Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Warstwę Ao ma, ale jako softlight. ;)

No to jej nie widać, albo widać ale nie tak jak trzeba:p

Generalnie chodzi o to, żeby przy pomocy ao wycieniować miejsca gdzie światło mniej dochodzi, tak?

Gość Marioza
Napisano

ETA dzięki za linki, ciekawe materiały i ciekawie to wygląda , musze sie z tym zmierzyc w wolenj chwili i przy okazji sprawdze ten interfejs maxowy do blendera bo porzednie proby ogarniecia tego softu zakończyły sie dla mnie fiaskiem hehe

 

PIraT no namiot mało plócienny , zblurowany , nie widac normala, speca , model bardziej pod PSP niz next , bez urazy :o)

Napisano
Dzięki za komentarze :)

Nareszcie zrozumiałem, że żeby coś pokazać trzeba coś umieć ;)

 

Tak, i zanim się coś umie też trzeba pokazywać żeby się naumieć:p

Gość Marioza
Napisano

PIraT tak jak Lewus pisze i nie ma co sie zrażać, w pewnym sensie namiot daje rade , moze w jakiejs strategi czy grze psp gdzies tam mógłby sobie stac ale generalnie nie napisałes pod jakim kątem go robiłes lub z myslą o czym go robiłes

Napisano

Dam go do moda gothica jednyki, na więcej nie zasłużył :P. Speculara i Normala tak dla "poćwiczenia" ale efekt jest widoczny ;D

 

Następnym razem wrzuce kiedy się czegoś naucze. ;)

Napisano

Ostatnio próbuje swoich sił z teksturowaniem.... początek color mapy na główkę jednego z niekończących się modeli :P Główka koło 2052 tri, jest nałożony normal i jakiś na szybko robiony specular z mapy AO :P

 

glowkaec1.th.jpg

 

I jeszcze jakby ktoś był zainteresowany to mały podgląd główki (kontrolowac strzałkami :P)

 

http://www.yourfilelink.com/get.php?fid=483062

 

Wszelakie rady itp mile widziane :)

Napisano (edytowane)

noo to teraz można oceniać. Do tutka sie zabrać nie moge, jeszcze mi zostało pare problemów do rozwiązania np uciekająca kamera ;) ty zrobiłeś na obrocie modelu i obroty troche nieprecyzyjne są. a co do modelu to wory mu pod oczami zrobiłeś straszne. po za tym wydaje mi sie przesadzona normalka, zryłeś go kanionami a powinno być bardzie delikatne. Tekstura włosów potrzebuje wariacji koloru, ciemniejsze paski jakies. odcień skóry mi nie leży. Do Anatomi ci nie napisze nic bo sam jestem noga w tym. No i spec dałbyś mu milszy dla oka.

 

e: to ja jeszcze wrzuce tu taki teścik.

 

koszng4.jpg

Edytowane przez Eric_Draven
Napisano

Co racja to racja jeszcze muszę sporo nad moim poziomem teksturowanie popracować :), puki co główka leci do szuflady :P

 

jeszcze mi zostało pare problemów do rozwiązania np uciekająca kamera ;)

 

Mógłbys rozwinąć myśl??

 

A śmietniki fajniehcne :D

Napisano

Niedawno skończyłem swoją drugą FMkę do Thiefa 3, jest to część mini-kampanii, więc muszę poczekać aż reszta dokończy swoje misje (a nie spieszy im się za bardzo). Więc póki co kilka screenów:

 

t3mainreleaseversion200zy4.th.jpg t3main2008061315215339id7.th.jpg t3mainreleaseversion200cb6.th.jpg t3main2008061315155920lf4.th.jpg

Napisano

Jakiś masochista pewnie :] Niestety nie mogę tego poprawić bo parę dni temu wirus zeżarł mi zawartość dysku, została tylko wypalona wersja mapy, bez plików źródłowych, którą wrzuciłem na serwer dosłownie dzień wcześniej...

Gość Morte
Napisano

skąd startujesz? A tak btw. to jak z minichalengu bede startował djamy na to z cgtalku, to czy we właściwej mogę z polycounta?

Gość User190
Napisano

Jaka jest różnica w tym skąd się startuje?? ;>

I'm a lameee... ;)

Gość User190
Napisano

A tak btw. kiedy jest główny contest na DW IV? Z tego o widzę teraz jest kilka mini-challenge'ów, ale jak ostatnio patrzyłem nie doszukałem się daty bitwy głównej.

Napisano

Wygląda to tak:

mini - main - mini (podobno, z tego co wyczytałem i jeszcze pamiętam:D )

 

Moje pierwsze podejście, jak wojna to wojna, trzeba walczyć:D

(taki chyba psionik to by był..)

421ad1e01d538054.jpg

Gość Morte
Napisano

Bardzo przyjemne Levus choć do prezentacji modelu chyba jednak lepszy byłby jakiś dobry matcap, przez ten noise troszkę nieczytelnie jest.

Jutro moze też cos wysmażę:P

Gość Morte
Napisano

No to i ja jestem w polycountcie:D(wie ktoś skąd można logo ściągnąć?)

Tu kawałek ode mnie, jeszcze niezbyt jak generalwygląda, ale zamysł jest jak zrobić go bardziej.... militarystycznym(?)

psionik taki:P

concept1.png

Pozdrawiam!

Napisano

Hehe ja jak tka oglądam prace tych wszystkich wymiataczy to zaczynam wątpic w mój skill :d Ale nie ma co trza wracać do ZSzczotkowania :)

 

Bo general musi byc wielki i tlusty? Nie wydaje mi sie

 

Nie ale taka teraz moda :D Wszędzie schaby jak z GOW albo innego UT :)

Gość Morte
Napisano

Zeet- technicznie świetnie, szczególnie te włoski(opisałbyś jak zrobiłeś), ale koncepcyjnie nie moje klimaty.

Napisano

Dzięki panowie za komentarz i "front-nięcie" :)

 

Morte , włoski zrobione są za pomocą brusha SnakeHook + alpha 39, trzeba to zrobić krótkim ruchem-skokiem piórka przy mazaniu , ruch taki jak by się stawiało przecinki .

Napisano

zeet, wow! rewelacyjnie to wyglada!

 

Kirian: ostatnio stwierdziles, ze dla Ciebie wsyzstkie modele Mortiego wygladaja tak samo. Ja mam tak z Twoimi, chociaz sa bardzo fajne ;> ;)

Gość Morte
Napisano

Zeet-dzięki!Fajna metoda:)

Reanimator-a gdzie to stwierdzenie? Zresztą trochę racji Kirian by miał:) Staram sie z tym walczyć.

Kirian-no... wieczorem to nie chciałbym go spotkać. W dzień też nie.

 

Bardziej generałowaty?

dom2.png

Napisano (edytowane)

schowek012.th.jpg

schowek01.th.jpg

 

Panzar który zabezpiecza tyły XD

No to raczej bedzie koniec ze sculptem, więcej czasu wole na texy poświęcić...

 

Morte - bez kitu wygląda jak jakiś generał ale wiesz taki co siedzi i planuje... taktyk taki, o to miałem na myśli :)

 

Można zmienić UV nie??

Edytowane przez ETA
Napisano

widze sie tu prac narobilo i to jeszcze na jakim poziomie!

Morte: jak dla mnie to wyglada bardzo generowato

ETA: bardzo fajny pancer tylko mi te uszy jakos nie leza

pozdrawiam

Gość aime
Napisano

a ja wlasnie pracuje nad spa > i mam pytanko czy ktos moze mi podpowiedzies jak zrobic lejaca sie z dysz wode ?

Napisano
a ja wlasnie pracuje nad spa > i mam pytanko czy ktos moze mi podpowiedzies jak zrobic lejaca sie z dysz wode ?

 

Material z przesuwajacymi sie UV-kami. To sie w Vertex Shaderze zalatwia.

Gość Morte
Napisano

kurcze no narobiło sie prac... może rzeczywiscie jakieś sub forum by sie przydało...

ETA- bardzo fajnie, choć tu i tam popracowałbym jeszcze nad sculpyem(łuki brwiowe np.)

Pozdrawiam!

Napisano

Huh... dzisiaj po raz pierwszy od pół roku włączyłem zbrusha :F gdy zobaczyłem base mesha, nie mogłem się oprzeć by spróbować z własnym speedem :D. Z tego co pamiętam z regulaminu to się nie kwalifikuje bo wyszedłem poza bazowy kontur, ale to nie ważne.

alien-bust_ugly-shot_01.jpg

Gość Morte
Napisano (edytowane)

heh miałem sie kłaść juz spokojnym snem, a tu taka miazga...- miejscami jak dla mnie zbyt poglucone, ale ogólnie świetne połącznei organiki z hardurfacem, no po prostu 1 liga!

tylko srednio by mógł generałować z obcientymi recoma, no chyba ze to ten... no.. eee... psionik taki:P

 

Co do bazowego konturu też wyszedłem, na razie nikt nic nie krzyczy, a najwyżej sie nie zakwalifikuję.

Edit:-> Kurczę w końcu nie wiem jak to ma być niby posing jest możliwy, możemy zbrushować, a jednak bazowy kształt musi być zachowany? Sporo jest też przypadków że w tym trzecim modelu ludzie zamykają usta. To w końcu można to modyfikować czy nie? Zbyt luźne zasady podali moim zdaniem.

Edytowane przez Morte
Napisano

"Zbrushers and Normal Mappers: you can push/pull verts for the purposes of generating a normal map, but be careful--you must bake that normal map back onto the unaltered (except for UVs) basemesh, and if you push it too far you'll run into trouble. No extra geo should be added to the base mesh."

 

Czyli wypalić trzeba na bazowym modelu, trochę dziwnie, ale z drugiej strony w sumie słusznie.

Ja też w ramach zabawy coś przygotuję, wyszedłem z drugiego modelu.

PS. Super Wam idzie, oby wszystkim starczyło sił :)

 

pigj.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności