Skocz do zawartości

Game Art : Newsy ze swiata Game-Dev'u & nowe gry


Hatred

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Bugbear Entertainment Ltd. który dał nam Flatout i Flatout2 poinformowało, że FL:UC jest już w złocie!!! To znaczy że prace zostały już zakończone i grę wysłano do tłoczni. Premiera na XBOX360 jest zapowiedziana na 22 czerwca. PeCetowcy muszą poczekać na konwersje bądź na FL3 nad którym również trwają prace.

ma ktoś namiary na regfixa do FlatOuta2? chciałem spatchować, a nie mam już płytki:/

btw niedługo ma być w sklepach za 20zł:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie to abym cos pisal czy cos :P

 

Stranglehold - PC minimum :D

 

"If you want to dual-wield some chrome hand cannons and get the most out of your rendered dove flocks on PC, your box is gonna need, at a minimum:

 

 

* OS: Windows XP SP2 / Vista

* CPU: Dual Core Processor

* RAM: 2 GB RAM

* Video: Nvidia 7800 or higher / ATI x1300 or higher

* Disk space: 15 GB"

 

A tutaj cos co moje zombiowskie oko dziwnym trafem przeoczylo -> http://www.3dgamers.com/screenshots/games/deadisland/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Hellgate London to gra twórców fenomenalnego Diablo, którzy postanowili odejść z Blizzarda i założyć swoją własną firmę Flagship Studios. Ich najnowsza gra ma być mixem FPSów i RPGów. Akcja Hellgate rozpoczyna się w Londynie 5 lat po przegranej walce ludzi z demonami.

 

Serwis Hellgate Guru ogłosił co znajdzie się w specjalnej edycji kolekcjonerskiej gry. W skład edycji wg. wspomnianego serwisu ma wchodzić:

 

- specjalna wersja opakowania;

- dwie płyty DVD z grą;

- dodatkowa płyta DVD ze ścieżką dźwiękową i materiałami dotyczącymi tworzenia tytułu;

- mapa świata przedstawionego w Hellgate: London;

- komiks Dark Horse (106 stron);

- Mantawraith.

 

Ostatni Mantawraith to najprawdopodobniej maskotka, która ma kojarzyć się z grą, póki co jednak nie ma żadnych danych na temat jej wyglądu."

 

 

Jak zapewne dobrze wszyscy pamiętają (a w szczególności fani francuskiej firmy) w 2004 doszło do wykupienia aż 20% akcji Ubisoftu przez Electronic Arts. Wówczas wszyscy odebrali to jako początek końca francuskiej korporacji. Większość analityków przewidywała że wykupienie Ubi przez EA to tylko kwestia czasu. Przez blisko trzy lata nic w tym temacie się nie działo. Aż do teraz.

 

EA wykupiło kolejne akcje Ubisoftu i w chwili obecnej jest właścicielem aż 1/4 akcji francuzów. Co gorsza EA ma prawa do wykupienia kolejnych pakietów akcji za rok. Najwidoczniej naprawdę chcą przejąć kontrolę w Ubisofcie. Przedstawiciel amerykańskiego giganta zapewnił iż ich celem nie jest dymisja kogokolwiek z zarządu firmy, chyba że zajdzie taka potrzeba.

 

Miejmy nadzieję że Ubisoft nie zostanie wykupiony przez EA czy jakąkolwiek inną firmę, i nadal będzie tworzył dla nas tak wspaniałe gry jak przez ostatnich parę lat.

 

 

Amerykanie otrzymali jakiś czas temu możliwość składania przedpremierowych zamówień na Halo 3 i już widać tego efekty. Pre-order gry zamówiło aż milion graczy, co jest naprawdę niezłym wynikiem. Oczywiście trzeba zaznaczyć iż na ten milion składają się wszystkie trzy edycje gry: Standard, Limited i Legendary. Ostatnia z wymienionych to niezwykła gratka dla kolekcjonerów, wystarczy przyjrzeć się jak wygląda (screen poniżej).

 

Microsoft ogłosił iż najprawdopodobniej wersja Legendary zostanie wyprzedana na długo przed premierą gry, która ma mieć miejsce już 25 września. Przy okazji MS ogłosił iż nawiązał współpracę z różnego rodzaju firmami, której celem ma być promocja gry oraz świata Halo przez organizacje, które z grami mają mało wspólnego. Firmy te to m.in.: Burger King, Mountain Dew czy Pontiac

 

Enemy Territory: Quake Wars - europejska data premiery potwierdzona

 

Cenega Poland, partner firmy Activision w Polsce ma przyjemność poinformować, że na imprezie QuakeCon 2007 ujawniona została oficjalna, europejska data wydania gorąco oczekiwanej gry multiplayer - Enemy Territory: Quake Wars. Ta niezwykle dynamiczna strzelanka sieciowa wydana zostanie 28 września. Informacje o szczegółach i dacie wydania gry w Polsce ujawnione zostaną wkrótce.

 

Przypomnijmy, że Enemy Territory: Quake Wars to:

 

* Niezwykle dynamiczna strzelanka wieloosobowa, stworzona przez ekspertów w tej dziedzinie - studio Splash Damage i id Software.

* Interesujące misje, wymagające współpracy w ramach drużyny i strategicznego myślenia.

* Współpracuj z towarzyszami, korzystaj z pojazdów i unikatowych zdolności każdego żołnierza.

* Zdobywaj kolejne poziomy, rozwijaj umiejętności i pnij się w górę wojennej hierarchii.

* Dwie, niezwykle odmienne strony konfliktu - GDF i Strogg.

* Unikatowe klasy postaci - po pięć dla każdej ze stron konfliktu.

* Rewolucyjne rozwiązania technologiczne - ogromne przestrzenie, stworzone z wykorzystaniem technologii MegaTexture firmy id Software.

* Realistyczny cykl dnia i nocy, efekty pogodowe, roślinność i dynamiczne cienie.

* Niepowtarzalne lokacje - pustynie, lodowce, góry i wioski.

Zobacz galerię z gry

ENEMY TERRITORY: QUAKE WARS (PC)

 

Koniec problemów z Xbox'em 360!

 

Stało się, 8 sierpnia jest dniem, w którym to Microsoft oficjalnie zapełnia już półki nowym, lepszym Xbox'em 360.

 

Od tego oto dnia, do sklepów wysyłane są wersje Premium konsoli z wyjściem HDMI. Jednak na tym nie koniec, prawdopodobnie też procesor konsoli oraz rdzeń graficzny ulegną zmniejszeniu, z 90nm do 65 nm. Mniejszy proces technologiczny powinien pozbawić konsolę problemów z przegrzewaniem się tym samym wydłużając jej żywotność. Pobór prądu również ulegnie znacznej poprawie.

 

" Xbox 360 składa się z ponad 1700 przeróżnych części, od dnia premiery konsoli, starannie oraz regularnie ulepszamy i modyfikujemy każdą z nich" - oznajmił jeden z pracowników giganta z Redmond.

 

Port HDMI oraz zmniejszony proces technologiczny, który pozbawi nowego Xbox'a problemów z przegrzewaniem oraz poborem prądu, pozwoli wszystkim niezdecydowanym przekonać się co do zabawki Microsoftu.

 

 

Steam w końcu legalny?

 

id Software kilka dni temu posądzone zostało o nie do końca legalne działanie na usłudze Steam. Wydawać by się mogło, że wspomniane zarzuty wywołają prawdziwą wielomiesięczną burzę, jednak nie. Niemal dwa dni po wyjawieniu całego problemu, został on już skutecznie zniwelowany.

 

Głównym problemem gier ze stajni id Software było to, iż niektóre ze starszych gier zawierały otwarty kod źródłowy programu DosBox, który to umożliwiał działanie także na nowym sprzęcie. Koniec końców okazało się, że było to tylko zwykłe niedopatrzenie i na dzień dzisiejszy zostało już naprawione.

 

Od teraz plik ReadMe oraz dokumentacja General Public License zawarte są we wszystkich produkcjach wspomnianego studia. Całe ekscesy z DosBox zakończyły się na szczęście dla id Software bez żadnych konsekwencji finansowych.

 

Nowy Alien vs Predator

 

Alien vs Predator jest bardzo popularną produkcją, której jak dotąd domeną były przede wszystkim komputery osobiste. Za sprawą firmy Rebellion Developments wszystko ulec ma zmianie, a już niebawem produkcja spod znaku walki rasy Obcych z Predatorami zagości na przenośnych konsolach PlayStation Portable!

 

Gra będzie bardzo blisko powiązana z filmem Alien vs Predator 2, który to zadebiutuje w Stanach Zjednoczonych już pod koniec bieżącego roku. Czego więc spodziewać się możemy? Ano przede wszystkim wykorzystania kolejnej licencji filmowej, podobnie jak to miało miejsce chociażby z ostatnim filmem Michael'a Bay'a - The Transformers. Póki co, wiadomo jedynie tyle, że kamera umiejscowiona zostanie za plecami głównego bohatera.

 

Więcej informacji na temat produkcji, powinniśmy poznać już niebawem."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co ma steam do id?

 

Co to wogule za jakiś promocja/lobbing/spam, hellgate london oprócz cinematików(super) wygląda do... Half Life jedynka ownuje swoimi animacjami postaci i nie tylko animacjami Hellgata. Bronie żałosne, efekty czarów n/c.mój komentarz: moment z 2min:21sek tego filmiku http://youtube.com/watch?v=LHkMcr2dIWQ Mają dobrych ludzi od reklamy, a jak wiadomo nawet shit własny można sprzedawać za tysiące http://point-b.blogs.com/point_b/2006/02/artist_shit_and.html

wszyscy się napalili na to bo jest losowanie terenu jak w diablo. I ogólnie 'nastempca' diablo.

pożyjemy zobaczymy, to moje subiektywne zdanie.

 

jeżeli chodzi o airborne no to wsumie n/c: stary dobry MoH + normalmapy i bloom/ ale ile można.

oprócz tego Tommy Gun z bębnowym magazynkiem(na 2 WŚ kek) odstępy po 3 metry między członkami oddziału. + kupa innych nieprzemyślanych rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Graficznie pewnie będzie lepsze, chociaż Flatout nie mogę nic zarzucić. Nie wiem jak jedynka, ale dwójka wygląda super. Kupiłem kilka dni temu i namiętnie rozwijam karierę :) Natomiast patrząc na te wypadek z NFS, dochodzę do wniosku, że ten jeden urwany element nie dorasta do pięt gradowi złomu, jaki można zobaczyć w F2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eee chwila.

Flatout, a need4speed i jeszcze realizm?

Kazda z tych gier jest inna.

Faltout to rozpierducha, bardziej arcade niz wyscigi. Po za tym flatout juz jakis czas temu wyszedl i teraz wszyscy czekaja na Burnout paradise -> http://www.ea.com/burnout/paradise/ . N4S nie plasuje sie praktycznie nigdzie, oprocz tego ze to wyscigi ( graficznie niby dobry? zerknijscie na project gotham 4 ->http://www.bizarrecreations.com/games/pgr4/screenshots.php)

A jak ktos szuka realizmu to zapraszam do zagrania w FORZA2, tam jest wszystko, zcieranie opon, miekkosc amortyzatorow, przeciazenia itd. masa rzeczy ktorych nawet nie wymienie, zasuwa na stalych 60 klatkach w przeciwienstwie do wszystkich wyzej wymienionych gier dzieki czemu reakcje gracza nie sa opoznione w reakcjach pojazdu -> http://forzamotorsport.net/default.htm

Milego przegladania ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy trąbią z tą niby nielegalną sprzedażą gier ID na Steamie, a jedyny problem był taki, że ID do starych swoich gier dołączyła DoxBox'a, nie dołączając jego źródeł. Wielkie mi halo lol, a serwisy 'growe' jak zwykle zrobiły z igieł widły :P.

 

Jeśli mówimy o Hellgate to całkowicie się zgadzam z Crush3rem. Ta gra wygląda po prostu średnio, a reklamowana jest jako wielkie niewiadomoco.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, nie widzę sensu porównywania gier na pc i xboxa360 Por@szek. :)

A te wszystkie burnouty, flatouty i nfs'y, to takie fajne gry dla amerykanów. ;)

Do kierownicy to się w ogóle nie nadaje, czyli przyjemności z gry nie ma za wiele.

Gra o opiece nad rosnącym kalafiorem byłaby ciekawsza. :)

rFactor jest spoko, bardzo otwarty na modyfikacje i to się liczy najbardziej, bo o dobrej fizyce w tej grze wspominać nie trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy kogos to interesuje , ale tak szukajac sobie o gierkach garazowych znalazlem ciekawy projekt , baa , konkurs nawet. I to Intel robi.

 

A co najlepsze , jakies tam juz wstepne finaly byly i wybrali 10 najlepszych gier. A jedna z nich to polski team :)

http://softwarecommunity.intel.com/gamecontest/EntryDetails.aspx?entryID=219

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Barbie konkurencją World of Warcraft?!

 

Gatunek MMO jest ostatnio bardzo popularny, stąd też narodził się pomysł produkcji, która miałaby zadowolić najmłodszych graczy w kwestii gier sieciowych.

 

World of Warcraft jest zdecydowanie za brutalny - takimi wnioskami kierowali się pracownicy firmy Mattel, którzy podjęli się stworzenia gry MMO w świecie lalki Barbie. Pomysł mógł wydawać się mało trafionym, lecz do beta-testów produkcji przystąpiło bagatela 3 miliony dziewczynek i chłopców spragnionych przygód w świecie Barbie.

 

Gra zadebiutować miała dziś, jednak nie jesteśmy pewni czy rzeczywiście tak też się stało. Aby móc spróbować swoich sił we wspomnianej produkcji, należy kupić specjalny odtwarzacz muzyki mp3, który posiada funkcję klucza USB. Produkt wyceniony został na niemałą kwotę 59,99 USD.

 

 

Jedna z najciekawiej zapowiadających się strategii tego roku (jeśli nie najciekawsza) uzyskała złoty status i powędrowała do tłoczni. Chodzi oczywiście o World in Conflict, grę twórców chociażby Ground Control. Jednak warto zaznaczyć iż wiadomość ta dotyczy jedynie pecetowej wersji WiC, na konsolową trzeba będzie jeszcze trochę poczekać.

 

Fakt iż gra trafiła już do tłoczni, praktycznie całkowicie eliminuje możliwość jakiejkolwiek obsuwy w premierze tej gry, czyli tak jak było zapowiadane, gra ma trafić na amerykański rynek już 18 września. W Europie gra zadebiutuje 3 tygodnie po premierze w Stanach Zjednoczonych.

 

World in Confilct oferuje całkowicie nowe podejście do tematu strategii, stawiając na szybkie, dynamiczne pojedynki, sami twórcy nazywają swoją grę "Battlefieldem strategii" podkreślając tym samym duże nastawienie na ciągłą akcje, efektowność i ważne taktyczne zacięcie.

 

Przez ostatnich kilka miesięcy nazwa Irrational Games pojawiała się dość często w różnego rodzaju newsach i zapowiedziach,. Nic dziwnego bowiem studio to tworzy jedną z ciekawiej zapowiadających się gier FPP tego roku, Bioshock, która ma trafić na pecety, PS3 oraz Xboxa 360.

 

Irrational Games zmienia nazwę.

 

Take-Two ogłosiło właśnie, iż firma Irrational Games zmienia nazwę. Zespół, który pracował przy konsolowym Bioshock'u, przemianowany został na 2K Boston, natomiast zespół odpowiadający za wersję PC, od dziś nazywany będzie 2K Australia. Nazwy te pochodzą od lokalizacji danego studia. Zmiana nazwy miała miejscy gdyż firma 2K dąży do "połączenia" wszystkich pomniejszych firm stanowiących jej część. Przedstawiciele Irrational Games cieszą się z takiego obrotu sprawy gdyż uważają że pomoże to im w dalszej pracy i opracowywaniu coraz to lepszych gier. Oczywiście życzymy im powodzenia.

 

Informacje na temat ścieżki dźwiękowej w grze Crysis

 

Coraz częściej w sieci można natknąć się na nowe informacje na temat gry Crysis. Nie ma w tym jednak nic dziwnego, gdyż gra wygląda po prostu obłędnie i zapowiada się na produkcję przełomową jeśli chodzi o oprawę wizualną. Dziś dowiedzieliśmy się co nie co na temat ścieżki dźwiękowej, którą będzie nam dane usłyszeć podczas gry.

 

Oczywiście muzyka w grze musi być równie być równie dobra co oprawa graficzna, dlatego do zadania tego Crytek wraz z EA wybrało Inon Zura. Kim jest ten pan? To on pracował nad ścieżkami dźwiękowymi do Icewind Dale II czy drugiej odsłony Syberii. I chyba to może świadczyć o doświadczeniu pana Zura.

 

Muzykę nagrała Northwest Sinfonia Orchestra z Seattle. Wszyscy, zarówno twórcy gry jak i ludzie od dźwięku wypowiadają się o ścieżce dźwiękowej Inona w samych superlatywach, i uważają iż idealnie komponuje się z wydarzeniami, które mają miejsce na ekranie. Przypominamy że premiera gry ma mieć miejsce w listopadzie tego roku.

 

Współpraca EA z Hasbro

 

Electronic Arts oraz Hasbro Interactive zawarły porozumienie, na mocy którego powstanie wiele cyfrowych gier familijnych. Dzięki wspomnianemu paktowi, Electronic Arts ma prawo do stworzenia komputerowych gier opartych między innymi o marki takie jak Nerf czy Monopoly a nawet Scrabble.

 

" Jeszcze nigdy rynek gier komputerowych nie był tak gorący w kwestii gier familijnych. Hasbro więc, jest idealnym dla Nas partnerem, który pomoże nam nadać jeszcze większe tempo wszelkim grom tego typu. Produktu spod znaku Hasbro przede wszystkim definiują tę zabawę. Każdy z nas pamięta te produkty z dzieciństwa, zresztą do dziś bardzo je kochamy! Kombinacja EA oraz Hasbro jest idealną w świetle obecnego stanu rynku. W naszych rękach jest teraz tworzenie nowej generacji gier dla rodzin oraz dzieci! " - powiedziała Kathy Vrabeck - specjalistka EA od gier z gatunku "casual".

 

 

Buka wydawcą The Swarm

 

Targem Games już dosyć długo intensywnie pracuje nad tytułem The Swarm, który to będzie trzecioosobową grą akcji. Jednocześnie firma ogłosiła, iż to właśnie Buka Entertainment zajmie się wydaniem produktu.

 

Fabuła przedstawia się dosyć szablonowo. Ot to, kosmici po raz kolejny atakują naszą planetę, poprzez ofensywę na największe miasta świata. Tym samym ofiary w ludziach sięgają milionów a straty są nieopisanie wielkie. Ostatnią deską ratunku dla ludzi okazuje się być broń jądrowa. Jednakże bomby wcale nie unicestwiają obcej cywilizacji. Jedynymi skutkami ich użycia jest to, iż ziemia po wybuchu bomby jądrowej zamieniła się w wielką bezużyteczną kulę. Ludzkość zostaje rozproszona i musi walczyć o przetrwanie.

 

Akcja produkcji odbywać się będzie na terenie Moskwy. Co ciekawe, całe miasto przedstawione ma być w sposób wręcz idealny, co do swojego rzeczywistego odpowiednika.

 

Tytuł zmierza tylko i wyłącznie na komputery osobiste, jednak istnieje prawdopodobieństwo, iż ukaże się również na konsole nowej generacji.

 

Przykra niespodzianka dla posiadaczy kart zgodnych z DirectX 10.0

 

Każdy kto szczycił się swoim 8800 GTX lub Radeonem 2900 HD będzie niestety lekko zawiedziony, gdyż jak się okazuje, już niebawem pojawi się DirectX 10.1 z którym to wspomniane karty...nie będą kompatybilne! Nowa odsłona bibliotek Microsoft'u pojawić się ma wraz z pierwszym Service Pack'iem dla Windows Vista.

 

Według zapowiedzi giganta z Redmond, obecna generacja sprzętu nie będzie kompatybilna z nowymi bibliotekami, a co za tym idzie będzie...przestarzała! Nietrudno będzie sobie wyobrazić wściekłość graczy, którzy na dobre nie skorzystali jeszcze z dobrodziejstw swoich kart graficznych, które już dziś mogą wydawać się technologicznie przestarzałymi grafikami.

 

Cała rewelacja natomiast nie będzie do końca negatywna, gdyż jak się okazuje, nowy DirectX10.1 nie wnosi praktycznie rzecz biorąc nic nowego! Poza filtrowaniem metodą 32 bitów ( dotychczas 16 ) oraz tego, iż każda karta zgodna z DirectX 10.1 musi poradzić sobie z co najmniej czterokrotnym antyaliasingiem. Wspomniane dwie nowości nie są w żadnym stopniu rewolucyjne, jednak fakt faktem, GeForce 8800 GTX za kilka miesięcy będzie już grafiką...starszej generacji;) Śmiech na sali...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...]

Przykra niespodzianka dla posiadaczy kart zgodnych z DirectX 10.0

 

Każdy kto szczycił się swoim 8800 GTX lub Radeonem 2900 HD będzie niestety lekko zawiedziony, gdyż jak się okazuje, już niebawem pojawi się DirectX 10.1 z którym to wspomniane karty...nie będą kompatybilne! Nowa odsłona bibliotek Microsoft'u pojawić się ma wraz z pierwszym Service Pack'iem dla Windows Vista.

 

Według zapowiedzi giganta z Redmond, obecna generacja sprzętu nie będzie kompatybilna z nowymi bibliotekami, a co za tym idzie będzie...przestarzała! Nietrudno będzie sobie wyobrazić wściekłość graczy, którzy na dobre nie skorzystali jeszcze z dobrodziejstw swoich kart graficznych, które już dziś mogą wydawać się technologicznie przestarzałymi grafikami.

 

Cała rewelacja natomiast nie będzie do końca negatywna, gdyż jak się okazuje, nowy DirectX10.1 nie wnosi praktycznie rzecz biorąc nic nowego! Poza filtrowaniem metodą 32 bitów ( dotychczas 16 ) oraz tego, iż każda karta zgodna z DirectX 10.1 musi poradzić sobie z co najmniej czterokrotnym antyaliasingiem. Wspomniane dwie nowości nie są w żadnym stopniu rewolucyjne, jednak fakt faktem, GeForce 8800 GTX za kilka miesięcy będzie już grafiką...starszej generacji;) Śmiech na sali...

A na benchmarku czytamy:

 

"DirectX 10.1, wiele szumu o nic

 

W zeszłym tygodniu opublikowano wiadomość, z której wynikało, że korzystanie z dobrodziejstw DirectX 10.1 będzie wymagało nowego sprzętu. W odpowiedzi na niego pojawiły się pełne najróżniejszych inwektyw listy od czytelników, którzy dostali szału na wieść, że ich sprzęt został odesłany do lamusa bez żadnego sensownego powodu.

 

Sporo czasu poszło na zastanawianie się, czy developerzy gier w ogóle zdecydują się wspierać standard, który najprawdopodobniej spotka się ze znikomym zainteresowaniem. W perspektywie tych rozważań ciekawie prezentuje się punkt widzenia pewnego wysoko postawionego projektanta, który pracuje obecnie nad jedną z najbardziej oczekiwanych gier wykorzystujących DX 10. Z oczywistych względów prosił on, by nie ujawniać jego nazwiska.

 

„Śmieszy mnie ten szum” - opowiada. „Ostatnio miałem rozmowę z przedstawicielami Nvidii i Microsoftu na temat wprowadzania DX 10. Zasadniczo, o ile API się za bardzo nie zmieni, dodanie opcjonalnej obsługi DX 10.1 będzie banalne. To kwestia dopisania kilku linii kodu sterującego inicjalizacją obiektów DirectX.

Decyzja w kwestii DX 10 tak naprawdę w największej mierze zależy od potencjalnego popytu, który - co ciekawe - ograniczany jest przez niechęć do przechodzenia na nowy system operacyjny. Spośród osób posiadających kartę DX 10, tylko 20 procent korzysta z Windowsów Vista. Co więcej, nawet wliczając użytkowników XP, mówimy tu raptem o jednej dziesiątej wszystkich graczy.

Microsoft powinien zachęcić miłośników gier do przechodzenia na Vistę, najlepiej obniżając cenę upgrade'u do wersji Home Premium”.

 

No i wszystko jasne - sama implementacja DX 10.1 w kodzie jest, jak się okazuje banalna. Największym problemem jest niewielki odsetek graczy posiadających odpowiedni sprzęt, a wśród nich jeszcze mniejsza ilość osób korzystających z nowego systemu operacyjnego. Postęp to powolny proces."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mega suchar :) hehe zartuje :) rozumiem ze to darmowy projekt ? :) jak tak to dobra robota, jedno co mnie zrazilo to to ze mu benka nie zrobiliscie :( mogliscie mu gatki nalozyc w zamian, a tak to jednak czegos mu brakuje w jego meskosci, no chyba ze scenariusz jest taki ze walczy o swoje przyrodzenie hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było:

 

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=41297

 

Nie mogę wyjść z podziwu jaki soft Softimage wypuściło za free. Program ma natywne wsparcie dla Microsoft XNA oraz silnika Source. Do tego można exportować do formatów .obj, collada, dotXSI, .fbx itd. Częściowo działa też exporter ActorX umożliwiający export contentu do Unreal Engine 2 & 3. Częściowo, ponieważ działa dobrze export plików .ase, niestety export skinowanych meshy wywala Mod Toola, ale problem leży w exporterze, nie w samym sofcie, tak samo jest w XSI 6.

 

Kolejnym ograniczeniem jest maxymalna rozdzielczośc renderowanych map - 512x512 (mowa o lighmapach, normalmapach itd).

 

Program używa też swojego formatu zapisu scen, ale potrafi bez problemu wczytać sceny 'normalnej' wersji XSI.

 

Generalnie, jest to bardzo dobre narzędzie dla modderów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tez to widzialem wczoraj na cgtalki tzn ten xsi dla moderów sie musze temu przyjzec , ciekawe czy podejsie nr 2 do pakietu xsi okaze sie rowniez porazką ; )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności