Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 219
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dziękuję za wszystkie komentarze,

Pussik - ja się nie cieszę z cudzego nieszczęścia, tymbardziej takiego Pussika. Pomyśl że jak to wszystko zrobisz to będziesz się czuć baaaaaardzo dobrze.

 

A tym czasem ja sobie powolutku śmigam materiałki, do końca miesiąca mam nadzieję skończyć grata. (chyba że brazil będzie renderował kilkanaście dni ;) )

kokpit2.jpg

Napisano

o w morde! ładne te wnętrze z materiałami.

ale ten ręczny to nieźle kurewsko wygląda :| weź go lekko opuść żeby za bardzo nie wystawał zza fotela :P

Napisano

o_O. Zaje... fajne ! Extra poprostu o_O tak zrobilem. Wypas! Model siedzenia nie jest za wspanialy, ale jest gites. No i material [jak juz zauwazono] lekko pospolity ^^.

Napisano

Dziękuję,

Przepraszam że się nie rozpisuję, ale zapewniam że zawsze czytam z przyjemnością wszystkie komentarze i bardzo je sobie cenię.

 

Lt.Knysha - hmm.. przez Ciebie spędziłem sporo czasu na poprawę modelu fotela. Cóż, chwała Ci za to :)

Mam nadzieję że jest lepiej, jeśli chodzi o materiał to powiem tak: "jest wiejski bo taki ma być" ;) (ale krytyka zawsze mile widziana).

 

fotello.jpg

Napisano

jak dla mnie to nadal te siedzienia wyglądają jak by były twarde :P (mam nadzieje że wiesz o co mi chodzi) tylko że sam nie mam pomysłu co by można z nimi zrobić żeby tak nie wyglądały, a wymodelowane są niby dobrze :| może poprostu one takie są też w orginale

 

ps. czarne obicia chyba były lepsze

Napisano

Javor - dziękuję, twardo wyglądają, to dobrze, tak jak w oryginale.

 

Mały update, w sumie to następny zrobię jak już wszystkie materiały (przynajmniej wewnątrz) zrobię, zbyt częste/małe update'y pewnie denerwują.

 

interior2.jpg

Napisano

eh... co Ci mamy pisac. Czekamy na caly render i moze wtedy jako calosc nie bedzie taki piekny (czyt, znajdziemy jakis blad hmm ale pewno nie w modelu i texturach :P )

Napisano

ogólnie świetnie ale jak chcieć się czegoś czepić to też można :P

np

-uchwyt zamka drzwi na słupku jest znacznie za mały

-element mocowania lusterka wewnętrznego jest conajmniej dziwny :| (taki jest w orginale??)

-można by też wyrównać troszke maske na rogach pod przednią szybą (szczelina jest nierówna i obo przy wytłoczeniu jest nierówna krawędź obok wycieraczki)

ale żem sie czepił :P

Napisano

OK, wrzucam tak na prubę malutki renderek (chciałem sprawdzić przy okazji czy szybciej się ładuje z onetu, mój serwer podobno wooooooolny)

galanty.jpg

 

javor - krytyka mile widziana, więc tak: szczelina przy słupku jest nierówna ale taka ma być (tak wyczaiłem z fotografi), Element mocowania lusterka też taki jest, co do uchwytów zamków od drzwi to masz rację, poprawię je, a to przy wycieraczkach to nie wiem o co chodzi?

Napisano

Patrząc na takie modele jak Twój, zupełnie nie zgadzam się z opiniami dyskryminującymi modelarzy samochodów...

 

Takie plewienie jakiejkolwiek przypadkowości, w pełni odtwarzanie cudzej wizji i dążenie do realizmu jest naprawdę mięsistym wyzwaniem dla talentu. Bo niech ktoś mi wytłumaczy czemu odtwarzanie konceptów postaci jest lepszym gatunkiem 3D... Modelowanie postaci bez referencji? Toż to gniotoróbstwo...

 

Cóż zmiarzając do konkluzji... Jak na mój gust masz na równi szansę stworzyć urzekający stillek... Tyle że aby tak się stało model/postać nie wystarcza liczy się stylizacja pracy, klimat... Naprawdę tą kupką blachy możesz przekazać coś bardzo interesującego, stymulującego intelektualnie...

 

Cóż Twój wybór. Namawiam do przemyślania finału tego wipka... ;)

 

Pozdrawiam,

Gość User190
Napisano

Bardzo, bardzo ładny model...

Gotham ma rację.. ale nie tylko w przypadku samochodów... równie dobrze takie same słowa można wypowiedzieć odnośnie projektów architektionicznych, które już istnieją, czy wizualizacji produktów przemysłowych... sam model samochodu może być tylko częścią finału - najwazniejszą częścią...

Napisano

A to się wątek rozkręcił :0

Dziękuję za komentarze,

 

Gotham - ciekawa wypowiedź. Chodzi mi po głowie zrobienie pewnej scenki, ale model (jak najwierniejszy) przede wszystkim.

BTW tzw. "klimat" to kwestia gustu jedni mówią że amerykańskie samochody mają charakter a japońskie nie, dla mnie japońskie mają a amerykańskie... też, ale wolę ten japoński.

 

PS

Coś tu jeszcze napiszę, w tym temacie, narazie jestem śpiący...

Napisano
Naprawdę tą kupką blachy możesz przekazać coś bardzo interesującego, stymulującego intelektualnie...

mitsubishi z przekazem? ;)

dla mnie wystarczy sama stymulacja wizualna.

Napisano

SansSerif - jakiś problem z Mitsubishi? ;)

 

Jak widać za dużo nie zrobiłem w kwestii tylnego reflektora, sam się zaskoczyłem ile czasu może zająć dopasowanie szyb i uszczelek żeby i z kabiny i na zewnątrz wszystko grało.

 

Bawiłem się trochę renderkami, szyba jakaś taka... za biała no i brakuje AA:

gl4.jpg

 

Ps.

Czy ktoś zna jakąś gotową receptę na chrom bez pomocy Brazila czy V raya?

Napisano

kropki poprawione (coś tam jeszcze wyskakuje ale nawet Ribinowi wyskakiwało więc... zlewam to już)

 

co do scenki to coś takiego chciałbym zrobić jak Ribin, ale narazie mi się nie będzie chciało przez jakiś czas :)

 

Dzisiaj sporo czasu spędziłem poprawiająć przód (trochę agresywniejszy jest), niewielka zmiana a kupa roboty...

 

front.jpg

side.jpg

Napisano

nikt ci tego nie mówił ale za jasne są te plastiki przy oknach, i powiedz jak możesz w jaki sposób wyeksponowałeś tak ładnie te wszystkie elementy chodzi o te czarne linie między elementami. Wygląda jakby był to lekki toon z map maxa.

Czy możesz też napisać jak zrobiłeś takki wg. mnie códowny lakier :)

Ogólnie nie mam zastrzerzeń

 

 

 

ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA :

 

Móje WIP-y:

Renault 25 : http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=11479 - w trakcie tworzenia

Audi A8 : http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=9455&page=4

Napisano

cine-FX, te plastiki koło okien są jasne bo to błyszczący plastik i odbija się w nim biały box umieszczony nad sceną, pod innym kątem są czarne do połowy i jest ok wtedy. Jeśli chodzi o lakier to właśnie box nad sceną jest kluczową sztuczką tutaj, reszta to po prostu raytrace z ustawieniami osiągniętymi metodą prób i błędów, posiedzisz, pobawisz się pół dnia i wyjdzie :) To że widać dokładnie krawędzie to zasługa tego że są bardzo ostre no i.. raytrace, a byłoby widać jeszcze bardziej gdyby na scenie było ładne światło (teraz jest defaultowe)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności