Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

no prawie jak film...

ile to tam jest czasu cinematikow ?

  • Odpowiedzi 4,7k
  • Wyświetleń 601,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nia pamietam ale duzo _ lacznie pewnie z 5 godzin ;)

gre skonczylem cos kolo 20 czyli mimo wszystko grania jest wiecej niz ogladania

Napisano

a tak Mgs 4 "zondzi" ;) Wogole polecam cala historie przleciec od poczatku (mgs1, Mgs2:sons of liberty, mgs3: snake eater, mgs4:gotp) Bo tak naprawde mgs 4 to tylko ostatni rozdzial tego najwspanialszego wojennego eposu ;)

Napisano

...ja tak dla przypomnienia kolejnego ciekawego projektu- Project Offset - http://www.projectoffset.com/ - dopiero zauwazylem ze Intel przejal projekt (wraz z tworcami :) ) wiec juz wiadomo co mogloby ujrzec swiatlo dzienne wraz z debiutem Larrabee -karty graficznej Intela - ale patrzac na rzedstawione video (dosc juz leciwe) i skriny (swierzsze) http://www.projectoffset.com/screenshots.php - mozna rzec ze moze byc z tego niezly hicior :)

Napisano

O niezła ta gierka, na gametrailers jest kilka filmików więcej.

Napisano

Pewnie co niektórzy słyszeli już albo i nie ale GTA IV będzie na PC w Listopadzie :) 18.11 to data premiery w USA :) Nie wiem jak wy ale ja się bardzo cieszę :)

Napisano

Już wcześniej dawałem linka w tym temacie, ale to bardziej jako ciekawostkę, bo za GTA nie przepadam. Trochę pobiegałem w SA i VC, ale niestety ten typ gry mi nie odpowiada. Wolę iść przed siebie, walić ostro ołowiem i tylko przecierać oczy z krwi :) Teraz gram w Bioshocka i od przeszukiwania szafek i włamywania się do urządzeń już mnie trochę głowa boli, chyba ta gra jest zbyt wymagająca ;)

Napisano

No to jest wielka sztuka powiedzieć dużo, a jednocześnie nie powiedzieć nic :)

Napisano

Bro: W FarCry Predator Instinct bylo cos mocno podobnego. Oczywiscie grafika troche biedniejsza, duzo mniej obiektow, podloze terenu ograniczone do kilku presetow, ale to co pokazali na tym filmiku jest jedynie rezwinieciem tamtej idei.

Napisano
http://gry.wp.pl/core.html?filtr=0,0&x=gra,26,13408,3909 gra na podstawie komkisu/ów Enki Bilala, choc nie siedze w komkisach to ten gosc jest dla mnie najlepszym komiksiarzem i gra jak wyjdze mimo że przygodówka bankwo u mnie wyląduje :o)
Napisano

mniam mniam mnia, nastepny prince of persja, ozenil sie :(

1. http://www.gametrailers.com/player/39214.html maxowe smaczki ;)

2. http://www.gametrailers.com/player/36138.html speed-painting

3. http://www.gametrailers.com/player/34326.html speed-painting2

4. http://www.gametrailers.com/player/33651.html speed-painting3

5. http://www.gametrailers.com/player/36271.html pioseneczka sigur ros ;)

 

intro: http://www.gametrailers.com/player/34503.html?type= lekka nedza

gameplay: http://www.gametrailers.com/player/36500.html

http://www.gametrailers.com/player/36544.html

 

grafa jak dla mnie bomba, byle grywalnosc sie nie zepsula :(

Napisano

Może nie będzie tak źle, ale ta ogólnie panująca poświata wygląda nieco nienaturalnie. W oblivionie zresztą też tak wyglądała. Zobaczymy, jak zagramy ;)

Napisano

Unearthly Challenge - start 3 września. Może ktoś się skusi :) Zwłaszcza że będą mogły startować teamy trzyosobowe.

http://www.gameartisans.org/unearthlychallenge/index.php

 

PS. Filmiki z F3 widziałem chyba wczoraj, otoczenie bardzo mi się podoba, trochę gorzej z postaciami. Może będzie to lepiej wyglądało na żywo.

Edytowane przez Kuba

Napisano

Coś dla łaknących wspomnień:

http://www.ea.com/redalert/news-detail.jsp?id=62

C&C: Red Alert za null piniędzy.

Pewnie gdzieś było, ale jakoś nie dojrzałem, a do tych "rzeczy interesujących ..." nie zaglądam. :)

 

I jeszcze live stream jakiegoś Australijczyka z gry Spore:

http://www.ustream.tv/channel/spore-stream-gameplay

Dostał przed premierą i się napina. ;)

Napisano

marcusdublin.jpg

 

Marcus Dublin - Paragalis tutorial.

Na GameArtisans właśnie został ukończony tutorial krok po kroku dotyczący powstawania tego fajnego modelu. Na szczęście miał formę obrazkową, dla leniwych spakowałem je i wrzuciłem na rapid

Świetna lektura na długie jesienne wieczory :)

 

http://rapidshare.com/files/142111646/Marcus_Dublin_-_Paragalis.rar.html

 

Link do całego wątku podawałem już parę stron wcześniej.

Napisano

rep+

śledziłem to ale i tak dzięki wielkie za rapida:)

Napisano

UC_logo.png

Wystartował konkurs UC, odpowiednik Dominance War.Będzie trwał do 27 października, mogą brać udział teamy składające się z max 3 osób. Do dyspozycji jest 250k trisów i mapy 4096. Do wyboru są dwie strony: Zła (polycount) i Dobra (GA). Praca musi być utrzymana w klimacie danego forum. Konieczne jest bazowanie na jednym z 89 dostarczonych konceptów.

 

http://www.gameartisans.org/contests/events/4/concepts/index.php

 

Koncept można modyfikować, jednak główny zamysł musi zostać utrzymany. Scena musi posiadać jakiś punkt centralny typu budynek, magiczny przedmiot itp. Nie wolno umieszczać żadnych postaci ludzkich, zwierzęcych, smerfowskich ani żadnych innych :) W przypadku pomników ilość detalu powinna być znacznie ograniczona.

 

http://www.gameartisans.org/contests/events/4/homepage/index.php

 

Ktoś startuje? :)

 

 

Napisano

hehe fajne bardzo zwalsza limity :D, napewno będę sobie to obserwował

Napisano

no ale tekstur mogli więcej dać :/

 

250 k i tylko 4x 1024? toż to skandal ;)

 

no nic, bardzo ciekawie się zapowiada, będzie co oglądać :)

 

edit -> ale ja glupi jestem, 4096 to 16 x 1024 ;) czyli starczy ;) sorrka za siane zametu :P

Edytowane przez arcade

Napisano

 

najpierw o tym screenie pisali że to fake ... a teraz co innego:

I’d like to take a few minutes to give you all a brief SITREP on AA3 and address a rumor about a September 2008 release date. Although AA3 will not be released this month, the good news is that we are getting very close to a Beta release date. I can say with confidence that a Beta release will occur this winter and the game is looking fabulous. Which brings me to the next issue which is our Beta Tester program. We’ve decided to expand our existing program to include many of our most loyal fans including competitive and long time players, active forum and irc members, and last but not least an open invitation for Beta team applicants which we’ll announce on this website. Recently, Soldier magazine ran a front page article on the Army and gaming in which AA featured prominently. As part of that news article, a few images from AA3 development that were used in the article were released on various .mil websites that certain eagle-eyed members of the community have found. One of the shots is a view of a tent city that will become one of our UI backgrounds. I stated earlier that this is a photoshop mock up. This is not entirely accurate, I was erring on the side of caution at the time because I can't tell you what in that image was from in-game and what is a Photoshop effect. This screenshot is taken directly from the game, and I can assure you that there has been no Photoshop magic worked upon it.
oby mostu nie popsuli tylko :)
Napisano

Już wcześniej gdzieś widziałem tego Warhammera, szkoda tylko że najlepsze filmiki są do gier, w które nie mam najmniejszej ochoty pograć :).

Napisano

warhammera fajny filmik. niestety gra dla rycerzy tylko ;) Ludzie dajcie mi karabin!

Napisano

Niekoniecznie news ale ciekawy sposób na reklamowanie gier przy pomocy bugów :)

Click

Napisano

SPORE jednych nudzi

gra na jeden wieczor by dojsc do kosmosu, taka prawda. ale to co sie dzieje w trakcie fajniaste jest. przydalby sie patch do kolizji meshy (o ile to mozliwe w tym przypadku :D)

ja gdy doszedlem do kosmosu odlozylem giere i poki co nie wrocilem (tydzien/2). ale kosmos sobie jeszcze pozwiedzam...

 

tak czy siak, wart

Napisano

Jeśli ktoś jest zainteresowany otrzymaniem klucza do bety Call of Duty World at War na xbox360, proszę o info. Dostałem kod aktywny do premiery gry, czyli 11 listopada. Początkowo beta była tylko dla posiadaczy konta Live na terenie USA, obecnie z tego co wiem, nie ma problemów z graniem w Europie. Klucz wraz z instrukcją prześlę na maila.

Napisano

Dla mnie spore jest okropnie nudne. W kilka godzin dochodzi sie do kosmosu. W miedzyczasie powielaja sie te same schematy, niezaleznie od etapu rozwoju. Fajną sprawą jest zbieranie nowych elementów wyglądu ale poza tym nie ma nic w tej grze ciekawego. Ot takie simsy :/ Szkoda.

 

PS

Ale pierwsza faza mistrzowska :)

Napisano

Ostatnio na TED pojawił się ponownie temat gier komputerowych. Tym razem mówcą jest David Perry. Polecam obejżeć chociażby dla bardzo celnej ekspresji Michaela Highlanda na temat stanu umysłu dzisiejszego gracza.

David%20Perry%20-%20TED%20-%202006.jpg

Edytowane przez PAINbringer

Napisano

Wiesz, zanim wyjdzie to trochę wody w rzekach upłynie :) Nad modelami może jeszcze popracują, bo z tego co pamiętam nie zmieniły się (przynajmniej Alan W) od momentu ukazania się pierwszego trailera. Stalker też rodził się w bólach, a wyszedł na ludzi :)

Napisano

faktycznie postacie mają kiepską mimike , ale reszta np. miasteczko wygląda bardzo klimatycznie , gra robiona jest juz długo ale mysle że warto na nią czekac.

Napisano

przeciez robią ją ludzie od Maxa Payna, wiec nie moze to byc zla gra:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności