Napisano 11 Grudzień 200618 l Witam Jak w temacie - old schoolowy modelik scigacza ad. 2150, zleconko ale czysta i nieodparta przyjemnosc starej szkoly gameartu. Tekstura 1024/1024, polycount to ok. 1600 tri Siatka dla milusinskich, jak widac bardzo prosta; Wszystko oczywiscie zaczyna sie od konceptu: Hit me
Napisano 11 Grudzień 200618 l :P daje rade, bardzo sie podobac. Przy takiej texturce mogles wbic z 1000 ktri wicej chyba ze to zleceniowa praca. I hit U ;)
Napisano 11 Grudzień 200618 l ;) ogolnie mowiac to trudno jest sie polapac co jest co. gdzie jest gora, gdzie przod itd. powodem tego jest chaos na texturce > duzo tych plytek, ktore nie tworza wiekrzej calosci tylko tak jakby sa namalowane na obiekcie...tzn jak bys wzial statek i pomalowal go plytkami. powinno byc tak, ze plytki tworza statek. poza tym IDEALNY model i "staranna" textura, duzo detalu. i jeszcze jedno: wez texture importnij do szopa. tam DESATURATE + brightness\contrast -> save as specular i zaladuj go gdzie trzeba... bo serio troche to old schoolowo wyglada> 0 swiatla na modelu.
Napisano 11 Grudzień 200618 l rewlacja jak to sie mowi na cgt [plugged] ;d bardzo podoba mi sie texturka, taka fajna malowana no super poprostu :)
Napisano 11 Grudzień 200618 l łaał! bardzo fajnie ci to wyjszło, ja bym tak nie zrobił :D wiec jestes jednym z miszczów na tym portalu :D nie no serio fajnie wygląda, gdyby walnąc jakies fajne gwiazdki i tlo to nie bylo by widac ze to low poly :)
Napisano 11 Grudzień 200618 l uaaaa - malina :) mnie sie podoba na maxa - stare dobre hard-sci-fi :) troszke widac na texturce ze byla malowana z palca (tzn - brak takiej technicznej regularnosci miejscami) - ale tak czy siak - superasnie :) duuzy plus odemnie :) cya ps. nie sluchaj dyletantow :D muauahahahah
Napisano 11 Grudzień 200618 l super sprawa, niedosc ze conept swietny to i model wypasny!! gratulacje
Napisano 11 Grudzień 200618 l czy tylko ja myślałem przed wejściem w temat że chodzi o jakiś model z serii F1 z naszym miszczem R. Kubicą na czele? :) ale i tak cacy modelik ;)
Napisano 11 Grudzień 200618 l tia to fakt. newgen ze wszystkimi fajerwerkami to ostry szit. klasyczny game art to jest cos! podoba mi sie. kawalek dobrego konceptu i oldskulu :) tekstura rzeczywiscie troche chaotyczna. ale to juz czepialstwo i w sumie rzecz gustu. grats
Napisano 11 Grudzień 200618 l W przestrzeni kosmicznej to sobie tego wogóle nie wyobrazam ale jako Blid 2150 no to jest rewelacja :-) Model prosty ale świetnie doprawiony tekstórkami (choc mozna się podpisać pod wypowiedzią Kurta). Fajny koncept. Pozdrawiam
Napisano 11 Grudzień 200618 l od razu przyszedl mi do glowy moj kolega maniak statkow kosmicznych i mysle ze by sie posikal z radosci na widok twojego ;) Mi sie podoba a ja za statkami kosmicznymi nie przepadam! bravo!
Napisano 11 Grudzień 200618 l Ohh cudo :) nie ma co nawet pisac, po prostu mniach ^_^ (mam tylko jedna propozycje, teraz to wyglada troche jak 2d, nie widac tej przestrzennosci, moze sprubuj wypalic na tym jakas light mape przy oswietleniu "slonecznym" :) )
Napisano 12 Grudzień 200618 l Super, na początku myslałem ze to jakis high poly. A tu zonk. Rewelacja Pokaz teksturki, jeśli mozesz.
Napisano 12 Grudzień 200618 l Tekstura jest bardzo, wbrew problemem wzrokowym Kurta, ja nie mam problemu z połapaniem się gdzie przód, gdzie tył. Włozyłes w to sporo pracy, widać na pierwszy rzut oka. Płyty ułozone na pancerzu wyglądają całkiem nieźle, myślę że wiele produkcji "kosmicznych" powinno brać przyklad z takich modeli jak ten. Daję 10/10
Napisano 12 Grudzień 200618 l A ja nie rozumiem czemu tak się spuszczacie na tą pracę jakby to 8 cud świata był :D Żeby nie było - pracka podoba mi się, zwłaszcza koncept i model, jest trochę nietypowy i to jest bardzo fajne. Ale daleki jestem od wychwalania tego pod nieboskłon i nawet wydaje mi się że front trochę niezasłużony (choć pogratulować należy :)). - Tekstura jest bardzo detaliczna, ale detal tutaj jest po prostu wszystkim - nie widzę jakiegoś jednolitego światła czy w ogóle czegokolwiek coby spajało tą teksturę. Natomiast samo to co namalowane jest bardzo przypadkowe. Do tego patrząc na ten statek wydaje mi się że jest z plastiku pomalowanego farbami - nie wiem, może dlatego że się nie błyszczy albo że kolory są przyciemne, ale za cholere nie wygląda mi to na metal. Taka moja krytyka żeby za słodko nie było ;) Ogólnie tak jak mówię - model mi się podoba, nawet bardzo, no ale idalny 10/10 to jeszcze nie jest, warto by było dopieścić (chociażby wrzucić jakieś gradienty (skoro to oldskul)) żeby uzyskać ładne cienie i błyski na stateczku. pozdro Pain, nie bij ;)
Napisano 12 Grudzień 200618 l ziomuś napisał: A ja nie rozumiem czemu tak się spuszczacie na tą pracę jakby to 8 cud świata był :D.... lol nikt sie na nic nie spuszcza :o ... ten model jest poprostu sweitny bez watpienia! patrzac na taki model ja osobiscie widze esencje sf i odrazu chcial bym sobie popykac w gre z taka grafa. i co wy z tym chaosem ? texturka jest klimatyczna i supre zrobiona pokrywa sie z konceptem, wiec nie wiem w czym problem :o ? poza tym ten samolocik ma swoj klimat czego brakuje podobnym temu modlom! dlatego jest dosc wyjatkowy.
Napisano 12 Grudzień 200618 l Jest super- koncept bardzo mi się podobał a model jest o wiele fajniejszy. Wypisz wymaluj- EVE Online.
Napisano 12 Grudzień 200618 l Co do siatki modelu, jest wzorowa wprost. Co do Tekstury, zgadzam sie z ziomusiem :* ;) Ide na faje ^_^
Napisano 12 Grudzień 200618 l Bardzo fajne. Przyjemnie asymetryczne :). Jak widać oldschoolowe metody zawsze dadzą rade w pojedynku z nowymi wodotryskami ;)
Napisano 12 Grudzień 200618 l Uwielbiam wszelakie homeworldy więc i tutaj jest pięknie. :) Kawał fajnego modelu. Pozdrawiam.
Napisano 13 Grudzień 200618 l Z calym szacunkiem ziomus ( i reszta towarzystwa), ale jak pewna osoba, ktorej specjalnie nie lubie, mowi ... zrob to pogadamy ;)
Napisano 13 Grudzień 200618 l Cóż, myślałem że po to sie pokazuje modele na forum żeby wiedzieć co jest fajne a co nie do końca się podoba - mi akurat tekstura nie podeszła (chociaż zaznaczyłem że ogólnie jest bardzo dobrze!), skoro reszcie tak, to znaczy że mam po prostu spaczony gust ;)
Napisano 14 Grudzień 200618 l yuhmyyyyy :) no pain, zostaw te wizualki bo to talentu szkoda ;) swietny oldschool, kawal dobrej roboty, jedynie dysze moznabylo troszke podciagnac ;) co do przypadkowosci tex- ludziska, jak bede chcial poogladac super logiczne statki to znajde sobie prototypy i poogladam, to w kocnu sztuka gier ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto