Skocz do zawartości

Silver Award: Ślimak winniczek


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 117
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

dzięki za odpowiedzi!

 

RK - on nie zdąży

 

hkropinski - z tym językiem wiem, ślina też się za bardzo zlewa, ale trudno. (nie lubię wracać jak jest już gotowe)

 

polon - vray render z vraysun i jednym dodatkowym niebieskim światłem tylko na specular od strony kamery, ustawienia raczej standardowe bez wielkich zmian. dużo w tym było postprodukcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od strony technicznej jest dobrze - tekstury, oświetlenie, modele, itd...., ale odnosze wrażenie, że większość klimatu jest zasługą zdjęć referencyjnych... nie wiem jak to dokładnie wyjaśnić, ale nie lubie, gdy ktoś używa istniejących już przedmiotów do stworzenia czegoś, co wszyscy uznali już za dzieło, z małym wkładem własnej wyobraźni i pomysłu... ale cóź, to cecha grafiki 3d właśnie... starego, antyspołecznego wygi jak ja, który ma w poważaniu popkulture i jej najbardziej rozpoznawalne symbole, obrazek ten wcale nie rusza... jak dla mnie jest przeciętny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aniu, chyba powinnaś była wymyślić swojego malucha i swojego ślimaka, czyli pobawić się w konstruktora vel designera i nowego Darwina z ambicjami boga, haha;) o r o, nie przesadzaj, bo tym tokiem deprecjonujesz i negujesz ok 90% światowego malarstwa, fotografii, a także właśnie grafików. Przemyśl to i wróc;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od strony technicznej jest dobrze - tekstury, oświetlenie, modele, itd...., ale odnosze wrażenie, że większość klimatu jest zasługą zdjęć referencyjnych... nie wiem jak to dokładnie wyjaśnić, ale nie lubie, gdy ktoś używa istniejących już przedmiotów do stworzenia czegoś, co wszyscy uznali już za dzieło, z małym wkładem własnej wyobraźni i pomysłu... ale cóź, to cecha grafiki 3d właśnie... starego, antyspołecznego wygi jak ja, który ma w poważaniu popkulture i jej najbardziej rozpoznawalne symbole, obrazek ten wcale nie rusza... jak dla mnie jest przeciętny...

 

nic a nic nie rozumiem z tego wywodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ania - mówiąc o popkulturze nie odnosiłem się bezpośrednio do tego co znajduje się na tym renderze, bo maluch i ślimak nie należą bezpośrednio do popkultury, nie tak jak macdonalds, itd..., ale w kulturze polskiej, maluch jest bardzo popularny wciąż, do tego stopnia, że powstała na przykład gra maluch racer i istnieje pojęcie 'malacz'... więc kiedy zobaczyłem ten obrazek na głównej stronie max3d, a w wątku wiele osób daje najwyższe możliwe noty, poczułem, że musze też dać swoją note, jako, że widziałem już wiele obrazków, które mnie zachwycały i obrazki po prostu ładne, albo nawet bardzo ładne znikają z mojej świadomości po jakichś 5 minutach, Twój obrazek ma też pomysł, dobry pomysł, który nadaje ślimakowi i maluchowi charakter, malucha zamienia w ogromnego potwora z punktu widzenia ślimaka, ale ponieważ mam bardziej wyszukany w sensie zakręcony i zdziwaczony gust, taki pomysł wydaje mi się przeciętny, czemu? bo widziałem już dużo podobnych obrazków i dlatego, że jako artystka, bardzo pobieżnie naginasz naszą rzeczywistość, podoba mi się realizm w pracach, jeśli służy on fantastyce, dając szybki przykład bardziej podobałby mi się pół-maluch, pół-ślimak ;D, chociaż takie dziwadło nie miałoby uzasadnienia, ale wciąż byłoby to bardziej w moim guście ;D, ale np. kot wielkości autobusu, który w środku jest pusty i istnieje jako środek transportu z anime - 'mój sąsiad totoro', nie wymaga umiejętności najlepszego designera świata, ani umysłu najbardziej natchnionego artysty - to można spokojnie zrobić używając 3d...

 

Touch - to nie tak, że przesadzam z premedytacją, mój gust taki jest, a to, że mam 90% wytworów graficznej strony sztuki świata w poważaniu, to nie dlatego, że chce się uważać za lepszego, ale odnajdywanie tych 10% daje mojej duszy 'oddychać', a te 90% zobacze i zapomne, nie pluje na ekran monitora jak zobacze taką prace, nie uważam jej twórcy za debila... po prostu się tym już nie interesuje/zachwycam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam sentyment do maluchów, to mój pierwszy pojazd jaki miałem i prowadziłem w dniu odebrania prawa jazdy :) , [był to blisko 20 letni maluch i dymił się z niego na wszystkie strony],

 

więc 5-/5 z a klimat - minus za to że raczej tylko Polak zrozumie "głębie" :) obrazka

4/5 za wykonanie - widziałem technicznie lepsze prace u Ciebie

 

ale nie ma co, gratulacje!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość _Kreska_

niezłe, naprawde niezłe :) kolory bardzo mi sie podobaja i oczy ślimaka, a szczególenie te żyłki, świetny materiał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygląda dobrze:P klimat ma :)

a jakieś ew. rzeczy do poprawy to [i tu dłuższa chwila zastanowienia:P]

może szyby? troche plastikiem mi zalatuje:P

jak ktoś już pisał...maluch sie za bardzo [?] wygina w prawo:P jakby zaraz miał przekoziołkować, dachowanie itd:P

poza tym wielki ten ślimak :P

a tak to wypas:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygląda super a w ogóle to świetny pomysł :)

może trzoszeczkę drażnią mnie opony i ta droga jakoś nie jest wyraźnie zanaczona, przydałoby się jakieś pobocze

można by było zrobić wersję nocną i wtedy zrobić takie fajne światła które by oślepiały ślimaka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ktoś już pisał...maluch sie za bardzo [?] wygina w prawo:P jakby zaraz miał przekoziołkować, dachowanie itd:P

Jak dla mnie bryła samochodu na łuku jest ok. Natomiast przy bliższych oględzinach okazuje się, że ślimak nie zginie, gdyż przednie prawe koło (jak to często w maluchach bywało) chyba ma już złamaną zwrotnicę i prawie leży. Więc maluch wyląduje w rowie na prawo od ślimaka. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

praca swietna, byc moze maluch moglby sie bardziej blyszczec tak samo tablica rejestracyjna ale to sa sczegoly, to co w tej pracy naprawde mi sie podoba to kompozycja, oswietlenie i cala dynamika pracy, strasznie posoba mi sie sposob w jaki swiatla tego malucha swieca i ten dym wydobywajacy sie z opon, moglbys cos zdradzic na ten temat ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Innos - materiał oka bazuje na "bloodshot eye by Isengard" z vray-materials.de, tylko dałam inną teksturę diffuse, i w postprodukcji doszła jasna plamka. Są tam tylko odbicia, nie jest przezroczyste.

 

Radzisz i Infected - hehe chyba macie rację, prawe koło jest złamane żeby wyglądało dynamiczniej (żeby prawa strona leżała niżej). Ale jak maluch przekoziołkuje do rowu to ślimak zginie najpóźniej pod kołami karetki pogotowia, więc się nie martwię.

 

Adek - dym i światła to sama postprodukcja.

światła: kilka plam, gaussian blur, i additive mode (w renderze światła miały tylko refleksję i nie świeciły się)

dym: obrazek zachmurzonego nieba, odpowiednio okrojony.

Dołączam goły render.

efd6376d64726c93m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanwiam się po co ludzie komentują Twoje prace..? Są ludzie których się nie ocenia... Można jedynie PRÓBWAĆ ich naśladować :) I tak właśnie jest z Tobą.

 

ps. myślałem nad tym by zacząć jakoś inaczej na Ciebie mówić... To Ania tak słabo odwzorowuje Twoje umiejętności. Co powiesz na "My master" albo "Niedościgniona"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak KLICEK powiedzial o wszystkim najlepiej :) moge tylko zasugerowac ze moze by tak pokazac caly workflow z koncowym skladaniem w jedno...? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności