Scottero Napisano 4 Grudzień 2007 Napisano 4 Grudzień 2007 Spoko model, tyle ze te piersi sie jakos tak w oczy zbytnio rzucaja... IMO za duze z deka :D
Gość User190 Napisano 7 Grudzień 2007 Napisano 7 Grudzień 2007 Niepotrzebnie na teksturze je podkreślałem. Ale tak, jak pisałem - model na szybko, tekstura jeszcze szybciej ;)
Por@szek Napisano 7 Grudzień 2007 Napisano 7 Grudzień 2007 Nice piece of ass :P Moglbym na ten tylek patrzec i patrzec hehehe Imho tylko rece bym obrocil do dolu co by od poczatku nie trzeba szkieletu obracac.
Gość User190 Napisano 7 Grudzień 2007 Napisano 7 Grudzień 2007 Model niestety robiłem pod gotowe kości, więc musiało być tak, jak był szkielet zrobiony :( Hehe, są elementy kobiecego ciała, których modelowanie sprawia nieukrywaną radość ;)
Creator Napisano 7 Grudzień 2007 Napisano 7 Grudzień 2007 anatomie ma dziwną, widać że podnoszenie ciężarów nie jest jej obce ;)
Shalivan Napisano 7 Grudzień 2007 Napisano 7 Grudzień 2007 donMario coto za viewer ? nie umiełem go wygooglować. Z góry dzięki
Por@szek Napisano 10 Grudzień 2007 Napisano 10 Grudzień 2007 Ja aktualnie pracuje nad przegladaniem netu podczas lunchu, to tyle aby mialo cos wspolnego z tematem watku heh (trza sie regul trzymac no co XD) Ma to cos wspolnego z grami ale i nie ... sami ocencie : http://www.morbidoptimism.com/asc.html
Gość Marioza Napisano 10 Grudzień 2007 Napisano 10 Grudzień 2007 Shalivan sorka zapomnialem, to tak zabaweczka od japonców zwie sie CelsView ver0.01 by sio29 cokolwiek to znaczy :D
Ardeni Napisano 12 Grudzień 2007 Napisano 12 Grudzień 2007 Tej nocy Ardeni nie spał, on modelował: truck do modu na crysisa
Tony M. Napisano 12 Grudzień 2007 Napisano 12 Grudzień 2007 Ardeni zapomniał siatki...... bo się nie wyspał
Ardeni Napisano 12 Grudzień 2007 Napisano 12 Grudzień 2007 Zapomniał, ehh ta skleroza: te babole z cieniami to chyba wina ustawień grafiki na "wydajność".
Por@szek Napisano 12 Grudzień 2007 Napisano 12 Grudzień 2007 Niezle ;) Aczkolwiek nagle poczulem jakas niewypowiedziana presje nad soba :O
Kuba Napisano 12 Grudzień 2007 Napisano 12 Grudzień 2007 Fajna bryka. Podaj też link do strony modu, z chęcią się przyjrzę :)
_michal Napisano 12 Grudzień 2007 Napisano 12 Grudzień 2007 Niezle ;) Aczkolwiek nagle poczulem jakas niewypowiedziana presje nad soba :O ROTFL Ardeni - fajne autko :)
Udytzkey Napisano 13 Grudzień 2007 Napisano 13 Grudzień 2007 Ardeni - naprawde super autko, ciekaw jestem ile planujesz tri i kto robi mod-a? :) pozdrawiam Udytzkey
Ardeni Napisano 13 Grudzień 2007 Napisano 13 Grudzień 2007 Potrzebuje komentarza odnosnie bzabrudzenia: Co zmienic? Co dodać?
Gość User190 Napisano 13 Grudzień 2007 Napisano 13 Grudzień 2007 Hehe, no nie ma zabrudzenia :P Co tu komentować?? :)
Kuba Napisano 13 Grudzień 2007 Napisano 13 Grudzień 2007 No Ardeni rzeczywiście musisz dodać brud :) Kiedyś wrzucałem ciężarówkę z CoD2 Tu z brudem trochę przesadzili, ale obrazek daje ogólne pojęcie, gdzie upaćkać koło. Dodaj trochę pyłu na gumę i felgę. Dodatkowo rozjaśnij trochę samą gumę.
Levus Napisano 13 Grudzień 2007 Napisano 13 Grudzień 2007 Ta, krew jak śnieg:p Najs modelik Ardeni. btw, jak zobaczyłem Twój nowy awatar to się przestraszyłem:D:D:D
arcade Napisano 13 Grudzień 2007 Napisano 13 Grudzień 2007 ta ciężarówka z CoD2 nie rządzi imo :] zwłaszcza koła... a detal na text tak trochę przypadkowo porozrzucany. No ale Adreni nieźle jak na razie daje radę - oby teksturka też poziom trzymała. A co do avataru, to nie chcę nic mówić, ale kolega naprawdę tak wygląda :( A teraz bez okularów i z włosami krótkimi to jeszcze gorzej - no ale nie mi oceniać ;) hehehe kip ap gut łork
Wichur Napisano 13 Grudzień 2007 Napisano 13 Grudzień 2007 http://img89.imageshack.us/img89/1461/gtrcmg6.jpg do giery ;] jeszcze spory wip
floo Napisano 13 Grudzień 2007 Napisano 13 Grudzień 2007 Wichur, co to za gierka??? pochwal się... :D Lubie takie mini produkcje, chyba że to coś na poważnie???
Ardeni Napisano 14 Grudzień 2007 Napisano 14 Grudzień 2007 A co do avataru, to nie chcę nic mówić, ale kolega naprawdę tak wygląda :( A teraz bez okularów i z włosami krótkimi to jeszcze gorzej - no ale nie mi oceniać ;) hehehe kip ap gut łork Tak Tak Ziomuś, też Cię kocham. Nie chcę nic mówić, ale to prawda :P Specialnie dla Ciebie uploadowałem dzisiaj pełną wersje tej fotki, przypomnij sobie z kim kiedys piwo popijałeś w Wawie ;) Link: http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=631825&postcount=2644 A odnośnei ciężarówki, to być moze za jakiś czas założe temat z tym "projektem".
Wichur Napisano 14 Grudzień 2007 Napisano 14 Grudzień 2007 Wichur, co to za gierka??? pochwal się... :D Lubie takie mini produkcje, chyba że to coś na poważnie??? Street Legal Racing Redline :P ale musze dopiescic sporo moją mape... a gra coś chrzani mapy wiec, będę musiał pogrzebac przy kompilatorze ;]
Por@szek Napisano 14 Grudzień 2007 Napisano 14 Grudzień 2007 Ardeni - normal jakis dziwny na tych kolach, nie bardzo jestem pewny czy ciezarowki maja takie biezniki, lepiej sprawdz referencje, a normal sam w sobie jakis dziwny. Jakbys mial kanal R albo kanal G albo oba invertniety. Do tego slabo sie tilije z reszta opony. Imho taka opona bardziej by sie nadala ( http://www.usa6x6.com/dirt_trucks1and2.jpg ) Brud ... poprzegladaj sobie screeny z Motorstorm- znajdziesz na googlach, nie bede linka tu rzucal :P Wichur, model okej, ale jeszcze ogrom pracy cie czeka, powodzenia ;) Ja dzisiaj w nocy wracam do kraju wiec wszystkim zycze pijanych swiat i jeszcze bardziej pijanego nowego roku :)
Wichur Napisano 14 Grudzień 2007 Napisano 14 Grudzień 2007 Por@szek: tak wiem... dlatego duzo czasu poswiece :)
Scottero Napisano 14 Grudzień 2007 Napisano 14 Grudzień 2007 zastanawiam sie jeszcze wlasnie ;) Mysle ze raczej sie jeszcze otoczeniem pobawie- jakis miarowy terenik, alejki, meble ogrodowe itp. ale swieta niedlugo, wiec teksturki nie wykluczam ;)
Ardeni Napisano 14 Grudzień 2007 Napisano 14 Grudzień 2007 Wichur - jak wyglada export modeli do Street Legal'a? Kiedyś gralem w to, z calej gry najbardziej podobał mi się garaż i możliwości zabawy w mechanika, sama gra nie była niczym szczególnym, ale chętnie sprawdził bym kilka modeli w akcji.
Wichur Napisano 15 Grudzień 2007 Napisano 15 Grudzień 2007 Wichur - jak wyglada export modeli do Street Legal'a? Kiedyś gralem w to, z calej gry najbardziej podobał mi się garaż i możliwości zabawy w mechanika, sama gra nie była niczym szczególnym, ale chętnie sprawdził bym kilka modeli w akcji. Dodanie wlasnego samochodu jest mega czasochłonne, wszystkie części są w osobnych plikach, trzeba pisac skrypty do nich, pliki java... pisanie w glownym pliku RPK :D Nie tak jak w GTA, export i wlaczasz gre :)
`Ibanez Napisano 15 Grudzień 2007 Napisano 15 Grudzień 2007 Scottero-po ta beczke trzeba wchodzic dachem :) ?
Chris Napisano 17 Grudzień 2007 Napisano 17 Grudzień 2007 Dla treningu i sprawdzenia czy jeszcze coś potrafię :) 3 wieczorki.. Tekstura w 90% malowana (trochę pomagałem sobie fotkami). Polycount nieco ponad 2k, tex 1024, mapy diff, spec, normal (generowany z diffa) i alpha. Może jak bedzie mi się chciało dorobie ciałko ;P Pozdr
Scottero Napisano 17 Grudzień 2007 Napisano 17 Grudzień 2007 Bardzo skladnie i ladnie ci to wyszlo ;) W szczegolnosci wlosy mi sie podobaja ;) Pozdro
Matys Napisano 18 Grudzień 2007 Napisano 18 Grudzień 2007 Ardeni niezla ciezarowa :D ... btw slyszale ze dostales nowa robote prawda to ? bo jak tak to bedziesz musial sie postarac :-) Scottero domek jest supera ale prosze Cie o jedno zobaczy ile poly zajmuje domek a ile ta beczka na froncie bo jak na moje oko to 1/3 tego domku (no chyba ze sie myle) w kazdym razie wydaje mi sie ze mozna troche olac ta beczke i wpakowac te polygony w cos fajniejszego :D a jak pracuje obecnie nad ilidianem renderek roboczy w maxie wiec bez detali :/ co tu duzo gadac vip wiec jeszcze wiele sie chyba zmieni bo srednio jestem zadowolony z tego wygladu. Brakuje jeszce skrzydel, wlosow, opaski na oczyska no i kulku innych detali...
kubi Napisano 18 Grudzień 2007 Napisano 18 Grudzień 2007 Te giry skopane są, nie czuć w nich mięśni i kości. Poza tym wydaje mi się ze te kopytka tak na płasko nie łączą się z odnóżami. Nad rogami przydało by sie popracować niech ładnie schodzą się ku końcowi, teraz to wyglądają jak wąż by coś połknął. Facjata mogła by mieć lepszą ekspresję.
ledyr Napisano 18 Grudzień 2007 Napisano 18 Grudzień 2007 nie bede sie wymądrzał bo sam lepiej nie umiem ale wydaje mi sie ze oczy są rozciągniete na boki za bardzo z profilu i borda za duza zrobiłem extreme make over :d Matys hmm super :D
Matys Napisano 18 Grudzień 2007 Napisano 18 Grudzień 2007 ledyr lol extra makeover ja tez tak chce :D mkay ? kubi dzieki teraz mi narobiles roboty :D bo tez nie podobaja mi sie te nogi a meczylem je troche czasu :/ no nic trzeba bedzie cos ciekawszego wymyslec ;P ha ale i tak ledyr narobil komus 10razy tyle roboty hahah :D ...
ledyr Napisano 18 Grudzień 2007 Napisano 18 Grudzień 2007 co ty opowiadas, pare werteksów poprzestawia i bedzie ok :d LOL
floo Napisano 18 Grudzień 2007 Napisano 18 Grudzień 2007 ledyr dobrze to poprawiłeś, teraz ta twarzyczka wygląda jak trzeba... ;)
Ardeni Napisano 18 Grudzień 2007 Napisano 18 Grudzień 2007 Teraz troszke z innej beczki, takie autko (calibra), 3,3k trójkątów (limit nie przeze mnie ustalony) wymodelowane ostatniej nocy: Wiem, że ubogo, ale limit nie pozwalal na szaleństwa:/
Kuba Napisano 18 Grudzień 2007 Napisano 18 Grudzień 2007 Ardeni - auto fajne, nie wiem jak są zaplanowane szyby, ale skoro jest kierownica itp, to znaczy że będą w jakimś stopniu przezroczyste. W takiej sytuacji słupki nie mogą być chyba płaskie? Teraz są "papierowe". Reszta spoko. Matys - od pasa w górę fajnie, podoba mi się. Nogi trochę duże i coś w nich nie gra, aczkolwiek jeśli będą owłosione, to nie będzie tego za bardzo widać. Jeśli będą "gołe", to trzeba by pokombinować. Jeśli chodzi o sam koncept, to jest on trochę oklepany. Rogato-kopytnych było już sporo, więc ciężko będzie wymyślić coś nowego, co mogłoby zaskoczyć.
Ardeni Napisano 18 Grudzień 2007 Napisano 18 Grudzień 2007 Ardeni - auto fajne, nie wiem jak są zaplanowane szyby, ale skoro jest kierownica itp, to znaczy że będą w jakimś stopniu przezroczyste. W takiej sytuacji słupki nie mogą być chyba płaskie? Teraz są "papierowe". Reszta spoko. Dzięki za uwage, poprawione :)
`Ibanez Napisano 18 Grudzień 2007 Napisano 18 Grudzień 2007 Ardeni-a to co sie dzieje z przednim swiatlem i zderzakiem, to specjalnie jest zrobione?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się