Napisano 17 Lipiec 200420 l Teraz bardzo ładnie ! :) Kingwings, pocieszyć Cie? :) Look here: http://www.germancarfans.com/photos.cfm/photoid/3030204.002/page/2/size/regular/porsche/1.html and here: http://www.roadfly.org/magazine/galleries/detroit_auto_show_2004/Porsche-Carrera-GT-index24630,1;-139,1;.html :P Ciesz się z mojego nieszczęścia, chce to wymodelować na gwiazdke.
Napisano 17 Lipiec 200420 l Autor Dziękuję za wszystkie komentarze, Pussik - ja się nie cieszę z cudzego nieszczęścia, tymbardziej takiego Pussika. Pomyśl że jak to wszystko zrobisz to będziesz się czuć baaaaaardzo dobrze. A tym czasem ja sobie powolutku śmigam materiałki, do końca miesiąca mam nadzieję skończyć grata. (chyba że brazil będzie renderował kilkanaście dni ;) )
Napisano 17 Lipiec 200420 l o w morde! ładne te wnętrze z materiałami. ale ten ręczny to nieźle kurewsko wygląda :| weź go lekko opuść żeby za bardzo nie wystawał zza fotela :P
Napisano 18 Lipiec 200420 l o_O. Zaje... fajne ! Extra poprostu o_O tak zrobilem. Wypas! Model siedzenia nie jest za wspanialy, ale jest gites. No i material [jak juz zauwazono] lekko pospolity ^^.
Napisano 18 Lipiec 200420 l Autor Dziękuję, Przepraszam że się nie rozpisuję, ale zapewniam że zawsze czytam z przyjemnością wszystkie komentarze i bardzo je sobie cenię. Lt.Knysha - hmm.. przez Ciebie spędziłem sporo czasu na poprawę modelu fotela. Cóż, chwała Ci za to :) Mam nadzieję że jest lepiej, jeśli chodzi o materiał to powiem tak: "jest wiejski bo taki ma być" ;) (ale krytyka zawsze mile widziana).
Napisano 19 Lipiec 200420 l jak dla mnie to nadal te siedzienia wyglądają jak by były twarde :P (mam nadzieje że wiesz o co mi chodzi) tylko że sam nie mam pomysłu co by można z nimi zrobić żeby tak nie wyglądały, a wymodelowane są niby dobrze :| może poprostu one takie są też w orginale ps. czarne obicia chyba były lepsze
Napisano 19 Lipiec 200420 l Autor Javor - dziękuję, twardo wyglądają, to dobrze, tak jak w oryginale. Mały update, w sumie to następny zrobię jak już wszystkie materiały (przynajmniej wewnątrz) zrobię, zbyt częste/małe update'y pewnie denerwują.
Napisano 19 Lipiec 200420 l woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow daj znać jak ci komp siądzie ...:)
Napisano 20 Lipiec 200420 l Autor Hej. Komputer niedługo wybuchnie ;) Lakier karoserii to jeszcze się pewnie zmieni.
Napisano 21 Lipiec 200420 l Autor dziękuję, cały render już niedługo. Jak tylko skończę tylny reflektor i bare bzdurek dopracuję
Napisano 21 Lipiec 200420 l eh... co Ci mamy pisac. Czekamy na caly render i moze wtedy jako calosc nie bedzie taki piekny (czyt, znajdziemy jakis blad hmm ale pewno nie w modelu i texturach :P )
Napisano 21 Lipiec 200420 l ogólnie świetnie ale jak chcieć się czegoś czepić to też można :P np -uchwyt zamka drzwi na słupku jest znacznie za mały -element mocowania lusterka wewnętrznego jest conajmniej dziwny :| (taki jest w orginale??) -można by też wyrównać troszke maske na rogach pod przednią szybą (szczelina jest nierówna i obo przy wytłoczeniu jest nierówna krawędź obok wycieraczki) ale żem sie czepił :P
Napisano 21 Lipiec 200420 l Autor OK, wrzucam tak na prubę malutki renderek (chciałem sprawdzić przy okazji czy szybciej się ładuje z onetu, mój serwer podobno wooooooolny) javor - krytyka mile widziana, więc tak: szczelina przy słupku jest nierówna ale taka ma być (tak wyczaiłem z fotografi), Element mocowania lusterka też taki jest, co do uchwytów zamków od drzwi to masz rację, poprawię je, a to przy wycieraczkach to nie wiem o co chodzi?
Napisano 21 Lipiec 200420 l perfekt(cyjnie)!! swietna robota!!!! bardziej mi sie podoba pierwszy render ps. czy tylnie swiatlo (dolna krawedz) nie jest kanciaste????w dwoch miejscach
Napisano 21 Lipiec 200420 l Podoba mi się. Czemu na poprzednich renderkach (nie całości), nie było AA na dachu? :|
Napisano 21 Lipiec 200420 l Patrząc na takie modele jak Twój, zupełnie nie zgadzam się z opiniami dyskryminującymi modelarzy samochodów... Takie plewienie jakiejkolwiek przypadkowości, w pełni odtwarzanie cudzej wizji i dążenie do realizmu jest naprawdę mięsistym wyzwaniem dla talentu. Bo niech ktoś mi wytłumaczy czemu odtwarzanie konceptów postaci jest lepszym gatunkiem 3D... Modelowanie postaci bez referencji? Toż to gniotoróbstwo... Cóż zmiarzając do konkluzji... Jak na mój gust masz na równi szansę stworzyć urzekający stillek... Tyle że aby tak się stało model/postać nie wystarcza liczy się stylizacja pracy, klimat... Naprawdę tą kupką blachy możesz przekazać coś bardzo interesującego, stymulującego intelektualnie... Cóż Twój wybór. Namawiam do przemyślania finału tego wipka... ;) Pozdrawiam,
Napisano 21 Lipiec 200420 l Super to wygląda:) Nawet lakier całkiem dobrze wyszedł:) PS: Post Gothama powinno przeczytać kilku zagorzałych przeciwnikow CGautek :)
Napisano 21 Lipiec 200420 l Bardzo, bardzo ładny model... Gotham ma rację.. ale nie tylko w przypadku samochodów... równie dobrze takie same słowa można wypowiedzieć odnośnie projektów architektionicznych, które już istnieją, czy wizualizacji produktów przemysłowych... sam model samochodu może być tylko częścią finału - najwazniejszą częścią...
Napisano 21 Lipiec 200420 l Autor A to się wątek rozkręcił :0 Dziękuję za komentarze, Gotham - ciekawa wypowiedź. Chodzi mi po głowie zrobienie pewnej scenki, ale model (jak najwierniejszy) przede wszystkim. BTW tzw. "klimat" to kwestia gustu jedni mówią że amerykańskie samochody mają charakter a japońskie nie, dla mnie japońskie mają a amerykańskie... też, ale wolę ten japoński. PS Coś tu jeszcze napiszę, w tym temacie, narazie jestem śpiący...
Napisano 21 Lipiec 200420 l Naprawdę tą kupką blachy możesz przekazać coś bardzo interesującego, stymulującego intelektualnie... mitsubishi z przekazem? ;) dla mnie wystarczy sama stymulacja wizualna.
Napisano 22 Lipiec 200420 l Autor SansSerif - jakiś problem z Mitsubishi? ;) Jak widać za dużo nie zrobiłem w kwestii tylnego reflektora, sam się zaskoczyłem ile czasu może zająć dopasowanie szyb i uszczelek żeby i z kabiny i na zewnątrz wszystko grało. Bawiłem się trochę renderkami, szyba jakaś taka... za biała no i brakuje AA: Ps. Czy ktoś zna jakąś gotową receptę na chrom bez pomocy Brazila czy V raya?
Napisano 22 Lipiec 200420 l no to nastepny ma teraz jazdeczke z materialami :). to jest byc albo nie byc tej sceny..
Napisano 23 Lipiec 200420 l Autor ok, pierwsze kroki z tylnymi reflektorami (hate this part). Wyglądają narazie kiepsko:
Napisano 23 Lipiec 200420 l oprucz tego że ten czerowny oddcień nie pasuje to reflektorki całkiem ładne
Napisano 23 Lipiec 200420 l Swietnie się to reprezentuje, ja też będę robił wnętrze :) Daj AA i zmień ten materiał wydechu, niczego się więcej nie czepiam :P Napisz ile ma ta bryka Poly osobno licząc karoserię, wnętrze, i inne. ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA : Móje WIP-y: Renault 25 : http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=11479 - w trakcie tworzenia Audi A8 : http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=9455&page=4
Napisano 23 Lipiec 200420 l Autor ok, tylne reflektory jeszcze w produkcji, ale za to udało mi się wykombinować jakiś chrom: Co powiecie o przednich światłach?
Napisano 23 Lipiec 200420 l hmmmm coś się dzieje chyba niedobrego na szybie przy wycieraczkach :| (jakieś ciemne kropki)
Napisano 23 Lipiec 200420 l no Kingwins, jak zrobisz tylko studyjny shocik to będzie fatalnie co najmniej coś takiego: http://www.cgtalk.com/showthread.php?t=154387&page=1
Napisano 23 Lipiec 200420 l Autor kropki poprawione (coś tam jeszcze wyskakuje ale nawet Ribinowi wyskakiwało więc... zlewam to już) co do scenki to coś takiego chciałbym zrobić jak Ribin, ale narazie mi się nie będzie chciało przez jakiś czas :) Dzisiaj sporo czasu spędziłem poprawiająć przód (trochę agresywniejszy jest), niewielka zmiana a kupa roboty...
Napisano 23 Lipiec 200420 l nikt ci tego nie mówił ale za jasne są te plastiki przy oknach, i powiedz jak możesz w jaki sposób wyeksponowałeś tak ładnie te wszystkie elementy chodzi o te czarne linie między elementami. Wygląda jakby był to lekki toon z map maxa. Czy możesz też napisać jak zrobiłeś takki wg. mnie códowny lakier :) Ogólnie nie mam zastrzerzeń ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA : Móje WIP-y: Renault 25 : http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=11479 - w trakcie tworzenia Audi A8 : http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=9455&page=4
Napisano 24 Lipiec 200420 l Autor cine-FX, te plastiki koło okien są jasne bo to błyszczący plastik i odbija się w nim biały box umieszczony nad sceną, pod innym kątem są czarne do połowy i jest ok wtedy. Jeśli chodzi o lakier to właśnie box nad sceną jest kluczową sztuczką tutaj, reszta to po prostu raytrace z ustawieniami osiągniętymi metodą prób i błędów, posiedzisz, pobawisz się pół dnia i wyjdzie :) To że widać dokładnie krawędzie to zasługa tego że są bardzo ostre no i.. raytrace, a byłoby widać jeszcze bardziej gdyby na scenie było ładne światło (teraz jest defaultowe)
Napisano 24 Lipiec 200420 l witam, podoba mi sie ten model, i lakier tez jest niezly. Fajna praca ,pozdr
Napisano 25 Lipiec 200420 l Autor z przodu są specjalnie przyciemniane szkła - taka teraz moda a z tyłu za jasne? Hmm.. może dlatego że jest jasno :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto