Skocz do zawartości

Game Art : Newsy ze swiata Game-Dev'u & nowe gry


Hatred

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dobre to radiosity Eco

 

oj nielot, chyba to musi być stresująca bardzo praca ;)

 

Oj widocznie musi :P :P ;)

 

Nielot - Wylajtuj zią ;) Klicek to masta i nie wiem po jakiego to porównanie...

 

peace :)

 

Wracając do tematu:

Wyniki Mod Of The Year (http://www.mooddb.com):

http://www.moddb.com/events/2007-mod-of-the-year-awards/features/25910/players-choice-winners-showcase/

 

Szkoda, że mod chłopaków ze szczecina nie dostał się do 5tki :/, zaskoczeniem dla mnie jest też fakt, że brak jest jakiejkolwiek produkcji na cryengine albo unreal, source rządzi w rankingu. Będę musiał sprawdzić tego battlestara, bo serial całkiem spoko, tylko czekać na następny sezon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nielot:

caly "game art" to taki nasz kącik, ba! enklawa do ktorej nikt nie wchodzi i mozemy robic niezly burdel i dopuki np. klicek nie posprzata to wszystko kwitnie :) i to bardzo dobrze :) mamy pod-społecznosc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nielot:

caly "game art" to taki nasz kącik, ba! enklawa do ktorej nikt nie wchodzi i mozemy robic niezly burdel i dopuki np. klicek nie posprzata to wszystko kwitnie :) i to bardzo dobrze :) mamy pod-społecznosc :)

 

Dokładnie, a jako, że moderatora od game-art nie ma, to na mocy pospolitego ruszenia będziemy przy pomocy głosowania wybierać sobie swojego moda na kwartalne kadencje. Tylko najpierw musimy się bardziej wyodrębnić od mainstreamu 111.gif

 

Kto wie, może w przyszłości zaprowadzimy monarchię, tylko z dziedziczeniem będzie kiepsko, bo tu sami faceci kilroy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam, że w drugą stronę tez to działa :)

Swiete slowa :)

A ja mam jeszcze taka propozycje- moze bylo to juz kiedys, ale warto o tym podystkutowac. Od pewnego czasu zastanawiam siie nad penym watkiem ktory moznaby bylo zalozyc- w watku tym raz na jakis czas rozbieralibysmy gre na czesci pierwsze pod wzgledem grafiki. Dyskutowalibysmy o technikach uzytych w tych grach, o uzytym oswietleniu itp. itd. Ogolnie watek o grach, ale glownie skierowany na techniczne aspekty tych produkcji. Co o tym myslicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysł dobry. Problem z tym, że o niektórych rozwiązaniach ciężko rozmawiać nie znając engine, niemniej zawsze warto spróbować.

MIedzy innymi po to by byl taki watek... by dowiedziec sie czegos nowego- sa w koncu na tym forum bardziej doswiadczeni, pracujacy Game Artowcy... a i zawsze pomoca sluzy Google :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poraszek uważaj na banana od nielota :P

uwazaj zebys ty nie dostal...

spoko mnie to wisi tak sie zapytalem ;)

 

Wrzucilem bo tak jak wyzej nie zagladam gdzie indziej, a raczej na tyle rzadko aby na to nie wpasc. Z reszta jakis czas temu widzialem (w jakiejs gazecie ) wyswietlacze o ksztalcie polkoli w ktorym byl generowany wpelni 3d obraz. Co prawda wszystko bylo bardzo nisko poligonowe a sam obraz nie mial wiecej niz 8 kolorow, ale mozna bylo obejsc wyswietlaczi zobaczyc ze to prawdziwe 3d.( jakis samolocik w ksztalcie f16 latajacy po gorach i strzelajacy do jakichs boxow) Ten hologram mi o tym przypomnial i tak jakos rzucilem.

A po za tym ja lubie banany. Aczkolwiek dzisiaj dostepne byly tylko brazowe z przebarwieniem zolci wiec sobie odpuscilem, Wzialem chrupki ryzowe z miodem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wyglada mapka cosine ? jakie ma zadanie ? :!u

Pierwszy raz o niej słysze

 

z tego co sie doweidzialem jest to mapa Cosinusów...czy cos takiego!:) a zadanie jej to pogłebianie swiatła i cienia...słuchałem z oddali, wiec moglem cos pomylic!:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co sie doweidzialem jest to mapa Cosinusów...czy cos takiego!:) a zadanie jej to pogłebianie swiatła i cienia...słuchałem z oddali, wiec moglem cos pomylic!:)

 

Hmm, nie jestem na 100% pewny, ale ten cosine map to nie jest czasem AO wypalone Faogenem z wlaczona funkcja cosine do korekcji oswietlenia?

http://www.rusteddreams.net/faogenmanual/objoptions.html

 

Nie wspomne ze wymienili tylko normal, spec i color a brakuje mi tam conaj mniej ao/lightmap, wiec imho ten ich cosine powinien byc ktoryms z niewymienionych po implementacji magicznego przycisku "piekne ao, tak piekne ze sie spuscisz" i nazwanie go cosine aby wszyscy mysleli co to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy do końca dobrze załapałem.

 

Chodzi o to, że cosine odpowiada za szerokość fali, czyli np może być użyta jako glossiness, czyli szerokość speculara?

Albo w przypadku emissive, glow jest bardziej lub mniej skupiony?

 

Czyli w przypadku gdy mamy specular power + do tego 2 mapy cosinusów możemy stworzyć shader anizotropowy? Jedna mapa odpowiada za szerokość odbicia po x, druga za szerokość odbicia po y i jeśli dodamy jeszcze trzecią, możemy za jej pomocą ustalić kierunek odbicia?

Proste i fajne:)

 

Na 32-bitowej mapie mamy shaderek anizotropowy:) UE3 to obsługuje?

 

thx Porasz za namiar:)

Jak coś źle pokumałem to mnie sprostuj..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Game Developers Forum 2008

 

 

Considering the overwhelming success of Game Developers Forum 2007, the first Hungarian meeting of professional game developers, IDG Hungary and the MCB team have decided to make Game Developers Forum 2008 an event of even greater dimensions. The event will be sponsored by Microsoft Xbox and Electronic Arts. This year, larger public and the professional audience can attend presentations of their own professional levels in two separate theatre rooms. During the intermissions, participants can get acquainted with products related to the topic in the exhibition hall. Game Developers Forum 2008 will be open for international attendees due to the translation to English of presentations in Hungarian language. Press coverage will be continuously provided by the Hungarian GameStar magazine and Index.hu in Hungary, and such international portals as Polygamia in Poland or GamesWEB in Slovakia.

Date: 17th May 2008

Location: Palace Cinemas MOM Park, Budapest, Hungary, 53 Alkotas street, 1121

 

Our Hungarian and international speakers will push such world-wide scale, actual topics as mobile gaming and online solution, the publishing process and marketing of games, graphical trends, the relationships of film and game business, etc.

 

For more information and registration, please visit: http://www.gdf-hu.com

If you have any furthur questions, please turn to our Conference Manager:

Odrovics Szonja

 

Czyli po naszemu...

 

Game Developers Forum 2008

 

 

Biorąc pod uwagę olbrzymi sukces Game Developers Forum 2007, pierwszego węgierskiego spotkania zawodowych twórców gier, IDG Węgry wraz z zespołem MCB zdecydowało się uczynić Game Developers Forum 2008 wydarzeniem o jeszcze większej skali. Sponsorami imprezy został Microsoft Xbox i Electronic Arts. W tym roku wszyscy odwiedzający oraz ludzie z branży mogą uczestniczyć w wykładach na najwyższym merytorycznym poziomie prowadzonych w dwóch salach kinowych. Do udziału w Game Developers Forum 2008 zapraszamy również gości z zagranicy, którym zapewniamy tłumaczenie prezentacji z języka węgierskiego na angielski. Oprawę medialną będą zapewniać na bieżąco węgierski magazyn GameStar i Index.hu, jak również zagraniczne portale: Polygamia w Polsce oraz GamesWEB w Słowacji.

Data: 17 maja 2008

Lokacja: Palace Cinemas MOM Park, Budapeszt, Węgry, 53 Alkotas street, 1121

 

Nasi węgierscy oraz zagraniczni mówcy poruszą bieżące tematy ze świata gier takie jak: gry na komórki, rozwiązania sieciowe, proces wydawniczy i marketing gier, trendy w grafice, związki pomiędzy filmem i branżą gier itp.

 

Więcej informacji oraz formularz rejestracyjny można znaleźć na stronie http://www.gdf-hu.com

 

W razie jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt z naszym Managerem Konferencji: Odrovics Szonja

 

 

Program:

• Cross-platform Development

• Artificial Intelligences in Games

• Mobile Gaming

• A Strong Relationship:

• Online Gaming Solutions

• Film Industry

• Publishing a Game

• Game Industry

• Game Engines

• The Graphics Today

• Game Marketing

• Game Design

 

źródło: http://polygamia.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ardeni moglys przetlumaczyc? wiesz, polskie forum wiec fajnie by bylo jakby kopowane info z zagranicznych stron bylo chociaz w malej czesci tlumaczone.

 

 

+

 

dzieki wielkie :D

 

no to teraz jest cool ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewus - szczerze nie mam bladego pojecia, co mowisz ma sens, ale sie nie zaglebialem w to bo nie uzywam mapy cosinusow, dlatego nie kopalem glebiej. Sadze ze mapa cosinusow przy takim przedstawieniu nie tylko bedzie odpowiadala za glow, ale rowniez za inne mapy, ale nie wiem na 100%. Trzeba by bylo troche pdf poczytac.

 

empeck - lmao, no hcyba sie nie przyjela, raczej watpie aby ktos majac karte graficzna chcial kupic "akcelerator" fizyczny tylko po to aby rzucic dwoma deskami wiecej :P

 

edit - to a propos klawy i mychy do x360 ;p http://www.xcm.cc/XFPS_3.0_Sniper.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propos linka scottero.

To przecież wieczna wojna od czasów pierwszego dooma i mortal kombat.

Ciekawe kiedy pan prawnik od walki z przemocą w grach i reszta niedorozwiniętego społeczeństwa dojrzeje do tego, że sa gry dla dzieci i dla dorosłych.

Wyraźnie jest napisane na pudełku tak jak na filmach porno, że od lat 18/21 więc o co chodzi?

 

A swoją drogą, amerykanie mają wypaczone społeczeństwo, pokazać sutka to grzech, sąd, więzienie i wogóle lincz. A rozetrzeć mózg obcasem po chodniku to spoko, no problem. Sami się nakręcają własną głupotą.

 

Jak komuś ryż nie pasuje to niech ziemniaki wpie...a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem ale sam bym chętnie pojechał :) Trzeba policzyć za dojazd i noclegi i alkohol i lecimy :D

 

tru.dat. Ja bardzo chetnie z kumplem pojade. Mozesz sie przylaczyc. Ale lecimy samolotem :) Samochodem da sie ale to kawal drogi jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności