Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

 

Zastanawiałem się czy nie umieścić tego w dziale "Rigging&Animation", ale ponieważ zwykło umieszczać sie tu wszystko co się rusza, począwszy od 2 sek lipsynchu na prezentacjach modeli kończąc, więc bez wyrzutów sumienia umieszczam to w tym dziale.

 

Jest to dla mnie w pewnym sensie sposób zatknięcia chorągiewki na drodze mojego rozwoju.

 

Forma wizualna może nie jest porażająco atrakcyjna, ale nie takie było założenie tego reela.

 

Miłego oglądania.

 

Edytowane przez asblaze

  • Odpowiedzi 33
  • Wyświetleń 6,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam,

 

Dobrze jest :), a najbardziej to podobał mi się ten short z łyżwiarką - płynność, swoboda i co najważniejsze - wyczucie ciężaru.

 

Ps. program w którym riggowałeś smoka to XSI ?

 

Pozdrawiam

Napisano

hmm. no stary .. gratulacje :) miodzio.! jeden bug :) znalałem w smoczku.. przy lewyn nozdrzu :0 a;e to i tak się umywa:D

Napisano

spodziewalem sie chały a okazalo sie calkiem ciekawe :) bardzo mi sie spodobalo. Mam nadzieje ze gdzies tak za rok tez bede tak potrafil :P

Napisano

Fajne demo – dobre riggi (łatwe w obsłudze) dużo skryptów (to lubię :) ) ale trochę brakuje rzeczy bardziej zaawansowanych –np. przełączania z IK/FK, graficznego interfejsu postaci (za dużo parametrów w menu)

Mimo to ogólne wrażenie bardzo pozytywne :)

Napisano

Fajna prezentacja, ostatnio ciężko o dobrego animatora takze napewno znajdziesz szybko nowe lepsze zlecenia :), gratki za złożenie tego w całkiem zgrabną całośc :)

Napisano
... napewno znajdziesz szybko nowe lepsze zlecenia :)

 

Błażej ... nie wiem co na to Twoja żona ? ;)

Napisano

dino_kontroler_dupa :))))

 

jednym słowem bardzo mi sie podoba :))

Napisano

czesc:) Napisze cos z samego rana, choc nie jestem w nastroju, gdyz snil mi sie pudzian;)

 

Ale do rzeczy. Bardzo fajny reel, pasuje do Twoich klubowych zainteresowan;)

Mysle, ze o pewnej porze moglbys go nawet na imprezie puscic na jakims megaspocie;) i duzo ludzi by sie powkrecalo jak znajomy znajomego niegdys na kwasa, ktory okazal sie wycietym na szybko kartonikiem pomalowanym flamastrem;)

Fajnie jest possac kawalek pudelka od telewizora majac przy tym jeszcze niezla jazde;)

 

BTW milo patrzec jak robisz postepy..... no i jak juz mowilem kiedys w kuchni, do zobaczenia w Blizzardzie;)

 

Pozdrawiam,

Pawel

Napisano
  • Autor

Dziękuję wszystkim... bardzo miło zobaczyć Wasze pozytywne opinie które nagromadziły się przez weekend ;)

 

charlie -> Max & Maya

nielot -> raczej na odwrót ;)

rudylew -> smooth likwiduje tego buga ;)

Reanimator -> Mam nadzieję, że kiedyś będziesz miał powód do zmiany zdania ;)

pionix -> jeśli nie ma jej w archiwum bitew to umieszczę całość gdzieś na serwerze

andy_a-> do tej pory nie znalazłem satysfakcjonującego mnie rozwiązania przełącznika FK/IK tak samo konstruowanie graficznego interface jeszcze mnie przerasta. Mel pod tym względem jest straszny... albo ja go strasznie nie umiem ;) Ale pracuje nad tym :)

jaras -> Wolę jej nie pytać ;P

pawel -> Milo mi Ciebie zaskoczyć ;P

 

Wasze opinie pomogły mi podjąć decyzje o zamieszczeniu tego na CGTalk. :D

Jeszcze raz dziękuję.

Napisano

niezly reel - z ilu lat on jest? bo ta lyzwiarke to pamietam - chyba ze dwa lata temu taka bitwa byla?!

Napisano

o qrde ale reel! super rigg i animation, naaaprawdę dobra robota!

Napisano

bardzo fajne i sorrki za głupie pytanie ale jak np. miałeś tego smoka i tam np. opcje latania, bieganie itd. (wiem że niema takich w oprogramowaniu) ale czy to zrobiłeś na zasadzie nagrania jakiegoś ruchu a potem tylko jego odtwarzania? nie wiem np. w skrypcie czy gdzieś zapisałeś żeby tam ta i ta kość obracała sie o tam x stopni, potem znowu o ileś i tak np. miałeś ruch jednego skrzydełka? Bo później o ile dobrze widziałem to miałeś w grupach (np. latanie) podgrupy, którymi były ruchy konkretnych części ciała, tak?

 

Sorrki jeszcze raz za głupie pytanie.

 

Ale mógłbyś troszkę opisowo wyjaśnić i rozwiać moje wątpliwości;)?

 

Pozdrawiam i powodzenia życzę:)

Napisano
  • Autor

hihi - miło, że ktoś odkopał ;)

 

Animacje wpięte w postać smoka to klipy z TRAX Editora - zaanimowane własnoręcznie :)

To był jeszcze okres kiedy wierzyłem, że można bezboleśnie połączyć TRAXa z kluczowaną animacją. Teraz raczej użyłbym Animation Layers.

 

Pozdrawiam

 

Blaze

Napisano

skoro wątek został odkopany to chciałem zauwazyc ze link nie bangla ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności