Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość User190
Napisano

Niepotrzebnie na teksturze je podkreślałem. Ale tak, jak pisałem - model na szybko, tekstura jeszcze szybciej ;)

Gość User190
Napisano

Model niestety robiłem pod gotowe kości, więc musiało być tak, jak był szkielet zrobiony :( Hehe, są elementy kobiecego ciała, których modelowanie sprawia nieukrywaną radość ;)

Napisano

Shalivan sorka zapomnialem, to tak zabaweczka od japonców zwie sie CelsView ver0.01 by sio29 cokolwiek to znaczy :D

Napisano

Hehe, no nie ma zabrudzenia :P Co tu komentować?? :)

Napisano

No Ardeni rzeczywiście musisz dodać brud :) Kiedyś wrzucałem ciężarówkę z CoD2

 

srelw7.jpg

 

Tu z brudem trochę przesadzili, ale obrazek daje ogólne pojęcie, gdzie upaćkać koło. Dodaj trochę pyłu na gumę i felgę. Dodatkowo rozjaśnij trochę samą gumę.

Napisano

ta ciężarówka z CoD2 nie rządzi imo :] zwłaszcza koła... a detal na text tak trochę przypadkowo porozrzucany. No ale Adreni nieźle jak na razie daje radę - oby teksturka też poziom trzymała.

 

A co do avataru, to nie chcę nic mówić, ale kolega naprawdę tak wygląda :( A teraz bez okularów i z włosami krótkimi to jeszcze gorzej - no ale nie mi oceniać ;) hehehe

 

kip ap gut łork

Napisano

A co do avataru, to nie chcę nic mówić, ale kolega naprawdę tak wygląda :( A teraz bez okularów i z włosami krótkimi to jeszcze gorzej - no ale nie mi oceniać ;) hehehe

kip ap gut łork

Tak Tak Ziomuś, też Cię kocham.

Nie chcę nic mówić, ale to prawda :P

Specialnie dla Ciebie uploadowałem dzisiaj pełną wersje tej fotki, przypomnij sobie z kim kiedys piwo popijałeś w Wawie ;)

Link: http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=631825&postcount=2644

A odnośnei ciężarówki, to być moze za jakiś czas założe temat z tym "projektem".

12142007020039sp2.th.png

Napisano
Wichur, co to za gierka??? pochwal się... :D Lubie takie mini produkcje, chyba że to coś na poważnie???

 

Street Legal Racing Redline :P ale musze dopiescic sporo moją mape... a gra coś chrzani mapy wiec, będę musiał pogrzebac przy kompilatorze ;]

Napisano

Ardeni - normal jakis dziwny na tych kolach, nie bardzo jestem pewny czy ciezarowki maja takie biezniki, lepiej sprawdz referencje, a normal sam w sobie jakis dziwny. Jakbys mial kanal R albo kanal G albo oba invertniety. Do tego slabo sie tilije z reszta opony.

Imho taka opona bardziej by sie nadala ( http://www.usa6x6.com/dirt_trucks1and2.jpg )

Brud ... poprzegladaj sobie screeny z Motorstorm- znajdziesz na googlach, nie bede linka tu rzucal :P

 

Wichur, model okej, ale jeszcze ogrom pracy cie czeka, powodzenia ;)

 

Ja dzisiaj w nocy wracam do kraju wiec wszystkim zycze pijanych swiat i jeszcze bardziej pijanego nowego roku :)

 

drunk-santa-thumb.jpg

Napisano

zastanawiam sie jeszcze wlasnie ;) Mysle ze raczej sie jeszcze otoczeniem pobawie- jakis miarowy terenik, alejki, meble ogrodowe itp. ale swieta niedlugo, wiec teksturki nie wykluczam ;)

Napisano

Wichur - jak wyglada export modeli do Street Legal'a? Kiedyś gralem w to, z calej gry najbardziej podobał mi się garaż i możliwości zabawy w mechanika, sama gra nie była niczym szczególnym, ale chętnie sprawdził bym kilka modeli w akcji.

Napisano
Wichur - jak wyglada export modeli do Street Legal'a? Kiedyś gralem w to, z calej gry najbardziej podobał mi się garaż i możliwości zabawy w mechanika, sama gra nie była niczym szczególnym, ale chętnie sprawdził bym kilka modeli w akcji.

 

 

Dodanie wlasnego samochodu jest mega czasochłonne, wszystkie części są w osobnych plikach, trzeba pisac skrypty do nich, pliki java... pisanie w glownym pliku RPK :D Nie tak jak w GTA, export i wlaczasz gre :)

Napisano

Dla treningu i sprawdzenia czy jeszcze coś potrafię :) 3 wieczorki.. Tekstura w 90% malowana (trochę pomagałem sobie fotkami). Polycount nieco ponad 2k, tex 1024, mapy diff, spec, normal (generowany z diffa) i alpha.

rendersvw5.th.jpg

 

Może jak bedzie mi się chciało dorobie ciałko ;P

 

Pozdr

Napisano

Ardeni niezla ciezarowa :D ... btw slyszale ze dostales nowa robote prawda to ? bo jak tak to bedziesz musial sie postarac :-)

Scottero domek jest supera ale prosze Cie o jedno zobaczy ile poly zajmuje domek a ile ta beczka na froncie bo jak na moje oko to 1/3 tego domku (no chyba ze sie myle) w kazdym razie wydaje mi sie ze mozna troche olac ta beczke i wpakowac te polygony w cos fajniejszego :D

 

a jak pracuje obecnie nad ilidianem

renderek roboczy w maxie wiec bez detali :/ co tu duzo gadac vip wiec jeszcze wiele sie chyba zmieni bo srednio jestem zadowolony z tego wygladu. Brakuje jeszce skrzydel, wlosow, opaski na oczyska no i kulku innych detali...

b481a997d737b017.jpg

Napisano

Te giry skopane są, nie czuć w nich mięśni i kości. Poza tym wydaje mi się ze te kopytka tak na płasko nie łączą się z odnóżami. Nad rogami przydało by sie popracować niech ładnie schodzą się ku końcowi, teraz to wyglądają jak wąż by coś połknął. Facjata mogła by mieć lepszą ekspresję.

Napisano

nie bede sie wymądrzał bo sam lepiej nie umiem ale wydaje mi sie ze oczy są rozciągniete na boki za bardzo z profilu i borda za duza

 

zrobiłem extreme make over :d

jjfa1.gif

Matys hmm super :D

Napisano

ledyr lol extra makeover ja tez tak chce :D mkay ?

kubi dzieki teraz mi narobiles roboty :D bo tez nie podobaja mi sie te nogi a meczylem je troche czasu :/ no nic trzeba bedzie cos ciekawszego wymyslec ;P

ha ale i tak ledyr narobil komus 10razy tyle roboty hahah :D ...

Napisano

Teraz troszke z innej beczki, takie autko (calibra), 3,3k trójkątów (limit nie przeze mnie ustalony) wymodelowane ostatniej nocy:

12182007101052zb3.th.png12182007101417cm8.th.png12182007101633ai2.th.png12182007104126sc6.th.png

 

Wiem, że ubogo, ale limit nie pozwalal na szaleństwa:/

Napisano

Ardeni - auto fajne, nie wiem jak są zaplanowane szyby, ale skoro jest kierownica itp, to znaczy że będą w jakimś stopniu przezroczyste. W takiej sytuacji słupki nie mogą być chyba płaskie? Teraz są "papierowe". Reszta spoko.

Matys - od pasa w górę fajnie, podoba mi się. Nogi trochę duże i coś w nich nie gra, aczkolwiek jeśli będą owłosione, to nie będzie tego za bardzo widać. Jeśli będą "gołe", to trzeba by pokombinować. Jeśli chodzi o sam koncept, to jest on trochę oklepany. Rogato-kopytnych było już sporo, więc ciężko będzie wymyślić coś nowego, co mogłoby zaskoczyć.

Napisano
Ardeni - auto fajne, nie wiem jak są zaplanowane szyby, ale skoro jest kierownica itp, to znaczy że będą w jakimś stopniu przezroczyste. W takiej sytuacji słupki nie mogą być chyba płaskie? Teraz są "papierowe". Reszta spoko.

 

Dzięki za uwage, poprawione :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności