Napisano 21 Listopad 200618 l co prawda autko jak to autko kazdy wie... ale wykonanie chyba dobre, zgodne i ciezko sie do czegokolwiek przyczepic (oprocz tej kierownicy ^^)
Napisano 21 Listopad 200618 l oj za gesto za gesto:p przez to widac ze krzywo jest:p m.in dach, maska faluje, okolice tylnnej szyby u dolu, no i tyl jakos dziwnie wybrzuszony na samym srodku;] oj albo nie widzicie tych bledow albo nie chcecie widziec:p pierwsze autko to mozna w sumie wybaczyc, no ale fajnie jakbys to poprawila;]
Napisano 21 Listopad 200618 l jeeeezu ale fale nawet Wiktor nie robi takiej gęstej siatki ;] PS. Wiktor nigdy nie powiem do ciebie 3D EXTREME :P Dlaczego zmieniłeś nicka??
Napisano 21 Listopad 200618 l Autor za gęsta? czemu? przecież jak nie będzie gęsta to nie będzie podobna do blueprinta
Napisano 21 Listopad 200618 l Aniu, jeśli o gęstość siatki chodzi to : Im mniejsza tym łatwiej zapanować nad MS, dopiero po ms ma być odpowiednio gęsta. Im więcej Verteksów tym trudniej utrzymać wzorowe krzywe i zaczyna to czasem falować. dlatego my zwykle długo kontemplujemy i tentegujemy jak to zrobić przy minimalnej i równiutkiej ilości poly unikając oczywiście trójkątów i innych tego typu atrakcji. Jak przyjrzysz się swoim clayom z łatwością wypatrzysz że blachy falują oczywiście nawet bardzo gęstą siatkę można w końcu uładzić w tym celu proponuje wspomagać się modyfikatorem relax on uładzi odpowiednie lub wskazane grupy punktów, czekam na upki kolejne, poprawiasz się zdecydowanie więc ufam że z tą tendencją Maluch będzie jak z pod igły ;)
Napisano 22 Listopad 200618 l ...ogolnie chodzi mi o to samo o czym juz powiedzieli poprzednicy - przy obiektach takich jak samochody czyli technicznych najlepiej jest robic siatke maksymalnie prosta (szczegolnie tam gzdie sa duze i gladkie powierzchnie) chociaz zawsze mozna wspierac sie align'owaniem wierzcholkow- najbardziej w oczy rzucaja sie te fragmenty ktore zaznaczylem- takie sciskanie powierzchni skutkuje babolami po MS - najlepiej prowadzic linie prosto ( o ile sie da ) a jak sie nie da to tworzyc takie siatki jakie potem chcialoby sie unwrapowac ;) - ogolnie dajesz rade :) - jezeli masz czas to mozesz np jeszcze obejrzec sobie jakiegosvideotutka - nielzy jest o modelowaniu Audi A2 (??) - mozna zobaczyc ze koles ktory modeluja autko robi to dosc frywolnie na poczatku (szuka najlepszych ukladow wierzcholkow) ale potem porzadkuje swoja siatke. POWODZENIA :)
Napisano 22 Listopad 200618 l Witam!! o fak ludzie dajcie spokoj przeciez ladnie wyglada !! tylko tam gdzi sie polowki lacza to jes lekka fala ale to szybko raz dwa i poprawione :) a jesli chdozi o siatke to czym gestrza siatka tym dokladniejszy modeling proste.... siatka w sumie zrozumiala z jednym wyjatkiem zaznaczyl go eco ten po lewej tam gdzie weldowalas kilka lini ook siebie a fe ;) a po za tym to naprawde fajnie wyglada czuc masywnosc samochodu :) aniu nie przejmuj sie nimi oni chca sie tylko popisac przed toba ze samochody umieja modelowac... ;D mi sie osobiscie maluch bardzo podoba(modeling) pozdro i powodzenia :) edit ok przyjzalem sie i drugie zaznaczenie eco tez mozna poprawic bo krzywo jes jest lekka wypuklosc ale tu postukasz tam postukasz i bedzie rowno
Napisano 22 Listopad 200618 l ...przypomnialo mi sie ze byl juz watek o o paluchu - zerknij, poroownaj, i siatke wyroownaj :) http://www.max3d.pl/forum/attachment.php?attachmentid=37149&d=1155275653 http://www.max3d.pl/forum/attachment.php?attachmentid=37150&d=1155275664
Napisano 22 Listopad 200618 l Autor eco - oglądałam już tą siatkę, ale ona jest przecież niegotowa, dlatego taka rzadka, tam nie ma wgłębienia na klamkę ani dziury na paliwo, ani wgłębienia na tego czarnego równoległościana z tyłu, i ten cypelek na którym jest migacz nie jest jeszcze oddzielony od reszty ani nie ma na nim załamania z tyłu, i dolna krawędź szyby w drzwiach jest krzywa, więc jestem zdania że gdyby autor tej siatki dokończyłby malucha to by też wyszło gęściej. ale nie znam się. a te krzywe części które zaznaczyłeś poprawię, dzięki.
Napisano 22 Listopad 200618 l Ania, patrzac na Twoja siateczke moge stwierdzic ze wglebienie na klamke moznaby inaczej zrobic... Nie trzeba tam tak zageszczac siatki zeby zrobic to wglebienie. No a tak ogolnie to ladnie ladnie - kobiety i samochody to dobre polaczenie jak widac :) Tylko czemu Maluch...??!! ;P
Napisano 22 Listopad 200618 l Autor bo maluch to jedyne auto które jestem w stanie rozpoznać nie czytając napisu na tyle.
Napisano 22 Listopad 200618 l ...ja tez sie nie znam - tylko sugeruje :) - poprzedni text nie jest zadnym nakazem ;) raczej mocna sugestia :) -zreszta rym mi wszedl wiec juz nie kombinowalem :P hehehe
Napisano 26 Listopad 200618 l Witam Aniu praca idzie Ci całkiem całkiem nieźle :) Pare poprawek i będzie git :) P.S. CO DO SIATKI KTÓRĄ CI PODESŁAŁ ECO, TO JA JESTEM JEJ AUTOREM :p TA SIATKA TO JUŻ BYŁA CAŁA GOTOWA BUDA Z MALUCHA, ALE SPORTOWA, NIE SERYJNA, WIĘC NIE DZIW SIĘ ZE NIE MA WGŁĘBIENIA NA KLAMKE, Z TYŁU OTWORU NA WLOT POWIETRZA, ITP :) Pozdrawiam :) :) :)
Napisano 26 Grudzień 200618 l Autor po przerwie znowu się zabrałam, już prawie gotowe, jeszcze kilka poprawek i szyby.
Napisano 26 Grudzień 200618 l na nadkolach i zagięciach są bledy, dość krzywo to wyglada, ale biorąc pod uwage ze to twoje pierwsze autko to jest calkiem niezle;) w porownaniu do poprzedniego update'a tez jest fajnie, pozdr
Napisano 27 Grudzień 200618 l Witam Jak sie robi "gróbą krawędź" za pomoca edit mesh i extrude. Zaznaczm polygony daje extrude ok. Nastepnie extrude do srodka ok. I krawędź wychodzi bardzo cieńka a ja chc zrobić szeroką zaokrągloną. Pozdrawiam
Napisano 29 Grudzień 200618 l Autor hkropiński - te nadkola też mnie martwią, nie potrafię tego wyprostować, chyba muszę tam zrobić ślady po jakiejś stłuczce żeby to wyglądało logicznie. BigBen - nie wiem za bardzo o jakie krawędzie ci chodzi, ale może spróbuj chamfer. a tu zaczęłam ślimaczka, na dzisiaj tyle. potem mu jeszcze głowę przekręcę w stronę malucha, ale przedtem muszę się zastanowić nad dokładnym wyglądem sceny.
Napisano 29 Grudzień 200618 l ooo ! jest i ofiara :) rogi ma mało ślimakowe. I czy druga strona muszli też nie powinna być żłobiona ? (ale ocz. rozumiem, że nie zawsze liczy się fotorealizm.. i tak jest fajnie i oryginalnie ) pzdr
Napisano 29 Grudzień 200618 l wlasnie mnie ciekawi jak ten concept sceny bedzie wygladal. Juz sobie jakos to wyobrazam ale nie wiem czy myslimy podobnie:P Jak juz cos zarysujesz wiecej to ci powiem czy tak samo myslalem;]
Napisano 30 Grudzień 200618 l Autor krzyhh - druga strona muszli nie jest żłobiona, bo druga strona to tak jakby tylnia ścianka tej najgrubszej części tuż przy otworze. a na rogach będą oczy, jeszcze nie ma. Tu taki koncept sceny:
Napisano 30 Grudzień 200618 l Aniu, może zrób jak w tym kawale o uciekających trzech ślimakach: Plask... Plask... eh.. eh.. eh.. Plask... ;)
Napisano 30 Grudzień 200618 l widzę że tu się rodzi kolejna fajna scenka, czekam z niecierpliwością na pierwsze rendery :)
Napisano 30 Grudzień 200618 l "Na wirażu dodał gazu.. i się znał …. na cmentarzu" :D pracka zapowiada sie złowieszczo i na pewno będzie super :D powodzenia ps. jaki klimat.. ? noc + deszcz+ monuro... ? czy słońce +pyłki...upał?
Napisano 1 Styczeń 200718 l Autor krzyhhh - jeszcze nie wiem jaki klimat, to się roztrzygnie przy próbach ze światłem. a tu ślimak - gotowy, chyba że ktoś zgłosi zdecydowany sprzeciw.
Napisano 1 Styczeń 200718 l Jak dla mnie Ślimak 1 klasa --(mowa o ślimaku)--> Mam tylko pewne pytanie czy ludzie robiąc właśnie takie detale częściej bawią się w w 3dmaxie czy jakimś programem do tego ? np. tez z-brush czy jakoś tak... , / jest sens robienia takich detali w 3dmaxie czy to syzyfowa praca ?
Napisano 1 Styczeń 200718 l Autor w maksie syzyfowa praca, ja robię w wingsie (jeśli chodzi o modelowanie), bo w maksie modeluje się mozolnie a w wingsie szybciutko. więc to co teraz jest robione tylko w wingsie, przy czym narzędzia są w sumie podobne do tych w maksie, tylko dużo sensowniej zorganizowane. potem sculptować (czyli takie modelowanie pędzelkiem) drobniejsze detale będę w blenderze, można też w zbrushu, chociaż dotąd nigdy tego nie robiłam i po wymodelowaniu do takiego stopnia jak jest teraz tylko teksturę nakładałam.
Napisano 1 Styczeń 200718 l Autor pomodeluj przez miesiąc w wingsie i potem wróć do maksa, to zobaczysz co mam na myśli.
Napisano 1 Styczeń 200718 l pomodeluj przez miesiąc w wingsie i potem wróć do maksa, to zobaczysz co mam na myśli. Ania wie co mówi ja sie przesiadlem na Silo, też czas modelowania znacznie się skraca. Co do ślimaczka to jest on full wypas :) Bardzo przyjeny kartonowy wygląd.
Napisano 1 Styczeń 200718 l Hehe jakis dziwny ten Wings ale zobaczymy... :) EDIT: Zaczyna mi sie podobac ten WingS ^^
Napisano 1 Styczeń 200718 l Autor Drab - nawrócony? dołączam jeszcze ślimaka od przodu, co prawda nie będzie widać ale co tam
Napisano 1 Styczeń 200718 l yHmm, ale nadal uwazam, że Max do niektorych rzeczy bardziej się nadaje :) BTW, bardzo fajny slimaczek
Napisano 1 Styczeń 200718 l ładnie Aniu, bardzo ładnie, ślimak piękny ta nielot007 dobry max nie jest zły
Napisano 1 Styczeń 200718 l Ladnie idzie mam na mysli slimaka bo maluch do poprawy ;] Tak z ciekawosci to ile poly ma juz ten slimak? bo ladnie wyglada:)
Napisano 2 Styczeń 200718 l ślimak ładny jest, ale moim skromnym zdaniem jak nie ma być postacią pierwszoplanową to taki poziom detalu jest za wysoki. Ale to jedynie moja subiektywna opinia :) P.S. Wings nie jest fajny :P Bawiłem się w nim i wróciłem do maxa :)
Napisano 3 Styczeń 200718 l Aniu nie pisałem długo bom sie nie mógł przestać śmiać widząc tego ślimaka ;) Ja na wszystko sie zgadzam pod 1 tylko warunkiem !! Musi być też wersja ze ślimakiem w odwecie, ślimakiem żądnym krwi, ślimakiem mścicielem. Da rade czy będziemy sie gniewać ? Co do małego to tam za tylnym kołem cos mnie nie leży, reszta nieźle znaczy te zakrzywienia co to chłopaki piszą u 126p są bardzo na miejscu także sie nie łam jest gicior. Czekam na upka
Napisano 19 Styczeń 200718 l Autor głowa kierowcy. taka mieszanka mojej głowy z głową jednego czecha i trochę improwizacji. ma wyglądać groźnie i zdecydowanie, nie wiem czy wyszło. damusTo - muszę cię rozczarować ale mściciela nie będzie, byłoby wbrew mojej filozofii gdyby coś słabszego wygrało nad czymś silniejszym.
Napisano 19 Styczeń 200718 l Znaczy tak ten łuk brwiowy za ostry jest, poza tym daj go niżej. Kąciki ust są straszne, usta tez mogły by być lepsze. Myślę że poprzesuwanie kilku verteksów dobrze jej zrobi.
Napisano 19 Styczeń 200718 l Jeśli idze o ten łuk brwiowy widać, że to zamierzone działanie, więc poprostu Ania tak chce ;) Mi się główka podoba.
Napisano 23 Styczeń 200718 l Ależ droga Aniu :] Gdyby policzyć moc przeciętnego winniczka w koniach mechanicznych, nie wiem czy nie była by większa w proporcjach do masy. Słowem KM/t a juz na pewno gdyby fiacikowi założyć cały dom na bagażnik dachowy :p to 1 2 musisz koniecznie zweryfikować poglądy, to nie silniejszy wygrywa, to nie o siłę biega e-e... Zawsze wygrywa sprytniejszy no chyba ze ... nie nie ma chyba zawsze :] Dlatego ponawiam śmiało uprzedni mój wniosek. czekam na ślimaka w opasce kamikadze knującego odwet PS Mógłby zdalnie prowadzić np napakowanego tira :] czy coś(taka tam drobna 50 tonowa sugestia ;P)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto