Skocz do zawartości

Game Art : Newsy ze swiata Game-Dev'u & nowe gry


Hatred

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak Bad Moon prawi.... Ja tez mam nie za mile wpomnienia z robienia gier "na boku" Niestety polscy "wydawcy" daja grosze a przeliczajac to na kase mozna smialo powiedziec ze trzeba jeszcze dolozyc. Oczywiscie mowie o grze ktora trafi do gazety w kiosku bo o pulkach sklepowych w Polsce mozna zapomniec.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Nie powiem wam ile za Implosion dostałem :D bo wstyd się przyznawać i współpracować z polskimi "wydawcami", ale jeśli macie mierzyć w jakiś rynek, to celujcie na zachód nie w Polskę. Bo zrobić grę to jedno, a umieć ją sprzedać to drugie. Wiem wiem, zaraz zostanę zbluzgany, że nie tylko kasa się liczy itp... ale niestety, taka jest prawda że wszystko sprowadza się do pieniędzy.

 

Ale rację masz man, Polska nie kupuje, a życ za coś trzeba - chlebek z nieba nie leci, a jak można zarobić dużo to... czemu nie? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Manver: porywacie sie z motyka na slonce. I to nie jest polskie myslenie i narzekanie. Ze strony wynika, ze robisz za project managera, a taka osoba nie ma prawa naiwnie podchodzic do sprawy. Juz na poczatkowym etapie popelniliscie sporo bledow, a one sie tylko moga nakladac. Jednego zlego grafika mozna wymienic, jak szfankuje szefostwo to caly projekt sie pieprzy, wiec tu nie ma miejsca na niedorobki.

 

Wlasny silnik nie jest zaleta (w waszym przypadku). Dobrego silnika nie tworzy sie ot tak. Nawet komercyjne silniki maja bledy, nie radza sobie z pewnymi rzeczami. Czemu nagle macie to lepiej napisac niz inni, bardziej doswiadczeni, z wieksza iloscia ludzi, czasu i kasy? Dla programistow znajdzie sie mnostwo roboty, po co marnowac czas? A te gadki o nexgenowosci i sprzedazy, to wiesz...

 

Dwa projekty to jest kuriozum. Pokazcie, ze potraficie zrobic cos malego, w krotkim czasie, ale dopietego na ostatni guzik od kazdej strony: technicznej, ale tez pomyslu, scenariusza, gameplaya. Sprobujcie to komus sprzedac, rozglosnic chociaz, to przeciez tez wazny element w tej branzy. W ciagu kilku miesiecy wiecej nauczycie sie niz takie pieprzenie sie z duzym projektem. Jesli to wam sie nie uda, to nie warto sie zabierac za wieksze rzeczy.

 

Na koniec. Pamietaj, ze sciagajac ludzi obiecujesz im, ze zrobicie wszystko by zrobic fajna gre. Dostajesz za darmo ich czas i poswiecenie. Dlatego hurraooptymistyczne podejscie jest oszukiwaniem tych ludzi.

 

Niemniej zycze powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Recka Haze na IGN... 4.5 mowi samo za siebie :P

http://ps3.ign.com/articles/875/875229p1.html

 

dzieki ;)

nie chce bronic jakos strasznie tej gry bo jest rozczarowaniem ale IGN troche przesadzilo/

gra napewno jest troche lepsza od Turoka ktoremu dali 7 (takie same noty prawie dali Heavenly Sword czy Assasins Creed co wogole dyskwalifikuje ich recki wedlug mnie_mieli wiecej wpadek ale nie chce mi sie o nich pisac)

 

gamespot dal 6 i grze blizej do tej noty_choc wiadomo ze bylo tez pare 9 i 7

jak ktos ma ps3 to radze zagrac w demo i samemu ocenic a nie sluchac ludzi ktorzy twierdzili ze gta4 w wersji na ps3 ma lepszy anty-aliasing (mimo jego calkowitego braku w wersji na ps3 haha)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki ;)

nie chce bronic jakos strasznie tej gry bo jest rozczarowaniem ale IGN troche przesadzilo/

gra napewno jest troche lepsza od Turoka ktoremu dali 7 (takie same noty prawie dali Heavenly Sword czy Assasins Creed co wogole dyskwalifikuje ich recki wedlug mnie_mieli wiecej wpadek ale nie chce mi sie o nich pisac)

 

gamespot dal 6 i grze blizej do tej noty_choc wiadomo ze bylo tez pare 9 i 7

jak ktos ma ps3 to radze zagrac w demo i samemu ocenic a nie sluchac ludzi ktorzy twierdzili ze gta4 w wersji na ps3 ma lepszy anty-aliasing (mimo jego calkowitego braku w wersji na ps3 haha)

 

Ditto

Stracilem szacunek do IGN za powyzsze.

Haze znam od dawna, i nie robilo na mnie wrazenia, ale nie zasluguje na tak niska note. No coz czas pokaze. Do samego projektu przyczynilo sie wiele rzeczy nie tylko Yescomb :o Stracilem takze serce do ubi szczegolnie powszystkim co mialo miejsce przy tworzeniu tego nowego IP na rynku. Coz bywa. Duzo rzeczy mialo na to wplyw w duzej czesci nie zaleznej od frd. Ale to wiemy tylko my. Pod koniec dnia to sie nie liczy tylko final. A final jaki jest kazdy widzi.

 

Wtrace tylko do dyskusji Manver ktora to sledzilem od chwili. Podsumuje to tylko jednym zdaniem. Nie masz bladego pojecia co robisz i o czym mowisz. Ale powodzenia. Moze sie dowiesz.

 

Gratuluje Aazero tak wyczekiwanego wydania Implosion. Dajcie mi cynk na mejla badz gadu kiedy jest premiera to kogos wysle do sklepu. Wiem ile Was to kosztowalo, jak zaczynalismy i jak to sie skonczylo. Wiem przez co rpzechodzilismy i mimo ze wiele z naszych planow spalilo na panewce ciesze sie z tego doswiadczenia ktore razem zebralismy ( hej ja tez nie smiac sie :P) i przedewszystkim z tego ze sie poznalismy. No nie mowiac o warszawskim piwkowaniu ;)

Powodzenia w dalszych projektach jezeli sie zdecydujecie na jakies, napewno bede trzymal za was kciuki. Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zebrałem dziś trochę linków do materiałów z wyczekiwanego przeze mnie STALKER: Clear Sky

 

Interesuje mnie bardzo strona graficzna tej gry, silnik wyczynia na DX10 takie cuda że się w głowie nie mieści :)

 

Screenshoty:

http://www.stalker-game.com/en/?page=screens

 

 

Filmy:

 

Pierwszy film o możliwościach silnika na DX10:

Słaba jakość (cam) ale piękna muzyka :)

http://www.gametrailers.com/player/usermovies/188523.html

 

Drugi film o możliwościach silnika na DX10:

You Tube: http://pl.youtube.com/watch?v=Qxg9rK086SU

Download hi-res: http://files.gsc-game.com/st/kri/cs-gf-hi-res.zip

Download low-res: http://files.gsc-game.com/st/kri/cs-gf-low-res.zip

 

Cykl dzień-noc i pogoda:

Hi-res: http://www.gametrailers.com/player/34328.html

Low res: http://www.gametrailers.com/player/34329.html

 

Cykl dzień-noc i pogoda - piękne niebo

http://pl.youtube.com/watch?v=OOiu2dKdYcs

Film prawdopodobnie z wykradzionego dema, a więc na DX9, a i tak piękne niebo!

 

Prezentacja graficzna, po rosyjsku:

http://pl.youtube.com/watch?v=obSkYf69wh8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda że S.T.A.L.K.E.R. eliminuje mnie pod względem swoich wymagań sprzętowych, bo bardzo bym chciał w to pograć. Filmy z Clear Sky rzeczywiście bardzo fajne.

 

Przy okazji - garść konceptów z Iron Mana

http://conceptart.org/forums/showthread.php?t=125804

http://conceptart.org/forums/showthread.php?t=125452

http://conceptart.org/forums/showthread.php?t=124921

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wbiłem ostatnio na stronę Fallouta 3. Ładnie zrobiona, nawet po polsku jest, ale zmartwiły mnie screeny i koncepty. Wcześniej było mało do zobaczenia, to jeszcze się nie czepiałem, ale im więcej ujawniają tym bardziej się zawodzę. Nie czuję na razie klimatu poprzednich części, może to przez to ze tu dają świat z widoku pierwszej osoby, dają prawie wszystko na talerzu, a w poprzednich częściach trochę trzeba było sobie "dorobić" w głowie. Koncepty mnie trochę wkurzają. Jak zwykle naciepią na maxa zbędnych elementów, robią z Super Mutantów choinki poubierane w jakiś szajs ze śmietnika, przedwojenne styropianowe opakowania na żarcie i indiańskie koraliki. Domotają jakieś nowe wynalazki które ledwo co się trzymają designu z lat 50ych, a to właśnie było fajne w Falloucie, taki oldschool, bez zbędnych fiksacji, a oni z tego zaczynają jakieś fantasy robić. Wiem może się czepiam itd. ale Fallout to moja ulubiona gra i jak Bethesda spieprzy sprawę to kupuję malucha na allegro i robie atak terrorystyczny na ich główną siedzibę.

 

http://fallout.bethsoft.com/pol/home/home.php

 

ps

była jedna fajna rzecz - avatar xD

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fallout 3 to gierka robiona przede wszystkim na konsole i przeznaczona dla bardziej masowego odbiorcy niż garstka wiernych fanów zagrywających sie w ta giere od 10 lat ;) Tak wiec trzeba oczekiwać uproszczeń i ułatwień w odbiorze (jak chociażby walka realtime). Porzućcie wszelką nadzieje, Fallout 3 nie będzie dawno oczekiwaną godną kontynuacją serii i tyle. Pozostaje tytuł, świat i część mechaniki - mam nadzieje że to wystarczy abym wciągnoł się znowu w klimat postapoc :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mortal Kombat vs. DC Universe

 

ja nie kumam. Jako fan komiksow nijak nie widze zeby postaci z Mortala mogly podskoczyc komukolwiek z DC. No nijak. Fakt jednak jest taki ze Liu Kang se zawsze poradzi :D Ale nawet najglupszy Cpt. Carrot bu reszcie zrobil krzywde. Mam nadzieje, ze nie bedzie w grze postaci z serii Sandmana bo to by bylo przegiecie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Creator, dobrze to ująłeś z "dorabianiem" w głowie.

Ale nie jest to problem fallouta tylko, to problem większości wydawanych obecnie gier, że wymuszanie gimnastyki wyobraźni schodzi na drugi plan a nawet w tło.

Przypomnijcie sobie gierki z ośmiobitowców jaka była zajawka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

szczeze mówiąc to ja tez po cichu licze ze to będzie fajna gra chociaż w zandego fallouta nie gralem bo nie lubie widoków izo jak w strategiach i turowego systemu, lubie klimaty nuklearne ale jak dotąd nie trafiła się zadna gra taka dla mnie moze ta nią będzie? :o)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że na tym etapie jest za wcześnie, żeby wypowiadać się na temat ostatecznej jakości grafiki w falloucie. Na razie cieniowanie, zwłaszcza na postaciach wyglądają trochę dziko, ale to pewnie kwestia dopasowania na koniec. Może być też tak, że część postaci, które obecnie pokazują na screenach to placeholdery i w ostatecznej wersji będzie to wyglądało inaczej :)

I tak dla ciekawostki - porównanie zmian w wyglądzie postaci z MGS4:

http://forums.gametrailers.com/showpost.php?p=11105322&postcount=1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie w Falloucie najbardziej razi oświetlenie, nie ma tu głębi, kontrastu, kierunkowego światła. Wszystko wygląda jak oświetlone jakimś ambientem. Przez to cierpi zarówno enviro, jak i postaci. Zresztą z tego samego powodu nie podobał mi się Oblivion.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Unearthly Challenge - sierpień 2008

Pierwsza edycja w zamyśle corocznego konkursu, odpowiednika DW, tyle że dla enviro :) Organizowane przez Freda z GA, więc można liczyć, że konkurs zapiszę się na stałe w kalendarzu :)

http://www.gameartisans.org/unearthlychallenge/index.php

http://www.gameartisans.org//forums/showthread.php?t=3747

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Unearthly Challenge - sierpień 2008

Pierwsza edycja w zamyśle corocznego konkursu, odpowiednika DW, tyle że dla enviro :) Organizowane przez Freda z GA, więc można liczyć, że konkurs zapiszę się na stałe w kalendarzu :)

http://www.gameartisans.org/unearthlychallenge/index.php

http://www.gameartisans.org//forums/showthread.php?t=3747

O, wiec jak Enviro to sprobuje wystartowac :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można już ściągnąć demo nowego devil may cry na pc:D

Wszystko to co było w poprzednim plus kilka nowych kombosów i super grafika czyli wszystko czego można zapragnąć, teraz jestem jeszcze bardziej nakręcony i czekam na full wersje:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności