Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 219
  • Wyświetleń 19,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dziękuję za wszystkie komentarze,

Pussik - ja się nie cieszę z cudzego nieszczęścia, tymbardziej takiego Pussika. Pomyśl że jak to wszystko zrobisz to będziesz się czuć baaaaaardzo dobrze.

 

A tym czasem ja sobie powolutku śmigam materiałki, do końca miesiąca mam nadzieję skończyć grata. (chyba że brazil będzie renderował kilkanaście dni ;) )

kokpit2.jpg

Napisano

o w morde! ładne te wnętrze z materiałami.

ale ten ręczny to nieźle kurewsko wygląda :| weź go lekko opuść żeby za bardzo nie wystawał zza fotela :P

Napisano

o_O. Zaje... fajne ! Extra poprostu o_O tak zrobilem. Wypas! Model siedzenia nie jest za wspanialy, ale jest gites. No i material [jak juz zauwazono] lekko pospolity ^^.

Napisano
  • Autor

Dziękuję,

Przepraszam że się nie rozpisuję, ale zapewniam że zawsze czytam z przyjemnością wszystkie komentarze i bardzo je sobie cenię.

 

Lt.Knysha - hmm.. przez Ciebie spędziłem sporo czasu na poprawę modelu fotela. Cóż, chwała Ci za to :)

Mam nadzieję że jest lepiej, jeśli chodzi o materiał to powiem tak: "jest wiejski bo taki ma być" ;) (ale krytyka zawsze mile widziana).

 

fotello.jpg

Napisano

jak dla mnie to nadal te siedzienia wyglądają jak by były twarde :P (mam nadzieje że wiesz o co mi chodzi) tylko że sam nie mam pomysłu co by można z nimi zrobić żeby tak nie wyglądały, a wymodelowane są niby dobrze :| może poprostu one takie są też w orginale

 

ps. czarne obicia chyba były lepsze

Napisano
  • Autor

Javor - dziękuję, twardo wyglądają, to dobrze, tak jak w oryginale.

 

Mały update, w sumie to następny zrobię jak już wszystkie materiały (przynajmniej wewnątrz) zrobię, zbyt częste/małe update'y pewnie denerwują.

 

interior2.jpg

Napisano

woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow

 

daj znać jak ci komp siądzie ...:)

Napisano
  • Autor

Hej.

Komputer niedługo wybuchnie ;)

 

Lakier karoserii to jeszcze się pewnie zmieni.

 

doors.jpg

1.jpg

2.jpg

Napisano
  • Autor

dziękuję, cały render już niedługo. Jak tylko skończę tylny reflektor i bare bzdurek dopracuję

Napisano

eh... co Ci mamy pisac. Czekamy na caly render i moze wtedy jako calosc nie bedzie taki piekny (czyt, znajdziemy jakis blad hmm ale pewno nie w modelu i texturach :P )

Napisano

ogólnie świetnie ale jak chcieć się czegoś czepić to też można :P

np

-uchwyt zamka drzwi na słupku jest znacznie za mały

-element mocowania lusterka wewnętrznego jest conajmniej dziwny :| (taki jest w orginale??)

-można by też wyrównać troszke maske na rogach pod przednią szybą (szczelina jest nierówna i obo przy wytłoczeniu jest nierówna krawędź obok wycieraczki)

ale żem sie czepił :P

Napisano
  • Autor

OK, wrzucam tak na prubę malutki renderek (chciałem sprawdzić przy okazji czy szybciej się ładuje z onetu, mój serwer podobno wooooooolny)

galanty.jpg

 

javor - krytyka mile widziana, więc tak: szczelina przy słupku jest nierówna ale taka ma być (tak wyczaiłem z fotografi), Element mocowania lusterka też taki jest, co do uchwytów zamków od drzwi to masz rację, poprawię je, a to przy wycieraczkach to nie wiem o co chodzi?

Napisano

perfekt(cyjnie)!!

swietna robota!!!!

bardziej mi sie podoba pierwszy render

 

ps. czy tylnie swiatlo (dolna krawedz) nie jest kanciaste????w dwoch miejscach

Napisano

Podoba mi się.

 

Czemu na poprzednich renderkach (nie całości), nie było AA na dachu? :|

Napisano

Patrząc na takie modele jak Twój, zupełnie nie zgadzam się z opiniami dyskryminującymi modelarzy samochodów...

 

Takie plewienie jakiejkolwiek przypadkowości, w pełni odtwarzanie cudzej wizji i dążenie do realizmu jest naprawdę mięsistym wyzwaniem dla talentu. Bo niech ktoś mi wytłumaczy czemu odtwarzanie konceptów postaci jest lepszym gatunkiem 3D... Modelowanie postaci bez referencji? Toż to gniotoróbstwo...

 

Cóż zmiarzając do konkluzji... Jak na mój gust masz na równi szansę stworzyć urzekający stillek... Tyle że aby tak się stało model/postać nie wystarcza liczy się stylizacja pracy, klimat... Naprawdę tą kupką blachy możesz przekazać coś bardzo interesującego, stymulującego intelektualnie...

 

Cóż Twój wybór. Namawiam do przemyślania finału tego wipka... ;)

 

Pozdrawiam,

Napisano

Super to wygląda:) Nawet lakier całkiem dobrze wyszedł:)

 

PS: Post Gothama powinno przeczytać kilku zagorzałych przeciwnikow CGautek :)

Napisano

Bardzo, bardzo ładny model...

Gotham ma rację.. ale nie tylko w przypadku samochodów... równie dobrze takie same słowa można wypowiedzieć odnośnie projektów architektionicznych, które już istnieją, czy wizualizacji produktów przemysłowych... sam model samochodu może być tylko częścią finału - najwazniejszą częścią...

Napisano
  • Autor

A to się wątek rozkręcił :0

Dziękuję za komentarze,

 

Gotham - ciekawa wypowiedź. Chodzi mi po głowie zrobienie pewnej scenki, ale model (jak najwierniejszy) przede wszystkim.

BTW tzw. "klimat" to kwestia gustu jedni mówią że amerykańskie samochody mają charakter a japońskie nie, dla mnie japońskie mają a amerykańskie... też, ale wolę ten japoński.

 

PS

Coś tu jeszcze napiszę, w tym temacie, narazie jestem śpiący...

Napisano
Naprawdę tą kupką blachy możesz przekazać coś bardzo interesującego, stymulującego intelektualnie...

mitsubishi z przekazem? ;)

dla mnie wystarczy sama stymulacja wizualna.

Napisano
  • Autor

SansSerif - jakiś problem z Mitsubishi? ;)

 

Jak widać za dużo nie zrobiłem w kwestii tylnego reflektora, sam się zaskoczyłem ile czasu może zająć dopasowanie szyb i uszczelek żeby i z kabiny i na zewnątrz wszystko grało.

 

Bawiłem się trochę renderkami, szyba jakaś taka... za biała no i brakuje AA:

gl4.jpg

 

Ps.

Czy ktoś zna jakąś gotową receptę na chrom bez pomocy Brazila czy V raya?

Napisano

no to nastepny ma teraz jazdeczke z materialami :). to jest byc albo nie byc tej sceny..

Napisano
  • Autor

ok, pierwsze kroki z tylnymi reflektorami (hate this part). Wyglądają narazie kiepsko:

taillights.jpg

Napisano

oprucz tego że ten czerowny oddcień nie pasuje to reflektorki całkiem ładne

Napisano

Swietnie się to reprezentuje, ja też będę robił wnętrze :)

Daj AA i zmień ten materiał wydechu, niczego się więcej nie czepiam :P

Napisz ile ma ta bryka Poly osobno licząc karoserię, wnętrze, i inne.

 

 

 

 

ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA :

 

Móje WIP-y:

Renault 25 : http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=11479 - w trakcie tworzenia

Audi A8 : http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=9455&page=4

Napisano
  • Autor

ok, tylne reflektory jeszcze w produkcji, ale za to udało mi się wykombinować jakiś chrom:

 

Co powiecie o przednich światłach?

headlights1.jpg

headlights2.jpg

Napisano

hmmmm coś się dzieje chyba niedobrego na szybie przy wycieraczkach :| (jakieś ciemne kropki)

Napisano
  • Autor

kropki poprawione (coś tam jeszcze wyskakuje ale nawet Ribinowi wyskakiwało więc... zlewam to już)

 

co do scenki to coś takiego chciałbym zrobić jak Ribin, ale narazie mi się nie będzie chciało przez jakiś czas :)

 

Dzisiaj sporo czasu spędziłem poprawiająć przód (trochę agresywniejszy jest), niewielka zmiana a kupa roboty...

 

front.jpg

side.jpg

Napisano

nikt ci tego nie mówił ale za jasne są te plastiki przy oknach, i powiedz jak możesz w jaki sposób wyeksponowałeś tak ładnie te wszystkie elementy chodzi o te czarne linie między elementami. Wygląda jakby był to lekki toon z map maxa.

Czy możesz też napisać jak zrobiłeś takki wg. mnie códowny lakier :)

Ogólnie nie mam zastrzerzeń

 

 

 

ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA :

 

Móje WIP-y:

Renault 25 : http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=11479 - w trakcie tworzenia

Audi A8 : http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=9455&page=4

Napisano
  • Autor

cine-FX, te plastiki koło okien są jasne bo to błyszczący plastik i odbija się w nim biały box umieszczony nad sceną, pod innym kątem są czarne do połowy i jest ok wtedy. Jeśli chodzi o lakier to właśnie box nad sceną jest kluczową sztuczką tutaj, reszta to po prostu raytrace z ustawieniami osiągniętymi metodą prób i błędów, posiedzisz, pobawisz się pół dnia i wyjdzie :) To że widać dokładnie krawędzie to zasługa tego że są bardzo ostre no i.. raytrace, a byłoby widać jeszcze bardziej gdyby na scenie było ładne światło (teraz jest defaultowe)

Napisano

wydaje mi sie ze z tylu swiatla za jasne a z przodu za ciemne

Napisano
  • Autor

z przodu są specjalnie przyciemniane szkła - taka teraz moda

a z tyłu za jasne? Hmm.. może dlatego że jest jasno :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności