Skocz do zawartości

Game Art : Newsy ze swiata Game-Dev'u & nowe gry


Hatred

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Demo bioschocka w necie 1,8gb - wszystko pozapychane a bez 120kb/s lepiej nie sciagac...

oceny zbiera okolo 95/97% wiec giera musi byc bardziej niz konkret.

 

a PCF? hm zaskoczenie roku :D wielkie gratulacje :D powoli powoli Polska staje na nogi (hooo jaki rym hehe ) oby sie wsio udalo i cena byla 99zl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mi tam jakos sie Bioshock nie podoba - ostatnio gralismy w robocie i jakos wszystko przesadzone - za duzo przegietych normali za duzo speca - wszystko sie blyszczy jak ....

 

Jestem tego samego zdania i chyba jesteśmy nieliczni. Jedyny motyw, który mi się podobał to płynąca woda, bo zniszczeniu rury przez wrak samolotu. A i jeszcze woda spływająca z szyby.

 

Gra byłaby spójna jakby nie te promienie na ręce, ludzie zombie i te dziewczynki ze strażnikami w skafandrach (sam motyw niezły, ale ma się nijak do reszty).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bo chyba w tej grze o to chodzilo zeby przegieto- blyszczaco wygladala no nie? To buduje klimat ;)

 

Nie zawsze ilosc znaczy jakosc !

 

Noooo a woda w tych korytarzach fajna - a dziewczynka ma fajnego "ochroniarza" potem :)

----------------------------------------------------------------------------------------

...

troche historii :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrzylem na linka do Hellion: The Mystery of Inquisition. Mam chyba jakies dejavoodoo, bo dam se rece odciac ze widzialem juz gdzies ta lokacje. Hmm moze mi sie snilo. Podoba mi sie. Miesko daje rade. Podoba mi sie. Aczkolwiem mam nadzieje ze to wczesna faza tego lvl ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie nie lezy nowy moha. W porownaniu do COD3 bardzo slabo wyglada.

Wczoraj dotarl do mnie Bioshock. Jest swietny. Owszem moze textury nie so super high resowe w kilku miejscach, ale za ta sa realtime volumetryki, 3d partikle, fizyka na wszystkim, do zajefajnie mi sie podoba interakcja z otoczeniem.

Na weekend pozyczylem kumplowi, bo biedak nie w co grac na swoim 40" tv :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Volumetryki są pewnie fejkowane na geometrii ;)

 

Ja jestem zachwycony wydajnością Bioshocka (demo), u mnie na max detalach śmiga aż miło, to co zrobili z UE3 jest niesamowite. Szkoda, tylko że splashe wody na partiklach są dość średnie :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nom, wydajność Bioshocka jest godna podziwu. High (1280...) na 7300GT jakieś naście klatek jest. Tymczasem MoH na tym samym silniku i trochę uboższy w bajery na medium (1024...) dopiero daje te naście klatek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuba_ mogli się bardziej postarać w końcu to jest fallout... poczekamy zobaczymy, nie samą grafiką człek żyje, jeśli grywalność pozostanie na takim poziomie jak była to wtedy będzie ok... ;)

 

a tak zapytam, z Jakiego silnika korzystają twórcy gry???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już kiedyś do niej podchodziłem, ale w pewnym momencie przerwałem. Teraz przy cenie 24,99 nie mogłem się oprzeć :) A przycina mi na długich wycieczkach autem, np na drugi koniec miasta. W innych wypadkach chodzi raczej ok.

Co do Bioshocka, zdziwiłem się, że byłem w stanie odpalić na wysokich detalach, aczkolwiek liczba fps nie była taka, żeby w pełni cieszyć się grą. Szkoda że przy średnim i niskim poziomie detali bajery z dx9 są praktycznie niewidoczne. Co do gry, to raczej nie mój gatunek. Wolę gry z "normalnymi" ludźmi, na potwory szkoda mi nerwów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No trailer niezły, ale zawsze mnie dziwiło czemu tak słabo animują twarz, czasami gadają jak po znieczuleniu u dentysty. Patrzcie tutaj: http://www.us.playstation.com/HeavenlySword/media_video.html?v=16207 zobaczcie filmik zatytułowany "Making Of Series Episode 3" Wiem że to głównie Motion Capture, ale nie wierzę że Mafia 2 była w 100% animowana ręcznie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

etam mogła być i ręcznie animowana robi się morphy do każdej głoski + jakieś miny. to jakieś 40 powiedzmy i automatycznie zmieniają się. Wsumie to twarzy niema co mocapem robić zajmie stoo razy więcej. W oblivionie wszystko jest syntezatorem bodajże robione a ruchy ust są własnie do głosek synchronizowane. wygląda ładnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poniedziałek zostanie udostępnione Enemy Territory:Quake Wars. Ktoś ściąga? :) Swego czasu strasznie się na to napalałem, ale im więcej filmów się ukazywało, tym emocje bardziej opadały. Moim zdaniem gra będzie trochę zamieszana z tymi wszystkimi możliwościami ataku i obrony, przez co nowi gracze nie będą mieli szans na serwerze ze starymi wyjadaczami :)

 

http://planetquake.gamespy.com/fullstory.php?id=141880

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam mieszane uczucia co do ET: Quake Wars, przyzwyczaiłem się do zwykłego RTCW ET ;), a ktoś może grał w QuakeWorld Team Fortress ? Nie do pokonania jest ta gra :D ET to przy tym saper hehehe. I ta oldshoolowa grafa :D Właśnie z Mortom'em ostatnio powspominaliśmy stare dobre czasy Quake'a jedyneczki hehehe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mogli się bardziej postarać w końcu to jest fallout... poczekamy zobaczymy, nie samą grafiką człek żyje, jeśli grywalność pozostanie na takim poziomie jak była to wtedy będzie ok... ;)

 

Biorąc pod uwagę poprzednie dokonanie tego zespołu, nie liczyłbym na grywalność nawet w połowie tak dobrą jak oryginalny Fallout :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a właśnie się ostatnio tym zachwycaliśmy, Team Fortress rządzi :D Począwszy od Quakowej wersji :D Ciekawe czy tutaj Inżynier też będzie miał teslę, jak nie to lipa, ale widzę że większość schematów zachowana, jak w archetypie (QuakeWorld Team Fortress :D )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Creator Team fortress nie było z HALF LIFA?? I tam rządziło?

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Team_Fortress

 

The original TeamFortress was written as an add-on 'mod' for Quake and released as freeware on August 24, 1996.
Wtedy Half Life nawet nie był w planach :) (no może był)

 

http://pl.youtube.com/watch?v=w4R1ghwJ85k

http://pl.youtube.com/watch?v=MwoY27sE7rw

http://pl.youtube.com/watch?v=6HeF2676eVU - hehehe xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stranglehold .... wymagania:

 

* Windows XP SP2, Windows Vista

* Intel Pentium 4 1.5GHz or AMD Athlon XP 1500

* 256 MB RAM

* 15.0 GB free hard disk space (Stranglehold requires 50GB of free hard disk

space during the installation process but, once installed, the setup files

can be removed or stored elsewhere. If installing to a secondary drive, your

system's primary drive requires 20GB of free hard disk space during the

installation process.)

* DirectX 9.0b compatible graphics card with 64 MB VRAM (see below for

complete list)

* DirectX 9.0b compatible sound card

* DirectX 9.0c (included)

* Broadband Internet connection required for online play

 

 

same wymgania niby nie takie duze (minimalne ofk) ale meijsce na dysku to leciuchna przesada :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności