Skocz do zawartości

Game Art : Newsy ze swiata Game-Dev'u & nowe gry


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Widze ze zywcem zerzneli z CoJ ten system gdzie zwalniasz czas i zaznaczasz cele :D

Ja tam UWIELBIAM westerny ale ze nie mam konsoli to pewnie zagram w to za rok lub dwa jak Rockstar wypusci na piecyka. Zawsze mowia ze nigdy nie bedzie a potem wypuszczaja - nawet Bully i Manhunt 2 sie pokazaly wiec...

 

Aha, dlaczego teraz WSZYSTKO musi byc EPIC... -__- Juz mnie epicko mdli od tego.

  • Odpowiedzi 4,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dla mnie Red Dead to na razie jedyny tytuł, na który jakoś tam bardziej zwracam uwagę. Klimat dzikiego zachodu to strzał w dziesiątkę. Z tym podpatrywaniem rozwiązań u konkurencji może być różnie, produkcja zajmuje przecież sporo czasu i większość fajerwerków została zaprojektowana już dawno temu. To nie jest konkurent Call of Juarez, bo Call of Juarez sam się znokautował mimo olbrzymiego potencjału. Mega singiel, fajny multi, niestety zbyt długo pozostawiony samopas. Na pierwszą aktualizację trzeba było trochę poczekać, serwery dedykowane pojawiły się jeszcze później, w momencie, w którym większość graczy przesiadła się na coś innego.

Napisano (edytowane)

To nie zarzut a spostrzezenie. Jak cos jest fajne i sie sprawdza to niech rzna jeden od drugiego :D

 

PS.

Wlasnie przeczytalem ze Rockstar wyda dodatki dla GTA IV na PC i PS3 juz 30 marca. Na PC bedzie edytor video i multiplay do 32 graczy. No i super - zazdroscilem konsolarzom the Lost and Damned jak cholera ale juz niedlugo sam odpale swojego choppera.

 

I tylko szkoda ze mnie nie stac na prawdziwego... LOL

Edytowane przez Nezumi
Napisano

No widać postęp: jest jeden screen którego nie widziałem pól roku temu :D

 

Ciekawe ile minut gameplaya już mają. Jakoś brak takiej informacji.

Napisano
doprawdy nie wiem co w nich ciekawego.

zombie (kosmici?) wyglądają fatalnie

 

 

a na jednym screenie na scianie jest rozwalone mapowanie :P

Napisano
jz nie dlugo juz nie dlugo jak wiecie my tez crunchowalismy :D

 

....jak, gdzie, kiedy?? :) ja żadnego cruncha nie pamiętam, był taki ??

Napisano

takie luzne pytanko- jak sobiem zaczynal zabawe z gejmartem to byl ogolny boom na normalmapki i praktycznie bardzo malo sie widzialo gejmartowych modeli colormap-only. Jednak ostatnio odwiedzajac np. polycount widzimy prawdziwy wysyp modeli nie dosc ze tylko z mapka koloru ale i o bardzo niskich polycountach. Moda? Znudzenie normalmapami? A moze cos innego, ja nie wiem, wiecej sie teraz gier na psp robi czy co, ze ludzie tak chetnie sie za to biora?

Napisano

Podejrzewam , ze to przez wysyp gier na handheldy wlasnie, iphony psp, ds'y. Wymagają one wlasnie klasycznego podejścia do teksturowania.

Napisano

nom ja kiedys sie prawie na imprezie pobilem z panem Paszczakiem o to ze zrobic dobry oldschoolowy model jest rownie trudno jak superwypasiony hipolas :D

Napisano

Czytałem, czytałem. Właśnie o to mi chodzi, zamiast grać w VS to biegałeś w BC2 ;)

 

w Heavy Rain mam zamiar grać przez Święta. Zobaczę, czy mi się spodoba interaktywny film z wciskaniem guziczków w odpowiednich momentach :P. Z drugiej strony jest tam golizna to może warto, lol

Napisano

Moze OT, ale w BC2 sie wycwanili na konsolach, bo dodaja kod do sciagniecia kilku plansz. Czyli przy uzywce trzeba (w sumie nic nie trzeba) je dokupic osobno.

Napisano

Hm, a nie przechodzi z gra? Ja caly czas mam numerek VIP, wiec moze da sie go wpisac na innej konsoli.

 

Bruneq, chce ja sprzedac za 150, wersja na PS3.

 

w Heavy Rain mam zamiar grać przez Święta. Zobaczę, czy mi się spodoba interaktywny film z wciskaniem guziczków w odpowiednich momentach :P. Z drugiej strony jest tam golizna to może warto, lol

 

Heh, na poczatku to strasznie mnie wkurzalo, szczegolnie na poczatku, ale teraz juz fabula zaczyna przejmowac kontrole nad moim zaangazowaniem, wiec spoko;)

Napisano

VIP jest przypisany do konta, nie do płytki. Może ktoś kupi dla singla, chociaż w multi też da się pograć na kilku mapach, za te dodatkowe mapki można jakby co dopłacić na PSS.

Napisano

imo city grafików zawsze miało konkretnych, tylko przez te krótkie terminy na robienie gier nie mogli rozwinąć skrzydeł. A tutaj prosze ...wygląda to bardzo smacznie, bo i chyba projekt troche większy niż trzy miechy. Mam nadzieje ze to nie jedyna cutscena w grze i że będzie można wkońcu w to pograć jakoś...bo gameplayowo to w ich grach delikatnie pisząć szału nigdy nie było. Teraz silnik widze ładnie wyewoluował, tylko ciekawe czy tak samo jak z grafą poszło do przodu AI.

Nic tylko czekać na premiere.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności