PAINbringer Napisano 11 Grudzień 2006 Napisano 11 Grudzień 2006 Witam Jak w temacie - old schoolowy modelik scigacza ad. 2150, zleconko ale czysta i nieodparta przyjemnosc starej szkoly gameartu. Tekstura 1024/1024, polycount to ok. 1600 tri Siatka dla milusinskich, jak widac bardzo prosta; Wszystko oczywiscie zaczyna sie od konceptu: Hit me
Por@szek Napisano 11 Grudzień 2006 Napisano 11 Grudzień 2006 :P daje rade, bardzo sie podobac. Przy takiej texturce mogles wbic z 1000 ktri wicej chyba ze to zleceniowa praca. I hit U ;)
kurt_hectic Napisano 11 Grudzień 2006 Napisano 11 Grudzień 2006 ;) ogolnie mowiac to trudno jest sie polapac co jest co. gdzie jest gora, gdzie przod itd. powodem tego jest chaos na texturce > duzo tych plytek, ktore nie tworza wiekrzej calosci tylko tak jakby sa namalowane na obiekcie...tzn jak bys wzial statek i pomalowal go plytkami. powinno byc tak, ze plytki tworza statek. poza tym IDEALNY model i "staranna" textura, duzo detalu. i jeszcze jedno: wez texture importnij do szopa. tam DESATURATE + brightness\contrast -> save as specular i zaladuj go gdzie trzeba... bo serio troche to old schoolowo wyglada> 0 swiatla na modelu.
KLICEK Napisano 11 Grudzień 2006 Napisano 11 Grudzień 2006 rewlacja jak to sie mowi na cgt [plugged] ;d bardzo podoba mi sie texturka, taka fajna malowana no super poprostu :)
ledyr Napisano 11 Grudzień 2006 Napisano 11 Grudzień 2006 łaał! bardzo fajnie ci to wyjszło, ja bym tak nie zrobił :D wiec jestes jednym z miszczów na tym portalu :D nie no serio fajnie wygląda, gdyby walnąc jakies fajne gwiazdki i tlo to nie bylo by widac ze to low poly :)
ftorek Napisano 11 Grudzień 2006 Napisano 11 Grudzień 2006 uaaaa - malina :) mnie sie podoba na maxa - stare dobre hard-sci-fi :) troszke widac na texturce ze byla malowana z palca (tzn - brak takiej technicznej regularnosci miejscami) - ale tak czy siak - superasnie :) duuzy plus odemnie :) cya ps. nie sluchaj dyletantow :D muauahahahah
Matys Napisano 11 Grudzień 2006 Napisano 11 Grudzień 2006 super sprawa, niedosc ze conept swietny to i model wypasny!! gratulacje
PAINbringer Napisano 11 Grudzień 2006 Autor Napisano 11 Grudzień 2006 Dzieki wielkie panowie Pozdrawiam
ognisty Napisano 11 Grudzień 2006 Napisano 11 Grudzień 2006 czy tylko ja myślałem przed wejściem w temat że chodzi o jakiś model z serii F1 z naszym miszczem R. Kubicą na czele? :) ale i tak cacy modelik ;)
polka dot Napisano 11 Grudzień 2006 Napisano 11 Grudzień 2006 tia to fakt. newgen ze wszystkimi fajerwerkami to ostry szit. klasyczny game art to jest cos! podoba mi sie. kawalek dobrego konceptu i oldskulu :) tekstura rzeczywiscie troche chaotyczna. ale to juz czepialstwo i w sumie rzecz gustu. grats
CzAk1 Napisano 11 Grudzień 2006 Napisano 11 Grudzień 2006 W przestrzeni kosmicznej to sobie tego wogóle nie wyobrazam ale jako Blid 2150 no to jest rewelacja :-) Model prosty ale świetnie doprawiony tekstórkami (choc mozna się podpisać pod wypowiedzią Kurta). Fajny koncept. Pozdrawiam
nielot007 Napisano 11 Grudzień 2006 Napisano 11 Grudzień 2006 Witam!! taa i to jest klasa :) czysta poezja :) pozdro
Intervain Napisano 11 Grudzień 2006 Napisano 11 Grudzień 2006 od razu przyszedl mi do glowy moj kolega maniak statkow kosmicznych i mysle ze by sie posikal z radosci na widok twojego ;) Mi sie podoba a ja za statkami kosmicznymi nie przepadam! bravo!
Konras Napisano 11 Grudzień 2006 Napisano 11 Grudzień 2006 Ohh cudo :) nie ma co nawet pisac, po prostu mniach ^_^ (mam tylko jedna propozycje, teraz to wyglada troche jak 2d, nie widac tej przestrzennosci, moze sprubuj wypalic na tym jakas light mape przy oswietleniu "slonecznym" :) )
Jonasz_Real Napisano 12 Grudzień 2006 Napisano 12 Grudzień 2006 Super, na początku myslałem ze to jakis high poly. A tu zonk. Rewelacja Pokaz teksturki, jeśli mozesz.
Gość Bad Moon Napisano 12 Grudzień 2006 Napisano 12 Grudzień 2006 Tekstura jest bardzo, wbrew problemem wzrokowym Kurta, ja nie mam problemu z połapaniem się gdzie przód, gdzie tył. Włozyłes w to sporo pracy, widać na pierwszy rzut oka. Płyty ułozone na pancerzu wyglądają całkiem nieźle, myślę że wiele produkcji "kosmicznych" powinno brać przyklad z takich modeli jak ten. Daję 10/10
arcade Napisano 12 Grudzień 2006 Napisano 12 Grudzień 2006 A ja nie rozumiem czemu tak się spuszczacie na tą pracę jakby to 8 cud świata był :D Żeby nie było - pracka podoba mi się, zwłaszcza koncept i model, jest trochę nietypowy i to jest bardzo fajne. Ale daleki jestem od wychwalania tego pod nieboskłon i nawet wydaje mi się że front trochę niezasłużony (choć pogratulować należy :)). - Tekstura jest bardzo detaliczna, ale detal tutaj jest po prostu wszystkim - nie widzę jakiegoś jednolitego światła czy w ogóle czegokolwiek coby spajało tą teksturę. Natomiast samo to co namalowane jest bardzo przypadkowe. Do tego patrząc na ten statek wydaje mi się że jest z plastiku pomalowanego farbami - nie wiem, może dlatego że się nie błyszczy albo że kolory są przyciemne, ale za cholere nie wygląda mi to na metal. Taka moja krytyka żeby za słodko nie było ;) Ogólnie tak jak mówię - model mi się podoba, nawet bardzo, no ale idalny 10/10 to jeszcze nie jest, warto by było dopieścić (chociażby wrzucić jakieś gradienty (skoro to oldskul)) żeby uzyskać ładne cienie i błyski na stateczku. pozdro Pain, nie bij ;)
Matys Napisano 12 Grudzień 2006 Napisano 12 Grudzień 2006 A ja nie rozumiem czemu tak się spuszczacie na tą pracę jakby to 8 cud świata był :D.... lol nikt sie na nic nie spuszcza :o ... ten model jest poprostu sweitny bez watpienia! patrzac na taki model ja osobiscie widze esencje sf i odrazu chcial bym sobie popykac w gre z taka grafa. i co wy z tym chaosem ? texturka jest klimatyczna i supre zrobiona pokrywa sie z konceptem, wiec nie wiem w czym problem :o ? poza tym ten samolocik ma swoj klimat czego brakuje podobnym temu modlom! dlatego jest dosc wyjatkowy.
RK Napisano 12 Grudzień 2006 Napisano 12 Grudzień 2006 Jest super- koncept bardzo mi się podobał a model jest o wiele fajniejszy. Wypisz wymaluj- EVE Online.
Scottero Napisano 12 Grudzień 2006 Napisano 12 Grudzień 2006 Co do siatki modelu, jest wzorowa wprost. Co do Tekstury, zgadzam sie z ziomusiem :* ;) Ide na faje ^_^
Hynol Napisano 12 Grudzień 2006 Napisano 12 Grudzień 2006 Bardzo fajne. Przyjemnie asymetryczne :). Jak widać oldschoolowe metody zawsze dadzą rade w pojedynku z nowymi wodotryskami ;)
chveti Napisano 12 Grudzień 2006 Napisano 12 Grudzień 2006 Uwielbiam wszelakie homeworldy więc i tutaj jest pięknie. :) Kawał fajnego modelu. Pozdrawiam.
Por@szek Napisano 13 Grudzień 2006 Napisano 13 Grudzień 2006 Z calym szacunkiem ziomus ( i reszta towarzystwa), ale jak pewna osoba, ktorej specjalnie nie lubie, mowi ... zrob to pogadamy ;)
arcade Napisano 13 Grudzień 2006 Napisano 13 Grudzień 2006 Cóż, myślałem że po to sie pokazuje modele na forum żeby wiedzieć co jest fajne a co nie do końca się podoba - mi akurat tekstura nie podeszła (chociaż zaznaczyłem że ogólnie jest bardzo dobrze!), skoro reszcie tak, to znaczy że mam po prostu spaczony gust ;)
madman1987 Napisano 14 Grudzień 2006 Napisano 14 Grudzień 2006 yuhmyyyyy :) no pain, zostaw te wizualki bo to talentu szkoda ;) swietny oldschool, kawal dobrej roboty, jedynie dysze moznabylo troszke podciagnac ;) co do przypadkowosci tex- ludziska, jak bede chcial poogladac super logiczne statki to znajde sobie prototypy i poogladam, to w kocnu sztuka gier ;)
deshu Napisano 14 Grudzień 2006 Napisano 14 Grudzień 2006 genialne, LP to dla mnie niedoscignione marzenie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się