Napisano 29 Styczeń 201015 l Widze ze zywcem zerzneli z CoJ ten system gdzie zwalniasz czas i zaznaczasz cele :D Ja tam UWIELBIAM westerny ale ze nie mam konsoli to pewnie zagram w to za rok lub dwa jak Rockstar wypusci na piecyka. Zawsze mowia ze nigdy nie bedzie a potem wypuszczaja - nawet Bully i Manhunt 2 sie pokazaly wiec... Aha, dlaczego teraz WSZYSTKO musi byc EPIC... -__- Juz mnie epicko mdli od tego.
Napisano 29 Styczeń 201015 l Dla mnie Red Dead to na razie jedyny tytuł, na który jakoś tam bardziej zwracam uwagę. Klimat dzikiego zachodu to strzał w dziesiątkę. Z tym podpatrywaniem rozwiązań u konkurencji może być różnie, produkcja zajmuje przecież sporo czasu i większość fajerwerków została zaprojektowana już dawno temu. To nie jest konkurent Call of Juarez, bo Call of Juarez sam się znokautował mimo olbrzymiego potencjału. Mega singiel, fajny multi, niestety zbyt długo pozostawiony samopas. Na pierwszą aktualizację trzeba było trochę poczekać, serwery dedykowane pojawiły się jeszcze później, w momencie, w którym większość graczy przesiadła się na coś innego.
Napisano 29 Styczeń 201015 l To nie zarzut a spostrzezenie. Jak cos jest fajne i sie sprawdza to niech rzna jeden od drugiego :D PS. Wlasnie przeczytalem ze Rockstar wyda dodatki dla GTA IV na PC i PS3 juz 30 marca. Na PC bedzie edytor video i multiplay do 32 graczy. No i super - zazdroscilem konsolarzom the Lost and Damned jak cholera ale juz niedlugo sam odpale swojego choppera. I tylko szkoda ze mnie nie stac na prawdziwego... LOL Edytowane 29 Styczeń 201015 l przez Nezumi
Napisano 13 Marzec 201014 l Sporo fajnych obrazków z produkcji drugiej części Army of Two http://www.pixologic.com/interview/ArmyOfTwo40thDay/1/
Napisano 16 Marzec 201014 l http://gry.onet.pl/2142233,1,Pierwsze_screeny_z_Afterfall_Rascal,wiadomosc.html Screeny wygladaja ciekawie :)
Napisano 17 Marzec 201014 l No widać postęp: jest jeden screen którego nie widziałem pól roku temu :D Ciekawe ile minut gameplaya już mają. Jakoś brak takiej informacji.
Napisano 17 Marzec 201014 l http://gry.onet.pl/2142233,1,Pierwsze_screeny_z_Afterfall_Rascal,wiadomosc.html Screeny wygladaja ciekawie :) doprawdy nie wiem co w nich ciekawego. zombie (kosmici?) wyglądają fatalnie
Napisano 17 Marzec 201014 l doprawdy nie wiem co w nich ciekawego. zombie (kosmici?) wyglądają fatalnie a na jednym screenie na scianie jest rozwalone mapowanie :P
Napisano 17 Marzec 201014 l Eh, jakis dobry okres marketingowy sie zaczal, czy co? CDP ma konferencje na dniach, teraz Afterfall ruszyl, ciekawe co PCF pokaze!
Napisano 17 Marzec 201014 l Wiemy, wiemy. CDP już od pewnego czasu zapowiada zapowiedź konferencji ;)
Napisano 22 Marzec 201014 l jz nie dlugo juz nie dlugo jak wiecie my tez crunchowalismy :D ....jak, gdzie, kiedy?? :) ja żadnego cruncha nie pamiętam, był taki ??
Napisano 24 Marzec 201014 l http://www.gametrailers.com/video/exclusive-debut-the-witcher/63500 ...jakby kto jeszcze nie widział. Moim zdaniem prezentuje się zacnie i o ile system walki będzie bardziej zręcznościowy to być może skuszę się na grę. Dodatkowo tutaj screeny, które wyglądają jeszcze ładniej :) : http://www.gamespot.com/pc/rpg/thewitcher2/images/0/1/?tag=back_to_viewer
Napisano 24 Marzec 201014 l skriny zawsze wygladaja ladniej, a brzydsze sa im blizej premiery... ot zaleznosc taka chyba jest
Napisano 25 Marzec 201014 l skriny zawsze wygladaja ladniej, a brzydsze sa im blizej premiery... ot zaleznosc taka chyba jest ze brakuje czasu na podmalowki ? ;)
Napisano 25 Marzec 201014 l to raz, a dwa systematycznie przyzwyczjani gracze sa do realnego wygladu gier.
Napisano 25 Marzec 201014 l Na szczescie opinie tych, ktorzy widzieli gre na zywo, nie potwierdzaja Twojej tezy ;)
Napisano 26 Marzec 201014 l Nie no Wiedzmin2 na filmikach z rozgrywki ( http://polygamia.pl/Polygamia/1,95338,7702805,Wiedzmin_2___rozgrywka.html ) wygląda jak gra dla mnie :D A grafika moim zdaniem pierwsza klasa - czyżby wreszcie polski HIT.
Napisano 1 Kwiecień 201014 l takie luzne pytanko- jak sobiem zaczynal zabawe z gejmartem to byl ogolny boom na normalmapki i praktycznie bardzo malo sie widzialo gejmartowych modeli colormap-only. Jednak ostatnio odwiedzajac np. polycount widzimy prawdziwy wysyp modeli nie dosc ze tylko z mapka koloru ale i o bardzo niskich polycountach. Moda? Znudzenie normalmapami? A moze cos innego, ja nie wiem, wiecej sie teraz gier na psp robi czy co, ze ludzie tak chetnie sie za to biora?
Napisano 1 Kwiecień 201014 l Podejrzewam , ze to przez wysyp gier na handheldy wlasnie, iphony psp, ds'y. Wymagają one wlasnie klasycznego podejścia do teksturowania.
Napisano 1 Kwiecień 201014 l Autor SoAd dobrze pisze, z drugiej strony chyba trafiles na watek oldschool and handheld - a w nim tego zawsze duzo bylo :D
Napisano 1 Kwiecień 201014 l Moze tak byc. A moze ludzie znudzeni sa juz hiperdetalem i wracaja do korzeni? :) Ja jestem za!:)
Napisano 1 Kwiecień 201014 l Autor nom ja kiedys sie prawie na imprezie pobilem z panem Paszczakiem o to ze zrobic dobry oldschoolowy model jest rownie trudno jak superwypasiony hipolas :D
Napisano 1 Kwiecień 201014 l Cały czas uważam Vagrant Story za szczyt oldschoolowego 3d. Wspaniała gra i rewelacyjna grafika 3d.
Napisano 1 Kwiecień 201014 l Zebym tylko jeszcze zmusil sie do grania w to ;) Kupilem na PSStorze i lezy ;)
Napisano 1 Kwiecień 201014 l Zamiast grać w dobre gry to się męczysz z szczelankami pokroju Bad Company :)
Napisano 1 Kwiecień 201014 l ha! Jakbys czytam czasem Fejsbuka to wiedzialbys, ze wlasnie sprzedaje BC2 ze wzgledu na ilosc czasu, jaka mi zabieral;) Dzieki czemu zaczalem grac w Heavy Rain w koncu ;)
Napisano 1 Kwiecień 201014 l Czytałem, czytałem. Właśnie o to mi chodzi, zamiast grać w VS to biegałeś w BC2 ;) w Heavy Rain mam zamiar grać przez Święta. Zobaczę, czy mi się spodoba interaktywny film z wciskaniem guziczków w odpowiednich momentach :P. Z drugiej strony jest tam golizna to może warto, lol
Napisano 1 Kwiecień 201014 l Moze OT, ale w BC2 sie wycwanili na konsolach, bo dodaja kod do sciagniecia kilku plansz. Czyli przy uzywce trzeba (w sumie nic nie trzeba) je dokupic osobno.
Napisano 1 Kwiecień 201014 l Hm, a nie przechodzi z gra? Ja caly czas mam numerek VIP, wiec moze da sie go wpisac na innej konsoli. Bruneq, chce ja sprzedac za 150, wersja na PS3. w Heavy Rain mam zamiar grać przez Święta. Zobaczę, czy mi się spodoba interaktywny film z wciskaniem guziczków w odpowiednich momentach :P. Z drugiej strony jest tam golizna to może warto, lol Heh, na poczatku to strasznie mnie wkurzalo, szczegolnie na poczatku, ale teraz juz fabula zaczyna przejmowac kontrole nad moim zaangazowaniem, wiec spoko;)
Napisano 1 Kwiecień 201014 l VIP jest przypisany do konta, nie do płytki. Może ktoś kupi dla singla, chociaż w multi też da się pograć na kilku mapach, za te dodatkowe mapki można jakby co dopłacić na PSS.
Napisano 1 Kwiecień 201014 l Kuba, nie przesadzaj. VIP code daje raptem 2 mapy do zestawu:) Jezeli rozbic to na tryby rush i conquest, to mozna sie uprzec, ze 4 ;)
Napisano 3 Kwiecień 201014 l http://www.gametrailers.com/video/exclusive-debut-sniper-ghost/64045 kurcze zle to nie wyglada , poza niektorymi postaciami to calkiem calkiem
Napisano 3 Kwiecień 201014 l no wiem a kto to dokladnie robil ? ludzie z techladnu czy city ma jakas ekipe wlasna?
Napisano 3 Kwiecień 201014 l no city, city. silnik techlandu, ktory prawie sam robi takie rzeczy, cokolwiek o nim nie mowic;)
Napisano 3 Kwiecień 201014 l imo city grafików zawsze miało konkretnych, tylko przez te krótkie terminy na robienie gier nie mogli rozwinąć skrzydeł. A tutaj prosze ...wygląda to bardzo smacznie, bo i chyba projekt troche większy niż trzy miechy. Mam nadzieje ze to nie jedyna cutscena w grze i że będzie można wkońcu w to pograć jakoś...bo gameplayowo to w ich grach delikatnie pisząć szału nigdy nie było. Teraz silnik widze ładnie wyewoluował, tylko ciekawe czy tak samo jak z grafą poszło do przodu AI. Nic tylko czekać na premiere.
Napisano 3 Kwiecień 201014 l Autor a to nie ten super projekt robiony prze samych menagerow teraz? :D po tych zwolnieniach wszystkich :D i otsurce z chin>?:D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto