tadzio Napisano 7 Maj 2007 Share Napisano 7 Maj 2007 Witam. Juz od pewnego czasu chodzil za mna pomysl by zrobic mecha, i oto co wydlubalem podczas dlugiego weekendu. Tym razem juz skromniej ;) ale jestem zadowolony z efektu konowego (mimo ze nie mialem dostepu do neta przez ostatnie kilka dni, wiec textury robilem z posiadanych zasobow). Mamy z Lumpy'm patent na animke z moim modelem, ale nie chce nic jeszcze mowic; jak sie uda to bedzie masakra;) Pozdrawiam serdecznie tadzio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ewert Napisano 7 Maj 2007 Share Napisano 7 Maj 2007 kontury czarna mi sie nie podobają, a render spoko ale nie realistyczny:) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 7 Maj 2007 Share Napisano 7 Maj 2007 Ekstra sprawa tadzio :) Jak dla mnie toonik fajnie wyszedl, a jak ci animka wyjdzie to masz racje, bedzie massakra :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tadzio Napisano 7 Maj 2007 Autor Share Napisano 7 Maj 2007 Mial byc nierealistyczny ;P Tomus nie kazdy render musi byc full-real... Osiagnalem taki efekt jaki chcialem, taka troche zabawka/troche toon... Wiesz to chyba kwestia gustu, bo ja uwazam za fajnie sie prezentuja same modele tego typu z delikatnym toonem, moze nie zawsze (bo do renderow mebli bym na przyklad toona nie dal), ale czesto. Zamierzone;) Mirach dziex, mam nadzieje ze sie uda. Teraz wszystko w rekach Lumpego;) Zobaczymy... pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 7 Maj 2007 Share Napisano 7 Maj 2007 naboje względem lufy wydają się za małe :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peterr Napisano 7 Maj 2007 Share Napisano 7 Maj 2007 nie ma to jak mech:D fajny ,szkoda że renderki mi wyłażą za ekran;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumpy Napisano 7 Maj 2007 Share Napisano 7 Maj 2007 IMHO dobru model. Potwierdzam, że spróbujemy go poruszyć. Należy się słówko wyjaśnienia, że ja do tego cuda nie przyłożyłem ani jednego kliknięcia. To robot(a) w całości Tadzia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 7 Maj 2007 Share Napisano 7 Maj 2007 Bardzo ładnie pomalowałeś tadziu, bardzo!:) Pozdro! BTW:I mnie naszło na mecha, dziś zrobiłem pół nogi, ale pewnie nie skończę:p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 7 Maj 2007 Share Napisano 7 Maj 2007 naboje względem lufy wydają się za małe :) łuski względem naboi wydają się za duże. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muminek Napisano 7 Maj 2007 Share Napisano 7 Maj 2007 Przyczepie się tylko do działka . Powinno być pomalowane na jakiś czarny mat .Poza tym ten paseczek amunicji zbyt długo nie zasili tego działka . http://www.garphoto.com/flight/gatling.jpg \ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 7 Maj 2007 Share Napisano 7 Maj 2007 Witam!! model jak i textura wygladaja genialnie!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 7 Maj 2007 Share Napisano 7 Maj 2007 haha true. Model bardzo fajny, ładnie wyszedł, nawet mimo tego cartoonowego obramowania. Uwaga co do samego projektu - po co montować działko jednolufowe o kalibrze mniejszym od miniguna? To powinna być jakaś 45ka w stosunku do 20mm miniguna. Takie rozwiązanie ma sens. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 7 Maj 2007 Share Napisano 7 Maj 2007 Świetna pracka, super kadr z miniaturki;) Uwagi do spraw technicznych - krótka taśma, podpiąłbym ją od razu do jakiejś skrzynki i przydałaby się jakaś mała wyrzutnia rakiet;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas Napisano 7 Maj 2007 Share Napisano 7 Maj 2007 Very niiiiiice;). Jak przedmówcy - czarne obwódki nie pasują, przynajmniej do tych textur, które nie mniej jednak są naprawdę fajne:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yaro16 Napisano 7 Maj 2007 Share Napisano 7 Maj 2007 mi sie podoba ale weź wyrenderuj bez tego obramowania.całokształt mi sie bardzo podoba będzie jakaś animka? lub oprócz modelu jakaś scenka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piksar Napisano 7 Maj 2007 Share Napisano 7 Maj 2007 model super, teksturka też piękna - powodzenia w animce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jurekk Napisano 7 Maj 2007 Share Napisano 7 Maj 2007 Fajny Robol, z tym obramowaniem ciekawy pomysł wygląda jak z komiksu - nice ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
makak Napisano 7 Maj 2007 Share Napisano 7 Maj 2007 Fajny mech, a jak jeszcze będzie animka, to już będzie git. Też się czaję na mecha, ale to kwestia przyszłości ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 7 Maj 2007 Share Napisano 7 Maj 2007 bardzo fajnie wygląda, obramowanie mogłoby być nawet ciut grubsze bo jak wyzoomuję monitor tak że widzę całość obrazka to obrys znika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tadzio Napisano 7 Maj 2007 Autor Share Napisano 7 Maj 2007 Drogie Misie Kalapisie;) Dzieki za wszelkie uwagi. Jesli chodzi o kwestie technicze, to pewnie macie (przewaznie) racje na przyklad z tymi nabojami, bo sprawdzalem i faktycznie musialem je przez nieuwage zeskalowac, bo sa za male choc robilem je na podstawie luf miniguna. A ze sznur amunicji za krotki, to przed chwila mech strzelal i mu sie skrocil (co mozna wydedukowac po luskach na podlodze;)) he he wybrnalem?? ;) Natomiast jesli chodzi o toonowa obramowke, to jak sami widzicie zdania sa podzielone, jednym sie podoba (Ania mowi zeby nawet grubsza dac) innym nie i mowia zebym ja skasowal. Mnie sie po prostu podoba i tak zostanie, bo to jest juz kwestia gustu i jakiegos indywidualnego zmyslu estetyki. I jeszcze jedno slowo wyjasnienia- mech ten byl robiony na podstawie jakiejs pojedynczej referki z neta+ moj tuning. Animka- juz zoptymalizowalem model i materialy pod animke (bedzie scan, ale postaralem sie zeby duzo na urodzie nie stracil) wyslalem wszystko Lumpemy, wstepnie obgadalismy koncept i... zobaczymy co nam wyjdzie;) Jeszcze raz wszystkim dziekuje i serdecznie pozdrawiam;) tadzio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koniu_PL Napisano 8 Maj 2007 Share Napisano 8 Maj 2007 Co do kartonowej tekstury - nawet spoko. Cieszy oko, bo jest dobrze wykonana. Zapewne w animacji (Lumpy'ego) wypadnie to ze świetnym efektem. Życzę powodzenia ;) ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tadzio Napisano 8 Maj 2007 Autor Share Napisano 8 Maj 2007 Dzieki Koniu;) Z textur jestem zadowolny, bo robilem je metoda "kombinowana" bo nie mialem netu i dostepu do swiezych zasobow textur i balem sie ze lipa mi wyjdzie. Lumpy sie wkrecil i wczul w klimat;) Obmysla wszystko jak technicznie rozwiazac pewne kwestie. Fajnie;) Mam nadzieje ze "wzruszy" tego potwora;) pozdrawiam tadzio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 12 Maj 2007 Share Napisano 12 Maj 2007 bardzo przyjemny model jak i textury, chociaż mogły by być bardziej zróżnicowane, więcej brudu:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muminek Napisano 12 Maj 2007 Share Napisano 12 Maj 2007 A co byś powiedział na zrobienie go al'a husaria ? Na pleckach dwa wsporniki jak skrzydełka a na nich zawieszone 2 flago polski. Tylko trochę rozciągnięte na wysokośc i dość mocno sfatygowane . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RK Napisano 13 Maj 2007 Share Napisano 13 Maj 2007 Wygląda ślicznie, trochę w klimacie starego Mech Warriora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tadzio Napisano 13 Maj 2007 Autor Share Napisano 13 Maj 2007 mrkrzysiek- texturki byly kombinowane tak jak juz napisalem wczesniej...nie bede mowiel jak zrobilem caly material bo byscie sie poplakali ;) Muminek-husaria??? eee... odpada. nie ten klimat. przekombinowane by bylo. a flagi?? jak widze na amerykanskich filmach co drugie ujecie ichnia flage w tle to mnie skreca... ta na mechu tez byla by przesada... RK-zebralem sobie kilka referek z roznych filmow i gier i cos takiego wyjszlo;) dziekiuje serdecznie i pozdrawiam tadzio ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZiBi_PL Napisano 13 Maj 2007 Share Napisano 13 Maj 2007 dla mnie kozacko to wyszlo :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BarlogPL Napisano 13 Maj 2007 Share Napisano 13 Maj 2007 Zgadzam sie z przedmówcą ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arxis Napisano 13 Maj 2007 Share Napisano 13 Maj 2007 Mam pytanie: jak zrobić takie kontury jak są tu pokazane? Praca bardzo ładna, choć rzeczywiście dość krótkie te taśmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tadzio Napisano 14 Maj 2007 Autor Share Napisano 14 Maj 2007 ZiBi_PL, BarlogPL- thx Arxis-to sie przypatrz dobrze bo w oststnim renderze juz poprawilem i grubosc i dlugosc tasmy/naboi ;P obramowka to vray toon. pozdrawiam tadzio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 14 Maj 2007 Share Napisano 14 Maj 2007 Miodzio, mam tylko cztery "ale". * Ale no1: lakier i odpryski mają ten sam poziom speculara. Zmień materiałowi odprysków specular na dużo niższy, wręcz śladowy. * Ale no2: warstwa diffuse nakłada się na odpryski. Daj warstwie diffuse (zkładam, że to materiał composite lub podobny), mape alpha, moze być ta sama co dla bumpa, byles zaczernił wnętrze pęknięć. * Ale no3: dodaj warstwę brudu: zacieki od smaru, rdzy, ślady błota, piachu, gdzieniegdzie wypłowienia od słońca... * Ale no4: dodaj trochę więcej detali, urzadzeń, siłowników, kabli, pokreteł, wypustek, śrubek i innych nie widomo do czego służących, ale niezbednych drobiazgów. to mu nada wrazenie skomplikowanej maszynerii, bo na razie to jest mech o poziomie komplikacji wizualnej na poziomie II WŚ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tadzio Napisano 14 Maj 2007 Autor Share Napisano 14 Maj 2007 Jesli chodzi o material to nie zgadles, to nie composite ;P Brud, smar moglby byc to racja. A co do szczegolow, to nie chcialem przesadzic tym razem ze szczegolami zeby sie packa nie zrobila. Balem sie ze zrobi sie taki zbitek elementow i nie bedzie mozna w rezultacie na miczym oka zawiesic. Zreszta mowisz ze jest malo skomplikowany, ale na referkach jakie znalazlem takie mechy wlasnie byly... pozdrawiam ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
briz Napisano 17 Maj 2007 Share Napisano 17 Maj 2007 rdza na nim wydaje się być trochę zbyt jednolita i powtarzalna poza tym ładny mech :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi