Skocz do zawartości

Object 3D: S_drive


Mrw1980

Rekomendowane odpowiedzi

wreszcze mi się udało to skończyc troszku roboty było ale się opłaciło...scenka nadal wip ale reszta to photoshop i wsio :)...co do animacji to wiem ze rewelacja nie jest bo animatorem nie jestem ale widać modelik przynajmniej jak nalezy :)

 

animation stills :

04object3dsdriveyq1.jpg

 

scene wip :

17scene3dsdrivewipbd4.jpg

 

animacja: (render mimo ze w default sceneline to pare nocek mnie kosztował mam nadzieje ze troszke się spodoba)

 

http://rapidshare.com/files/11691577/Object_3D-S_Drive_render_.mov.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 37
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jak pamiętam, ten model pokazywałeś jakiś rok temu. Wydawało mi się wtedy że to było ogromne. A teraz jak widzę go w niewielkim hangarze to nie robi takiego wrażenia. Modeling już wtedy wydawał mi się świetny ale tekstury mi się nie podobają, wyglądają jak jakaś garbowana skóra albo ściana. Za bardzo wpadają w beż. Apropo czy to nie przypadkiem tekstury z cgtextures.com?

Mimo to jest świetnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak umieściłem modelik ale zapomniałem napisac co to hehe...już wyjasniam: modleik był robiony do projektu galaxy XQ - miał to być film animowany na podstawie noweli sci-fi(która o ile pamietam nie została jednak wydana), a ten modelik tutaj przedstawia maszyne zdolną zmieniać trajektorie lotów niewielkich asteroid, całoś była oparta na technologi zamiany materi w energie - czyli maszynka jest transportowana na asteroide(transportowiec był kiedys w wipach i nadal jest wip niestety)tam się miała w wiercic w powierzchnie i zaminiać materie asteroidy w energie ptrzebną do odpalenia silników - cztery potezne silniki sa umieszczone na rdzeniu który lepiej troszke widac na animacji, z rdzenia na dole miał byc wystrzeliwany promień cos na wzór ogromnego lasera.Całośc ogólnie miała przypominac współczesne silniki rakietowe i to się chyba udało :)

Troszke to wszystko wysrubowane ale taki był scenariusz no i w końcu to sci-fi takze można sobie pozwolic na takie bajery :)

 

Co do tekstur to DaveBorck masz dobre oko - tak wykorzystałem pare tamtejszych teksturek jako półprodukty :)co do skali no to moze i masz racje troszke na scence jej nie widać, możliwe ze kilka postaci pracujacych w około by pomogło ale hangar raczej ma wygladac na opuszczony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie, skala mi się nie zgadzała, bo dobrze pamiętałem, że to ma być silnik rakietowy do przesuwania asteroidów.(takie to na mnie zrobiło kiedyś wrażenie:)

Więc wyobrażałem sobie coś nawet znacznie większego od silników z promu kosmicznego. Takiego giganta jak 5 piętrowy blok, w moim mniemaniu tylko taki duży silnik byłyby w stanie przesunąć asteroidę. Tak sobie przynajmniej wtedy wyobraziłem:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DaveBorck---> ...ależ gabaryty tego są właśnie w okolicach pięcio-piętrowego budynku;) Spójrz na przykład na drabinkę i już można coś sobie na temat ogólnej proporcji powiedzieć;)

Znakomicie się to prezentuje, jak i samo zostosowanie bardzo interesujące;) Pozdrawiam;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy Ci tak słodzą, więc pomimo że model mi się bardzo podoba, zdobęde się na wysiłek pod kątem krytyki.

 

Tekstury są zrobione troszke jak dla low poly, w gameartowym, malowanym stylu. Są mało fotorealistyczne. Oczywiście jeżeli taki był zamiar, to jest bardzo dobrze, ale imho można by o wiele więcej wyciągnąć z modelu pracując jeszcze nad shaderami, teksturami i światłem. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obejrzałem grafikę oraz animację i przyznaję, ze odwaliłeś kaaawał solidnej roboty, gratuluję. Czy możesz zdradzić, ile czasuzajęcło Ci dokładnie zrobienie tej sceny?

 

BTW: animacja fajna, ale mechanizmy ruszają się strasznie niemrawo. Więcej ruchu generuje sam obrót kamery. Jakkolwiek jest to kolos i porusza się zgodnie ze swoim przeznaczeniem, to aż prosi się tutaj o bardziej zdecydowane ruchy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Shogun 3D - trudno powiedziec bo robiłem model z przerwami i to dużymi takze nawet nie pamietam kiedy zaczołem :)..pozatym wiele rzeczy uczyłem sie w trakcie co tez wydłuzyło czas no i nie miałem gotowego konceptu ani na papierze ani w głowie.Jedynie co wiem to ile zajeło robionie wszystich tekstur - ponad tydzien intensywnej pracy - nie wliczajac testów bump i specular map.

 

Hej Ema..co tam u ciebie słychac?? a co do ND to idzie całkiem nieźle ale za wiele nie moge zdradzać jak sam wiesz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Raffaello

dobry modeling, dopracowane szczegóły no i teksturki niczym sobie

świetna praca gratuluje, naprawde mi sie podoba

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności