 min

 

obrazek w lightroomie podrasowany, teraz zauważyłem że abberacja jest włączona mooocno za wysoka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obrazek w lightroomie podrasowany, teraz zauważyłem że abberacja jest włączona mooocno za wysoka.

 

co takiego ma w sobie lightroom ze uzywasz go zamiast PS?

pytam bo nigdy sie tym softem nie interesowalem

 

renderek bardzo spoko!

 

pozdr,

pionier.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co takiego ma w sobie lightroom ze uzywasz go zamiast PS?

 

ma ładniejsze suwaczki ;] serio to nawet nie wiem, może to być równie dobrze to że szybciej się włącza albo że jest łatwy w obsłudze i denerwujący w organizacji pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SWRSC - tak renderujesz żeby zobaczyć wszystko za jednym zamachem czy to docelowa forma renderu już? A jesli chodzi o podobanie się to mnie się podoba bardzo :)

 

oo79 - wygląda jakbyś zeskanował fotkę z gazety ale jakimś starym skanerem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

nie znalazlem sposobu na przeliczenie panoramy w postaci takiego obrazka za pomocą fizycznej kamery vRay. (korzystam z vRay sun&sky)

Niestety jedyny sposób na przeliczenie tego (chyba, że jest coś o czym nie wiem) to przeliczenie rendera standardową kamerą z obcją box camera.

Następnie wrzucamy render do PSa i wycinamy poszczególne boxy. Pliki wrzucamy do Pano2QTVR, który wygeneruje nam taki właśnie obrazek jak powyższy.

 

Pionix - to tylko test w niskiej rozdzielczości dla klienta (przeskalowalem z rozdziałki 2000px w szerokości dla forum). Wiem już że zmienią się ściany, niestety musi być stara czerwona cegła :/

Finalna panoramka będzie miała 8000px w szerokości - taka dopiero fajnie wygląda w viewerze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomuś posiedź następnym razem troszke nad materiałami. Jakbyś wrzucil mapke b&w podłogi do hilight gloss. w materiale podłogi to efekt byłby o niebo lepszy - teraz wygląda jak jakas gladka okleina a nie parkiet w miejscu gdzie słońce bezpośrednio pada na nią.

 

Loki: po mojemu to przyta się zmniejszyć GI saturation (GI settings w vRay), np do 0.6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności