Napisano 4 Grudzień 200717 l Spoko model, tyle ze te piersi sie jakos tak w oczy zbytnio rzucaja... IMO za duze z deka :D
Napisano 7 Grudzień 200717 l Niepotrzebnie na teksturze je podkreślałem. Ale tak, jak pisałem - model na szybko, tekstura jeszcze szybciej ;)
Napisano 7 Grudzień 200717 l Nice piece of ass :P Moglbym na ten tylek patrzec i patrzec hehehe Imho tylko rece bym obrocil do dolu co by od poczatku nie trzeba szkieletu obracac.
Napisano 7 Grudzień 200717 l Model niestety robiłem pod gotowe kości, więc musiało być tak, jak był szkielet zrobiony :( Hehe, są elementy kobiecego ciała, których modelowanie sprawia nieukrywaną radość ;)
Napisano 10 Grudzień 200717 l Ja aktualnie pracuje nad przegladaniem netu podczas lunchu, to tyle aby mialo cos wspolnego z tematem watku heh (trza sie regul trzymac no co XD) Ma to cos wspolnego z grami ale i nie ... sami ocencie : http://www.morbidoptimism.com/asc.html
Napisano 10 Grudzień 200717 l Shalivan sorka zapomnialem, to tak zabaweczka od japonców zwie sie CelsView ver0.01 by sio29 cokolwiek to znaczy :D
Napisano 12 Grudzień 200717 l Zapomniał, ehh ta skleroza: te babole z cieniami to chyba wina ustawień grafiki na "wydajność".
Napisano 12 Grudzień 200717 l Niezle ;) Aczkolwiek nagle poczulem jakas niewypowiedziana presje nad soba :O
Napisano 12 Grudzień 200717 l Niezle ;) Aczkolwiek nagle poczulem jakas niewypowiedziana presje nad soba :O ROTFL Ardeni - fajne autko :)
Napisano 13 Grudzień 200717 l Ardeni - naprawde super autko, ciekaw jestem ile planujesz tri i kto robi mod-a? :) pozdrawiam Udytzkey
Napisano 13 Grudzień 200717 l No Ardeni rzeczywiście musisz dodać brud :) Kiedyś wrzucałem ciężarówkę z CoD2 Tu z brudem trochę przesadzili, ale obrazek daje ogólne pojęcie, gdzie upaćkać koło. Dodaj trochę pyłu na gumę i felgę. Dodatkowo rozjaśnij trochę samą gumę.
Napisano 13 Grudzień 200717 l Ta, krew jak śnieg:p Najs modelik Ardeni. btw, jak zobaczyłem Twój nowy awatar to się przestraszyłem:D:D:D
Napisano 13 Grudzień 200717 l ta ciężarówka z CoD2 nie rządzi imo :] zwłaszcza koła... a detal na text tak trochę przypadkowo porozrzucany. No ale Adreni nieźle jak na razie daje radę - oby teksturka też poziom trzymała. A co do avataru, to nie chcę nic mówić, ale kolega naprawdę tak wygląda :( A teraz bez okularów i z włosami krótkimi to jeszcze gorzej - no ale nie mi oceniać ;) hehehe kip ap gut łork
Napisano 13 Grudzień 200717 l http://img89.imageshack.us/img89/1461/gtrcmg6.jpg do giery ;] jeszcze spory wip
Napisano 13 Grudzień 200717 l Wichur, co to za gierka??? pochwal się... :D Lubie takie mini produkcje, chyba że to coś na poważnie???
Napisano 14 Grudzień 200717 l A co do avataru, to nie chcę nic mówić, ale kolega naprawdę tak wygląda :( A teraz bez okularów i z włosami krótkimi to jeszcze gorzej - no ale nie mi oceniać ;) hehehe kip ap gut łork Tak Tak Ziomuś, też Cię kocham. Nie chcę nic mówić, ale to prawda :P Specialnie dla Ciebie uploadowałem dzisiaj pełną wersje tej fotki, przypomnij sobie z kim kiedys piwo popijałeś w Wawie ;) Link: http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=631825&postcount=2644 A odnośnei ciężarówki, to być moze za jakiś czas założe temat z tym "projektem".
Napisano 14 Grudzień 200717 l Wichur, co to za gierka??? pochwal się... :D Lubie takie mini produkcje, chyba że to coś na poważnie??? Street Legal Racing Redline :P ale musze dopiescic sporo moją mape... a gra coś chrzani mapy wiec, będę musiał pogrzebac przy kompilatorze ;]
Napisano 14 Grudzień 200717 l Ardeni - normal jakis dziwny na tych kolach, nie bardzo jestem pewny czy ciezarowki maja takie biezniki, lepiej sprawdz referencje, a normal sam w sobie jakis dziwny. Jakbys mial kanal R albo kanal G albo oba invertniety. Do tego slabo sie tilije z reszta opony. Imho taka opona bardziej by sie nadala ( http://www.usa6x6.com/dirt_trucks1and2.jpg ) Brud ... poprzegladaj sobie screeny z Motorstorm- znajdziesz na googlach, nie bede linka tu rzucal :P Wichur, model okej, ale jeszcze ogrom pracy cie czeka, powodzenia ;) Ja dzisiaj w nocy wracam do kraju wiec wszystkim zycze pijanych swiat i jeszcze bardziej pijanego nowego roku :)
Napisano 14 Grudzień 200717 l zastanawiam sie jeszcze wlasnie ;) Mysle ze raczej sie jeszcze otoczeniem pobawie- jakis miarowy terenik, alejki, meble ogrodowe itp. ale swieta niedlugo, wiec teksturki nie wykluczam ;)
Napisano 14 Grudzień 200717 l Wichur - jak wyglada export modeli do Street Legal'a? Kiedyś gralem w to, z calej gry najbardziej podobał mi się garaż i możliwości zabawy w mechanika, sama gra nie była niczym szczególnym, ale chętnie sprawdził bym kilka modeli w akcji.
Napisano 15 Grudzień 200717 l Wichur - jak wyglada export modeli do Street Legal'a? Kiedyś gralem w to, z calej gry najbardziej podobał mi się garaż i możliwości zabawy w mechanika, sama gra nie była niczym szczególnym, ale chętnie sprawdził bym kilka modeli w akcji. Dodanie wlasnego samochodu jest mega czasochłonne, wszystkie części są w osobnych plikach, trzeba pisac skrypty do nich, pliki java... pisanie w glownym pliku RPK :D Nie tak jak w GTA, export i wlaczasz gre :)
Napisano 17 Grudzień 200717 l Dla treningu i sprawdzenia czy jeszcze coś potrafię :) 3 wieczorki.. Tekstura w 90% malowana (trochę pomagałem sobie fotkami). Polycount nieco ponad 2k, tex 1024, mapy diff, spec, normal (generowany z diffa) i alpha. Może jak bedzie mi się chciało dorobie ciałko ;P Pozdr
Napisano 17 Grudzień 200717 l Bardzo skladnie i ladnie ci to wyszlo ;) W szczegolnosci wlosy mi sie podobaja ;) Pozdro
Napisano 18 Grudzień 200717 l Ardeni niezla ciezarowa :D ... btw slyszale ze dostales nowa robote prawda to ? bo jak tak to bedziesz musial sie postarac :-) Scottero domek jest supera ale prosze Cie o jedno zobaczy ile poly zajmuje domek a ile ta beczka na froncie bo jak na moje oko to 1/3 tego domku (no chyba ze sie myle) w kazdym razie wydaje mi sie ze mozna troche olac ta beczke i wpakowac te polygony w cos fajniejszego :D a jak pracuje obecnie nad ilidianem renderek roboczy w maxie wiec bez detali :/ co tu duzo gadac vip wiec jeszcze wiele sie chyba zmieni bo srednio jestem zadowolony z tego wygladu. Brakuje jeszce skrzydel, wlosow, opaski na oczyska no i kulku innych detali...
Napisano 18 Grudzień 200717 l Te giry skopane są, nie czuć w nich mięśni i kości. Poza tym wydaje mi się ze te kopytka tak na płasko nie łączą się z odnóżami. Nad rogami przydało by sie popracować niech ładnie schodzą się ku końcowi, teraz to wyglądają jak wąż by coś połknął. Facjata mogła by mieć lepszą ekspresję.
Napisano 18 Grudzień 200717 l nie bede sie wymądrzał bo sam lepiej nie umiem ale wydaje mi sie ze oczy są rozciągniete na boki za bardzo z profilu i borda za duza zrobiłem extreme make over :d Matys hmm super :D
Napisano 18 Grudzień 200717 l ledyr lol extra makeover ja tez tak chce :D mkay ? kubi dzieki teraz mi narobiles roboty :D bo tez nie podobaja mi sie te nogi a meczylem je troche czasu :/ no nic trzeba bedzie cos ciekawszego wymyslec ;P ha ale i tak ledyr narobil komus 10razy tyle roboty hahah :D ...
Napisano 18 Grudzień 200717 l ledyr dobrze to poprawiłeś, teraz ta twarzyczka wygląda jak trzeba... ;)
Napisano 18 Grudzień 200717 l Teraz troszke z innej beczki, takie autko (calibra), 3,3k trójkątów (limit nie przeze mnie ustalony) wymodelowane ostatniej nocy: Wiem, że ubogo, ale limit nie pozwalal na szaleństwa:/
Napisano 18 Grudzień 200717 l Ardeni - auto fajne, nie wiem jak są zaplanowane szyby, ale skoro jest kierownica itp, to znaczy że będą w jakimś stopniu przezroczyste. W takiej sytuacji słupki nie mogą być chyba płaskie? Teraz są "papierowe". Reszta spoko. Matys - od pasa w górę fajnie, podoba mi się. Nogi trochę duże i coś w nich nie gra, aczkolwiek jeśli będą owłosione, to nie będzie tego za bardzo widać. Jeśli będą "gołe", to trzeba by pokombinować. Jeśli chodzi o sam koncept, to jest on trochę oklepany. Rogato-kopytnych było już sporo, więc ciężko będzie wymyślić coś nowego, co mogłoby zaskoczyć.
Napisano 18 Grudzień 200717 l Ardeni - auto fajne, nie wiem jak są zaplanowane szyby, ale skoro jest kierownica itp, to znaczy że będą w jakimś stopniu przezroczyste. W takiej sytuacji słupki nie mogą być chyba płaskie? Teraz są "papierowe". Reszta spoko. Dzięki za uwage, poprawione :)
Napisano 18 Grudzień 200717 l Ardeni-a to co sie dzieje z przednim swiatlem i zderzakiem, to specjalnie jest zrobione?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto