Napisano 31 Grudzień 200816 l A ja zrobiłem taki oto namiocik :) Diffuse, Normal, Specular, 512 na 512. 548 trisów.
Napisano 7 Styczeń 200916 l Gdzie ten normal i specular? Wypal sobie ambient occlusion na texturę bo wogóle cieniowania nie ma..
Napisano 8 Styczeń 200916 l Warstwę Ao ma, ale jako softlight. ;) No to jej nie widać, albo widać ale nie tak jak trzeba:p Generalnie chodzi o to, żeby przy pomocy ao wycieniować miejsca gdzie światło mniej dochodzi, tak?
Napisano 8 Styczeń 200916 l ETA dzięki za linki, ciekawe materiały i ciekawie to wygląda , musze sie z tym zmierzyc w wolenj chwili i przy okazji sprawdze ten interfejs maxowy do blendera bo porzednie proby ogarniecia tego softu zakończyły sie dla mnie fiaskiem hehe PIraT no namiot mało plócienny , zblurowany , nie widac normala, speca , model bardziej pod PSP niz next , bez urazy :o)
Napisano 8 Styczeń 200916 l Dzięki za komentarze :) Nareszcie zrozumiałem, że żeby coś pokazać trzeba coś umieć ;)
Napisano 8 Styczeń 200916 l Dzięki za komentarze :) Nareszcie zrozumiałem, że żeby coś pokazać trzeba coś umieć ;) Tak, i zanim się coś umie też trzeba pokazywać żeby się naumieć:p
Napisano 8 Styczeń 200916 l PIraT tak jak Lewus pisze i nie ma co sie zrażać, w pewnym sensie namiot daje rade , moze w jakiejs strategi czy grze psp gdzies tam mógłby sobie stac ale generalnie nie napisałes pod jakim kątem go robiłes lub z myslą o czym go robiłes
Napisano 8 Styczeń 200916 l Dam go do moda gothica jednyki, na więcej nie zasłużył :P. Speculara i Normala tak dla "poćwiczenia" ale efekt jest widoczny ;D Następnym razem wrzuce kiedy się czegoś naucze. ;)
Napisano 24 Styczeń 200916 l Ostatnio próbuje swoich sił z teksturowaniem.... początek color mapy na główkę jednego z niekończących się modeli :P Główka koło 2052 tri, jest nałożony normal i jakiś na szybko robiony specular z mapy AO :P I jeszcze jakby ktoś był zainteresowany to mały podgląd główki (kontrolowac strzałkami :P) http://www.yourfilelink.com/get.php?fid=483062 Wszelakie rady itp mile widziane :)
Napisano 26 Styczeń 200916 l noo to teraz można oceniać. Do tutka sie zabrać nie moge, jeszcze mi zostało pare problemów do rozwiązania np uciekająca kamera ;) ty zrobiłeś na obrocie modelu i obroty troche nieprecyzyjne są. a co do modelu to wory mu pod oczami zrobiłeś straszne. po za tym wydaje mi sie przesadzona normalka, zryłeś go kanionami a powinno być bardzie delikatne. Tekstura włosów potrzebuje wariacji koloru, ciemniejsze paski jakies. odcień skóry mi nie leży. Do Anatomi ci nie napisze nic bo sam jestem noga w tym. No i spec dałbyś mu milszy dla oka. e: to ja jeszcze wrzuce tu taki teścik. Edytowane 26 Styczeń 200916 l przez Eric_Draven
Napisano 26 Styczeń 200916 l Co racja to racja jeszcze muszę sporo nad moim poziomem teksturowanie popracować :), puki co główka leci do szuflady :P jeszcze mi zostało pare problemów do rozwiązania np uciekająca kamera ;) Mógłbys rozwinąć myśl?? A śmietniki fajniehcne :D
Napisano 27 Styczeń 200916 l Niedawno skończyłem swoją drugą FMkę do Thiefa 3, jest to część mini-kampanii, więc muszę poczekać aż reszta dokończy swoje misje (a nie spieszy im się za bardzo). Więc póki co kilka screenów:
Napisano 27 Styczeń 200916 l Jakiś masochista pewnie :] Niestety nie mogę tego poprawić bo parę dni temu wirus zeżarł mi zawartość dysku, została tylko wypalona wersja mapy, bez plików źródłowych, którą wrzuciłem na serwer dosłownie dzień wcześniej...
Napisano 21 Luty 200916 l skąd startujesz? A tak btw. to jak z minichalengu bede startował djamy na to z cgtalku, to czy we właściwej mogę z polycounta?
Napisano 21 Luty 200916 l Ja jade z polycount, a z tego co się orientuję to musisz całe DW być z jednym forum.
Napisano 21 Luty 200916 l Żadna, zależy jakie międzynarodowe forum preferujesz. Ja też z polycountu tak btw..
Napisano 21 Luty 200916 l A tak btw. kiedy jest główny contest na DW IV? Z tego o widzę teraz jest kilka mini-challenge'ów, ale jak ostatnio patrzyłem nie doszukałem się daty bitwy głównej.
Napisano 21 Luty 200916 l Wygląda to tak: mini - main - mini (podobno, z tego co wyczytałem i jeszcze pamiętam:D ) Moje pierwsze podejście, jak wojna to wojna, trzeba walczyć:D (taki chyba psionik to by był..)
Napisano 21 Luty 200916 l Bardzo przyjemne Levus choć do prezentacji modelu chyba jednak lepszy byłby jakiś dobry matcap, przez ten noise troszkę nieczytelnie jest. Jutro moze też cos wysmażę:P
Napisano 21 Luty 200916 l No Levu swietnie:)) tez pojade z tym modelem moze jutro , walczyc trzeba:) i noise jak zwykle pierwsza klasa!:))
Napisano 21 Luty 200916 l dobre dobre ,tym razem noise mi siedzi .jedyny zarzut to ze model z pyska jest troche podobny do locusta z gow a przynajmniej ma taka sama mine.
Napisano 22 Luty 200916 l No to i ja jestem w polycountcie:D(wie ktoś skąd można logo ściągnąć?) Tu kawałek ode mnie, jeszcze niezbyt jak generalwygląda, ale zamysł jest jak zrobić go bardziej.... militarystycznym(?) psionik taki:P Pozdrawiam!
Napisano 22 Luty 200916 l Hehe ja jak tka oglądam prace tych wszystkich wymiataczy to zaczynam wątpic w mój skill :d Ale nie ma co trza wracać do ZSzczotkowania :) Bo general musi byc wielki i tlusty? Nie wydaje mi sie Nie ale taka teraz moda :D Wszędzie schaby jak z GOW albo innego UT :)
Napisano 22 Luty 200916 l Proszę Morte: http://boards.polycount.net/images/features/logo_greentooth_seethru.png Dajecie chłopaki, dajecie:D Edytowane 22 Luty 200916 l przez Levus
Napisano 22 Luty 200916 l Zeet- technicznie świetnie, szczególnie te włoski(opisałbyś jak zrobiłeś), ale koncepcyjnie nie moje klimaty.
Napisano 22 Luty 200916 l Dzięki panowie za komentarz i "front-nięcie" :) Morte , włoski zrobione są za pomocą brusha SnakeHook + alpha 39, trzeba to zrobić krótkim ruchem-skokiem piórka przy mazaniu , ruch taki jak by się stawiało przecinki .
Napisano 22 Luty 200916 l zeet, wow! rewelacyjnie to wyglada! Kirian: ostatnio stwierdziles, ze dla Ciebie wsyzstkie modele Mortiego wygladaja tak samo. Ja mam tak z Twoimi, chociaz sa bardzo fajne ;> ;)
Napisano 22 Luty 200916 l Zeet-dzięki!Fajna metoda:) Reanimator-a gdzie to stwierdzenie? Zresztą trochę racji Kirian by miał:) Staram sie z tym walczyć. Kirian-no... wieczorem to nie chciałbym go spotkać. W dzień też nie. Bardziej generałowaty?
Napisano 22 Luty 200916 l Panzar który zabezpiecza tyły XD No to raczej bedzie koniec ze sculptem, więcej czasu wole na texy poświęcić... Morte - bez kitu wygląda jak jakiś generał ale wiesz taki co siedzi i planuje... taktyk taki, o to miałem na myśli :) Można zmienić UV nie?? Edytowane 22 Luty 200916 l przez ETA
Napisano 22 Luty 200916 l widze sie tu prac narobilo i to jeszcze na jakim poziomie! Morte: jak dla mnie to wyglada bardzo generowato ETA: bardzo fajny pancer tylko mi te uszy jakos nie leza pozdrawiam
Napisano 22 Luty 200916 l a ja wlasnie pracuje nad spa > i mam pytanko czy ktos moze mi podpowiedzies jak zrobic lejaca sie z dysz wode ?
Napisano 23 Luty 200916 l a ja wlasnie pracuje nad spa > i mam pytanko czy ktos moze mi podpowiedzies jak zrobic lejaca sie z dysz wode ? Material z przesuwajacymi sie UV-kami. To sie w Vertex Shaderze zalatwia.
Napisano 23 Luty 200916 l kurcze no narobiło sie prac... może rzeczywiscie jakieś sub forum by sie przydało... ETA- bardzo fajnie, choć tu i tam popracowałbym jeszcze nad sculpyem(łuki brwiowe np.) Pozdrawiam!
Napisano 23 Luty 200916 l Huh... dzisiaj po raz pierwszy od pół roku włączyłem zbrusha :F gdy zobaczyłem base mesha, nie mogłem się oprzeć by spróbować z własnym speedem :D. Z tego co pamiętam z regulaminu to się nie kwalifikuje bo wyszedłem poza bazowy kontur, ale to nie ważne.
Napisano 23 Luty 200916 l heh miałem sie kłaść juz spokojnym snem, a tu taka miazga...- miejscami jak dla mnie zbyt poglucone, ale ogólnie świetne połącznei organiki z hardurfacem, no po prostu 1 liga! tylko srednio by mógł generałować z obcientymi recoma, no chyba ze to ten... no.. eee... psionik taki:P Co do bazowego konturu też wyszedłem, na razie nikt nic nie krzyczy, a najwyżej sie nie zakwalifikuję. Edit:-> Kurczę w końcu nie wiem jak to ma być niby posing jest możliwy, możemy zbrushować, a jednak bazowy kształt musi być zachowany? Sporo jest też przypadków że w tym trzecim modelu ludzie zamykają usta. To w końcu można to modyfikować czy nie? Zbyt luźne zasady podali moim zdaniem. Edytowane 23 Luty 200916 l przez Morte
Napisano 23 Luty 200916 l "Zbrushers and Normal Mappers: you can push/pull verts for the purposes of generating a normal map, but be careful--you must bake that normal map back onto the unaltered (except for UVs) basemesh, and if you push it too far you'll run into trouble. No extra geo should be added to the base mesh." Czyli wypalić trzeba na bazowym modelu, trochę dziwnie, ale z drugiej strony w sumie słusznie. Ja też w ramach zabawy coś przygotuję, wyszedłem z drugiego modelu. PS. Super Wam idzie, oby wszystkim starczyło sił :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto