Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

wreszcze mi się udało to skończyc troszku roboty było ale się opłaciło...scenka nadal wip ale reszta to photoshop i wsio :)...co do animacji to wiem ze rewelacja nie jest bo animatorem nie jestem ale widać modelik przynajmniej jak nalezy :)

 

animation stills :

04object3dsdriveyq1.jpg

 

scene wip :

17scene3dsdrivewipbd4.jpg

 

animacja: (render mimo ze w default sceneline to pare nocek mnie kosztował mam nadzieje ze troszke się spodoba)

 

http://rapidshare.com/files/11691577/Object_3D-S_Drive_render_.mov.html

  • Odpowiedzi 37
  • Wyświetleń 6,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No to stary pozamiatałeś...xD zaraz obejrzę animację.... ufff;))

Napisano

no robi wrazenie:D choc tez nie wiem co to jest:p ekstra detalik;] czuje ze bedzie mala nagroda:p

Napisano

Jak pamiętam, ten model pokazywałeś jakiś rok temu. Wydawało mi się wtedy że to było ogromne. A teraz jak widzę go w niewielkim hangarze to nie robi takiego wrażenia. Modeling już wtedy wydawał mi się świetny ale tekstury mi się nie podobają, wyglądają jak jakaś garbowana skóra albo ściana. Za bardzo wpadają w beż. Apropo czy to nie przypadkiem tekstury z cgtextures.com?

Mimo to jest świetnie

Napisano

Nie no super ale niewiem co to jest. Modeling jest fascynujący (detale). Mnie się podoba bardzooo :)

Napisano
  • Autor

no tak umieściłem modelik ale zapomniałem napisac co to hehe...już wyjasniam: modleik był robiony do projektu galaxy XQ - miał to być film animowany na podstawie noweli sci-fi(która o ile pamietam nie została jednak wydana), a ten modelik tutaj przedstawia maszyne zdolną zmieniać trajektorie lotów niewielkich asteroid, całoś była oparta na technologi zamiany materi w energie - czyli maszynka jest transportowana na asteroide(transportowiec był kiedys w wipach i nadal jest wip niestety)tam się miała w wiercic w powierzchnie i zaminiać materie asteroidy w energie ptrzebną do odpalenia silników - cztery potezne silniki sa umieszczone na rdzeniu który lepiej troszke widac na animacji, z rdzenia na dole miał byc wystrzeliwany promień cos na wzór ogromnego lasera.Całośc ogólnie miała przypominac współczesne silniki rakietowe i to się chyba udało :)

Troszke to wszystko wysrubowane ale taki był scenariusz no i w końcu to sci-fi takze można sobie pozwolic na takie bajery :)

 

Co do tekstur to DaveBorck masz dobre oko - tak wykorzystałem pare tamtejszych teksturek jako półprodukty :)co do skali no to moze i masz racje troszke na scence jej nie widać, możliwe ze kilka postaci pracujacych w około by pomogło ale hangar raczej ma wygladac na opuszczony.

Napisano

nie wiem co to jest ale robi wrażenie:) ale to wip jak dla mnie modeling niesamowity:)

Napisano

Właśnie, skala mi się nie zgadzała, bo dobrze pamiętałem, że to ma być silnik rakietowy do przesuwania asteroidów.(takie to na mnie zrobiło kiedyś wrażenie:)

Więc wyobrażałem sobie coś nawet znacznie większego od silników z promu kosmicznego. Takiego giganta jak 5 piętrowy blok, w moim mniemaniu tylko taki duży silnik byłyby w stanie przesunąć asteroidę. Tak sobie przynajmniej wtedy wyobraziłem:)

Napisano

DaveBorck---> ...ależ gabaryty tego są właśnie w okolicach pięcio-piętrowego budynku;) Spójrz na przykład na drabinkę i już można coś sobie na temat ogólnej proporcji powiedzieć;)

Znakomicie się to prezentuje, jak i samo zostosowanie bardzo interesujące;) Pozdrawiam;)

Napisano

Model bardzo ładny, texturki są dobrze dobrane :)

Całość bardzo ładnie się prezentuje :)

 

Szkoda jedynie że otoczenie jest bez tex.

 

Pozdrawiam.

Napisano

Wszyscy Ci tak słodzą, więc pomimo że model mi się bardzo podoba, zdobęde się na wysiłek pod kątem krytyki.

 

Tekstury są zrobione troszke jak dla low poly, w gameartowym, malowanym stylu. Są mało fotorealistyczne. Oczywiście jeżeli taki był zamiar, to jest bardzo dobrze, ale imho można by o wiele więcej wyciągnąć z modelu pracując jeszcze nad shaderami, teksturami i światłem. Pozdrawiam.

Napisano

A ja tez dosłodze...

Powiem, ze to jest boskie, imponujace...robi wrażenie...i wogóle fajne jest.

Napisano

Dla mnie też rewelacja.

Nie ważne co to, cieszy oczy:)

Pozdrawiam!

Napisano

ja ! ja ! ja wiem co to jest :D

To jest mina z StarCrafta , ta u terranów :)

 

poza tym fajna rzecz z tego , a szczególnie texturing(w filmiku)

Napisano

Heh kurde ! podoba mi się twój styl stary :) twoje prace to naprawdę perełki ;]

Napisano

Lubie takie rzeczy, fajny model, teksturki tez, fajna stylizacja, animacja juz nie taka super, ale nie bede sie czepial, podoba mi sie ogolnie.

Napisano

Okropnie bardzo fajne. ;)

Troszkę zwiększyłbym tiling teksturki podstawę tego hangaru, a dokładniej chodzi mi o teksturkę węża. Poza tym jest cacy. :)

Napisano

bardzo fajne ... robi wrazenie ... choc tak jak Hynol mowil, ja tez myslalem na poczatku ze to jest low poly, w kazdym razie calosc wyglada ekstra

Napisano

Na mnie równiez zrobiła ta pracka niesamowite wrażenie... Brawo! Kawał dobrej roboty!!!

Napisano
  • Autor

no nieźle tyle pozytywnych komentarzy to nigdy nie miałem :)...dzięki wszystkim bardzo mi miło słyszec ze się podoba mimo, że wiekszośc nie wie co to hehe :)

Napisano

Obejrzałem grafikę oraz animację i przyznaję, ze odwaliłeś kaaawał solidnej roboty, gratuluję. Czy możesz zdradzić, ile czasuzajęcło Ci dokładnie zrobienie tej sceny?

 

BTW: animacja fajna, ale mechanizmy ruszają się strasznie niemrawo. Więcej ruchu generuje sam obrót kamery. Jakkolwiek jest to kolos i porusza się zgodnie ze swoim przeznaczeniem, to aż prosi się tutaj o bardziej zdecydowane ruchy...

Napisano

yoyo! toż to najlepsza chodząca perkusja, jaką w życiu widziałem! ;-)

Napisano

zdradze wam co to jest to jest , to urzadzenie przyczepia sie do meteorytu i zmienei jego trajektorie , ten model zamieszczal autor tylko na inym forum :)

 

PS : jak tam new dawn idze ? pozdro

Napisano
  • Autor

Shogun 3D - trudno powiedziec bo robiłem model z przerwami i to dużymi takze nawet nie pamietam kiedy zaczołem :)..pozatym wiele rzeczy uczyłem sie w trakcie co tez wydłuzyło czas no i nie miałem gotowego konceptu ani na papierze ani w głowie.Jedynie co wiem to ile zajeło robionie wszystich tekstur - ponad tydzien intensywnej pracy - nie wliczajac testów bump i specular map.

 

Hej Ema..co tam u ciebie słychac?? a co do ND to idzie całkiem nieźle ale za wiele nie moge zdradzać jak sam wiesz :)

Napisano

dobry modeling, dopracowane szczegóły no i teksturki niczym sobie

świetna praca gratuluje, naprawde mi sie podoba

pozdro

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności