Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

Juz od pewnego czasu chodzil za mna pomysl by zrobic mecha, i oto co wydlubalem podczas dlugiego weekendu.

Tym razem juz skromniej ;) ale jestem zadowolony z efektu konowego (mimo ze nie mialem dostepu do neta przez ostatnie kilka dni, wiec textury robilem z posiadanych zasobow).

Mamy z Lumpy'm patent na animke z moim modelem, ale nie chce nic jeszcze mowic; jak sie uda to bedzie masakra;)

Pozdrawiam serdecznie

tadzio

 

mech1finalpspau0.jpg

 

mech4finalpspgv3.jpg

 

m3imgqw8.jpg

  • Odpowiedzi 32
  • Wyświetleń 4,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

kontury czarna mi sie nie podobają, a render spoko ale nie realistyczny:)

 

Pozdrawiam

Napisano

Ekstra sprawa tadzio :)

Jak dla mnie toonik fajnie wyszedl, a jak ci animka wyjdzie to masz racje, bedzie massakra :D

Napisano
  • Autor

Mial byc nierealistyczny ;P

Tomus nie kazdy render musi byc full-real...

Osiagnalem taki efekt jaki chcialem, taka troche zabawka/troche toon...

Wiesz to chyba kwestia gustu, bo ja uwazam za fajnie sie prezentuja same modele tego typu z delikatnym toonem, moze nie zawsze (bo do renderow mebli bym na przyklad toona nie dal), ale czesto.

Zamierzone;)

 

Mirach dziex, mam nadzieje ze sie uda. Teraz wszystko w rekach Lumpego;) Zobaczymy...

pozdr

Napisano

IMHO dobru model.

 

Potwierdzam, że spróbujemy go poruszyć.

 

Należy się słówko wyjaśnienia, że ja do tego cuda nie przyłożyłem ani jednego kliknięcia. To robot(a) w całości Tadzia.

Napisano

Bardzo ładnie pomalowałeś tadziu, bardzo!:)

 

Pozdro!

 

BTW:I mnie naszło na mecha, dziś zrobiłem pół nogi, ale pewnie nie skończę:p

Napisano
naboje względem lufy wydają się za małe :)

 

łuski względem naboi wydają się za duże. :)

Napisano

haha true. Model bardzo fajny, ładnie wyszedł, nawet mimo tego cartoonowego obramowania. Uwaga co do samego projektu - po co montować działko jednolufowe o kalibrze mniejszym od miniguna? To powinna być jakaś 45ka w stosunku do 20mm miniguna. Takie rozwiązanie ma sens.

Napisano

Świetna pracka, super kadr z miniaturki;) Uwagi do spraw technicznych - krótka taśma, podpiąłbym ją od razu do jakiejś skrzynki i przydałaby się jakaś mała wyrzutnia rakiet;D

Napisano

Very niiiiiice;). Jak przedmówcy - czarne obwódki nie pasują, przynajmniej do tych textur, które nie mniej jednak są naprawdę fajne:)

Napisano

mi sie podoba ale weź wyrenderuj bez tego obramowania.całokształt mi sie bardzo podoba będzie jakaś animka? lub oprócz modelu jakaś scenka?

Napisano

Fajny Robol, z tym obramowaniem ciekawy pomysł wygląda jak z komiksu - nice !

Napisano

Fajny mech, a jak jeszcze będzie animka, to już będzie git. Też się czaję na mecha, ale to kwestia przyszłości ;)

Napisano

bardzo fajnie wygląda, obramowanie mogłoby być nawet ciut grubsze bo jak wyzoomuję monitor tak że widzę całość obrazka to obrys znika.

Napisano
  • Autor

Drogie Misie Kalapisie;)

Dzieki za wszelkie uwagi.

Jesli chodzi o kwestie technicze, to pewnie macie (przewaznie) racje na przyklad z tymi nabojami, bo sprawdzalem i faktycznie musialem je przez nieuwage zeskalowac, bo sa za male choc robilem je na podstawie luf miniguna.

A ze sznur amunicji za krotki, to przed chwila mech strzelal i mu sie skrocil (co mozna wydedukowac po luskach na podlodze;)) he he wybrnalem?? ;)

 

Natomiast jesli chodzi o toonowa obramowke, to jak sami widzicie zdania sa podzielone, jednym sie podoba (Ania mowi zeby nawet grubsza dac) innym nie i mowia zebym ja skasowal.

Mnie sie po prostu podoba i tak zostanie, bo to jest juz kwestia gustu i jakiegos indywidualnego zmyslu estetyki.

 

I jeszcze jedno slowo wyjasnienia- mech ten byl robiony na podstawie jakiejs pojedynczej referki z neta+ moj tuning.

 

Animka- juz zoptymalizowalem model i materialy pod animke (bedzie scan, ale postaralem sie zeby duzo na urodzie nie stracil) wyslalem wszystko Lumpemy, wstepnie obgadalismy koncept i... zobaczymy co nam wyjdzie;)

 

Jeszcze raz wszystkim dziekuje i serdecznie pozdrawiam;)

tadzio

Napisano

Co do kartonowej tekstury - nawet spoko. Cieszy oko, bo jest dobrze wykonana. Zapewne w animacji (Lumpy'ego) wypadnie to ze świetnym efektem. Życzę powodzenia ;) !

Napisano
  • Autor

Dzieki Koniu;)

Z textur jestem zadowolny, bo robilem je metoda "kombinowana" bo nie mialem netu i dostepu do swiezych zasobow textur i balem sie ze lipa mi wyjdzie.

 

Lumpy sie wkrecil i wczul w klimat;)

Obmysla wszystko jak technicznie rozwiazac pewne kwestie.

Fajnie;) Mam nadzieje ze "wzruszy" tego potwora;)

pozdrawiam

tadzio

Napisano

A co byś powiedział na zrobienie go al'a husaria ?

 

Na pleckach dwa wsporniki jak skrzydełka a na nich zawieszone 2 flago polski.

Tylko trochę rozciągnięte na wysokośc i dość mocno sfatygowane .

Napisano

Wygląda ślicznie, trochę w klimacie starego Mech Warriora.

Napisano
  • Autor

mrkrzysiek- texturki byly kombinowane tak jak juz napisalem wczesniej...nie bede mowiel jak zrobilem caly material bo byscie sie poplakali ;)

 

Muminek-husaria??? eee... odpada. nie ten klimat. przekombinowane by bylo. a flagi?? jak widze na amerykanskich filmach co drugie ujecie ichnia flage w tle to mnie skreca... ta na mechu tez byla by przesada...

 

RK-zebralem sobie kilka referek z roznych filmow i gier i cos takiego wyjszlo;)

 

dziekiuje serdecznie i pozdrawiam

tadzio ;)

Napisano

Mam pytanie: jak zrobić takie kontury jak są tu pokazane? Praca bardzo ładna, choć rzeczywiście dość krótkie te taśmy.

Napisano
  • Autor

ZiBi_PL, BarlogPL- thx

Arxis-to sie przypatrz dobrze bo w oststnim renderze juz poprawilem i grubosc i dlugosc tasmy/naboi ;P

obramowka to vray toon.

 

pozdrawiam

tadzio

Napisano

Miodzio, mam tylko cztery "ale".

* Ale no1: lakier i odpryski mają ten sam poziom speculara. Zmień materiałowi odprysków specular na dużo niższy, wręcz śladowy.

* Ale no2: warstwa diffuse nakłada się na odpryski. Daj warstwie diffuse (zkładam, że to materiał composite lub podobny), mape alpha, moze być ta sama co dla bumpa, byles zaczernił wnętrze pęknięć.

* Ale no3: dodaj warstwę brudu: zacieki od smaru, rdzy, ślady błota, piachu, gdzieniegdzie wypłowienia od słońca...

* Ale no4: dodaj trochę więcej detali, urzadzeń, siłowników, kabli, pokreteł, wypustek, śrubek i innych nie widomo do czego służących, ale niezbednych drobiazgów. to mu nada wrazenie skomplikowanej maszynerii, bo na razie to jest mech o poziomie komplikacji wizualnej na poziomie II WŚ.

Napisano
  • Autor

Jesli chodzi o material to nie zgadles, to nie composite ;P

Brud, smar moglby byc to racja.

A co do szczegolow, to nie chcialem przesadzic tym razem ze szczegolami zeby sie packa nie zrobila. Balem sie ze zrobi sie taki zbitek elementow i nie bedzie mozna w rezultacie na miczym oka zawiesic. Zreszta mowisz ze jest malo skomplikowany, ale na referkach jakie znalazlem takie mechy wlasnie byly...

pozdrawiam ;)

Napisano

rdza na nim wydaje się być trochę zbyt jednolita i powtarzalna

poza tym ładny mech :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności