Skocz do zawartości

Reel : Rigg & Animation Showreel


asblaze

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Zastanawiałem się czy nie umieścić tego w dziale "Rigging&Animation", ale ponieważ zwykło umieszczać sie tu wszystko co się rusza, począwszy od 2 sek lipsynchu na prezentacjach modeli kończąc, więc bez wyrzutów sumienia umieszczam to w tym dziale.

 

Jest to dla mnie w pewnym sensie sposób zatknięcia chorągiewki na drodze mojego rozwoju.

 

Forma wizualna może nie jest porażająco atrakcyjna, ale nie takie było założenie tego reela.

 

Miłego oglądania.

 

Edytowane przez asblaze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 33
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Fajne demo – dobre riggi (łatwe w obsłudze) dużo skryptów (to lubię :) ) ale trochę brakuje rzeczy bardziej zaawansowanych –np. przełączania z IK/FK, graficznego interfejsu postaci (za dużo parametrów w menu)

Mimo to ogólne wrażenie bardzo pozytywne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc:) Napisze cos z samego rana, choc nie jestem w nastroju, gdyz snil mi sie pudzian;)

 

Ale do rzeczy. Bardzo fajny reel, pasuje do Twoich klubowych zainteresowan;)

Mysle, ze o pewnej porze moglbys go nawet na imprezie puscic na jakims megaspocie;) i duzo ludzi by sie powkrecalo jak znajomy znajomego niegdys na kwasa, ktory okazal sie wycietym na szybko kartonikiem pomalowanym flamastrem;)

Fajnie jest possac kawalek pudelka od telewizora majac przy tym jeszcze niezla jazde;)

 

BTW milo patrzec jak robisz postepy..... no i jak juz mowilem kiedys w kuchni, do zobaczenia w Blizzardzie;)

 

Pozdrawiam,

Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję wszystkim... bardzo miło zobaczyć Wasze pozytywne opinie które nagromadziły się przez weekend ;)

 

charlie -> Max & Maya

nielot -> raczej na odwrót ;)

rudylew -> smooth likwiduje tego buga ;)

Reanimator -> Mam nadzieję, że kiedyś będziesz miał powód do zmiany zdania ;)

pionix -> jeśli nie ma jej w archiwum bitew to umieszczę całość gdzieś na serwerze

andy_a-> do tej pory nie znalazłem satysfakcjonującego mnie rozwiązania przełącznika FK/IK tak samo konstruowanie graficznego interface jeszcze mnie przerasta. Mel pod tym względem jest straszny... albo ja go strasznie nie umiem ;) Ale pracuje nad tym :)

jaras -> Wolę jej nie pytać ;P

pawel -> Milo mi Ciebie zaskoczyć ;P

 

Wasze opinie pomogły mi podjąć decyzje o zamieszczeniu tego na CGTalk. :D

Jeszcze raz dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo fajne i sorrki za głupie pytanie ale jak np. miałeś tego smoka i tam np. opcje latania, bieganie itd. (wiem że niema takich w oprogramowaniu) ale czy to zrobiłeś na zasadzie nagrania jakiegoś ruchu a potem tylko jego odtwarzania? nie wiem np. w skrypcie czy gdzieś zapisałeś żeby tam ta i ta kość obracała sie o tam x stopni, potem znowu o ileś i tak np. miałeś ruch jednego skrzydełka? Bo później o ile dobrze widziałem to miałeś w grupach (np. latanie) podgrupy, którymi były ruchy konkretnych części ciała, tak?

 

Sorrki jeszcze raz za głupie pytanie.

 

Ale mógłbyś troszkę opisowo wyjaśnić i rozwiać moje wątpliwości;)?

 

Pozdrawiam i powodzenia życzę:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hihi - miło, że ktoś odkopał ;)

 

Animacje wpięte w postać smoka to klipy z TRAX Editora - zaanimowane własnoręcznie :)

To był jeszcze okres kiedy wierzyłem, że można bezboleśnie połączyć TRAXa z kluczowaną animacją. Teraz raczej użyłbym Animation Layers.

 

Pozdrawiam

 

Blaze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności