Napisano 7 Maj 200717 l Witam. Juz od pewnego czasu chodzil za mna pomysl by zrobic mecha, i oto co wydlubalem podczas dlugiego weekendu. Tym razem juz skromniej ;) ale jestem zadowolony z efektu konowego (mimo ze nie mialem dostepu do neta przez ostatnie kilka dni, wiec textury robilem z posiadanych zasobow). Mamy z Lumpy'm patent na animke z moim modelem, ale nie chce nic jeszcze mowic; jak sie uda to bedzie masakra;) Pozdrawiam serdecznie tadzio
Napisano 7 Maj 200717 l kontury czarna mi sie nie podobają, a render spoko ale nie realistyczny:) Pozdrawiam
Napisano 7 Maj 200717 l Ekstra sprawa tadzio :) Jak dla mnie toonik fajnie wyszedl, a jak ci animka wyjdzie to masz racje, bedzie massakra :D
Napisano 7 Maj 200717 l Autor Mial byc nierealistyczny ;P Tomus nie kazdy render musi byc full-real... Osiagnalem taki efekt jaki chcialem, taka troche zabawka/troche toon... Wiesz to chyba kwestia gustu, bo ja uwazam za fajnie sie prezentuja same modele tego typu z delikatnym toonem, moze nie zawsze (bo do renderow mebli bym na przyklad toona nie dal), ale czesto. Zamierzone;) Mirach dziex, mam nadzieje ze sie uda. Teraz wszystko w rekach Lumpego;) Zobaczymy... pozdr
Napisano 7 Maj 200717 l IMHO dobru model. Potwierdzam, że spróbujemy go poruszyć. Należy się słówko wyjaśnienia, że ja do tego cuda nie przyłożyłem ani jednego kliknięcia. To robot(a) w całości Tadzia.
Napisano 7 Maj 200717 l Bardzo ładnie pomalowałeś tadziu, bardzo!:) Pozdro! BTW:I mnie naszło na mecha, dziś zrobiłem pół nogi, ale pewnie nie skończę:p
Napisano 7 Maj 200717 l naboje względem lufy wydają się za małe :) łuski względem naboi wydają się za duże. :)
Napisano 7 Maj 200717 l Przyczepie się tylko do działka . Powinno być pomalowane na jakiś czarny mat .Poza tym ten paseczek amunicji zbyt długo nie zasili tego działka . http://www.garphoto.com/flight/gatling.jpg \
Napisano 7 Maj 200717 l haha true. Model bardzo fajny, ładnie wyszedł, nawet mimo tego cartoonowego obramowania. Uwaga co do samego projektu - po co montować działko jednolufowe o kalibrze mniejszym od miniguna? To powinna być jakaś 45ka w stosunku do 20mm miniguna. Takie rozwiązanie ma sens.
Napisano 7 Maj 200717 l Świetna pracka, super kadr z miniaturki;) Uwagi do spraw technicznych - krótka taśma, podpiąłbym ją od razu do jakiejś skrzynki i przydałaby się jakaś mała wyrzutnia rakiet;D
Napisano 7 Maj 200717 l Very niiiiiice;). Jak przedmówcy - czarne obwódki nie pasują, przynajmniej do tych textur, które nie mniej jednak są naprawdę fajne:)
Napisano 7 Maj 200717 l mi sie podoba ale weź wyrenderuj bez tego obramowania.całokształt mi sie bardzo podoba będzie jakaś animka? lub oprócz modelu jakaś scenka?
Napisano 7 Maj 200717 l Fajny Robol, z tym obramowaniem ciekawy pomysł wygląda jak z komiksu - nice !
Napisano 7 Maj 200717 l Fajny mech, a jak jeszcze będzie animka, to już będzie git. Też się czaję na mecha, ale to kwestia przyszłości ;)
Napisano 7 Maj 200717 l bardzo fajnie wygląda, obramowanie mogłoby być nawet ciut grubsze bo jak wyzoomuję monitor tak że widzę całość obrazka to obrys znika.
Napisano 7 Maj 200717 l Autor Drogie Misie Kalapisie;) Dzieki za wszelkie uwagi. Jesli chodzi o kwestie technicze, to pewnie macie (przewaznie) racje na przyklad z tymi nabojami, bo sprawdzalem i faktycznie musialem je przez nieuwage zeskalowac, bo sa za male choc robilem je na podstawie luf miniguna. A ze sznur amunicji za krotki, to przed chwila mech strzelal i mu sie skrocil (co mozna wydedukowac po luskach na podlodze;)) he he wybrnalem?? ;) Natomiast jesli chodzi o toonowa obramowke, to jak sami widzicie zdania sa podzielone, jednym sie podoba (Ania mowi zeby nawet grubsza dac) innym nie i mowia zebym ja skasowal. Mnie sie po prostu podoba i tak zostanie, bo to jest juz kwestia gustu i jakiegos indywidualnego zmyslu estetyki. I jeszcze jedno slowo wyjasnienia- mech ten byl robiony na podstawie jakiejs pojedynczej referki z neta+ moj tuning. Animka- juz zoptymalizowalem model i materialy pod animke (bedzie scan, ale postaralem sie zeby duzo na urodzie nie stracil) wyslalem wszystko Lumpemy, wstepnie obgadalismy koncept i... zobaczymy co nam wyjdzie;) Jeszcze raz wszystkim dziekuje i serdecznie pozdrawiam;) tadzio
Napisano 8 Maj 200717 l Co do kartonowej tekstury - nawet spoko. Cieszy oko, bo jest dobrze wykonana. Zapewne w animacji (Lumpy'ego) wypadnie to ze świetnym efektem. Życzę powodzenia ;) !
Napisano 8 Maj 200717 l Autor Dzieki Koniu;) Z textur jestem zadowolny, bo robilem je metoda "kombinowana" bo nie mialem netu i dostepu do swiezych zasobow textur i balem sie ze lipa mi wyjdzie. Lumpy sie wkrecil i wczul w klimat;) Obmysla wszystko jak technicznie rozwiazac pewne kwestie. Fajnie;) Mam nadzieje ze "wzruszy" tego potwora;) pozdrawiam tadzio
Napisano 12 Maj 200717 l bardzo przyjemny model jak i textury, chociaż mogły by być bardziej zróżnicowane, więcej brudu:)
Napisano 12 Maj 200717 l A co byś powiedział na zrobienie go al'a husaria ? Na pleckach dwa wsporniki jak skrzydełka a na nich zawieszone 2 flago polski. Tylko trochę rozciągnięte na wysokośc i dość mocno sfatygowane .
Napisano 13 Maj 200717 l Autor mrkrzysiek- texturki byly kombinowane tak jak juz napisalem wczesniej...nie bede mowiel jak zrobilem caly material bo byscie sie poplakali ;) Muminek-husaria??? eee... odpada. nie ten klimat. przekombinowane by bylo. a flagi?? jak widze na amerykanskich filmach co drugie ujecie ichnia flage w tle to mnie skreca... ta na mechu tez byla by przesada... RK-zebralem sobie kilka referek z roznych filmow i gier i cos takiego wyjszlo;) dziekiuje serdecznie i pozdrawiam tadzio ;)
Napisano 13 Maj 200717 l Mam pytanie: jak zrobić takie kontury jak są tu pokazane? Praca bardzo ładna, choć rzeczywiście dość krótkie te taśmy.
Napisano 14 Maj 200717 l Autor ZiBi_PL, BarlogPL- thx Arxis-to sie przypatrz dobrze bo w oststnim renderze juz poprawilem i grubosc i dlugosc tasmy/naboi ;P obramowka to vray toon. pozdrawiam tadzio
Napisano 14 Maj 200717 l Miodzio, mam tylko cztery "ale". * Ale no1: lakier i odpryski mają ten sam poziom speculara. Zmień materiałowi odprysków specular na dużo niższy, wręcz śladowy. * Ale no2: warstwa diffuse nakłada się na odpryski. Daj warstwie diffuse (zkładam, że to materiał composite lub podobny), mape alpha, moze być ta sama co dla bumpa, byles zaczernił wnętrze pęknięć. * Ale no3: dodaj warstwę brudu: zacieki od smaru, rdzy, ślady błota, piachu, gdzieniegdzie wypłowienia od słońca... * Ale no4: dodaj trochę więcej detali, urzadzeń, siłowników, kabli, pokreteł, wypustek, śrubek i innych nie widomo do czego służących, ale niezbednych drobiazgów. to mu nada wrazenie skomplikowanej maszynerii, bo na razie to jest mech o poziomie komplikacji wizualnej na poziomie II WŚ.
Napisano 14 Maj 200717 l Autor Jesli chodzi o material to nie zgadles, to nie composite ;P Brud, smar moglby byc to racja. A co do szczegolow, to nie chcialem przesadzic tym razem ze szczegolami zeby sie packa nie zrobila. Balem sie ze zrobi sie taki zbitek elementow i nie bedzie mozna w rezultacie na miczym oka zawiesic. Zreszta mowisz ze jest malo skomplikowany, ale na referkach jakie znalazlem takie mechy wlasnie byly... pozdrawiam ;)
Napisano 17 Maj 200717 l rdza na nim wydaje się być trochę zbyt jednolita i powtarzalna poza tym ładny mech :)