KLICEK Napisano 4 Marzec 2007 Napisano 4 Marzec 2007 Hej Ledyr mnie namówił, żebym założył i dał sticka :) Skoro polycout ma taki thread i cgtalk tez, to myślę ze my gorsi nie jesteśmy i tez sobie założymy :D Mam nadzieje, że pomożecie aby thread sie rozwijał :D ok wiec zaczynam od siebie staram się namalować textury :
Kuba Napisano 4 Marzec 2007 Napisano 4 Marzec 2007 KLICEK - widziałem ten model na Waszej stronie. Robisz go w jakimś bardziej konkretnym celu, czy do szuflady? Wygląda fajnie i ciekaw jestem, czy będzie go można zobaczyć w jakiejś grze. ledyr - to jest głowa do poprzedniego? Czy kompletnie nowy model? Ja właśnie skończyłem model do BFPirates2 i przekazuję go dalej, machnąłem kontener - jest w speedzie. Jednocześnie pracuję nad teksturą do modelu z treningu.
Levus Napisano 4 Marzec 2007 Napisano 4 Marzec 2007 Kuba, odbieram tak: milutki domeczek:) Klicek: ten wojak czaszkę ma spłaszczoną z tyłu czy takie ujęcie jest? Ledyr: go go go:p A tu mój nocny spontan:
Vorek Napisano 4 Marzec 2007 Napisano 4 Marzec 2007 Początek próby odwzorowania low-poly ilustracji Paula Kidbiego "Ankh-Morpork" :) Narazie 2858 trisów.
Por@szek Napisano 5 Marzec 2007 Napisano 5 Marzec 2007 lol, a ja myslalem ze to ten watek jest od tego haha http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=21620
Kuba Napisano 5 Marzec 2007 Napisano 5 Marzec 2007 No tamten to speed, a więc nie wrzucę tam modelu, który powstawał przez dobrych kilka-kilkanaście dni. Vorek - bardzo fajny ten budynek :)
arcade Napisano 5 Marzec 2007 Napisano 5 Marzec 2007 Tamten to ćwiczonka, ale raczej skończone prace, a tutaj to czego z jakichś powodów nie wwalacie do wątków, ale pracujecie nad tym. Przynajmniej ja tak rozumiem ;) Bardzo fajne pracki jak na razie, dawajcie więcej :)
_haRRy Napisano 5 Marzec 2007 Napisano 5 Marzec 2007 Witam wszystkich. Nie jest to może mistrzostwo świata, ale co mi tam=] W przyszłości dodam resztę (kaktusy, saloon itp.)
Reanimator Napisano 8 Marzec 2007 Napisano 8 Marzec 2007 Model i tekstury robil ktos inny. Ja to animuje i poprawiam mocapy ;)
Przybysz Napisano 12 Marzec 2007 Napisano 12 Marzec 2007 Od dłuższego czasu zbieram sie do tych map normalnych i jakoś nie moge. Pozdro
ledyr Napisano 13 Marzec 2007 Napisano 13 Marzec 2007 kuba - nowa twarz przybysz - pal normalela pal :D taką oto panienke zaczołem jak uda mi sie wymodelowac całośc to wrzuce do wipa (ale wątpie zebym dał rade :)) heh, ziomuś proporcje są specjalnie takie(serio :D)
arcade Napisano 13 Marzec 2007 Napisano 13 Marzec 2007 Przybysz - bardzo ładna główka :D Ledyr - heh, ta pani to zbyt piękna nie jest, mógłbyś trochę nad proporcjami posiedzieć, chyba że to ma być taka brzydula. niezłe modeliki, aż miło polukać :)
Gość Marioza Napisano 17 Marzec 2007 Napisano 17 Marzec 2007 tez sobie robie w wolnej chwili modelik, ale jakos caly czas sie nie moge zdecydowac co po nizej glowy ma być ;), jeden wariant juz mam ale jakos mi sie juz znudzil i nie wiem czy normale czy bez, eh pewnie zalegenie gdzies na dysku
ognisty Napisano 18 Marzec 2007 Napisano 18 Marzec 2007 ostatnio miałem przerwę gdyż padł mi pc, ale teraz juz moge coś działać :) obecnie intensywnie trenuje modeling organiczny (czy ja już mówiłem że nienawidze organiki? :D) moja z kolei chyba 3 twarz :) zbrush podejście 2 (pierwsze kompletny niewypał :E) pozniej lp+normal ciekawe czy wyjdzie ps. dzieki klicek za mobilizacje :)
Levus Napisano 18 Marzec 2007 Napisano 18 Marzec 2007 Skup się na anatomii:) Referki na podkład i jedziesz. (a to może Ci się przyda: http://www.highend3d.com/zbrush/downloads/zscripts_zplugins/general_other/Reference-Image-3719.html ) Najpierw kształt, później rysy.. Jak modelujesz to kręć bryłą ile wlezie (kierunek światła jest też dobrze zmieniać sobie co pewien czas) Pozdro!
_michal Napisano 18 Marzec 2007 Napisano 18 Marzec 2007 mario - ładna główka, bardzo ładna, ciałkiem teraz się zajmij ;)
Przybysz Napisano 18 Marzec 2007 Napisano 18 Marzec 2007 Fajne włosy, mario. Ja zawsze mam z nimi problemy. [Prawy przycisk myszy-->Zapisz obrazek jako...] ;) Taka konceptoreferka. Jeszcze nie wiem w co ta pani będzie ubrana. Docelowo ma być w stylu historyczno fantastycznym. Pozdro
voyager Napisano 18 Marzec 2007 Napisano 18 Marzec 2007 Taki mój mały, tymczasowy gniot. Reszta projektów czeka na nowy sprzęt. Nie wiem, czy nie za bardzo wdaje się w szczegół. Ale w dzisiejszych czasach 5 - 6k poly na auto to norma :) mario don - przepiękna główeczka Fajny koncept, Przybysz. Ja zawsze mam z nimi problemy. [Prawy przycisk myszy-->Zapisz obrazek jako...] ;)
Kuba Napisano 26 Marzec 2007 Napisano 26 Marzec 2007 Aktualnie męczę kilka przedmiotów do BFP2. Aktualnie - skrzynia mająca służyć za "flagę" w trybie przypominającym klasyczny CTF.
Konras Napisano 26 Marzec 2007 Napisano 26 Marzec 2007 Ej no kawal dobrej skrzyni ze skarbem :) fajnie ze ma te wszytskie detale jak kludka, wypuklosci itd :) Model fajny, szkoda ze tak w izometrycznym rzucie pokazany :)
Vorek Napisano 26 Marzec 2007 Napisano 26 Marzec 2007 kuba - fajnie :) Ja ostatnio bawię się UnrealED'em. Dłubię sobie taką mapkę głównie żeby zapoznać się z edytorem i przyzwyczaić do jego obsługi. Niesamowita zabawa :) Narazie nie robiłem własnych static mesh'ów ale i na to przyjdzie pora :) Wszystkie obiekty i tekstury na tych screenach pochodzą z pakietów dostarczonych z UT 2004, żeby nie było ;) pozdrawiam
KLICEK Napisano 26 Marzec 2007 Autor Napisano 26 Marzec 2007 Vorek wyglada to imponująco fajny dizajn mapy nawet , szkoda ze modele nie twoje :D ale kij tam, w duzych firmach dizajnerzy map maja duzooo roboty ;)
Przybysz Napisano 26 Marzec 2007 Napisano 26 Marzec 2007 Texturka metalu tej skrzyni wymaga jeszcze pracy. Nie wiem czy stylizować "na alladyna", "na księżniczkę" czy na "pogromczyni smoków". Jakaś rada?
_michal Napisano 26 Marzec 2007 Napisano 26 Marzec 2007 ja głosuję na środkową :) Vorek - świetna robota! Testujesz też gameplay? Jaki rodzaj mapy robisz? DM, CTF?
KLICEK Napisano 26 Marzec 2007 Autor Napisano 26 Marzec 2007 dla mnie jedynka z biustonoszkiem z 2gjki :D:D
nielot007 Napisano 26 Marzec 2007 Napisano 26 Marzec 2007 wow vorek swietne :) mario don swietna glowka :) przybysz tez swietna glowka :) ogolnie fajnie wam idzie ;)
Vorek Napisano 27 Marzec 2007 Napisano 27 Marzec 2007 no dzięki, dzięki :] empeck - jako że miał to być z założenia tylko test, nie robiłem pod żaden konkretny tryb, ale zaczęło z tego wychodzić jakieś DM 1on1. Testowanie gamplay'u polega narazie na bieganiu w kółko w rożnych konfiguracjach i sprawdzaniu czy się gdzieś nie zablokuję ;) Jak już to skończę, to wrzucę, będzie można potestować. Z niecierpliwością czekam na UT3 ;) Pozdrawiam
Konras Napisano 27 Marzec 2007 Napisano 27 Marzec 2007 Hehe :) Vorek chyba chce pozarazac ludzi UE ^^'. Jak tak pujdzie dalej to wiecej osob sie tym zainteresuje, zaczna tworzyc i zrobimy bitwe na mape do UT 1 vs 1 :D A co do postaci Przybysza to ja bym dal od pasa w gore wersje pierwsza a od pasa w dol wersje 3 :)
Vorek Napisano 27 Marzec 2007 Napisano 27 Marzec 2007 ...zrobimy bitwe na mape do UT Kusisz waszmość, kusisz. Ktoś się pisze ? :D
_michal Napisano 27 Marzec 2007 Napisano 27 Marzec 2007 Jeśli ktoś za darmo rozdaje UT, to siur :D Enjoy. http://udn.epicgames.com/Two/UnrealEngine2Runtime.html
Kuba Napisano 27 Marzec 2007 Napisano 27 Marzec 2007 Wszystkie obiekty i tekstury na tych screenach pochodzą z pakietów dostarczonych z UT 2004, żeby nie było ;) Chodziło mi o ten fragment. Edytor bez samej gry oznacza pracę od samych podstaw, z tworzeniem własnych tekstur włącznie :) Żeby nie było, że spamuję - świeży budynek
_michal Napisano 27 Marzec 2007 Napisano 27 Marzec 2007 Chodziło mi o ten fragment. Edytor bez samej gry oznacza pracę od samych podstaw, z tworzeniem własnych tekstur włącznie :) Żeby nie było, że spamuję - świeży budynek Wiem, wiem ;) A budyneczek bardzo fajny :)
Gość Marioza Napisano 27 Marzec 2007 Napisano 27 Marzec 2007 thx za komenty do główki :), co do edytorka i samego enginu utkowego to najfajniejsze a moze własciwie nie, jest to ze zadna gra łacznie z utkiem nie wykozystala mozliwosci tego enginu, tez sie sporo "bawiłem" nim i jest tam tyle mozliwsci chocby budowania najroznijszych shaderów ze łeb urywa nawet do tej pory, jeszcze lepszy jest pod tym wzgledem pariah choc sama gra skopsana, o innych mozliwosciach tzn budowaniu map itd juz nawet nie bedę wspominal Przybysz głosuję za panią w srodku od pasa w górę jest świetna, mozna by jej cos obcislego zamiast sukni wrzucic bo bryczesy cos tak nie bardzo, mogłoby z tych obcisłby "spodni" wystawac stringi jak u pani nr1 lub nr 3, choć nr3 cała donlną szatę ma ciut za nisko :) Kuba_ chatka całkiem zgrabna
Eric_Draven Napisano 29 Marzec 2007 Napisano 29 Marzec 2007 uff 2 miesiace bez netu :( niedawno pogrzebałem sobie coś takiego :) Kuba_ fajny budynek tylko izo baaardzo przeszkadza w odbiorze. Wnętrze też bedziesz robił?
Kuba Napisano 29 Marzec 2007 Napisano 29 Marzec 2007 O kurcze, ekstra ten Hummer. ten polycount to na pewno w trisach? Nawet jeśli nie, wygląda bardzo fajnie. Domek ma wnętrze, już został odesłany wraz z innymi do remontu :). Praca nad modyfikacją gry to już raczej nie game art, a bardziej game rzemieślnictwo ;). Jedni modelują, inni teksturują, a jeszcze inni eksportują do gry. Zwykła taśmókwa, hehe. PS. Wrzucam przymiarkę do modelu postaci. Coś mi się wydaje, że będzie jakiś rycerz :)
Tony M. Napisano 30 Marzec 2007 Napisano 30 Marzec 2007 Witam to moj pierwszy post, a w nim Mi-24 Hind..... w tym momencie jest ponad 9000 trisow, dojdzie jeszcze kabina pilota i strzelca tak ze na koniec powinno być około 12000.... tak sie zastanawiam czy nie za dużo jak na game art??
RK Napisano 30 Marzec 2007 Napisano 30 Marzec 2007 NIe za dużo. Ja robię statek do mającej wyjść gry i dostałem polycount 2K na każdy metr długości. Statek ma 44 metry- rachunek jest prosty. W załączniku jak wygląda na dziś
Kuba Napisano 1 Kwiecień 2007 Napisano 1 Kwiecień 2007 Statek Miazga. Czy on będzie "grywalny"?. Czy też posłuży jako model do cut scenki? Tymczasem mojego modelu cd. Proszę nie pisać, że głowa za mała :) 3,4k Więcej triów już chyba nie będzie, teraz trzeba je poprzesuwać, żeby człowieka przypominało :)
Levus Napisano 4 Kwiecień 2007 Napisano 4 Kwiecień 2007 No to jak już główka malutka taka ma być to może daj mu większe trampki:) Nie wiem o co chodzi z tymi proporcjami co tu widać ale klata vs. reszta korpusu też nie gra..
Przybysz Napisano 4 Kwiecień 2007 Napisano 4 Kwiecień 2007 Proszę nie pisać, że głowa za mała :) Ciało jest za duże. ;P
RK Napisano 4 Kwiecień 2007 Napisano 4 Kwiecień 2007 Kuba_ - grywalny. Limit 88 K, wykorzystałem póki co niecałe 30. Co do Twojej postaci- nie wiem czy pancerz przy udach nie będzie robił problemów jeśli będziesz chciał "kucnąć" postać. Trochę mało podziałów na pelerynie (animator będzie strasznie klął).
Kuba Napisano 5 Kwiecień 2007 Napisano 5 Kwiecień 2007 Dzięki za rady, trochę jeszcze pokombinuję. Tymczasem wrzucam most "wzwodzony" :D
Kuba Napisano 8 Kwiecień 2007 Napisano 8 Kwiecień 2007 Oj widzę, że straszna susza w świecie game artu. Chyba zostanę spamerem miesiąca w tym wątku. Kolejny z modeli do BFP2 - Tawerna - wyszło 5tys. trójkątów. Jednostka pływająca przekształcona w zakotwiczoną na środku wioski budkę z piwem :). Zachęcam do obejrzenia czterdziestego ósmego odcinka Battlefield Podcast - ok. 20 minuty rozpoczyna się dość obszerny wywiad z liderami Piratów wsparty niepublikowanymi wcześniej filmami z bety. http://www.battlefieldpodcast.com/
ledyr Napisano 9 Kwiecień 2007 Napisano 9 Kwiecień 2007 nieźle kuba :D widać ze ci sie nudzi :P a tutaj taki sobie robocik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się