Nezumi Napisano 29 Styczeń 2010 Share Napisano 29 Styczeń 2010 Widze ze zywcem zerzneli z CoJ ten system gdzie zwalniasz czas i zaznaczasz cele :D Ja tam UWIELBIAM westerny ale ze nie mam konsoli to pewnie zagram w to za rok lub dwa jak Rockstar wypusci na piecyka. Zawsze mowia ze nigdy nie bedzie a potem wypuszczaja - nawet Bully i Manhunt 2 sie pokazaly wiec... Aha, dlaczego teraz WSZYSTKO musi byc EPIC... -__- Juz mnie epicko mdli od tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 29 Styczeń 2010 Share Napisano 29 Styczeń 2010 Dla mnie Red Dead to na razie jedyny tytuł, na który jakoś tam bardziej zwracam uwagę. Klimat dzikiego zachodu to strzał w dziesiątkę. Z tym podpatrywaniem rozwiązań u konkurencji może być różnie, produkcja zajmuje przecież sporo czasu i większość fajerwerków została zaprojektowana już dawno temu. To nie jest konkurent Call of Juarez, bo Call of Juarez sam się znokautował mimo olbrzymiego potencjału. Mega singiel, fajny multi, niestety zbyt długo pozostawiony samopas. Na pierwszą aktualizację trzeba było trochę poczekać, serwery dedykowane pojawiły się jeszcze później, w momencie, w którym większość graczy przesiadła się na coś innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezumi Napisano 29 Styczeń 2010 Share Napisano 29 Styczeń 2010 (edytowane) To nie zarzut a spostrzezenie. Jak cos jest fajne i sie sprawdza to niech rzna jeden od drugiego :D PS. Wlasnie przeczytalem ze Rockstar wyda dodatki dla GTA IV na PC i PS3 juz 30 marca. Na PC bedzie edytor video i multiplay do 32 graczy. No i super - zazdroscilem konsolarzom the Lost and Damned jak cholera ale juz niedlugo sam odpale swojego choppera. I tylko szkoda ze mnie nie stac na prawdziwego... LOL Edytowane 29 Styczeń 2010 przez Nezumi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 13 Marzec 2010 Share Napisano 13 Marzec 2010 Sporo fajnych obrazków z produkcji drugiej części Army of Two http://www.pixologic.com/interview/ArmyOfTwo40thDay/1/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scottero Napisano 16 Marzec 2010 Share Napisano 16 Marzec 2010 http://gry.onet.pl/2142233,1,Pierwsze_screeny_z_Afterfall_Rascal,wiadomosc.html Screeny wygladaja ciekawie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hrydek Napisano 17 Marzec 2010 Share Napisano 17 Marzec 2010 No widać postęp: jest jeden screen którego nie widziałem pól roku temu :D Ciekawe ile minut gameplaya już mają. Jakoś brak takiej informacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Valery Napisano 17 Marzec 2010 Share Napisano 17 Marzec 2010 http://gry.onet.pl/2142233,1,Pierwsze_screeny_z_Afterfall_Rascal,wiadomosc.html Screeny wygladaja ciekawie :) doprawdy nie wiem co w nich ciekawego. zombie (kosmici?) wyglądają fatalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 17 Marzec 2010 Share Napisano 17 Marzec 2010 doprawdy nie wiem co w nich ciekawego. zombie (kosmici?) wyglądają fatalnie a na jednym screenie na scianie jest rozwalone mapowanie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 17 Marzec 2010 Share Napisano 17 Marzec 2010 Eh, jakis dobry okres marketingowy sie zaczal, czy co? CDP ma konferencje na dniach, teraz Afterfall ruszyl, ciekawe co PCF pokaze! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 17 Marzec 2010 Share Napisano 17 Marzec 2010 Wiemy, wiemy. CDP już od pewnego czasu zapowiada zapowiedź konferencji ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hatred Napisano 18 Marzec 2010 Autor Share Napisano 18 Marzec 2010 jz nie dlugo juz nie dlugo jak wiecie my tez crunchowalismy :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubi Napisano 22 Marzec 2010 Share Napisano 22 Marzec 2010 jz nie dlugo juz nie dlugo jak wiecie my tez crunchowalismy :D ....jak, gdzie, kiedy?? :) ja żadnego cruncha nie pamiętam, był taki ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ribel Napisano 24 Marzec 2010 Share Napisano 24 Marzec 2010 http://www.gametrailers.com/video/exclusive-debut-the-witcher/63500 ...jakby kto jeszcze nie widział. Moim zdaniem prezentuje się zacnie i o ile system walki będzie bardziej zręcznościowy to być może skuszę się na grę. Dodatkowo tutaj screeny, które wyglądają jeszcze ładniej :) : http://www.gamespot.com/pc/rpg/thewitcher2/images/0/1/?tag=back_to_viewer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ofca Napisano 24 Marzec 2010 Share Napisano 24 Marzec 2010 skriny zawsze wygladaja ladniej, a brzydsze sa im blizej premiery... ot zaleznosc taka chyba jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plutko Napisano 25 Marzec 2010 Share Napisano 25 Marzec 2010 skriny zawsze wygladaja ladniej, a brzydsze sa im blizej premiery... ot zaleznosc taka chyba jest ze brakuje czasu na podmalowki ? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ofca Napisano 25 Marzec 2010 Share Napisano 25 Marzec 2010 to raz, a dwa systematycznie przyzwyczjani gracze sa do realnego wygladu gier. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 25 Marzec 2010 Share Napisano 25 Marzec 2010 Na szczescie opinie tych, ktorzy widzieli gre na zywo, nie potwierdzaja Twojej tezy ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leru Napisano 25 Marzec 2010 Share Napisano 25 Marzec 2010 Afterfall ruszył? ooo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ribel Napisano 26 Marzec 2010 Share Napisano 26 Marzec 2010 Nie no Wiedzmin2 na filmikach z rozgrywki ( http://polygamia.pl/Polygamia/1,95338,7702805,Wiedzmin_2___rozgrywka.html ) wygląda jak gra dla mnie :D A grafika moim zdaniem pierwsza klasa - czyżby wreszcie polski HIT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ofca Napisano 26 Marzec 2010 Share Napisano 26 Marzec 2010 Reanimator - spoko, oby tak bylo szczerze czymie kciuki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Morte Napisano 1 Kwiecień 2010 Share Napisano 1 Kwiecień 2010 takie luzne pytanko- jak sobiem zaczynal zabawe z gejmartem to byl ogolny boom na normalmapki i praktycznie bardzo malo sie widzialo gejmartowych modeli colormap-only. Jednak ostatnio odwiedzajac np. polycount widzimy prawdziwy wysyp modeli nie dosc ze tylko z mapka koloru ale i o bardzo niskich polycountach. Moda? Znudzenie normalmapami? A moze cos innego, ja nie wiem, wiecej sie teraz gier na psp robi czy co, ze ludzie tak chetnie sie za to biora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ofca Napisano 1 Kwiecień 2010 Share Napisano 1 Kwiecień 2010 moze wieksze wyzwanie ? sentyment ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoAd Napisano 1 Kwiecień 2010 Share Napisano 1 Kwiecień 2010 Podejrzewam , ze to przez wysyp gier na handheldy wlasnie, iphony psp, ds'y. Wymagają one wlasnie klasycznego podejścia do teksturowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hatred Napisano 1 Kwiecień 2010 Autor Share Napisano 1 Kwiecień 2010 SoAd dobrze pisze, z drugiej strony chyba trafiles na watek oldschool and handheld - a w nim tego zawsze duzo bylo :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 1 Kwiecień 2010 Share Napisano 1 Kwiecień 2010 Moze tak byc. A moze ludzie znudzeni sa juz hiperdetalem i wracaja do korzeni? :) Ja jestem za!:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 1 Kwiecień 2010 Share Napisano 1 Kwiecień 2010 Ja też :) Ograniczmy jeszcze textury do 256x256 w palecie 16 kolorów xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 1 Kwiecień 2010 Share Napisano 1 Kwiecień 2010 W dzisiejszych czasach to sztuka zrobic cos takiego;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hatred Napisano 1 Kwiecień 2010 Autor Share Napisano 1 Kwiecień 2010 nom ja kiedys sie prawie na imprezie pobilem z panem Paszczakiem o to ze zrobic dobry oldschoolowy model jest rownie trudno jak superwypasiony hipolas :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 1 Kwiecień 2010 Share Napisano 1 Kwiecień 2010 Cały czas uważam Vagrant Story za szczyt oldschoolowego 3d. Wspaniała gra i rewelacyjna grafika 3d. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 1 Kwiecień 2010 Share Napisano 1 Kwiecień 2010 Zebym tylko jeszcze zmusil sie do grania w to ;) Kupilem na PSStorze i lezy ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 1 Kwiecień 2010 Share Napisano 1 Kwiecień 2010 Zamiast grać w dobre gry to się męczysz z szczelankami pokroju Bad Company :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 1 Kwiecień 2010 Share Napisano 1 Kwiecień 2010 ha! Jakbys czytam czasem Fejsbuka to wiedzialbys, ze wlasnie sprzedaje BC2 ze wzgledu na ilosc czasu, jaka mi zabieral;) Dzieki czemu zaczalem grac w Heavy Rain w koncu ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 1 Kwiecień 2010 Share Napisano 1 Kwiecień 2010 Czytałem, czytałem. Właśnie o to mi chodzi, zamiast grać w VS to biegałeś w BC2 ;) w Heavy Rain mam zamiar grać przez Święta. Zobaczę, czy mi się spodoba interaktywny film z wciskaniem guziczków w odpowiednich momentach :P. Z drugiej strony jest tam golizna to może warto, lol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 1 Kwiecień 2010 Share Napisano 1 Kwiecień 2010 a po ile te bc2? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plutko Napisano 1 Kwiecień 2010 Share Napisano 1 Kwiecień 2010 Moze OT, ale w BC2 sie wycwanili na konsolach, bo dodaja kod do sciagniecia kilku plansz. Czyli przy uzywce trzeba (w sumie nic nie trzeba) je dokupic osobno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 1 Kwiecień 2010 Share Napisano 1 Kwiecień 2010 Hm, a nie przechodzi z gra? Ja caly czas mam numerek VIP, wiec moze da sie go wpisac na innej konsoli. Bruneq, chce ja sprzedac za 150, wersja na PS3. w Heavy Rain mam zamiar grać przez Święta. Zobaczę, czy mi się spodoba interaktywny film z wciskaniem guziczków w odpowiednich momentach :P. Z drugiej strony jest tam golizna to może warto, lol Heh, na poczatku to strasznie mnie wkurzalo, szczegolnie na poczatku, ale teraz juz fabula zaczyna przejmowac kontrole nad moim zaangazowaniem, wiec spoko;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 1 Kwiecień 2010 Share Napisano 1 Kwiecień 2010 VIP jest przypisany do konta, nie do płytki. Może ktoś kupi dla singla, chociaż w multi też da się pograć na kilku mapach, za te dodatkowe mapki można jakby co dopłacić na PSS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 1 Kwiecień 2010 Share Napisano 1 Kwiecień 2010 łeeee...ps3:P myslalem ze to na blaszaka:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plutko Napisano 1 Kwiecień 2010 Share Napisano 1 Kwiecień 2010 Na blaszaka uzywka to juz w ogole nie przejdzie :) Kochajmy steama. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 1 Kwiecień 2010 Share Napisano 1 Kwiecień 2010 Kuba, nie przesadzaj. VIP code daje raptem 2 mapy do zestawu:) Jezeli rozbic to na tryby rush i conquest, to mozna sie uprzec, ze 4 ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacenty Napisano 3 Kwiecień 2010 Share Napisano 3 Kwiecień 2010 http://www.gametrailers.com/video/exclusive-debut-sniper-ghost/64045 kurcze zle to nie wyglada , poza niektorymi postaciami to calkiem calkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 3 Kwiecień 2010 Share Napisano 3 Kwiecień 2010 Chrome daje rade:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacenty Napisano 3 Kwiecień 2010 Share Napisano 3 Kwiecień 2010 no wiem a kto to dokladnie robil ? ludzie z techladnu czy city ma jakas ekipe wlasna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 3 Kwiecień 2010 Share Napisano 3 Kwiecień 2010 no city, city. silnik techlandu, ktory prawie sam robi takie rzeczy, cokolwiek o nim nie mowic;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacenty Napisano 3 Kwiecień 2010 Share Napisano 3 Kwiecień 2010 a gdzie ta ekipa ma siedzibe? Wawka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 3 Kwiecień 2010 Share Napisano 3 Kwiecień 2010 Tak, na Zupniczej od lat:) City zawsze mialo ekipe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hrydek Napisano 3 Kwiecień 2010 Share Napisano 3 Kwiecień 2010 Tylko gdzie ją miało? ;) Ale jakby nie patrzeć to daje to rade. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 3 Kwiecień 2010 Share Napisano 3 Kwiecień 2010 która to generacja Chrome już? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fr3d3k Napisano 3 Kwiecień 2010 Share Napisano 3 Kwiecień 2010 imo city grafików zawsze miało konkretnych, tylko przez te krótkie terminy na robienie gier nie mogli rozwinąć skrzydeł. A tutaj prosze ...wygląda to bardzo smacznie, bo i chyba projekt troche większy niż trzy miechy. Mam nadzieje ze to nie jedyna cutscena w grze i że będzie można wkońcu w to pograć jakoś...bo gameplayowo to w ich grach delikatnie pisząć szału nigdy nie było. Teraz silnik widze ładnie wyewoluował, tylko ciekawe czy tak samo jak z grafą poszło do przodu AI. Nic tylko czekać na premiere. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hatred Napisano 3 Kwiecień 2010 Autor Share Napisano 3 Kwiecień 2010 a to nie ten super projekt robiony prze samych menagerow teraz? :D po tych zwolnieniach wszystkich :D i otsurce z chin>?:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się